40+ "So what"!! (vol.9) =)

Rominas oliko siulla sieltä loppupäästä kierto sitten normi mittainen?..

Miulla oli ovis kp10 ja kierto jäi 25vrk:n mittaiseksi - luteaali jakso 16vrk..pikkasen taas näyttää, ettei alkaisikaan tuo vuoto kunnolla :| ..yön aikana miulla yleensä voimistuu, toivottavasti nythin näin..

Kyllä se vaan hiljaksiin tuo kierto alkaa muuttua, ei mahda mittään..vuotokin on enää "niukka" 3vrk. entisen 4-7vrk:n sijaan..
 
mur-mur: Ei ollut... Täti tuli jo kp 24 ja sitä ei ole IKINÄ aikaisemmin tapahtunut!
Mulla taas vuoto meni sitte toisin päin; yleensä ollut niukkaa/normaalia mutta nyt tuli runsaasti ja kauemmin. Pitäisköhän tässä oikeesti alkaa huolestuun?? :ashamed:

Km:sta nyt puoli vuotta, joten eikait se enään vaikuttas??
 
Ottis
Ämy Voi surkeuksien surkeus jos noin on, ett vuoto alkaa ja pikkusen menetät :(. En totisesti osaa sanoa mitään kuin toivoa vain, että oireiden katoaminen ja menkkamainen kipu + tuhruvuoto on väärä hälytys. Voimia sinulle :hug:.
 
ÄmyKovasti jaksuja huomiseen ultraan, jospa kuitenkin pikkuisella vauvan alulla olisi kaikki hyvin..sitä kovasti toivon.
:hug: lohtu halaus tädin kohdanneille, uutta kiertoa kohti kuitenkin mennään.

Ahkerasti olen ovista jaksanut tikuttaa ja tuottihan se jonkinlaista tulostakin, lauantai illasta viiva sitten vahvistui selvästi, ei kuitenkaan testi viivan vahvuiseksi, samanmoinen oli myös sunnuntaina ja tänään sitten hailu viivanen näkyi..Kaipa se oili kuitenkin käväisi vaikka olin jo ihan varma ettei tässä kuussa tulele lain..Simpat on saatu tallennuttua oilia vanttaamaan. Ja eipä taas muuta voi kun odotella pari viikkoa.
 
Ottis
Rominas Mulla kyllä kävi niin, ett kierto alkoi tasaantua vasta noin puoli vuotta km:sta. Nyt 10. kierto alussa ja tämä 3. säännöllinen tähän asti. Ekoilla kierroilla näytti ett vois nopeestikin tasaantua, mutt sit heitti häränpyllyä ja kupperiskeikkaa.

Mur-mur Tulihan se täti sieltä sitten viimeinkin :hug:. Nyt täysillä uutta kiertoa päin!! Olisko mitenkään mahdollista, ett maca olis auttanut pitämään luteaalivaihetta noin pitkään? Kauankos sinä sitä nyt olet syönyt?

Liiza Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Löysi se sit sinutkin :(. Mutt käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain... ;). Sullahan venahti nyt kierto 27 päivään, vai laskinko väärin? Onnea uuteen kiertoon :heart:!
 
Ottis dpo 1 olis nyt. ekaksi tuossa mietin että en taida listalle tulla, mutta eipä se mitään haittaa jos siinnä pari viikkoa roikkuu :ashamed:
Toivoa vähän on, muutta enempi sitä masis oloa kuitenkin..Mahtaako siihen ajatukseen tottua koskaan jos ei enään onnistu raskautumaan..siis välillä tuntuu että ei ikinä ja aina on mielessä miltä olis tuntunut vielä pitää ihka omaa vaavia sylissä :/
 
Ottis: Eli meinaat, että km voisi vieläkin vaikuttaa?? Kierrot on tosiaan heitellyt nyt ihan outoja, kun aikasemmin hyvin tarkkaan 26-27 ja lähes pystyi klon ajan sanoon milloin pitäis kuulua, ja nyt vuotokin alkanut erilaiseksi. Hmmm.. jospa siis en nyt sitten kamalaa paniikkia ala itelleni asiasta hommaamaan... =)
 
Ottis
I-K Nyt häntä pystyyn ja uskot vain täysillä siihen, että tällä kertaa onnistaa :saint:.

Juu, Rominas Ei paniikkia vielä. Jos mun kp:iäni katot niin näet, ett lyhimmillään se on ollut 23 sit km:n ja pisimmillään 28. Noi oli vielä peräkkäisissä kierroissa. Nyt on 2 kiertoa ollut tasan 27 päivää eli vuoto alkanut kp28, mutt sehän muuttuu vuodon myötä ykköseks. Oliski mahtavaa jos saisit synnyttää Uuden vuoden vauvan :heart:.
 
RominasLaita vaan mut listalle, eipä siitä kai haittaakaan ole, jos ei hyötyäkään..Ja voihan sitä hetken unelmoida edes vaavista..
Mullahan oli kanssa ihan outo toi viime kierto..mitä sitten meinasikin, ennen (alle 40v) kierrot oli aivan tasaiset..nyt heittoa voi olla joku päivä 2-4 yleensä..Minusta vuotaa jo liikaa kun alkaa 7 päivää vuotelemaan..5 olis hyvä pituus vuodella, jotkut vuotelee 3-5 päivää. Itse sen 5 päivää vuotelen..liian runsaat vuodot jos alkaa olemaan säännöllisesti voi johtua polyypeista kohdussa.
 
Ottis ei miun luteaali aika pidentynyt kuin 1vrk:lla =)..mutta kierto lyheni kolmella päivällä ..ja kakan makuista Macaa,:p olen syönyt tasan 14vrk!..

Ai siullako onhin ollut km:n jälkeen kierrossa myös heittelyä..hmmm..no se saattaa miullahin selittää kaiken..eli voin varautua noihin aikaisiin oviksiin?..lyhyempään kiertoon?.. :/

Ottis meillä tuo vuoto kestäähin saman verran =) ..ennen kierukkaa miulla oli VALTAVAT vuodot sen 5-7vrk..nyt kierukan poiston jälkeen se niukka 3vrk..joskus holahtanut(pari kertaa -09)aivan kunnolla, sekä kipuillut, hyytymiäkin..silloin uskonkin yritystä raskauteen olleen..
 
Ottis
Pitänee lähteä miestä nukuttamaan. Reppana sairastanut niskaansa jo 3 päivää. Tiedän, ett on tosi kipee ku eilen illalla konjakin sijasta otti suosiolla kipulääkkeen ;). Vaikka olen koko pyhät saanut levätä todella rauhassa ja nukkua paljon, silti väsyttää minuakin. Kauniita unia kaikille :wave: :wave:!!
 
Ottis
Mur-mur Näin on, kierrot ovat heitelleet. Kroppa sekoa raskaudesta kuitenkin aikalailla ja ottaa aikansa että tasoittuu. Mulla tosin maca auttoi niihin (oviksen) heittelyihin ja vaikka olen välillä ollut ottamatta, on silti pysynyt samassa. Toissakierrossahan en macaa syönyt. Sulla on hyvät shaanssit vakiinnuttaa kierto mua nopeammin jos syöt macaa 3/1-sykleissä eli macaa 3 viikkoa, tauko 1 viikko jne. Noissa superfoodeissahan on se taikana, ett tavallaan sen tauon aikana oikein alkaa vaikuttaa.
 

Yhteistyössä