Juu kyllä noista viritysvinkeistä huomaa, että tää on nelikymppisten pino. Ei oo ehdolle tullut pitsialusvaatevinkkejä tai kynttiläillallisia. Mutta olis kiva, jos muutama toimiva vielä tulisi, että saataisiin kymmenen kokoon. Siinä sitten olisi valinnan varaa oviksen molemmin puolin. Keksikääs joku herkkä vinkki, jota voisi sitten muistella vauvan synnyttyä. Jos mulla tässä kierrossa tärppäisi, niin muistelisin, miten vauva sai alkunsa hääpäivänä. Oli nimittäin silloin dpo0. Ja sen kehtaisi kertoa lapsellekin sitten aikanaan.
Kappas,
taavikin heräs jo
Tätä tää lapsellisten elämä on, yhtä univelkaa. Ei vaiskaan, meillä meni esikko eilen ennen kahdeksaan nukkumaan ja heräsi 06.15 eli 10 tunnin unet. JES, se tuntui ruhtinaalliselta äidistäkin. Tosin jouduin yhden maissa viettämään tunnin hänen vieressään, kun uni meinasi loppua kesken.
Oivikki, mä kanssa luulen, että testit on jo tänään postilaatikossa. Tosin joutuvat nyt sitten pakkasessa olemaan useamman tunnin, mutta ei kait noi liuskatestit nyt siitä huonoksi mene. Nyt siis -15 astetta, mutta aurinko tietysti lämmittää päivemmällä.
Mä oonkin tämän loppupäivän reissussa, joten en ehdi enää koneella käymään. Tuota vinkkilistaa voi vapaasti kopioida ja muokkailla, jos jotain tulee mieleen.
Pöh ja pah
Ottiksen miehelle kans. Ota täksi päiväksi jokin hyvä vinkki käyttöön. Harmittavaa on se, ettei tiedä mikä keino tepsii minäkin päivänä.
Mimmimammalla on ollut minuutit kalliita