40+ so what!!! (vol. 8)

Tänään onkin ollut villkas päivä täälllä palstalla :D .
Meillä kuopus taitaa olla tulossa kipeeksi ja kuumetta on jo vähän :| . Saa nähdä mitä yö tuo tullessaan. Lääkettä en vielä antanut mut jos rupee kuume enemmän nousemaan niin täytyy lykätä suppo. Nyt hankkiudun tuonne sohvalle ja koitan ehtiä vähän nukkumaan ennen kuin kuopus aloittaa taas yöheräämisensä tältä yöltä.
 
Solkka silakka hyvä, että ei ollut + viivanen hävinnyt testitstä. Niin se on, että alkion tilanne ei muutu siitä veritestistä. Toivottavasti pääset kuitenkin läpi sinne teidän tk:hon. Ihanaa :heart: toivon kovasti, että peini jaksaa pitää kovasti kiinni.

LB kiitos hyvää oli.

Terri sinulla on tänään ollut sellainen epäilyn päivä. Jospa huomenna olis parempi fiilis. Ainahan sitä ei voi myöskään tuntea sitä muniksen irtoamista. R-keijulta tuli minulle seuraavana päivänä ovistestit, nopeeta oli.

Taavi
muistelen, että jollakulla muullakin oli niin, että ovis viiva välillä vähän haaleni ennen sitä + joten eiköhän se ole sieltä tulossa.

Mukava on teidän lista!
 
mur-mur ja kumppanit.

Meillä on sellainen tamperelainen vitsi...räplää itsesi kuntoon, niin minä laitan erkkaa lapaan.
Viimeksi perjantai aamuna ovis plussan jälkeen herätin miehen ennen matkalle lähtöäni. Komensin hänet räpplämään itsensä kuntoon sängyssä, että saataisiin nopea takaata päin p...o ja simppa talletus. Oli kortilla nuo minutit. Itse pakkasin laukkua ja autoa sillä välin. Valmiina mies sitten oli hetken kuluttua ja suoritus oli nopea ja täsmällinen. Kyllä sitä mönjää valuu paljon enemmän pois, ihan ensi sekunneilla, tuossa takaa päin asennossa. :(

SS oli vaalea plussa tuloillaan, jospa on blondi niin viivakaan ei voi olla järin tumma :)
Peukutukset. Lupaavat kp sinulla kuitenkin on.

Posti toi sitä maca jauhetta, ja heti piti maistaa. Oli muuten hyvän makuista töhnää, ihan vaan veteen sekoitettuna. Taitaa meikäläisellä olla puutostila tuohon maca jauheeseen.

Tilasin samalla kaakaovoita ja kokeilin hieman lämmitettyä voita suoraan kasvoille, ja avot. Rypyt oikein huusi lisää. Halpa ryppyvoide, joka sisältää E vitamiinia ja antioksidantteja ( 6 ?/150 gr). Suosittelen kuivalle iholle sekä ryppyihin ja juonteisiin. Iho ihanan terveen värinen ja rasvainen :)

Happihyppy ihanat oppilaat teikäläisellä. Jos opettaja muistetaan, niin oot merkittävän työn tehnnyt.

mimmimamma
 
mimmimamma mitä levottomia nyt täällä..mekö muka?.. ;) ..pikkasen pitää aina rentoutua ja jutustella välillä tuhmiahin :p

..jännä juttu, kun miusta JUURI takaata päin EI valu poijjes niin paljon!!:D..

Olisko se vähän niin kuin "tekniikkalaji"..ja jokainenhan tyylillään taplaa =)..mie kyllä aika pylly pystyssä olen hetken aikaa, ennen kuin köllähdän kyljelleni.. ;) kyllä sinne oikiaankin paikkaan on mennynnä, alä huoli:wave:
 
mulla kun nuo lantiopohjan lihakset viimosen päälle trenatut, ja jopa työntää tyypin ulos jos hieman ponnistan vastaan.

Niin sen takia tyhjennyksen ja tulpan poiston jälkeen lantiopohja palauttaa lihakset normi työtilaan ja samalla tyhjentää palautuessaan koko satsin... ;)

kohta me joudutaan koko remmi pannaan ...banniin :LOL:

aina niin siveellinen sanavalinoissaan

:saint: :saint: :saint: :saint:
mimmimamma
 
No nyhän se selvis, miks miulla pysyy lasti niin h y v i n sisällä..EI ole lantiopohjan lihaksia olleskaan.. :eek: ..no, ne nyt on kyllä surkiassa kunnossa, oikiasti :p

Nämä meitin jutut on vielä kuule KILTTEJÄ..ihan elävästä elosta vain..käyppäs vilkasee muita pinoja-huh, korvat punaisena saapi lukea.. :D

..me mihkään pannaan..eiku banniin..tai siis..put put put=panna, asettaa..:LOL:..tai oikiasti se on PISTAÄ..mie haluan, että minnuu pistetään m**alla..:LOL: :whistle: :LOL:
 
Ottis
;) Voi tytöt teitä :LOL:. Mimmimamma, voi olla, että tämä saitti suljetaan levottomien juttujen vuoksi tosiaankin.

ON Mullei häävisti käynyt. Mies on mun koneella leikkinyt suunnitteluohjelmallaan koko illan. Kai se töitäkin teki, mutt vartin yli ysi huikkasin alakerrasta, ett vois lopettaa. Sanoi, ett pari juttua vielä ja kysyi, että miks pitäis lopettaa. Mä tulin suihkusta pyyhe rinnoilla yläkertaan ja sanoin, että 'Siksi, ku sun pitää jaksaa viel jörniäkin'. Siihen sanoi, ettei jaksa. Sanoin aika rumasti ja kipitin takas saunaan. Perässä tuli, mutt sitten painuikin vikkelään nukkumaan ja valonkin sammutti heti, etten vain luulis, ett virettä olis. Ja vaikka kuinka kuivaksi itseni tossa välillä tunsin, niin kyllä nyt taas limottaa, ku ajattelenkaan, ett simpat menee ohi :headwall:. Aina ei voi voittaa :LOL:.

Terri Toi sun lista on yliveto :p. Tänään tulee muuten 5:lta miten mies tyydytetään. Pitäisköhän mun kattoa se ;).

Katoin muuten äkkilähtöjä tossa ja pääsiäislomalle olis vielä paikkoja, kun ton miehen vain sais lämpenemään. Pitänee lähteä vähän juttelemaan. Tai sit mä voisin tilata matkan sille synttärilahjaks.
 
Voi Ottis miten kävi..ja niin hyvät suunnitelmat kun oli :( ..saakutin ukon kutvakkeet :kieh: *ärrinmurrin*
..niin kuule täällähin alkaa kohta ne ainaiset "kyttäilyt"-saako, vaiko ei..jaksaako, vaiko ei.. :/

Monelta se miehen tyydytys ohjelma alkaa?..pitäisköhän miunkin ;)

Ottis helskuta rallaa, repäisseppäs ja tilaa se matka ittelles&tuolle..vastarannan kiiskellesi:D..ihan aikuisen oikaisti, tee se!!!!!!!!! :wave:
 
Ottis
Mur-mur Se tyydytysohjelma alkaa kahdeltatoista eli 00:00. Kattelen tässä jaksanko sinne asti valvoa ja töllään sitten sen ;). Pahimmillaan käy vain niin, ett mies tulee raiskatuksi. Ei toi mun jörrikkä hyvän päälle ymmärrä, sillä ku kävin vieressään makoilemassa, käänsi mulle selkänsä. Mutt minäpä otinkin sit huovan sohvalle, ett nukun siinä. Tulee takuulla tietämään mitä menetti :kieh:.

Huomenis ajattelin velipojaltaan kysellä uskallanko matkan varata mieheltä kysymättä. Sen puoleen ajoitus huono, ett jos en nyt simppoja saa, on matkan aikana sit varmasti täti mukana. Mutt katellaan :).
 
Ottis sie selvästi kuitenkin tartut härkää sarvistä-selkeästi sanot niin kuin asia on!!
..eli sanot miehellesi, että NYT täytyis simoja saada..

Mie en niin selkeästi osaa, jaksa tai ehkä viitsi..jos ei noista vihjeistäni--> menen viekkuun ja käytökselläni sel-ke-äs-ti näytän että tartteis saada ki**lia :p hän ymmärrä..tai ymmärrä antaa, saa olla..mies kyllä tietää ihan ilman sanojahin, milloin olen halukas!! ;) ..toki välistä siitä ääneenkin vihjaisen..nämä on NÄITÄ juttuja-mies kyllä tietää ainahin meillä :D


Kyllä tämä "pakko sextailu" määrättyyn aikaan kuusta alkaa hiljaksiin tympimään ja käy voimille-enkä tarkoita fyysistä kuntoa, mielen päälle vaan enämpi:ashamed:..

..mutta onneksi on noita poikkeuksiahin, että innostun/innostumme lempimään muulloinhin-ittiäänkin se piristää kovasti..ja varmasti miestäkin!! =)
 
Juu kyllä noista viritysvinkeistä huomaa, että tää on nelikymppisten pino. Ei oo ehdolle tullut pitsialusvaatevinkkejä tai kynttiläillallisia. Mutta olis kiva, jos muutama toimiva vielä tulisi, että saataisiin kymmenen kokoon. Siinä sitten olisi valinnan varaa oviksen molemmin puolin. Keksikääs joku herkkä vinkki, jota voisi sitten muistella vauvan synnyttyä. Jos mulla tässä kierrossa tärppäisi, niin muistelisin, miten vauva sai alkunsa hääpäivänä. Oli nimittäin silloin dpo0. Ja sen kehtaisi kertoa lapsellekin sitten aikanaan.

Kappas, taavikin heräs jo :) Tätä tää lapsellisten elämä on, yhtä univelkaa. Ei vaiskaan, meillä meni esikko eilen ennen kahdeksaan nukkumaan ja heräsi 06.15 eli 10 tunnin unet. JES, se tuntui ruhtinaalliselta äidistäkin. Tosin jouduin yhden maissa viettämään tunnin hänen vieressään, kun uni meinasi loppua kesken.

Oivikki, mä kanssa luulen, että testit on jo tänään postilaatikossa. Tosin joutuvat nyt sitten pakkasessa olemaan useamman tunnin, mutta ei kait noi liuskatestit nyt siitä huonoksi mene. Nyt siis -15 astetta, mutta aurinko tietysti lämmittää päivemmällä.

Mä oonkin tämän loppupäivän reissussa, joten en ehdi enää koneella käymään. Tuota vinkkilistaa voi vapaasti kopioida ja muokkailla, jos jotain tulee mieleen.

Pöh ja pah Ottiksen miehelle kans. Ota täksi päiväksi jokin hyvä vinkki käyttöön. Harmittavaa on se, ettei tiedä mikä keino tepsii minäkin päivänä.

Mimmimammalla
on ollut minuutit kalliita :)
 

Yhteistyössä