Te ootte sitten ihania,
Terri,
Jääris,
Inia, ja
Pikku Karhunenkin :heart:! Aaamusta kirjoittelin tuosta kuinka mies ei yhtään himoita, mutt niin vain kävi, että kun kotiin tulin ja ekalla pisulla kävin ja huomasin ovislimoittelun alkaneen, alkoi myös pupustelusuunnittelu. Ts. Koska meillä toi touhu on vähän nihkeetä, ajattelin, ett tänään ajettas niitä huonoja simppasia alta pois ja pidettäs kahden päivän tauko ja pupusteltas oikein kunnolla ja kunnon satsilla seuraavan kerran torstaina. Oviksen oletan (toivon!!) olevan perjantaina eli kp13 ja silloin tietysti pitäis vielä varmistella, mutt eiköhän siitä selvitä. Siis ihan uskomatonta mitä lähestyvä ovis aikaansaa ihmismielessä
. Mä jo haaveilen pääsiäispupun plussaylläristä niin mulle kuin monille muillekin :saint:.
SS Kurjaa etteivät suostuneet kotipaikalla hCG-määritystä tekemään. Uhkaa muuttaa naapurikuntaan kanoines niin saavat ajattelemisen aihetta. Eihän tuo ole reilua ollenkaan ett tarttis lähteä 150 kilsan päähän ajelemaan verikoetta varten :headwall:. Mutt tällä hetkelle lienee tärkeintä, ettei haamuilu ole lakannut tai muuttunut heikommaksi. Ei sulla digitestiä olis kehiin laittaa, ett näkis miten se reagoi?
Terri ja
Jääris Minä sen sijaan voisin vähän ultrista kylmiltään pelotella, sillä tiedän itseni lisäksi ainakin 2 tapausta, ett keskeytynyt km on tapahtunut ultran jälkeisenä päivänä. Äkikseltään voisi ajatella, ett ultraus on sen aiheuttanut, mutt eihän se niin mennyt minunkaan kohdalla, mutt syitä on aina niin helppo hakea jos vaikka mistä. Minähän jouduin hammaslääkäriin ja siellä puudutettiin rv5 + jotain ja siitäkin jo syytä hain keskenmenoon. Todellinen syy oli kuitenkin, ett pikkunen olisi ollut kromosomaalisesti liian poikkeava kyetäkseen elämään. Vaikka tuota totuutta ei ollut helppo hyväksyä, oli se kuitenkin totuus, joka oli kohtalaisen helppo uskoa. Näinhän käy ja useammin varsinkin meillä vanhemmilla, kun ei ne munikset ja simpatkaan ole enää mitään priimaa.
Tirlittan1968 Minä uskon todellakin, ett toi teidän ajoitus on hyvin kaikkiin yleistettävissä eli kun ovisplussa on bongattu pupuilemaan vain, niin simpoillakin on aikaa valmistautua ovikseen ja varmaan laiskimmatkin ehtivät viel asemiin uiskennella ja heikoimmillakin on mahikset, kun ei Oili tarvitse vuorokausitolkulla odotella. Kiva, että sulla on tuosta oikein kunnon näyttöä
.