40+ so what!!! (vol. 8)

Solakka silakka kommentoin tässä heti luettuani sinun viestisi, joten en tidä vielä oletko kirjoittanut jotain lisää aamupäivän jälkeen. ONNEA JEE! toivottavasti pysyy ja vahvistuu se haamu. Ei kyllä enää pregnyl näy! Ei ole ollut mitenkään kipeämmät menkat tai mitään painostavaa tunnetta. ( minulla n99% kivuttomat menkat ) Kyllä siellä sinulla nyt pesää kaivaa se rupu :heart:
 
Heippa ja halaus kaikille! :heart: Olen kovasti jännännyt viime aikoina .., mutta niin meitille taas kävi, että täti tänään ilmestyi... :ashamed: Lupaavia oli todellakin jo nuo kiertopäivät, mutta ei sittenkään... :p Merkillistä, mutta totta... Nyt pitää huomenna soitella aikaa keskussairaalan gynelle - jatkotutkimuksiin mahdollisen polyypin takia... ja sen mukaan sitten jatkot...
 
Mur-Mur 3g painoi maca tl ( mittalusikalla mittasin ). Negasta :kieh: . Toivottavasti se tätsy tulee sieltä, että pääset uuteen kiertoon nyt kuitenkin sinulla hyvät mahdollisuudet siihen +, eikös se helpommin ala uusi raskaus km jälkeen?

Terri muistathan jollani herkällä testillä jo testailla enne matkaa, niin meidän ei tarvitse täällä, ilman väliaikatietoja jännittää koko teidän matkan aikaa. Minulla muuten kävi tässä ivf niin yhdelle munikselle, että sinne kaksi simoa oli saannut itsensä sisään, onko se siis tosi harvinaista???

Haave2010 tädistä :hug: , toivottavasti on nyt uudessa keirrossa parempi onni mukana.

Jääris oikein hyvää ja mukavaa RKTT aikaa!

Ottis hyvä, kun olet tilannut testjä. Minäkin tilasin noita r-keijun liuska o-testjä, onpahan mitä tikutella näillä välikerroilla.

ON Edelleenkään ei ole ovis ovella täällä, taitaa tämä jäädä ovuloimattomaksi kierroksi. Pitäisikö silloin tulla tädin tavallista nopeammin vai miten se meni???? Mutta tämähän voi olla ihan ei normaali kierto ivf jäljiltä.
 
Ottis...huhuilit, täällä ollaan :xmas: Muutama päivä sitten palauduin talvilomareissulta, ja väsy painaa vieläkin. Kierto on edennyt jo puoliväliin, mutta nyt on pakko tunnustaa, etten edes tiedä, mikä kp on menossa. 13 tai 14... :ashamed: Luulisin... :whistle: Ei sen niin väliä. Ovistuntemuksia on ollut, mutta taas kerran miehen työvuorot on sellaisia, että pupuilut on jääneet tosi vähiin :headwall:

S. Silakkako
haamuilee?! :D Onneaonnea, uskaltaako jo toivottaa?! :flower: Varovasti ainakin...
Mun pitää vissiin ruveta kelailemaan sivuja taaksepäin, oon niin onnellisesti pihalla..... :ashamed:
 
Mimmimamma Hyvältä kuulosti sinun follitilanne, nyt paljon onnea tähän kiertoon. Onneksi kyhmy rinnassa oli vaaraton.

vauvatoive Paljon onnea huomiseen niskapoimu ultraan. Samoin ajattelen noista seuloista, ja en ehkä itsekkään kävisi yhtään turhaa testiä läpi. Keskenmeno riskiäkin pelkäisin että kaikki piikit jättäisin pois..

Päivittäjä: minulle saa laittaa -1 dpo
Eilen aloin tikuttamaan, joopa joo sitten kuitenkin..ja hailu viiva tuli ja tänään sitten se tasa vahva..
simpat talletettiin eilen ja tänään pitäisi mies houkutella leikkiin kanssa..toivottavasti innostuu..
 
No niin nyt on taas simpat talletettu ja tällä kertaa "oikeassa asennossa" :LOL: eikä paljoo päässy karkuun :xmas: :D . Hyi minä kun kirjoittelen tuollaisia... Ihanaa olla RKTT-listalla pitkästä aikaa. Toivotaan että ajoitus onnisti ja parin viikon päästä olis plussa toisessa testissä.
Nyt toivotan taas hyvät yöt kaikille tältä päivältä! :wave: :heart:
 
Hirmusti kivaa juttua taas tänne tullut =) ..

Pakko ihan ekaksi sanoa tuosta "spermasta"..

EI todellakaan haittaa-ja on aivan normaaliakin, että sitä tulee myös u l o s emättimestä lempimisen jälkeen ;) ..kyllä sinne oikiaankin suuntaan PALJON lähteen menemään(simot uimaan)..niittä simoja on spermassa flikat niiiiiiin paljon, ettei haittaa vaikka vähän uloskin prutkahtaisi, kintuille ja silleen!!! :D ..siis edestä, sivulta, takaata tai miten vain keksittekin, arvokasta lastia jää kyllä sisäänkin.. :LOL:
 
ON..ei saakutti sitä vuotoa nyt kuulu, vaikka luulin niin päivällä :( ..siteeseen aavistus tuli sellaista vaal.punervaa..tisut aivan veltot rukkaset, masukaan ei turvoksissa-muuten mieli vain he**etin ärtynyt ja tiukka, päätä särkee!!!!!:eek:

..niin ja raskaana en todellakaan ole..muuten en tässä olisi näin hermona sitä tätiä vuottelemassa..mutta olo niin kauhean ki-re-ä!!!!!! |O ..ihan jo pistää itkettämään kun ei haluaisi muille äyskiä ja saa ihan ISON työn tehdä, ettei niin tapahdu.. :'(
 
Ottis
Oivikki Käsittääkseni täti tulee normaalia myöhemmin ovuloimattomassa kierrossa. Kiitos macajauheen painotiedosta. Mun pussin ohjeessa on, että 4-10mg päivässä eli yhdestä kahteen teelusikallista siis. Taisin ottaa vähän paljon aiemmin, kun otin ruokalusikallistakin päivässä :ashamed:.
 
Ovis vuorolaiset, ei kai sillä asennolla niin kauheasti väliä ole, luulisin, mutta kannattaa ehkä hetken makoilla sängyssä ettei heti lähde vessaan ja pesulle, tärppikierrossa nostelin jalkoja ja mies niitä ravisteli vielä ja pelleiltiin sillä asialla ja kuinkas kävikään
 

Yhteistyössä