40+ so what!!! (vol. 8)

Minä olen sillai rakennettu että lastia aina tulee ulos myös, aina on tullut.Kuopuksen kanssa tärppi kierossa heti ja vikkelästi nousin sängystä ja pompin tasajalkaa ja ala pesulle ja suihkuttelinkin että simpat tulis pois..vaan ainaskin se yksi ehti livahtamaan ja tulos on nyt 14 v..Heh..
Kaikin puolin sitkeää laatua tuo meidän kuopus, tosi ylläri..ei pätkääkään työstetty väkisin, vaan väkisin halusi mailmaan ilmeisesti..

Vauvatoive Myös ajattelen niin että lapsen ottaisin vastaan joka tapauksessa, en pystyisi keskeyttämään..
Tämä kierto menee nyt niin että aivan luomu yritystä vain..Edes greippi mehua en ole juonut, tänään kyllä karpalomehua join lasillisen..
Tipat jätin nyt pois, ja sitä macaa en ole tilaillut..mutta ehkä kokeilen jatkossa jos ei tärppi käy.
Joku oli kirjoitellut, Leena? Yllätys vauvasta 46vuotiaana, olipa kiva lukea, eli toivoa on yhä että joku munis vielä olis hyväkin laatuinen..

Ottis
I-K Onnittelut RKTT-listalle kipuamisesta + :heart:!

Mur-mur Minä sen tädin täältä jo sinne komensin. Eikö vieläkään ole perille tullut? Meill'oli sunnuntaina vähän jörnimisyritystä hotellin puhtailla valkeilla lakanoilla ja silloin jo pelkäsin, ett täti tupaan hönkisi, vaan onneksi ei tullut kuin sitten vasta kotimatkalla. Mulla oli ihkauudet pitsipöksyt jalassa, jotka onneks sain pelastettua ihan vaan parin pikkiriikkisen veritipan jälkeen, mutt suosittelen, ett panet mur-mur lempparipikkarisi nyt jalkaan ilman suojaa, niin kyllä se täti sieltä tulee. Tai aamusta lähdet kaupungille valkoset housut jalassa, niin takuulla alkaa tapahtua. Tsemppiä sen pahalaisen metsästykseen :hug:.

Ottis
Lumisydän Kurjaa, ettei simppatalletusten ajoitus oikein onnistu :hug:. Mä olin viime viikon lomalla ja lomaväsymys tuntuu painavan vieläkin. Mikä siinä onkaan, ett lomalla vain väsyy? Mulla tosin toi systerin vierailu oli aika raskas pala henkisesti, joten voipi olla ihan vaan sellaista 'uupumusta' tämä väsy. Vaan huominen enää töitä ja sit saakin viikonlopun olla kuin lehmä pellossa :p.

Ottis
Oivikki Kaikki noista em. tädin houkuttelukeinoista on käytetty ja hyväksi todettu ;). Saa hyödyntää ihan vapaasti. Mites sulla ne tutkimusjutut seuraavaa siirtoa odotellessa, oletko saanut aikataulua selville? Toivottavasti sun kiertos ei ole ihan nurinniskoin muljahtanut.

Mua pientä niin väsyttää, ettei auta kuin lähteä tuutilullaamaan. Vauvarikkaita unia kaikille!

Ottis seuraava käyti on vasta reilunvko päästä maanantaina. Katsotaan sitten missä mennään ja millä aikataululla. Hyvä yötä ja nyt sitten kauniita unia.

Minun pitäisi jo olla nukkumassa, mutta on mennyt jo parivko niin, että piristyn näin illalla ja sitten valvon jonnekin puol yhteen, aamulla sitten ihan kamalaa nousta ylös.

RKTT:läisille lisää +++++ ja Solakalle silakalle + vahvistumista!!! :wave:

juu Ottis, pitänee nyt kokeilla kaikkea mahdollista tädin tulemis houkutteluksi..pukkaa niin saakutin huonoa oloakin :x ..vasyttää..kait se mammimaan tonne soffalla..mie täällä ilman housuja hiimaillut vain olen näin illasta ;) ..mutta on onneksi yhdet valkoiset pitsiset pökkelit, ne laitankin yöksi ja EN laita sidettä!!! :D..sotkeutuu sitten soffa jos sotkeutuakseen, mut saapihan irto päällisen pestyä.. =)

:heart:Kauniita unikuvia kaikille!!!:heart:

Täytyy vielä todeta että tässä kierrossa ne sofiliuskat toimi vaikka yleensä eivät mulla ole vahvaa viivaa näyttäneet eli eilen siis tuli vahvempi testiviiva kuin kontrolli ja meinasin silmät pudottaa päästäni. olin niin täpinöissäni et kun heti perään otin digitestiin paketista niin törkkäsin sen ovistikun sellaisenaan pisuun ilman et olisinm muistanut laittaa sen ensin siihen digilaittteeseen :LOL: :headwall: . Vähänkö harmitti mut huomasin onneks nopeesti ja törkkäsin sen tikun sitten laitteeseen ja uudelleen jatkoin dippausta kun olin ehtinyt tikun vasta kastamaan ja hyvin se toimi....onneks ettei menny pilalle. Tänään ainakin ja huomenna tarttis yrittää varmistella ja jos siinä on jotain perää että sperma edesauttaa kiinninttymistä' niin sitten pitäis jatkjaa vielä toista viikkoa :LOL: voi isäntä parka...! :D Mutta tosiaan nniin mulla ei mitään ovislimoja yleensä tule. Joskus vuosia sitten muistan havainneeni oudon sitkeän liman ja ihmettelin huolestuneena mikä se oli :LOL: onneks en menny lääkäriltä kyselemään huolesta värisevällä äänellä sitä ihmettä :LOL: Oon kyllä iän myötä muuttunut kuivemmaksi :eek:

Huomenta ja mukavaa perjantaita! asettaa kukkia pöytaan :flower:

Onnea Solakka Silakka niin se vain rupunen siella yrittaa iskea kiinni seinamaan ja tehda pesaa :) Nyt kovasti tarraa ja liimaa!

jääräpää sitkeys palkitaan! Onnea oviksen bongauksesta! Toivotaan etta se sitkeys palkitaan myos muulla tavalla...sellainen pieni tuhiseva kaaro ois kiva, vai? ;)

Murmur jokos se tati tuli vai vielako se antaa itteansa odotuttaa? Kurjake! :hug:

ON: Oon nahnyt raskausunia ja "kuvitellut" kaikenmaailman nippailuja ja pippailuja alavatsassa :LOL:
Tosin kylla siella ihan oikeitakin nippailuja on tai valilla ihan kipeaa kay tuolla oikealla puolella, taitaa se kysta siella kipuilla :eek:
Mutta muuten tassa sita vaan nyt kulutetaan aikaa ja pyoritetaan sormia etta tulis ens viikon loppupuoli..... :)

Aurinkoista päivää kaikille. =)

Jatkan tänään testailujani :D jos vaikka viivaa pukkais. Sen verran on ohjelmaa kolmelle seuraavalle päivälle, että täällä roikkuminen jäänee vähemmälle. Siksi ihan täpinöissäni toivottelen kaikille mukavia testituloksia. Jännät ajat meillä täällä...............

Ahhhhh, mikä helpotus-TÄTI SAAPUI!!!!:wave:

..niukanlaista on vuoto, ohkaista ja helakanpunaista..eipä ihmekkään, sillä viisi kertaahan tyhjentelivät sairaalassa niillä lääkkeillä-limis ihan surkean ohkanen :|..
PÄIVITTÄJÄ!! laittaisitko mur-murille kp1 yk10 ja 3 lapsi/2yht. kaunis kiitos! :flower: ..kierron pituuden sitten tiedän paremmin parin kierron jälkeen..

Ottis sie oot KONE!!!!!! :D Kiitos vinkistä ;) valkoiset pitsi pöksyt oli ihan veressä aamulla-onneksi en soffaa ollut sotkenut-siittä kun heräsin(taas) :p

Pahoittelut mur-murille menkoista mutta samalla onnea, kun löysit kierron ja uutta yritystä vaan kehiin! :hug:

ON Täällä taas hyvin hailea haamu r-testiin (liuska, vahvuus 25 uml). O-testissä melko vahva viiva. Oireita ei ole nyt mitään, mutta alaselkä on kipeä ja vatsa ehkä painavan oloinen. Verta ei tule, tuhruttaa välillä maitokahvin väristä ruskeaa. Lämmöt laski eilen illalla 36.2:een tänä aamuna nousi 36.8:aan. Ei tästä ota selvää :headwall:

SS mie kovasti kyllä peukutan d=)b jotta viiva vahvstuu:heart: ja Huom: toisilla aika myöhäänkin vasta!!..nyt sitä kiinnittymistä kovasti toivon pienelle!!!!!:wave::heart:

..oletko SS testannut samanmerkkisillä testeillä ensimmäisestä haamusta lähtien?..onko viiva haalistunut/vahvistunut siitä ensimäisestä testin teosta?..oletko tehnyt kaikki aamuvirtsaan?..monta kysymystä tuli =)

..jep, kyllä mie olen kiitollinen nyt noista menkoista-kerrankin ;) luteaaliaikakin jäi sitten tuohon 16vrk :)

mur-mur olen joo kokoajan samoilla halpatestin liuskoilla testannut ja aamusta. Se ihan eka testi, jonka tein kun meinasin lopettaa luget (olin niin VARMA etten ole raskaana kun ekat tuhruvuotokin tuli), oli keskiviikkoaamuna pp12 ja se oli uskomattoman haalea viiva, mutta näkyi. Kaksi sen jälkeen tehtyä on ehkä hivenen selvempiä, mutta ne on nyt jo kuivuneet, niin vaikee verrata tarkasti. Taidan käydä hakemassa Apteekin Oman sunnuntaiaamuksi, niin eiköhän se homma sitten ole selvä?

SS viivan vahvistumisia sinne :heart:

mur-mur hyvä että kierto tasoittunut ja hormonitoiminta löytänyt vanhat uomansa! Ja :hug: kuitenkin ettei vielä tärpännyt. Ihmetten miten mun vuoto oli niin kauheen runsasta ekoissa kuukautisissa km:n jälkeen vaikka munkin limis oli erittäin ohut kuten epikriisissä luki. Tuo hormonitoimionnan palautuminenkin on niin yksilöllistä ja toisilla on ollut tosi miukat ensimmäiset kuukautiset ja toisilla taas tosi runsaat km:n jäljiltä.

Jääräpää juu, mie olen kovasti surffailut netissä ettimässä tietoa noista km:n jälkeisistä ekoista menkoista.Toisilla hur-jan runsaat ja toisilla to-del-la niukat. Toisilla alkaneet aika piankin ja toiset joutuneet odottelemaan u-sei-ta viikkoja, jopa käynnistelty lääkkeillä sitten.

..miun vuoto on sellaista hyvin ohkaista, läpikuultavan punaista..mutta hyvä kun alkoi ja kierto näyttäsi nyt pysyvän entisenlaisena..

25-26.3 odottelen sitten Oilia taasen ja pupustellaan kovin eestä&takaata..ja miten nyt keksitäänhin :p ..miehellä kivasti siinä vapaapäiväkin, jaksaa sitten "jörniä"..ja taidan sitä Maca-jauhetta hällekkin koettaa syöttää :D

Pääsisäisen aikoihin sitten jännäilen jo kovin, tuoko se "Pääsiäis-Pupu" mitään muuta ylläriä, kuin niittä suklaamunia-Voi kun mukawaa!!..:heart::heart:

Yhteistyössä