40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Oivikki Kiva, ettei tuon kauempaa tarvi odotella, kun pääset jo seuraavaa yritystä aikatauluttamaan. Hirmusesti sulle onnea matkaan toivottelen :) :flower:!

Mur-mur Hienoa, että vinkki toimi. Rohkea rokan syö ;). Kiva, ettei soffa kuitenkaan ihan pesuun mennyt =).

I-K Peukutuksia sinne, että tämä olisi Se Kierto + :heart:!

Jääris Mä olisin varmaan seonnut pasmoissani niin, etten olis tajunnut sitä testiliuskaan enää digilaitteeseen tökätä, kun olisin sen vahingossa yksikseen pissaan tökännyt. Sulla noi hoksottimet pelaa. Kiva kuulla, ett Sofi-testit toimii, niitä nimittäin tilasin, enkä ole aiemmin ovista muilla kuin digitaalisella testaillut. Digiliuskoja mulla on vielä 2 jäljellä ja niillä ajattelin oviksen sitten varmistaa. Viikon päästä saanen tehdä sen viimeisen ovistestin. Varmaankin ke tai to aloitan tikuttamisen.

LB Et ollutkaan joutunut ihan hukkaan :hug:. Illalla itekseni mietin, ett mihinkähän Pikku Karhu on joutunut. Toivon niiden nippailujen olevan jostain paljon kivemmasta jutusta johtuvia kuin jostain tylsästä kystasta + :heart:. Plussatuulia :whistle: ++++++++++++!

SS Mahtavaa, ett se viiva r-testissä kuitenkin pikkuhiljaa vahvistuu. Joskushan solumöykyllä ottaa aikansa ennenkuin se paikkansa löytää mihin kiinnittyä ja voipi sen vuoksi noiden hCG-arvojen nousukin pikkasen viivästyä. Plussan vahvistumista + :heart: toivon!!

Taavi166 Ovistakos sinä siellä tikuttelet, eiköstä vain? Toivotaan sen löytyvän ja myös pupuilujen oikeaan saumaan osuvan.

Mä luulen, ett meillä myös pitäisi simppatili tulevana viikonloppuna 'avata'. Jotenkin on nyt tämä kierto niin vakiintunut, ett tuntuu aina nämä pupuilut ajoittuvan samoille päiville. Onneksi viikonlopulle kuitenkin, ett on miestä vähän 'helpompi' saada pukille.
 
Täti löysinkin mur-murin :hug: :hug: no hyvä että kroppa toimii ja katseet uuteenkiertoon, peukutuksia sen puolesta :wave:

Jääris päässyt itse asiaan,hyvä hyvä ;) eikun pullat uuniin ja sitten ++ parinviikonpäähän.

SS paksua viivaa toivottelen :wave:


Kaikille tasapuolisesti ++++ onnea matkaan:heart:
 
Omaan napaan kuluu PMS,PMS,PMS,PMS,PMS, :headwall: :headwall: :headwall:
pari pv on menny kilaireiden ja lyhykäisten hermojen kanssa,voi perhe parka.
Mutta positiivistä se että kierto näyttää tasaantuvan nyt kp 21 ja ei vielä tuhruta...

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viikonloppua toivottelen :wave: :wave:
 
Ottis
OD Sulla on kyllä tän kuumeilun kannalta ihailtavan lyhyt kierto eli aina vain tulee uusi tilaisuuksia. Toisaalta se voi olla rasittavaa ku tämä sama kehä kiertää niin paljon nopeammin kuin meillä muilla. Tsemppiä sulle PMS-oireiden kanssa elämiseen :hug:.

ON Sitä tässä issekseni mietin, että kun mulla silloin viimeksi ultrassa näkyi sellasia 5 mm:siä folleja oikealla puolella, ett mitenkäs ne nyt siellä alkavatkaan muhevoitua. Hetikö kun menkat alkaa vai? Ja kasvuvauhti oli sitä 1,5- 2 mm/ vrk? Voisinko siis nyt karkeasti ajatella, ett ne olis nyt noin 14 mm:isiä? Apuva kuka ken tästä mitään tietää?

Pöh :headwall:! Eihän se noin voi mennä ku olishan ne ehtineet muhevoitua jo ennen edellistäkin ovista sen 4 päivää..
 
SS, hienolta kuulostaa! Peukut on jumittuneet pystyyn! Sullahan on jo piinapäivät pitkällä! Milloin sulla olis virallinen testipäivä? Meetkö veritestiin! Oispa ihanaa kun nyt se vaavi teille tulisi! On sulla noi yk:t yhtä pitkällä kuin mullakin...
 

Simpat hyvin talletettu yöllä ja nyt päivällä vielä uudelleen, kun tilaisuus tuli! :D
Lämpökin jo pomppas 37,2 (päivällä mitattu) Kuinkahan maltan odottaa että pääsen R-testejä ostelemaan..jospa malttaisin tällä kertaa..ettei tulis kahdesti päivässä testailtua :xmas:
Mahtava auringon paiste tänään, aivan kevät sää.

Mur-mur Täti löysi sinut..tällä kertaa onnea siitä..pääset ensi kiertoon ja päästään jännäämään että tuleeko teille vauva ensi jouluksi..
Sitkeyttä Jäärikselle toivottelen..lopussa kiitos seisoo!

ss Kuulostaa hyvältä ihan kertakaikkiaan..nythän sulla oli se 14dpo, eikös..
 
Ottis
I-K Kun olet saanut s-postiin sen linkin, klikkaa siitä ja pääset takaisin lilypien sivulle ja omaan lilypieesi. Siellä valitset Get ticker code ja sieltä alas tulee Forum signatures-valikko, josta klikkaat sen PseudoHTML-linkin (3. rivi ylhäältä ) ja siirrät tänne. Klikkaat hiiren vasemmalla näppäimellä alle ilmaantunutta looraa, ett alue muuttuu siniseksi ja siitä hiiren oikealla näppäimellä ja valitset sitten 'kopioi'. Palaat tälle sivulle ja liität napsauttamalla hiirtä kenttään kerran ja siitä taas oikeanpuoleisella painikkeella ja 'liitä'.
 
Ottis
Mur-mur Miten mie laskin ihan samaa päivää itelleni LA:ksi :LOL:? Vai menikö se sittenkin sinne 20.12.2010. Aika hyvä syntymäpäivä olis tosin tuo. Mutt sit koulussa mukelo olis aina joko pienin tai suurin ja nuorin tai vanhin, riippuu raaskisko mukeloa kouluun laittaa 6 v:aana. Joka tapauksessa minäkin jo odottelen, ett kiirastorstaina sais tikuttaa pääsiäisylläriä :saint:.
 
Ottis
Voi voi, pitäis tästä joutua jotain muutakin touhuamaan kuin vain koneella istuksimaan. Mies jo töistä soitteli, ett mentäskö mökille. Mun puolestani sais mennä sinne omin nokkinensa ja vaikk aamuun asti pysyä, ett mä saisin nukkua :ashamed:. Vätystää vaan |O.
 
SS, mitäs täällä onkaan tapahtunut, peukkuja hurjasti, hyvältä kuulostaa =)

Terri, mulla ollut vaan pari viikkoa se tyroksiini ja vaikutuksen huomaa selvästi. Mieskin sanoi, joten en ihan omasta päästäni kuvittele. Lekuri sanoi, että viikon kuluessa pitäisi huomata jos vaikuttaa. Mulla TSH sen 4, sitten kun meen labraan, näkee onko laskenut mihin.
 
Niskapoimu-ultrassa sitten käyty.
Mielenkiintoista, kätilö oli erittäin ystävällinen ja ihana 50+ rouva, ja sanoi että olen tänään hänen kuudes potilaansa, kolme oli halunnut otattaa veriseulat ja olin kolmas joka ei halunnut niitä otettavan.
Hän sai viikkoja menkoista laskien 11+3 ja yllätys yllätys sikiö vastasi ihan tätä, joten laskettu aika muutettiin sitten lokakuulta vähän aikaisemmaksi eli 28.9.2010.
Pää-perämitta oli 4,5 cm ja kätilö sanoi että sikiön kokonaismitta olisi 6,5 cm.
Siellä se potkiskeli ja kääntyili, vaikka mitään en tunne vielä, tietenkään, ja näytti ihan oikealta vauvalta!
Kätilö mittasi niskaturvotukseksi 1,4 ja hänen mielestään kaikki näytti oikein normaalilta, esitteli minulle aivolohkot, ja erityisesti häntä huvitti vauvan komea selkeä nenä!!!!
Nenä on kuulemma hyvä merkki, näillä viikoilla noin selkeä nenä on hyvä enne, down lapsilla nenäluu saattaa puuttua, näin ymmärsin, toivottavasti ymmärsin oikein.
Kaikki näytti olevan paikallaan, sydän ja sisäelimet missä pitikin, sen mitä näillä viikoilla voi nähdä.
Olin ihan hirmuisen helpottunut ja onnen kyyneleet silmissä kun astelin ulos kevätaurinkoon ja bussipysäkille sieltä Kätilöopistolta, ja kävin ostamassa Hennes & Mauritzilta parit äitiyshousut ja Lindexiltä muutaman kivan paidan. Ensi viikolla kun menen töihin on jo alkamassa viikko 12 joten päätin että en peittele, raskaus saa nyt näkyä myös työkavereille.
 
Ottis
Vauvatoive10 Olipas ihania uutisia :saint:. Tuollaisia jos voisi itsekin joskus kertoa :heart:. Onnittelut ja superhypervauvaliimaa puteleittain, ett pikkuselkeänenäinen saisi matkassa loppuun asti turvallisesti pysyä =).
 
Ottis
mur-mur Vähän kattelin samaa, ett oudolta näyttää. Minkä sä laitoit menkkojen alkupäiväks? Mullakin oli vanhassa tickerissä kierron kestona 27 päivää, mutt kun näytti 8 päivää ovikseen, muutin kierron kestoksi 26 päivää ja nyt se on niinkuin sen pitääkin olla. Ja kun kävin vihkosestani tarkistamassa, mennä-kierrosta todellakin tuli 26 pv pitkä.
 
Vauvatoive Jipii! Miten ihania uutisia..aivan elän mukana sinun odotuksessa..ostoksillakin kävit..Anna masun näkyä komeana vain, et yhtään nyt peittele sitä kyllä..

url=http://www.glitter-graphics.com]
[/url]
Ottis Kiitos neuvoista ,nyt opettelemaan sitten ..jospa onnistun =)
 
Kiitos onnitteluista, mun miehellä on kaunis nenä, eikä omanikaan paha ole, miehen nenä ei ole sellainen "lättänenu" ( kaikella kunnioituksella) niinkuin monella afrikkalaisella on, ja ollaankin siitä pilailtu että meidän lapselle ainakin kaunis nenä tulee, ja senhän se kätilö sieltä bongasi vaikken tietenkään mitään ollut sanonut.
 

Yhteistyössä