40+ so what!!! (vol. 8)

Voi että jääris :eek: ..milloinkas sie olet sitä univelkaa sitten saanut nukuttua poijjes?..miun polla varmaan leviäsi jos noin katkonaista olis yöt läpeensä!!

..sie taidat vaan pärjätä pienillä unilla, niinkös =) ..eikö lapset nuku yhdessä päikkäreitä..tai ole nukkuneet jossain vaiheessa?
 
mur-mur meillä ei olla nukuttu päikkäreitä enää vajaaseen vuoteen. kyllä mulla univelkaa edelleen on mutta msilti yöunet ovat moninkertaistuneet viimeisen vuoden aikana. Silloin imetysaikaan saatoin nukkkua vajaat pari tuntia/yö...kummasti sitä silti jaksoi! Nykyään on ihan omaa tyhmyyttäni se etten mene ajoissa nukkumaan eli nytkin olisin voinut olla unilla jo kaksi tuntia kun molemmat nukahtivat kahdeksaan mennessä. Oon aamu-uninen mut nykyään on lasten takia pakko nousta ennen seitsemää |O mutta jos tosiaan ajoissa menisin nukkumaan niin saishan siitä kunnon yöunet jo koottua.
 
Ottis
Totta turiset jääris, että jos menisi ajoissa nukkumaan, saisi sitten tarpeeksi nukuttuakin, mutt mulla ainakin on sellainen hinku tähän 'laatuaikaan' yksikseni, etten osaa mennä miehen kanssa nukkumaan yht'aikaa, ku haluan olla ihan itsekseni. Tai meninhän minäkin silloin ammoin viel ajoissa petiin, kun siellä vielä jotain tapahtuikin ;), vaan kun ei enää tapahdu, niin en mene. Olen miehelle lukemattomat kerrat saanut selittää, ett niin pitkään kukun, ett sitten varmasti heti nukahdan kun sänkyyn menen. Musta mikään ei ole turhauttavampaa kuin maata sängyssä unta odottamassa, ei ole mun laji, ei :(.
 
Ottis just just, en miekään mene sänkyyn makoilemaan ja unta "odottamaan" EN TODELLAKAAN!!

..miehen mielestä sinne kun sänkyyn menee ja vaan "päättää" nukkua..se on siinä!!..voihan vitalis, ei onnistu miulta :eek: alkaapi ajatus juosta ja mieli olla levoton..eiiiiiiiiiiii |O ..ensin pitää mieli väsyttää, tainuttaa..sitten tuleepi uni :saint:
 
mur-mur he ovat nyt 2v2kk ja 3,5v =) . Juu arvostan tätä omaa aikaa myöhäisillassa!
Mua edelleen sapettaa tuo kun isäntä ei onnistunut nesteyttämään mua...!!! Yritti kovasti kyllä!!! Mun olis varmaan pitänyt pukea jotain sexyä päälle ja väriä purkista naamaan mutta kun en viittinyt. Höh ja höh! Mutta nyt laitan koneen kiinni jotta saan sitä yöunta napattua jonkkin verran :) Hyvät yöt kaikille :wave:
 
Ottis
mur-mur Just noin minunkin mies sanoo, ett eihän siinä ole muuta ku pistää silmät kiinni. Voi pe***ules, ei onnistu multa :headwall:.

Jääris Varppina riittää ne edellisetkin pupuilut. Ei miehetkään ole koneita ikävä kyllä :(. Meillä naisillahan ei sinällään tarvitse mitään tapahtuakaan, kunhan olotilansa sietää.

Meillä kävi kyllä sunnuntaina silleen, ett eka kerran huomasin kuinka vastenmielistä voikaan pupuilu olla, kun ei yhtään tee mieli. Oviksen aikaankin helpompaa ku niitä limoja kuitenkin on. Lopulta miehelle sanoin, ett nyt loppu se jyystäminen ja siihen oli hänen tyytyminen :LOL:. Onneksi hän oli itsekin vähän varautunut siihen, ettei välttämättä vehkeet pelitä, kun oli edellisenä iltana juonut. Varmaan merkki vanhuudesta tai jostain? Ennen vanhaan nimenomaan se krapulap**o oli kova juttu.
 
Ottis
Kiva mur-mur, ett sulla pikkasen siellä Luna Negraa jäljellä. Saat viel hetkisen nautiskella. Mä taidan tästä kipasta alakeraan ja oikein petiin lueskelemaan, kun se kerrankin tähän aikaan illasta vapaa ;). Kauniita unosia kaikille!! Natinati :wave:!
 
Ottis, mie olen tuon huomannut kyllä ja..siis miten voikaan na**ti maistua välistä..puulta!!! :eek:

..ja eihän ne ole koneita miehet, ei niin..mutta kyllähän se pimpittää repastahin flikkaa kovastikkin, jos "homma" ei pelaa kun pitäisi..ja lähinnä tarkoitan JUURI siemennös aikaan.. :( ..koskapa siirtyy taas yritykset kuukaudella silloin..sellaisiksi meidät on luotu, jotta 1x kuussa vain vaavi haavetta voimme "työstää"..

:heart:Sweet dreams Ottis..ja muuthin!!:wave::heart:
..mie lipaset loput Luna Negrat ja meen pötkölleem myös =) ..
 
..Voi Ottis kun miun suupieltä vetää korviin tuo "nyt loppu jyystäminen ja siihen hänen oli tyytyminen".. :| .. :whistle: .. :D .. :LOL: ..anteeksi, en voi mitään *pyrskis* ..tuolta miustahin nimittäin joskus tuntuu ja LUJAA!!! :headwall: Dojoing, Dojoing..

..mie taidan olla hiukka "laita myötäisessä".. ;) nyt menen syömäääään ja piu pau!!

Nati nati kertaalleen vielä!!:heart:
 
tädintulo halaus :hug: plussa uutisia ajattelin bongata ennen nukkumaan menoa :(

Yhdyn tänään väitteesi ,että uni pitää löytyä, muuten sitä ei tule. Vieraassa paikkassa vietin viime yön , enkä nukkunut, kun 20 min hetkittäistä "lepoa". Uni minulle yleensä tulee paikassa, kun paikassa. Mutta viime yö oli tosi outo ei väsymystä eikä uneen johdatusta.....ja nyt väsymys vihdoin iskemässä.... 24 h jälkeen.

Jääräpää erka.... minkä ikäinen tuo miehesi on? MINUN MIEHELLÄ (41 V)EDELLEEN tuo alkohooli juoman jälkeinen pa....n... on edelleen must.

Plussa tuohon minun ovis testiin siis torstai iltana tupsahti. Eli olisko nyt sitten tuo dpo 1? Eikö siinä 24 - 36 tuntia mene, ennen kuin ovis plussa muuttuu ovulaatioksi?????

Simpat edestä ja takaa taltioitu ke ilta- pe ap.

Vauvatoive ihanat ultrauutiset sinulla .... :flower:

mimmimamma
 
mimmimamma hienosti siellä olet talletellut simoja ;) ..jospa niistä itää ihuna pienen pieni:heart:..ja ihan oikein olet laskeskellut, tuon 24-36h menee kun Oili neiti(arvelen hänen neiti immeisiä olevan)saapuupi sitten..ja munasolu elelee sen 24h..simoilla kuulemma menee 7h pruikkauksesta, jotta ovat "kypsiä" hoitamaan hommansa-uutta tietoa minulle =)

..mie täällä niin silmät seljälläni että, ei unesta tietoakaan :D ..otan viimoset tipat eliksiiriä(punkkua) ja sitten katton taivaskanavia hieman..


Kauniita unia mimmimamma..oman pikku kullan kuvia :heart:


Ps. Mie en ole kauhian pettynyt enää vaikka täti kurvasi..mutta olisihan se + ollut toivottu tie-ten-kin.. :) ..nyt sitä Pääsiäis ylläri pylläriä vaan työstämään..eli..Joulun lahjaa:heart: (La olisi n. 17.12)

Ps.Ps. Miun miehellä myöskin kyllä tuo krapula p**o on aina mielessä.. :p.. eri asia vaan sitten, miten "homma" pelittääpi..joskus jää sellaiseksi jyystöksi vallan..vasitenkin jos miekin haluan oman osuuteni nautinnosta..että tämmöttii vaan B)
 
mimmimamma meidän isäntä on vasta 34v. Sulla on sitten dpo:t myös samoissa lukemissa kuin mulla ja I-K:lla! Jännää!

Minälaskeskelin et jos ens kierrossa tärppäis niin la olis 31.12 eli uudenvuodenaatto :D ! Meillä kuopuksen la oli 1.1 2008 mutta syntyi 5.1...

Viime yö meni meillä ihan plörinäksi kun kuopus heräsi pissalle kuten tavallista eikä sitten nukahtanutkaan moneen tuntiin uudestaan :attn:
 
Sunnuntaita palstalle!
Testiin pissitty ja ihan olemattoman hento viiva tuli. En edes kehtaa siitä valokuvaa ottaa ja kamerakin on jossain hukassa. Ohjeissa sanotaan että selvästi pitää tulla kaksi viivaa ja tuo toinen viiva näkyy juuri ja juuri vain kun puikkoa kääntää tiettyyn kulmaan valossa. Mies sanoi sitä kyllä negaksi, mutta ei edes katsonut kunnon valossa. Plääh, kai se pitää huomenna lähteä veritestiin, soitan ensin aamulla klinikalle, että mitäs tehdään.. Ei tämä nyt hyvältä näytä. :headwall:
 
Sunnuntai aamun kunniaksi saapi Haaveelle laittaa kp 1!!!Alamasua juilikin jo eilisestä lähtien niin julmetusti että tämänhän arvata saattoi..Ja pettynyt en ole yhtään kun osasin odottaa tädin tuloa ja etuajassa kun ovistestin tein kp 13 niin oli jo ovis mennyt..Uuteen kiertoon tässä lähdetään..taas..
Tekstiä tänne tulee niin hirveesti ettei ehdi kaikkea lukea..Plussanneille onnea..ja oviksenmetsästykseen onnea!
 
Ois nyt saanu tulla kunnon viiva solakalle silakalle :/

Jyystämiset on tuttua täälläki. Mun mies ei oo mitenkään nopeesti laukeavaa sorttia ja eräänki kerran on mielessäni hokenu "tuli jo, tulis jo...". Mulla taas tulee tosi nopsaan, hyvä jos joskus edes toinen ehti sisään ;)

No nyt on ovisplussa testissä, joten jyystäjäiset alkakoon...
 
Solakka silakka voi sentään olisin sinun sen selvän viivan halunnut siinnä testissä nähdä :hug: . En voi tietää miltä tilanne tuntuu. Olen kuitenkin vielä puolestanne toiveikas, kaikilla ei näy kuulemma yhtä hyvin pissassa se raskaushormooni! Miehellä varmaan suojareaktio, kun ei halua, kunnon valossa viivaa katsoa. Huomenna sitten soittelet klinikalle ja sitten sinne veritestiin. Jokatapauksessa, vaikka nyt ei sitten sitä pysyvää + tulisikaan, niin antaa tämä tietoa siitä, että raskaudut, kun on alkio laitettu kohtuun. Minä taas sanon, että en voi tietää miltä se tuntuu, jos näkee ensin sen + joka sitten ei jatkukaan. Itse olen kovasti yritäänyt miettiä kumpin on kahdesta pahasta parempi se, että ei mitään + koskaan ( niin kuin esim. minulla ) vain että tulisi kemiallinen? No kummassakin on sama tulos :( ja sitä pysyvää + ja lasta me kaikki toivomme.
 
Oltiin eilen yksissä juhlissa jossa oli varmaan 200-300 henkeä, ja suurin osa mieheni maanmiehiä, ja mielenkiintoista kukaan ei tajunnut että olen raskaana vaikka olin ajatellut että se ihan loistaa päälle niin että kaikki näkee ja joku kysyy.
Aiemmin minulta kyseltiin, ja se oli kiusallista, kun en ollut, nyt ei sitten kukaan kysy kun voisin ilolla vastata että KYLLÄ.
 

Yhteistyössä