40+ "So what"!! (vol.9) =)

Onhan se 11 päivää tietysti eri kuin 4 päivää, mutta silti kunnioitettava tulos, Mahdotontako.
Minäkin olen päässyt liikunnasta taas kiinni, mutta ruoka ja herkut on kyllä vapailla maistuneet. Nyt pitäisi tehdä ryhtiliike siinäkin.
 
Hei!
Niin valtavasti on pyhien aikana tekstiä tullut, että en nyt ala kommentoimaan. Unohtaisin kumminkin puolet, mutta kaiken olen lukenut ja jollain lailla kärryllä pysynyt. Oma napa on kans alkanut kyllästyttään eikä siitäkään nyt juttua irtoa. No sen verran, että hutikierto tästä tuli, seuraavaa en jaksa ajatella.

Tulipas tylsää tekstiä.
 
Tänään on ollut "hyvä" päivä :D . Nimittäin olin kaupassa äskettäin ja kesken kaiken tuli niiiin huono olo että rupesin jo katteleman paikkaa minne menis yrjölle :x :x :x . Minä kun teen kerran viikossa viikon ostokset niin se ei oo pieni homma ja aattelin et täytyykö muka kesken kaiken lähteä ulos... mut sitkeesti sain tavarat kotiin ja jääkaappiin. huh! se oli voimakas pahoinvointi "kohtaus", mutta mitä huonompi olo sitä paremmin uskon asioiden olevan :D . Huomenna tietty on sitten taas oireeton päivä ja meen ihan paniiikkiin, no aika näyttää. tänään rv 5+4. Sydämenhän pitäis alkaa sykkiä rv 5+3-5+4...
Äitini tänään lapsenvahtina täällä ja on täöäläkin hetkellä ja on kyllä työlästä näytellä hälle että eihän tässä mikään paha olo ole...minä kun en aio tästä kertoa kellekään vielä pitkään aikaan.
 
Ottis
Taavi166 Tätikös sulle jo tuli? Pahoittelut joka tapauksessa jos fiilikset jo sen mukaiset :hug:.

Haave2010 Kyllä sä olisit apteekin omalla jo hyvinkin tänä aamuna uskaltanut tulevaan kurkata, mutt huomisaamuun kun maltat odotella, niin uskon tuloksen olevan melko luotettava. Plussatuulia :heart:!

Terri Paranemista teidän esikolle :flower:! Minäkin täällä mietin melkein samaa kuin sinä, mutt vähän erilailla silti. Sitä siis, ett kannattaako mun Clomifenia tosiaankaan aloittaa, jos ja kun oviksen olen kuitenkin ihan ok bongannut, viimeksi varsinkin. Mietin, ett jos vasta loppukierrosta ottaisinkin Terolutia kiinnittymistä tukemaan jos hefelmöittymistä tapahtuu. No joo... nää on vaan spekulaatioita, niin kiltti kuitenkin olen, ett jos lekuri on sanonut, ett molemmat otetaan samassa kierrossa, sen myös teen.

Sulle onnea oviksen hyödyntämiseen :heart:!

ikiemo Testasitkos??

ON Täällä täti pakkailee laukkujaan eli vuoto loppumassa. Lyhyt tuli tästäkin vuodosta, mutt runsautta siinä on ollut senkin edestä, joten varmasti on kaikki tullut ulos, mitä tuleman pitää. Lähden tästä nyt apoteekkiin, mutt en oman kylän rupuseen pieneen sellaiseen, josta ei edes kuivapuristettua nehnänalkioöljyä saa erikseen tilaamatta. Nyt kun olen kuukauden ollut ilman niitä, hiukset taas jo ratisee huonokuntoisuuttaan ja kynnet lohkeilee, joten ostan niitä sit samalla. Toivottavasti siellä niitä on tai joudun ajaa lähimpään kaupunkiin ja tulee hormooneille hintaa :(. Bye :wave:!
 
Ottis oliko siulle määrätty Terolut tukemaan limakalvoa jos kinnittyminen tapahtuu?..vai miten..

Mie kun kysyin lääkäriltä esim. tuosta Lugesteronista jolla samaa vaikutusta, ei lääkäri katsonut miulle siitä olevan mitään hyötyä, jos ei haittaakaan.. :/ ..koetin kysellä, että jospa miulla sitä keltarauhasen vajaatoimintaa jo on..proge testissä en ole käynyt..

Tosin tuo viimeisin raskaus ei mitä ilmeisemmin keskeytynyt progesteronin vajauksen vuoksi, siloinhan vuoto yleensä alkaa..oli vaan munasolussa/kromosomeissa/alkion kehityksessä jotain vikaa, näin lääkäri arveli..
 
NO ei mulle täti tullut... vielä. Sen vaan tietää kun hutikierto tulee, eihän sitä sikiä pyhästä hengestä tälläselle tavalliselle taaville yhtään mitään. Eli siis kerran, VAIN kerran talletettiin oviksen aikoihin. Muu aika meni nukkuessa tai yrjötessä, niin pahaan saumaan osui meillä se noro, joka siis oli meissä kaikissa.

Jotenkin sitä väsyy tähän yrittämiseen. Pääsiäisenä käytiin vielä sitä uutta serkkupoikaa kattomassa. Ei sitten yhtään napannu koko vauva. En koskaan ole ollut mitenkään vauvahössö, inhorealisti ennemminkin, mutta nyt yllätti kyllä negatiiviset tunteet meikäläisenkin. Revi siinä sitten hymyä ja iloista mieltä.
 
No nyt ne digitestit sitten tulivatkin postissa ja heti purkkiin pissattiin ja hymynaana sieltä sitten poksahti. Eli Päivittäjä laitatko mulle dpo-listaan -1. Jo on minulle aikaisessa ovis. Toivottavasti limakalvo on kasvanut tarpeeksi.

Plussia muillekin, ensin tietysti O-testiin, mutta tärkeintä olisi se loppukierron plussa. Joko ikiemo on ostanut testin?
 
Terri Onnitelut Oilin bongaamisesta, nyt sitten kovasti talletteluja vaan!!:wave:

..kuis aikaiseen se Ovis nyt siulla tuli..mikä kp? ..mie kävinkin kurkkasemmassa jo :D ..kp12 ja siittä vielä 1-2vrk kun ovulaatio tapahtuu..eli kp14 lähemmä, ei olleskaan paha..hyvät ja muhevat follit kerkeää kasvaa jos vrk n. 1.5-2mm kasvavat =)
 
Ottis, mä pohdin tota samaa asiaa eli miksi ottaa Menopuria ja irroituspiikkiä, jos ja kun ovis labrojen mukaan muutenkin tapahtuu. Mutta ainakin Menopurin tavoitteena on muniksen laatua parantaa (miten se sen voisi tehdä?) ja irroituspiikki sitten vahvista ovista. Jos tärppi on pienestä kiinni, niin nämä voivat kuulemma olla se pieni lisä. Ja sitten loppukiertoon Luget. Sulla varmaan samaa tavoitellaan eri lääkkeillä. Onnea yritykseen.
 
Kattelin tuossa viime tärpin ajankohtaa..kyllä se ovis oli kp14..eli kun pääsisi tuohon kp13-14 niin ei ainakaan munasolu olisi epäkypsä..nyt viime kuukausina ovis ollut kp11-13..ja viimeksi kp10..lyhenee koko ajan..

..milläpä tuota follikelivaihetta pidennät sitten? :(
 
Mur-mur, eihän tämä nyt mikään kauhean aikainen ovis ole, mutta mulle on yleensä aikaisintaan kp 14 tullut ovisplussa. Paitsi viimekierrossahan irroitus laitettiin jo kp 11, kun on Menopurin ansiosta kaksi follia jo puhkeamiskypsiä. Ja limakalvo oli ainakin silloin ihan tarpeeksi vahva. Ei tää mitenkään harmita tai edes pelota normaalia enempää, mutta erilaista joka tapauksessa.

Onko teillä muilla ovisaikaan oksetusoloja? Mulla tuli esim. eilen kahteen otteeseen noin kymmeneksi minuutiksi oikein etova olo. Otin jo ämpärinkin sängyn viereen oksua odottamaan. Mutta sitten olo paraneekin nopeasti normaaliksi. Tuliskohan jotakin LH-aaltoja vai mistä voisi olla kyse?
 
Miulla on AINA pahoinvointia ovisikaan, nuorempana oksentelinkin :x ..yleensä sellainen "krapulainen" olo, pyörryttää, paleltaa ja se on tosi inhottavaa.. :eek:

Terri niin, mie mietiskelinkin tässä juuri sitä, että se munasolu jää epäkypsäksi jos ovulaatio tapahtuu esim kp10..ei välttämättä munarakkula kerkeä kypysymään siinä ajassa..

..tai jos sen 2mm/vrk niin silloin tuo 20-22mm olisi ihan Ok..

miulla oli silloin rv6+0 se kutistunut munarakkula(keltarauhanen) 16.9mm..mikä lie ollunna sitten puhjetessaan..yli 20mm varmasti =)
 

Yhteistyössä