40+ so what!!! (vol. 8)

Nythän mie vasta hokasinkin
..nämä jutut tarkoittaapi miulla juuri SITÄ..sitäpä sitä ;) ..peppu herkesi vuotelemasta, joten tänääään, tralalallalalalla..


Oi armaani lemmiiiiitäääänkööööööö!!!
ja mie vastaan että..Juuuuuuuh, darling

..tai tässä tapuksessa mie vedän nuo "aariat".. ;)
 
:heart: jälleen vuodoton päivä. :eek: :heart: =)
Jokohan sitä uskaltaisi alkaa nauttimaan tästä raskaudesta?

[/code]st/20100329/e/Eka+virallinen+ultra+%26lt%3B3/dt/6/k/b6d7/s-event.png[/img]
[/url]

Höh!! Miksi en saa tuota näkymään?

[link=http://www.TickerFactory.com/]
[image noborder]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/4;13;116/st/20100329/e/Eka+virallinen+ultra+%26lt%3B3/dt/6/k/b6d7/s-event.png[/image]
 
Mun mies sanoo mulle "Prepare yourself Eugene", kun haluu pupustella. Varsinainen lämmittelypuhe :LOL: . Se on kai jostain leffasta. Sanon määki niin aina välillä sille, niin tietää alkaa orientoitua ;)

Mun on ihan pakko hehkuttaa, kun oon niin mielissäni. Sain tänään yhdeltä( jo toisen) tutkinnon saaneelta opiskelijalta kortin ja viinipullon kiitokseksi. Kerto vielä, että olivat mua muistelleet. Olin antanu tälle opiskelijalle kerran (9 vuotta sitten) ompun, ku se oli vetäny sanakokeen reunaan marginaalit. Ja muistivat tuon vielä =) . Meillä ei siis oo valmistuvilla tapana antaa opettajille mitään lahjoja. Siksi olin erityisotettu moisesta huomiosta. I love my job :heart:
 
Nyt siis haastetaan jokainen pinolainen kertomaan omat mielialankohotuskeinonsa. muutama on jo tullut:

1. Kerro miehelle, että nyt olisi limoja liikkeellä (mur-mur ja Ottis)
2. Väitä ettei miehestä ole siihen (Ottis)
3. Laita kauhtunein yöpaita päällesi saunan jälkeen (Terri)
4. Kömmi miehen viereen eevan asussa ja kysäse 'kainosti': "jörnästäskö"? (Ottis)
5. Uhkaa lyödä mies tissillä tainnoksiin jos ei anna munnoo (mur-mur)
6. Sano: "Prepare yourself Eugene" (happihyppy)
7. Esileiki suihinotolla ja sitten simpat sisään oikeaan osoitteeseen (vauvatoive10)
8. Räplää itsesi kuntoon, niin minä laitan erkkaa lapaan (mimmimamma)

Lisää näitä

 
Happihyppy eiköhän tuo lause ole poliisiopistosta?! Siinähän oli se kun aina hosui pyssyjen kanssa nimeltään Eugene ja naisten kanssa täysin kokematon. Menihän se siinä lopulta naimisiin. =)
mur mur en saanut ekasta ultrasta kuvaa. :( Vanha patu gynegologi vaan totesi että kyllä te raskaana olette. Ei kuitenkaan edes ruutua minulle näyttänyt. Sanoi vaan ettei ole sellaista näkymää. :( No se virallinen ultra on sitten 14pvän päästä eli 29.3 ja niillä nurkilla ollaan sitten myös kotiin lähdössä. :) :heart: Queens hospital center:ssä olisi aikomus synnyttää. Mutta kesää meinataan viettää suomessa. Tämä N.Y:n rupeama on sellainen että toukokuun kolmas ollaan palaamassa takaisin suomeen.
 
Piti käydä vähän muokkaamassa tuota mur-murin ohjetta, kun alkoi kuulostaa hieman oudolta noin imperatiivimuodossa. Oli siis: "Uhkaa lyödä miehen tissillä tainnoksiin jos ei anna munnoo". Olis se aikamoinen mies, jolla tuollaiset tissit on :LOL: Mur-murin alkuperäinen viesti oli ihan selkeä, mutta kun mä sitä muokkasin, niin siitä saa myös vähän oudomman. Vitsi, että mä saan pienestä iloni.

Kiva, että Ottis sait ovistestiputken avattua. Siitä se vahvistuminen alkaa.

Taavillako se viiva katosi? Jos ei ovis vielä ollut, niin saattaa joskus käydä niin, että viiva yht'äkkiä katoaa ja sitten muutaman päivän päästä lh-huippu löytyykin. Meitä on täällä monta, kenelle on käynyt niin.

Iloisia uutisia MS:lla, kun ei enää vuotoa näy. Ja seuraavaan ultraankin on enään niin lyhyt aika.

Hyvä happihyppy! Sä oot tehnyt työsi hyvin ja nyt se kiittää. On varmasti onnellinen olo nyt.

 
Terri..täällä mie hykertelen nauraa itteksein..:LOL:
..juups.. tarkoitus oli siis, että: nainen uhkaa o m a l l a tisullaan miestä lyödä esim. päin pläsiä, jos ei anna munnoo:p ..just juuri näin olitkin korjaillut Terri..mitäs luulette, kääntäiskohän mies toisennii posken?.. :D
 
..ja olishan vielä yx lääkäris leikki jutskakin..:whistle:..vaan taidan pitää sen omana tietonani ;) ..se mukavasti meidät mieheni kera virittää sopivaan vireeseen..arvatkaa siis, kumpi on lääkäri ja kumpi potilas meidän leikissä? :D
 

Yhteistyössä