40+ so what!!! (vol. 8)

Jääris juu, jännää on :D ..älä nyt kuiteskaan ihan kaikkia kynsiäsi pure;) ..kuori vaikka porkkanaa tai syö omppu pompua:wave:

..arvaa vaan, odottelenko mie tädin lemppamista pihalle:whistle: ja sitten sitä "jyystöä"..jotenkin on n i i n taas toiveet korkialla-NYT JO!! ..ihana kuiteskin Pääsiäisen aikaan kuumeilla ja toivoa-Joulun lahjaa ..sattuis se LA n. 17.12 sitten..:heart:

..harvemmin mie käyn laskurilla tuota Laskettua aikaa kattelemassa..nyt vain menkkojen vihdoin tullessa sellainen oloinen että piti :saint:
 
Haave3 onnea uuteen kiertoon.

Rinja kiva kuulla sinusta. Pianhan tuo pkl aika jo on.

Mur-Mur ja Ottis mittasin punnitsemani macan mittalusikan tl=5ml. Olen miettinyt noita eri annostus ohjeita, voisiko olla eri vahvuista eri valmistajan jauheet. Esim. toiset voivat olla enemmän kuivatetuja ja niin "vahvempia" esim. kuivepia sieniä mahtuu yhteen mittaan enemmän kuin vähemmän kuivatettuja???? Siis tämä täyttä olettamusta ei teitoa

ON haalea ovis viiva tänään tuli testiin, joten eiköhän tämä keirto kuitenkin toimi vaikka jo aloinkin pelkäämään, että ei ivf:n jälkeen käynnisty oma kierto. Nyt lähden jumppaan, jota jakstan sitten tulevaisuudessa sitä pientä kasvattaa rinnanalla, kun on kunto kohdallaan :saint: :D
 
Oivikki Ok, kiitos tiedosta =) ..saattaapi hyvin olla eri vahvuistahin Macaa eri valmistajilla..toiset suosii toista merkkiä ja toiset toista-kuulemma selviä makuerojahin on. Itse en tiedä koko mausta kun ei vielä Macaa ole, ensi viikolla tilailen sitten.

..ihana, kun siun asenne tuo..jumppaan, jotta jaksan sitten sitä pientä kasvattaa rinnalla..:heart:
 
Ottis
Mur-mur Kiitos macaselvennöksestä. Opiskelen viel tarkemmin paremmalla ajalla. Kävin mökille ukolle ruokaa viemäs, vähän aikaa takan lämmössä lueskelin ja ku alko väsyttää lähdettiinkin molemmat kotiin. Metka juttu, että kun illalla sain niistä kohdun seudun nippailuista päähäni, ett voisin sittenkin ehkä luojan oikusta olla raskaana, muistin myös aamusta näkemäni unen, ett r-testi näytti plussaa ja nyt niin polttelis testi näpeissä, vaikka tiedän, ett se on sulaa hulluutta. Voipi silti olla, ett viel kolmisen tuntia pisua pidättelen ja sitten tikkuun pissaan. Pääsenpähän sitten tästä piinailusta :).

Mur-mur Toivomasi muutokset tein, ollos häveli *kumartaa*.
 
Ottis
Oivikki Ajattelin samaa, ett voivat olla erivahvuisia noi pussilliset. Parein siis lukea oman pussinsa kyljestä annostusohjeet ja toimia sen mukaan. Mulla oli 4-10ml/vrk. Sitä en tiennyt, ettei sitä sais ottaa aterioiden välillä :ashamed:. Aina olen ns. välipalana töistä tullessa ottanut. Onkohan se pahastikin väärin?

Sulla on kyllä asenne kohdallaan. Noinhan meidän kaikkien tulisi hoitaa juuri itseämme, ett jaksettas sitten sitä pientä hoidella :) :hug:.
 
Helllo täältäkin tovin hiljaisuuden jälkeen.
Oli pakko pikkasen "hermolomaa" pitää kuumeilusta kun mieskin alkoi jo stressaan valmiuttaan Oili vkoon... No niin ja senhän pitäis tulevalla viikolla alkaa... Tänään testattu ja hyvin haalea viiva näyttäytyi joten kaippa se oili sieltä muutaman pvän päästä napsahtaa.

Tänne on teksti tullut niin paljon että olen tainnu kaikista käänteistä jo tippua kärryiltä...

Pahoittelut kaikille joille täti on tullut kyläileen.

Kaikille raskautuneille :heart: :heart: :heart:

Oilia testaaville ja sitä odottaville Onnekasta viivaa ja loistavaa jahti menestystä! :D
 
Ottis jään odottelemaan testin tulosta.. ;)..joko dippailit?

Kiitos lisäyksistä listaan=) mie vain halusin tuon km:n näkyviin ja ihan itteni vuoksi..kun oikein epätoivo iskeepi, siitä näen että yritystä oli!!:heart:
 
Ottis, en usko että on mitenkään väärin jos otat maca jauhetta välipalan yhteydessä ..EI siis pelkkää macaa esim. paljaaltaan tai veteen sekoitettuna. Mie käsitin, että se nautitaan AINA ruoan/lämpimän juoman kanssa..olikos näin?
 
Se on taaas idolit tältä päivältä katottu ;) ja nyt vois syödä jotain :p . Tänään tuo isäntä taas "toimi" vaikka eilen ei toiminutkaan ;) vaikka myöhäistähän se on tänään jo mut kuitenkin...
Hyvää alkavaa viikkoa toivottelen tässä jo vähän etuajassa! :heart:
 
Huh, olihan dokumentti..sellaista vauvatehtailua..jotenkin surullista katsottavaa..nämä ns. vauva klinikat ovat aika kovia kiertämään lakia ja raha vain kiinnostaa..ja karseaa oli tuokin, että jopa max. 7alkiota laitetaan sijaisynnyttäjälle!!..Tuossa dokumentissa olevalle homoparille sanottiin, että 3 alkiota siirretään ja jos kaikki hedelmöittyy, poistetaan yksi rv12.. :(
Kahdelle sijaissynnyttäjälle laiteltiin molemmille 2 alkiota-näiden miesten spermalla hedelmöitettyjä..molemmat sijaissynnyttäjät saivat keskenmenon siitä kolmen viikon päästä..epäilyttävää jotenkin..dokumentissa kuitenkin mainittin korkeasta onnistumisprosentista..
 
Ottis
Mur-mur Harmi, ettei tullut sitä dokkaria katottua. Meil katottiin Presidentin poikaa ja helppoa elämää. Mies meni just nukkuun ja tietty kipusin heti koneelle ;). Ja juu, mä dippasin ja tuloksena ihan oletusten mukaan 'ei raskaana'. Oikeasti nolotti heti ku olin tikkuun pissannut. Ajattelin, etten kehtaa tulosta kattoakaan. Vaan tulinpahan siihen tulokseen, ett vkl oli kai keskivertoa tylsempi ku pitää jännitystä hakea dippaamalla r-testiä totaalisen syyttä suotta :LOL: Noh.. enpähän enää mieti olisinko eilen illalla saanut ottaa sidukkaa vaiko en.

Macajauheen sekoitan aina Valion Gefilus-herajuomaan ja silleen nautiskelen :).

Rominas Niin pitäis täälläkin pupuilua vähän harjoittaa, mutt ihan suosiolla skippasin tän illan ku ei jaksas sit niin millään alkaa sitä rumbaa taas. Toisaalta laskin, että jos ovis kp13, onkin ihan hyvä olla touhuissa kp11 eli keskiviikkonakin ja jos siitä laskee tjp niin maanantaina eli kp9 pitäis aloittaa pupuilut. Luulis, ettei toi eka jörnintä tuota vaikeuksia, mutt siitä eteenpäin voi simpat taas olla hakusalla. Miks sen pitääkään olla niin vaikeata :ashamed:?

Mä alan ovista tikuttaan vasta keskiviikkona, ellei sit ihan hirmusia oireita sitä ennen tule.
 
Kaikille tädin piinaamille :hug:
Minulla on onnen hetkiä :) on menossa toinen ilta, kun ei vuotoa ole enää tullut ollenkaan.
Eilen vielä päivällä vuosi yhden siteen verran. Iltaa kohti se loppui tyystin ja tänään ei sitten ole vuotanut yhtään, eikä vessassakaan ole tullut paperiin yhtään mitään. :heart: :eek: =)
Joskos se vihdoin sitten loppui se vuotelu kokonaan.
Ja tulevana lauantaina meillä vietetään Roméon 7v päiviä. Kaksoset ja Roméo lentävät keskiviikkona suomeen. :) :heart:
Nyt sitten alan odotella 29.3 ja sitä ekaa "virallista" ultraa. :heart:
 
Ottis
MS Ihanaa, että vuoto loppunut. Tuntuu valtavan pitkältä toi aika 29.3. asti. Tsemppiä sulle piinailuun, ett jaksat odottaa sinne. Onneksi iloisia tapahtumia ja odotettavaa sulla kuitenkin tässä odotellessa :).
 
Iltaa taloon :)

Kuulostaa hyvalta Mamastella toivottavasti nyt sitten loppuivat kokonaan :flower:

Oivikki tekasin eilen anopille linssikeittoa, pinaatti muhennosta, antep ezmesi salaattia (sellasta tosi ihanaa tomaatti-kurkku-sipuli-persilja-chili-minttu "sossoa" ) ja taytettyja kananmunia. Jotta on anoppi taas hyvalla mielella etta poikansa saa kunnon ruokaa :p No ei vais, se on tosi hyva anoppi, parempaa ei vois toivoa!

Ma tassa oon tanaan kehitelly uuden "raskausoireen", kamala valkovuoto aalto iski tanaan, housut marat kokoajan ja sitten innoissani paattelin etta noh sehan on TIETYSTI alku raskauden oire, eikos niin! ? Sovitaanko niin! ;)

Tosin kylla silla peraakin on etta valkovuoto voi olla merkki raskaudesta JOS on sattunut seurailemaan omia valkkareitaan ennenkin etta tietaa millaset ne on noin viikko oviksen jalkeen, vaan kun en oo, joten arvailuksi menee...

Mutta tammosen siis tanaan rekisteroin :saint:
 

Yhteistyössä