40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Terri ja mur-mur Kiva noita teidän höpinöitänne lueskella. Totta tuo vauvamasujen bongailu tässä vaiheessa, kun omaa vauvaa haaveilee. Kaikkiallahan niitä tulee vastaan.

Terri Lupaan nukkua paljon ja varalle myös :). Kieltämättä olen ajatellut, että sitten joskus voisi miehen aamuvirkkuutta hyödyntää ;).

Mur-mur Ekalla luvalliselle kierrolla km:n jälkeen meillä se tärppi kävi, vaikkei pikkunen jaksanutkaan kiinnittyä, mutt just tuon perusteella minä sulle nyt oikein vahvasti peukuttelen, ett tarraisi pikkunen kovasti ja tiukasti kiinni.

Jääris Minä niistä välituhrutteluista kirjoittelin, kun itsellä kävi just samoin km:n jälkeen ja ku asiasta googletin se oli ihan normaalia sinänsä.
 
LB mie olen vaavista pitäin ollunna kova valvoskelemaan, mutta nukkunut sitten esim. pakkasellahin vaunuissa 4h päikkäreitä:D
Mies taas ollunna sellainen "tarkka rytminen"-mitä ilmeisemmin..nyt ainahin on ja nukahtaa kyllä aikaiseen jo illasta, viikonloppuisinkin harvemmin valvoskelee yli klo. 23.00..ellei olla sitten jossain viihteellä tai on vierahia meillä yökylässä.

..niin LB se eka vuosi kun vaavi tullut taloon, on monasti kyllä sitä valvomista.. ;)
 
murmur sita mina pelkaankin...sita eka vuotta |O
Noo, kunhan ekaks saadaan se vauva siemennettya ja ulos maailmaan niin eikohan se siita sit lutviudu :D

Anoppi tulossa illalla kylaan, pitanee menna valmistelemaan ruokaa.
Heipat ja plussa tuulia *puuuuuhhhh* :wave:
 
Ottis
mur-mur Just lopetin poks-pelin paukuttamisen ja ajattelin, ettei auta ku lähteä kauppaan toistamiseen ja nyt hakemaan jotain edes vähän kihisevää juomaa. Sua ja sun ukkoa siinä samalla mietiskelin, ett kyllä sulla sitten onkin ihana ja kiltti mies ku sulle juomia kiltisti hakee :). Tai sit sulla täytyy olla jokin salainen ase sen miehen käsittelyyn:whistle:.

Mun ukko tekee sen ehkä kahdesti vuodessa eli jouluna ja jussina voi mulle pyynnöstäni jotain Alkosta tuoda. Tykkää näet niin itsekseen juoda varkain, ett fiiliksethän siinä menee pilalle jos eukko juo myös. Vaan nyt, kipasenpa sinne kauppaan vielä ku ehtii. Täältä ukko lähti nihkeesti yksin mökille. Mukaansa en suostunut, vaikka kissaakin oli ottamassa jo kyytiin, ett sais mut vanavedessä :).
 
Ottis..eiiiiiiiiiii miulla mittään salaista asetta ole..kait.. ;) ..taisi vaan miehelläkin suu nappasta, luulenpa näin:D ..hän kyllä harvemmin ehdottaapi alkosta ostelua-mie se yleensä..joskus tuo ihan yllättäin kauppareissulta molemmaisille oluset/siidukat, kahdet..kovasti kyllä hällekkin sitten maistuu kun on "otillaan":p

..mutta yleensä käy kyllä alkossa, vaikka ei hänelle ittelleen sitten maistuiskaan..perskules, jos ei kävis :eek: tulis avo ero ;) ..miullahan ei sitä ajokorttia ja alkoon matkaa jonkin verran..
 
http://www.makela.info/nettiradiot/
..käväisin vähän kotimaisia ja maailman radioasemia kuuntelemassa, wau kun löytyi hyvää musiikkia!!..pitänee joku kerta omassa rauhassa ja punkun kera kuunnella ihan ajan kanssa ja nauttiaaaaaa ;)
 
Terri niin se on, että yllättäen, kun on ollut kaksi follia ultrassa näkyvissä, niin osuu silmiin kaikki tuplarattaat :) . Tämän kuumeilun aluksi minusta tuntui myös, että tosi moni vastaantulija on raskaana. Vähän on nyt tuo jo tasoittunut tai siten vaan ei huomaan niin herkästi näin talvella. Olen itse ihan tipattomalla yleensä aina hoitojen aikaan, erityisesti nyt syksystä alkaen, kun luin siitä tukimuksesta, jossa oli ivf tulokset heikommat niillä jotka olivat nautineet alkoholia. Tosin viime hoidon aikana söin niitä runeberintorttuja, niissähän on hiukan alkoa mukana.

Minnihiiri pikaista paranutmista, rankalta kuulostaa.

LB mitä ruoka anopille tarjosit? Ja jos ei saada sitten riittävästi unta pienokaisen synnyttyä, niin pyydetään jotakuta ystävää tai sukulaista hoitamaan vaavia sen aikaa, kun äiti nukkuu päikärit, jotta pahin sumu pääsä hälvenee.

Katsooko kukaan teitä selviytyjiä? Nyt ikävä kyllä tuleekin jokin kertaus jakso, ne on minusta aina niin tylsiä, haluasin nähdä miten peli etenee en kerrata menneitä.
 
Tervehdys :wave: Täällä kp 3, eli oli kovin lyhyt kierto tällä kertaa.
Olen huomannut, että aatokset tämän kuumeilun suhteen selvästi vaihtelevat sen mukaan missä kohtaa kiertoa mennään...
Valoisaa mieltä kaikille! t. ikiemo :)
 
Halitus:hug: ikiemolle tätsyn vierailusta..
Auringonpaistetta&plussatuulia sinullehin paaaaljoooon!!!:


..joo, miun tunteet oli nyt tosi surkiat kun ei tätiä ensin kuulunut..ja kun tuli, ei meinannut kireys häippästä :/ ..nytpä kolmen punkku lasin jälkeen kireys häippässyt huits hiiteen ;) ..tällaista tämä elo aina välistä.. :)
 
Oivikki, mie en ole selviytyjiä seuraillut kun ihan joskus ohimennen..ja en miekään tykkää noista uusinnoista..joskus menen ihan sekaisin, milloin on ohjelma eka kertaa ja milloin sitten uusinta..pitäsi noita "ohjelmatietoja" kait mulkaista usiammin :p
 
Ottis
Ikiemo Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Se kettu ei sit osaa pysytellä pois vaikka kuinka toivois.

Mur-mur Minäkin olen vähän sidukkaa maistellut, töllötellyt ihan rauhassa biisikärpäsen ja nyt Hotelli Babylonia. Näin se iltaa sujuu rattoisasti. Pikku pussilliseen karkkia lankesin minäkin :ashamed:.

Oivikki Tällä kaudella on selviytyjät unohtuneet. Tai oikeastaan mun töllöttelyt on siinä, etten koskaan voi jäsähtää johonkin tiettyyn ohjelmaan, sillä jos mies kotona, en kuitenkaan vois sitten sitä kattoa ja se vaan ottas päähän ja sitten tulis turhaa riitaa.
 
Ottis tuon takia meillä on jokaisella oma töllötin ;) ..ja ei to-del-la-kaan mitään hienoja vehkeitä-vanhoja vaan..olkkariin olisi uusi nyt harkinnassa..vaan mies sitten soffan tietty valtaisi, se kun ollut miun maata:whistle:..hän makkarissa kyllä tykännyt sängyssä kattella pikku töllöttimestä..

Hei..ja karuskit on sallittua herkkua näin viikonloppuisin:wave:
..niin ja punkku ja siidukka ja sipsit ja mokkapalat..jajajajajajajaaja.. :LOL:
 
mur-mur jaa sunkin mies kova metsästämään!! :D Mulla on kanssa intohimoinen metsästäjä täällä joka metsästää lähes kaikkea mikä liikkuu :LOL: . On viimeaikoina laajentanut repertuaariaan karhuihin ja kanalintuihinkin. Pupupaistia meilläkin oli jääkaapissa (anopin tekemään). minähän en sitä maista vaikka taivas putois :LOL: Toinen mitä en oo suostunut syömään on pulut...siis kyyhkyt (pelkkä ajatuskin etoo :x vaikka minäkin sitä kerran aikoinaan suupalalllisen maistoin mut se jäi siihen).

Meillä isäntä oli tänään 300 km:n päässsä kaverinsa luona ja ilmeisesti oli rankkka päivä kun tuli ihan raatona kotiin sohvalle eikä pupuilutkaan onnistuneet :/ ...kova oli yritys mut piti luovuttaa...ärrrrsyttää :kieh: kun vielä tännään olis ollut tärkee päivä hyödyntää sitä ovista. Seuraava kerta on vasta huomenillalla kun aamulla tai päivällä ei meillä voi mitään tuollaisia harrastaa :| ja niin kun minä odotin isäntää saapuvaksi plaaaaah ja plääääh .
 
No voihan surkeus Jääris :( ..noin se meilläkin välistä käy, ymmärrän hyvin oloisesi:hug:..ja ei meilläkään ne "aamu/päivä panot" onnistu :/ ..

Juu, kyllä mies juoksee jonkin verran jänis mettällä, ei kuiteskaan mikään "himo mettästäjä"..ja mie en mielelläni sitä pupua syö, vaikka tänään pikkasen pottumuusin kera..menihän se ja mureaa oli kun mies sen hyvin laittaa..maku vain EI iske :x

..sen puolesta saapi siellä mettällä käydä miun puolestain: ottaa poikasen mummulaan mukaan ja miulle jää sitä "laatuaikaa" ihan ittelleni sitte!! ;)
 
Olitte jutelleet valvomisesta...mulla on siitä kanssa pitkällistä kokemusta |O kun noiden 2v ja 3v:n kanssa on yöt edelleen rikkonaisia. Nyt menee jo sentään huomattavasti paremmin yöt mutta alkuun molemmat olivat pitkään (toinen 8kk ja toinen 6kk) koliiikkivauvoja joten pääasiassa yöt valvottiin. Kun kuopus syntyi niin esikoinen rupes nukkumaan tosi huonosti ja pyysi hänkin (silloin 1v4kk) silloin kolmesti yössä pulloa ja sitten kuopus huusi yöt melkein kokonaan. Päivälläkään en voinut nukkua kun esikoinen piti siitä huolen. Eli siinä meni pari vuotta todella pienillä yöunilla. Ja vois sanoo että elin sellaisessa sumussa sen kaksi vuotta ja siitä sitten pikkuhiljaa alkoi taas selkenemään kun sai vähän enemmän nukuttua. Mutta tosiaan onneksi nyt yöt ovat rauhoittuneet paljon.
 

Yhteistyössä