40+ so what!!! (vol. 8)

Erikoinen tilanne sulla, SolakkaSilakka. Mutta kyllä se raskaus täytyy olla, sillä eihän niitä haamujakaan muuten tulisi. Jännä, ettei klinikka ota hcg-koetta. Mulle taas sanottiin, että melkein joka raskaudesta pari koetta otetaan, varsinkin jos asiakas sitä haluaa. Toivottavasti saat nyt tk:sta lähetteen, mutta muista pyytää hcg-määritystä eikä pelkkää +/- koetta, joka yleensä tehdään tk:issa.
 
Ihan ekaksi..Solakka Silakalle toivon edelleen v a h vo j a kiinnittymisiä!!!:heart:
..mikä se klinikka on, joka EI otata hcg-määrityksiä tuossa tilanteessa?? :eek: ..todella outoa miusta..kyllä sie sen TK:n puolelta saat-ole tiukkana vain ja VAADI!!!..mie olen aina saanut kun olen pyytänyt ja kestopyyntökin oli välillä puoli vuotta!!..ja tosiaan, muista pyydellä se kvantatiivinen..vai oliko se kvalitatiivinen määritys?..joka tapuksessa se, josta näkee sen tarkan arvon numeroina =)
 
Jääräpää tuosta siun ja miehesi suorituksesta VOI jo todellakin puhua jyystönä!!:D

Härre guuud naiset, miehän olisin jo kuollu tuollaisesta p**emisesta!!!.. :LOL:

..pikasen voipi antaa myöten, vaikka joka toinen päivä riittää..kerkeää siimahäntäisiä/spermaa kehittyä tarpeheksi ;)..vaan jos se MAISTUUPI-antakaa palaa vaan :wave:..onpahan sitten jonossa siimahäntäiset vispaamassa ja auttavat näin toisiaan uimaan eteenpäin(näin muuten ihan oikiasti tapahtuu!!)..esim. miun viime raskaudessa..

Lempimistä..
ma/ti/to ja sitten se viimonen sunnuntaina-pikaista myöhäistä iltapäivä sexiä lapsen ollessa naapurissa hetken leikkimässä..:p..ne MAHTAVAT limathan miulta tuli lauantaina illasta myöhään ja jo säikähdin, ettei kerkeäisi sitten enää talletella kun mieskään ei ollunna kotosalla, vasta kuin sunnuntai iltana-hyvin kerkesi kumminkin :)

..eli: ovisviikolla 4x"jyystöä" ;) ja huili päiviä kummiskin välissä, antoi plussan:heart:
 
Jääris..JUURI olinkin kirjoittelemassa, että kun ne O-testit loppui silloin + kierrolla!!!! :eek: ..torstaina muistaakseni dippailin viimeisen ja näytti, ettei vielä mitään ovista olisi tuloillaankaan..ovis oli melko varmasti juuri silloin sunnuntaina, kun ne limathin hulahti pöksyyn lauantaina-mitä miulla EI todellakaan ole normisti!!

..tietenkään 100 varma en ole..mutta edellinen pupustelu siis torstaina ja silloin EI vielä O-plussaa..joten..ovis oli välillä pe-su..
 
Juuuh, nyt on käyty kattelemassa ja..viimeisen o-testin dippailinkin JO keskiviikkona-hailu viivanen ollut silloin.

Ja..pupusteluja olikin VAIN ti/to ja sitten viimonen sunnuntaina!!..ja olen nyt selaillut vanhoja kirjoittamiani juttuja ja tullut tähän tuokseen: O-plussa pe-la(kp15-16) lauantaina tuli kananmunalimat ja sunnuntaina yöllä jo lämmöt nousi(tosin pikkasen sahaillen..) mutta siloin uskoisin oviksen olleen ehkä ohi jo, eli munasolu jo matkassa..lämmöt nousi sitten kunnolla pysyäkseen kp19

Kp12-16 välillä kovia kipuja,(alavatta, selkä, jalat) huonoa oloa, pyörrytti..ja sitten tuosta kp16 lähtien selkeitä PMS-oirehia-vi**tusta, vi**tusta, ärtymystä..ja tätä jatkunut plussaan asti!!!!..hyvät on r-oireet kun on vain vi**ttanut ja tehny mieli seinille kipeillä:D..

Eli 3x pupustelua riitti plussaan ja siinä vielä tosiaan noita huilipäiviä välissä :) ja huom!! Me aloiteltiin jo edellisellä viikolla: pe-su pupusteluja kun luulin oviksen tulevan aiemmin!

..ei miulla vaan noin ollunna silloin 39v -04 raskaudessa..tämä ikä se jo vaikuttaa..
 
mur-mur no se klinikka on se teiän kaupungin klinikka. Mutta ymmärrän kyllä, että heillä ei testiä oteta, kun kyseessä tosi pieni paikka ja heillä ei kai noita valmiuksia ole?

Yritän kyllä päästä tk:hen, yritin äsken tunnin soittoajalla mutten pääsy läpi, meni lopulta vastaajaan että huomenna aamulla taas saa soitella. On tää hermoja repivää :eek: mutta toisaalta oon ajatellut, että mitään en voi alkion hyväksi tehdä, se joko on siellä kuten pitääkin tai sitten on jotain häikkää. Kai tämä tästä pikkuhiljaa selviää.. mutta on kyllä todellista piinaa.
 
SS niinhän mie muistelinkin, jotta täällähän sie aina käyt :) ..miksihän he eivät ole järjestäneet mahdollisuutta sitten jossahin muuanna otattaa tuota verikoetta?..kuitenkin luulisi palvelun pelaavan-aika hinnakaita kun nämä hoidot ovat muutoinkin.. ja voisi olettaa, jotta tuon tapaista "ongelmaa" olisi muillahin hoidoissa olevilla..

..voisitko kokeilla Neuvolan puolelta, jos hyvinkin terveydenhoitaja olisi ihana ja antaisi lähetteen-hän sen kirjoitti minullehin kerran..kertoile vaan rehellisesti, että on kauhea stressi ja hätä :ashamed:..etkä varmaan tuossa valehtele tai liioittele tippakaan!!..tilannehan tietenkin on, mikä on..vaan saisit itse mielellesi rauhan sitten..jaksuja kovasti ISO:hug:..mie peukutan siulle :heart:+:heart: vahvistumisen puolesta d=)b
 
Ottis
Te ootte sitten ihania, Terri, Jääris, Inia, ja Pikku Karhunenkin :heart:! Aaamusta kirjoittelin tuosta kuinka mies ei yhtään himoita, mutt niin vain kävi, että kun kotiin tulin ja ekalla pisulla kävin ja huomasin ovislimoittelun alkaneen, alkoi myös pupustelusuunnittelu. Ts. Koska meillä toi touhu on vähän nihkeetä, ajattelin, ett tänään ajettas niitä huonoja simppasia alta pois ja pidettäs kahden päivän tauko ja pupusteltas oikein kunnolla ja kunnon satsilla seuraavan kerran torstaina. Oviksen oletan (toivon!!) olevan perjantaina eli kp13 ja silloin tietysti pitäis vielä varmistella, mutt eiköhän siitä selvitä. Siis ihan uskomatonta mitä lähestyvä ovis aikaansaa ihmismielessä :). Mä jo haaveilen pääsiäispupun plussaylläristä niin mulle kuin monille muillekin :saint:.

SS Kurjaa etteivät suostuneet kotipaikalla hCG-määritystä tekemään. Uhkaa muuttaa naapurikuntaan kanoines niin saavat ajattelemisen aihetta. Eihän tuo ole reilua ollenkaan ett tarttis lähteä 150 kilsan päähän ajelemaan verikoetta varten :headwall:. Mutt tällä hetkelle lienee tärkeintä, ettei haamuilu ole lakannut tai muuttunut heikommaksi. Ei sulla digitestiä olis kehiin laittaa, ett näkis miten se reagoi?

Terri ja Jääris Minä sen sijaan voisin vähän ultrista kylmiltään pelotella, sillä tiedän itseni lisäksi ainakin 2 tapausta, ett keskeytynyt km on tapahtunut ultran jälkeisenä päivänä. Äkikseltään voisi ajatella, ett ultraus on sen aiheuttanut, mutt eihän se niin mennyt minunkaan kohdalla, mutt syitä on aina niin helppo hakea jos vaikka mistä. Minähän jouduin hammaslääkäriin ja siellä puudutettiin rv5 + jotain ja siitäkin jo syytä hain keskenmenoon. Todellinen syy oli kuitenkin, ett pikkunen olisi ollut kromosomaalisesti liian poikkeava kyetäkseen elämään. Vaikka tuota totuutta ei ollut helppo hyväksyä, oli se kuitenkin totuus, joka oli kohtalaisen helppo uskoa. Näinhän käy ja useammin varsinkin meillä vanhemmilla, kun ei ne munikset ja simpatkaan ole enää mitään priimaa.

Tirlittan1968 Minä uskon todellakin, ett toi teidän ajoitus on hyvin kaikkiin yleistettävissä eli kun ovisplussa on bongattu pupuilemaan vain, niin simpoillakin on aikaa valmistautua ovikseen ja varmaan laiskimmatkin ehtivät viel asemiin uiskennella ja heikoimmillakin on mahikset, kun ei Oili tarvitse vuorokausitolkulla odotella. Kiva, että sulla on tuosta oikein kunnon näyttöä :).
 
Ottis
Mä muuten sain tänään kotitestiltä torstaina tilaamaani testisatsin eli 6 puikko-ovistestiä (20mIU/ml) ja kaksi herkkää (20mIU/ml) r-testiä. Vähän teki jo mieli o-puikkoa dipata, mutt kuitenkin pisulla ihan kylmiltään kävin ja uskottelin itelleni, ett vasta huomenis alan tikuttamaan.

Mulla on kaksi edellistä (macatonta) kiertoa olleet tosi kuivia ja nyt limoja tulee taas hyvin. Aina olen greippimehua kierron tässä vaiheessa juonut, joten huomaan, ett se ei tätä yksittäin tee, mutt maca taitaa olla melkosta rohtoa. Nyt ajattelin sitten miestä vähän uhkailla, ett jos ei tästä kierrosta tule tärppiä saa hän luvan aloittaa macan käytön, ett simppaset vähän piristyisivät, sillä pitihän macan siihenkin vaikuttaa, eiköstä juu?

Mur-mur Mä voisin melkein ulkomuistista noi teidän pupustelukerrat siltä +kierrolta kertoa, sillä niin jännittyneenä silloin sun Oilin tikuttamista ja pupuilutahtia seurailin. Teillä oli mukamas s-elämäkin niin jämähtänyttä, mutt siltikään ette paljoa muuta tehneet kuin pupuilleet ;) ja plussahan sieltä tuli.

Mitä mieltä olette tosta mun aiemmin naputtelemastani suunnitelmasta, voisiko toimia? Varmaan jtp-meiningilläkin simppasia ehtii tarpeeksi kehittyä, mutt olen ymmärtänyt, ett jos mahdollisesti simppoja vähän tai ne laiskoja, ett sitten kannattais pitää pidempääkin väliä eli joka 3. päivä vois riittää? Oviksen aikaankaan minä sitten jo luonnostaan painan päälle niin, ett silloin pupuillaan, vaikkei mieli tekiskään.

 
Ottis kuittaan täysin siun suunnitelmat-Hyvät ovat!!:wave:

..ja..jos pupusteleepi liian harvoin, ovat siiimahännät kuin "kuolleita"-eivät edes ui kunnolla :(
..jos taas liian usein, eivät kerkeä kehittyä-liian vähänkin niittä on..joten mikä hyvä?

Hyvä olisi noiden ammattilaisten mielestä, joka toinen päivä oviksen aikoihin!
Jos kierto säännöllinen, on oviksen tulo yleensä helppo tietää-siinä kierron puolivälissä, molemmin puolin. Jostain lääkäripalstalta luin, että 5vrk oviksen molemmin puolin olisi jo TOSI HYVÄ!!..mie en vain jaksa..tai itse asiassa MIES ei jaksa :/ ..kyllähän mie voin pyllistellä vaikka joka ilta oviksen lähestyessä, jos mies vain olisi hanakka&pönäkkä :p
 
Kun nyt viime tärpistä riitti kolme 3x/vko ajattelin pistää yhdellä kerralla paremmaksi;) ..jos vain sitten onnistuu miehen puolesta..

Odottelen Oilia siinä 25-26.3..eli vko12-jopa tuonne vko:n 13 alkuunkin olisi meillä "jörnintää" sitten.. :D
..vaan EI joka päivä..kattelen miten se testiviiva vahvistuupi ja sen mukaan mennään..mutta jos mies vaikuttaa halukaalta usiamminkin, toki suostuvainen olen lempimään..varuilta nääs.. B)

Hälle tuosta eilen jo "ohimennen" mainitsinkin, jotta ennen pääsiäistä sitten kovasti haluan munnoooooooo!!!.. :LOL:
 
Ottis
Mur-mur Näinhän se on. Kävin verkkolekureita lueskelemassa ja oviksen aikaan jtp näyttäisi olevan aika vakiohyvä, mutt kun tolla mun miehellä tuntuu siinä tahdissa vauhti hyytyvän, ajattelin jotta olisi parempi pelata varman päälle ja säästellä niitä simppasia torstaille jos ovis perjantaina. Vaan sepä jää taas nähtäväksi miten käy. Kamalaa ku joutuu kierron tässä vaiheessa aina teoretisoida miten pitäis pupuilla, kun luulisi olevan helpointa vain pupuilla silloin kun siltä tuntuu :ashamed:. On tää karseeta hommaa. Mutt plussaa on meillä nyt se, ett mulla ainakin on kunnon limoja, ihan tuntuu, ett housuihin pläjähteleepi. Meillä riittää yleensä miehen stondikseen sekin kun ja jos kerron, ett olis paikat kosteina :), joten saapi peukutella ;).
 
Juu näyttäisi olevan hyvä pupuplanit Ottiksella.
Meillä käy aina niin, että mua jää vähän harmittamaan se varmistelun puute. Tulee tietysti satsattua aikaan ennen ovista, ettei vaan karkaa käsistä ja sitten kun se vih-doin tulee, niin ei enää jaksa "ylimääräisiä" harjoituksia. Mur-murin kertoma 5 + 5 päivää on jo tosi haasteellista.

SS, niinhän se on, että vauvanalun tilannetta ei voi parantaa tai huonontaa hcg-testillä, mutta kyllähän epätietoisuus hermostuttaa. Yksi hcg-mittaus tietysti sinun tapauksessasi kertoo jo jotain, koska tiedät tarkkaan milloin hedelmöityminen oli. Mutta parasta olisi, jos saisit kaksi lähetettä.

Mulla on sittenkin vissiin lämmöt noussut, sillä nyt on kuitenkin yli 37 astetta. Hyvä, että edes ovis on ollut, vaikka nyt toiveet raskaudesta on tipotiessään. On vaan sellainen varma olo, ettei ole tärpännyt, vaikkei vielä siitä oiretakaan voisi olla. Mä vaan nyt tiedän.

 
Juu, on tää tämmöistä organiseeraamista aina..vi**ttaa välillä ja kovaa :kieh: ..vaan, minkäs teet jos vaavin haluat:heart:..nyt vain pitää olla reipas&noheva =) ..miunkin mies taitaa tykätä juuri kun mainitsen että onpas, onpas liukasta "siellä" :p
 
Ottis, kun nyt jo noin limottaa, niin voihan se ovis tulla etuajassakin. Ota tämä laskelmissasi huomijoon.

Kun näitä juttuja nyt näin aikataulutellaan, niin voisko jääkaapin oveen laittaa lasten lukujärjestyksen viereen pupujärjestyksen, jotta kaikki tietäisivät missä mennään. Jos perheessä on isompia lapsia ymmärtävät olla poissa jaloista ja mieskin tietää missä mennään, eikä hänen tarvitse lukea mitään rivien välistä vaan riveiltä. Vitsi kun tää oliskin niin helppoa.
 
Noheva= Nopea, heti, valmis..ja tarkoittaapi myös-kykenevää, älykästä ja omatoimista.

..HAAAAA, ihan kuin mie!!!!.. :LOL:..tuollainen mie flikat haluan olla ensi viikolla.. :attn:pAKKO NYT SKARPATAAAAAA!!!!!!!

Ps. tuo-aikaansaapa oli miun vapaa suomennoksein..:whistle::D
 
Niin ja kiitos plussista, mur-mur, säästetään ensikiertoon, kun tässä ei nyt tuntunut tärppäävän. (Mä voin taas huomenna olla ihan eri mieltä, mutta nyt tuntuu jostakin syystä itsestään selvyydeltä)
 

Yhteistyössä