40+ so what!!! (vol. 8)

Huomentapäivää! Kotiuduttiin sunnuntaina lomareissulta. Olipa mukava viikko :) Sain nähdä siskon pikkuista tulokasta, käydä katsomassa hyviä elokuvia ja syödä ulkona erinomaisia ruokia. Ja vielä aurinkokin paistoi monena päivänä.

Muutenkin auringonpaiste jota viime aikoina on näkynyt on virkistänyt ihmeesti.

Minnimamma, olipa teillä tehokasta ajankäyttöä :LOL:

Ottis, voi hitto noita ukkoja :(

Tein aamulla r-testin ja negaa näytti. Laskeskelin että perjantaina taitaisi olla tätipäivä kun ovulaatiosta laskee päivät. Että vielä ehtii kai muuttua positiiviseksi. Oireita ei ihmeemmin ole. Viime viikolla väsytti muutamana päivänä, mutta saattoi johtua ihan siitä kun tyttö nukkui vieraassa paikassa tavallista huonommin ja valvotti. Pientä nippailua alavatsalla, mutta sitä minulla on kyllä aina.

No, jos ei nyt tärppää niin kuun lopussa mennään kuulemaan s- ja verikokeiden tuloksia lekurille.
 
Ottis
Taavi166 Mä uskon, ett ihmiset olis paljon onnellisempia ylipäätään ilman aikatauluja, mutt ei taitas tää systeemi niin toimia. Jaksuja sulle :saint:!

Terri Mulla oli aamulla vähän samanlaiset mietteet mistä mur-mur on tossa aiemmin kirjoitellut, ett nyt mies tietää mitä pitäis tehdä, joten toisaalta voisin vain jäädä odottelemaan hänen aloitettaan. Niin kuivakka toi mun ukkoni kuitenkin on, ettei siihen voi luottaa. Täytynee ensin testailla Oilia ja sitten katella miten käyn käsiksi :kieh:. Illalla oli sellaset oireet etten ihmettelis jos vaikka Oili olis tullut, ollut ja mennyt. Voitte kuvitella, ettei ole miehellä edessä helpot päivät jos näin pääsi käymään :LOL:.

Ninni-70 Toivotaan sen r-testin vielä plussaksi muuttuvan, niinhän Rinjallakin kävi. Plussatuulta :whistle: ++++++++++++++++++++++++ :heart:.
 
Hain sitten Clearbluen diginäytöllisen tikun, joka ei anna mitään viivoja arvuuteltavaksi, vaan tekstin että ollaan joko raskaana tai ei. Ja tällainen maailman ihanin sana tuli, pitkän kolmeminuuttisen odotuksen jälkeen:

http://i7.aijaa.com/b/00596/5913359.jpg

Olen ehkä maailman onnellisin nainen nyt =) =) =) Mieskin ymmärsi tuloksen nyt, kun selvällä suomen kielellä siinä luki eikä tarvinnut haamuja arvuutella! En mene sinne veritestiin, koska a) saisin kuitenkin jonkun arvon joka on rajamailla ja stressaisin taas itseni aivan puhki b) olkoon arvo mikä tahansa, en voi asialle tehdä yhtään mitään. Nyt annan pikkuisen siellä kasvaa tai mitä siellä onkaan, mutta kolmen viikon päästä ultrassa selviää asiat tarkemmin.

Inia minut voi laittaa plussanneisiin. Onpa hurjaa, että saan sanoa tämän asian. Voin jatkaa palstalla maanantaipäivityksiä ainakin tuonne ultraan asti, joka on heti pääsiäisen jälkeen. Katsotaan sitten mikä se tulos on, tuunko takasin listoille vai en.

Hurjasti tsemppiä ja plussatuulta palstasiskoille!:flower: En unohda koskaan niitä piinaavia viikkoja ja kuukausia joita täällä on saanut jakaa. En edes uskonut että plussa osuisi joskus omalle kohdalle. Tämä kierto oli hurja, kun tunteet vaihteli totaalimasennuksesta pikkuhiljaa toiveikkuuteen ja plussailoon :heart:
 
Ottis
Solakka Silakalle onnittelut!! Aivan ihanaa ja mahtavaa! Onnea onnea onnea!! Toi digi on kyllä yliveto sen puoleen, ett siinä ei jää miehilläkään mitään arvailujen varaan ;). Niin se rupunen sieltä vaan kiinni tarras. Aivan upeeta. Onníttelut tulevalle mammalle ja isällekin + :heart:!

Oikein on SS, ettet nyt stressaa turhaa mistään, sillä totta sekin, ett mitään ei nyt voisi tehdä. On parempi vaan onnellisena odottaa :).
 
Hurjan lämpimät onnen toivotukset, saat nyt sen niin kauan kaivatun pienen!!!!..ajattele, nyt se pieni "rupuinen" kasvaa&vahvistuu siellä siun masussa. Paljon paljon tarraa&liimaa pienelle mukaan!!:heart:

Ps. Tulevalle isukille myöskin onnen toivotukset!! :)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave3 (41).................kp3/28.............y.2v..........3.
mur-mur (44)...............kp5/28....yk10 (km2/10).......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp6/29-30........yk14......4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp6/20-50..........y?.............4.
liiza (43)......................kp10/24-25.......yk23........4.
Ottis (42).....................kp10/23-28........yk9........1.
Rominas 40..................kp10/25-27........yk9...........2.
Iida-Karoliina (45)......kp13/23-26.........yk11.......5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp14/28..........yk101...........4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp14/28..........yk6(27).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp15/26-30........yk19.....1.
Minnihiiri68 (41).........kp16/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp17/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp17/27-32.........y.2,5v.........2.
Lumisydän (45)...........kp18/28-32.........yk?..........?
jääräpää.......................kp19/27-31...........yk1...............3.
Little Bear (37)............kp20/23-24..........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp22/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp22/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp23/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp25/23-29.........yk?...........3.
Taikakuu (41)..............kp28/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp28/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp33/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp33/40............yk?..........5./1.yht.
Leena65 (44)...............kp38/25-27..........yk9........3./1.yht.

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp65/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp65/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp74/28................y?.............8.


RKTT

Solakka Silakka (40)......pp18 RASKAANA
Ninni-70 (39)..................dpo11
Mahdotontako (45).........dpo9
Little Bear (37)...............dpo8
Minnihiiri68 (41)............dpo8
Terri (45)........................dpo5
Jääräpää (36).................dpo4
Iida-Karoliina (45).........dpo4
Mimmimamma (47)........dpo4
Happihyppy (39)............dpo1
Rominas (40)....................dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis: Meillä pupuilut aloitettiin eilen illalla, ja toivottavasti mies jaksaa tänäkin iltana...
:whistle:

Tein tuossa o-testin ja kaksi tasavahvaa viivaa siihen pukkas, joten ehkä voisin hattua nostaa itelleni, että aloin ohimennen ehdottaa, että jos tiistaina ja "lelujen" kans...niin mies innostui niin kovasti, että samantien hommiin... :LOL: Kuinkahan montaa päivää "lelu" houkuttimella sen mahtais saada innostumaan...?? :saint:
 
Ottis
Rominas Millä lelulle, kerro mullekin pliis ;)? Hienompi juttu, sulla on nyt siis dpo-1 nyt, mikset itteäs merkannut RKTT-listalle, hassuli?

Mä tein myös o-testin ku töistä tulin ja tältä näyttää. Ylempänä eilinen.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5914616.jpg

Miehen onni, ett ovis vasta tuloillaan. Muuten olisin sen listinyt, sillä aamulla otti sekin päähän, kun se haaveilemani äkkilähtö oli mennyt sivu suun. Tuo mies aina jahkaa ja jahkaa. Lapsiutelijoille tekiski mieli joskus sanoa, ett miten me voitas lasta saadakaan, kun ukko vetkuttelee kaikessa :headwall:.
 
Ottis
Nyt siis haastetaan jokainen pinolainen kertomaan omat mielialankohotuskeinonsa. muutama on jo tullut:

1. Kerro miehelle, että nyt olisi limoja liikkeellä (mur-mur ja Ottis)
2. Väitä ettei miehestä ole siihen (Ottis)
3. Laita kauhtunein yöpaita päällesi saunan jälkeen (Terri)
4. Kömmi miehen viereen eevan asussa ja kysäse 'kainosti': "jörnästäskö"? (Ottis)
5. Uhkaa lyödä mies tissillä tainnoksiin jos ei anna munnoo (mur-mur)
6. Sano: "Prepare yourself Eugene" (happihyppy)
7. Esileiki suihinotolla ja sitten simpat sisään oikeaan osoitteeseen (vauvatoive10)
8. Räplää itsesi kuntoon, niin minä laitan erkkaa lapaan (mimmimamma)
9. Ehdota, että jos lelujen kanssa huomenna vähän *piip* ja samantien hommiin (Rominas)

Lisää näitä
 
Ottis
Rominas Minä uskon, että teillä on nyt ajoitus todellakin kohdillaan jos eilen jo simppasia sait ja ovis huomenna. Olen niin onnellinen sun puolestas + :heart:! Merkkaa nyt ittes tonne RKTT-listalle tai mä purasen sua (toi uhkaus tehos kaksosveljeen kaikessa, kunnes täytettiin 17 v :)).
 
Ottis: Auts... älä kovin isoa palaa vielä puraise... :LOL: Mää yritän laittaa itteni sinne!!

Lelu on sellanen vaaleanpunainen pieni delfiini minua varten! :heart:

Heh, siis se on sellanen pärrä... ei mikään uimalelu!! :LOL: :LOL:
 
Ottis
Mur-mur Minä olenkin niin kiitollinen, ettei ovis eilen ohi mennytkään. Tais kaikki oireet olla vain hermoilua simpattomuudesta. Kun sulla tuota kokemusta noista puikoista ja liuskoista on, niin osaatko arvella tuleeko plussa huomenna vai ylihuomenna vai meneekö ehkä kauemminkin? Noista kuvista vähän huonosti näkee, minä ainakin joudun kauempaa kattoa ja suorassa linjassa, että eron näen kuvissa, livessä selkeämmin havaittavissa.

Rominas Sinä teit sen sittenkin ihan ite, vaikka olishan mun pitänyt tietää, ett ykkössivun ohjeita osaat tulkita :). Ei sulla olis kuvaa niistä sun tasavahvoista viivoista? Samalla saisit harjoitella sen r-plussakuvan liittämistä meidän iloksemme :).
 
Täällä tuikkii jo imakasti oikealle puolelle munista :)..pikkasen vaal.pun. vuotoa oli paperiin pyyhkäistessä. Tänään tilailen testejä taasen ja Maca-jauheen myöskin-siittä se sitten mettästys taas alkaa!!! ;)

..nyt vaavi ohjelmaa kattelemaan, kafetta&tuoreita perunasarvia-Njamskis!! :p ..
 
Ottis
Mur-mur Macajauhe todellakin näyttää auttavan ainakin noiden ovislimojen metsästyksessä jos ei muuten ja kai mä jo vähän piristynytkin olen. Kp5 aloin sitä ottaa sen pari tl/ vrk.
 
Ottis
Rominas Ihan kateeksi käy se sun vaaleanpunainen lelus :ashamed:. Toi mun ukko varmaan vain tuhahtas ja kääntäs selkänsä jos jotain vastaavaa ehdottasin. Eilen saunassa kaihoten muistelinkin, miten olen joskus jonkun toisen kanssa tässä talossa pupuillut pitkin ja poikin kaikissa mahdollisissa paikoissa ja asennoissa ja tolla yhdellä on vain se yksi paikka missä 'jörnäsee', kaksi mahdollista asentoa sentäs luojan kiitos on repertuaarissa. Ja jotenkin alkaa olla jo sellanen puutumnen koko suhteeseen, etten varmaan enää itsekään osaisi virittäytyä oikeaan tunnelmaan. Tuntuu vaan, että ton miehen kanssa pitää olla kaikessa niin asialinjalla, ett ihan vois itkettää :/ .
 

Yhteistyössä