Oivikki 24-36 h se oviksen irtoamisaika on lh-huipusta. Joltain fertilityn sivulta tänään luin, että 32 h olis se paras aika simppojen hankintaan
, mutt siellä oli niin paljon eri aikoja eri mielipiteiden mukaan, ett ihan sekaisin menin ja lopetin lukemisen.
MS Kiva, että ultrassa jotain näkyi ja kaikki hyvin. Harmillisia noi kiukuttelevat linjat.
LB Kivaa kiinnitysapupunkuttelua sulle
.
Terri ja
Oivikki Kiitos folli-infosta :flower:!
ON Täällä ukko kiukuttelee koko viikon edestä. Taas kävi laittamassa ulkovalon palamaan, kun olin saunassa. En halua, ett se palaa, kun vilvoittelen. Lähin talo näköyhteydessä ja koska se on asuntola, on siinä nuoria pihalla iltaisin. Sit alko naputtaa, kun en saunasta hoppuillut katsomaan 'Koska olen tyttö'-konserttia. Minähän kuulin sen koko ajan. Kaiken huipuksi mykisti nukkumaan lähtiessään töllön niin, etten vois sitä kattoa. Ei reppana ymmärrä, ett olen tekniikan ihmelapsi
. Näkymään sen sain, mutt sammutin ja tulin koneelle. Koko illan se on nalkuttanut ku pahainen akka. Väitti kaiken kukkuraksi, että varmasti nukun joka päivä 3-4 h ennenkuin hän tulee töistä
. Tietäspä mitä tänäänkin olen tehnyt :snotty:.