Mur-mur Harmi, ettei tullut sitä dokkaria katottua. Meil katottiin Presidentin poikaa ja helppoa elämää. Mies meni just nukkuun ja tietty kipusin heti koneelle
. Ja juu, mä dippasin ja tuloksena ihan oletusten mukaan 'ei raskaana'. Oikeasti nolotti heti ku olin tikkuun pissannut. Ajattelin, etten kehtaa tulosta kattoakaan. Vaan tulinpahan siihen tulokseen, ett vkl oli kai keskivertoa tylsempi ku pitää jännitystä hakea dippaamalla r-testiä totaalisen syyttä suotta
Noh.. enpähän enää mieti olisinko eilen illalla saanut ottaa sidukkaa vaiko en.
Macajauheen sekoitan aina Valion Gefilus-herajuomaan ja silleen nautiskelen
.
Rominas Niin pitäis täälläkin pupuilua vähän harjoittaa, mutt ihan suosiolla skippasin tän illan ku ei jaksas sit niin millään alkaa sitä rumbaa taas. Toisaalta laskin, että jos ovis kp13, onkin ihan hyvä olla touhuissa kp11 eli keskiviikkonakin ja jos siitä laskee tjp niin maanantaina eli kp9 pitäis aloittaa pupuilut. Luulis, ettei toi eka jörnintä tuota vaikeuksia, mutt siitä eteenpäin voi simpat taas olla hakusalla. Miks sen pitääkään olla niin vaikeata :ashamed:?
Mä alan ovista tikuttaan vasta keskiviikkona, ellei sit ihan hirmusia oireita sitä ennen tule.