40+ so what!!! (vol. 8)

nokkela, vikkelä-älyinen, oivaltava..No pitipäs, just tuomoinenhan mie..:whistle: ;) ..no ei vaineskaan..MUTTA oikiastippa..me naiset ollaan tuollaisia!!..nythin mie keittelin tässä makkarasopan samalla kun kirjoittelin..NOKKELA liikkeissäni siis, Voilaa!!!..kykenisikö mies samaan?.. :D
 
mur-mur jaa 5 vrk oviksen molemmin puolin!!! Miksiköhän oviksenkin jälkeen 5vrk? :whistle: . Vaikka siis kiinnittymisen kannalta kai hyväksi. Lukiko siellä lääkäripalstalla että joka päivä 5vrk oviksen molemmin puolin? vai j0oka toinen päivä? Kiitos muuten että jaksoit selvittää ne plussauskiertosi tapahtumat kun niistä kyselin :heart:
Ottis minä liputtaisin melkein sellaisen suunnitelman puolesta että vähintään joka toiinen päivä oviksen aikoihin, mielellään joka päivä varsinkin ovisplussapäivänä ja ovispäivänä ja vielä oviksen jälkeisenä päivänä. Ja meillähän tosiaan hyytyi tuo homma tuohon ovispäivään :| . Niin ja siitä ultrauksesta niin mullakin vaavin kehitys pysähtyi heti sen rv6+6 ultrauskerran jälkeen kuulemma, että silloin kaikki oli hyvin ja sydän sykki iloisesti mut sen jälkeen ei. Oliskohan ultrauksella ollut jotain tekemistä sen asian kanssa? Mullahan ei kaavinnan jälkeen oo tullut mitään ilmoitusta patologilta joten se merkkaa sitä että kromosomeissa tms. ei ollut mitään vikaa.
 
Ottis, voihan sen tehdä, varsinkin jos et oo muutamaan tuntiin juonut paljoa. Ihan satavarmasti ei negaan voisi luottaa, mutta kyllähän se plussan tuo, jos oikeesti lh:ta vaan pissassa on. Vai pystyisikö vielä vähän aikaa pidättelemään?


Mur-mur on meidän oma vikkelä-älyinen vauvahaaveilijamme, joka oivaltaa nokkelasti miten aikaansaada miehestä innokas El-Bimbo. (Vai mikä se Marionin laulun kasanova oikein olikaan...)
 
Jääris hyvä, älä sie liikaa rätnää :) ..ja ainahin tuo km jää miullahin ihan isoksi ?..ei tietää voi, vain arvella..lääkäri miulle puhui, että solunjakautumisessa monasti tapahtuu virhe ja se johtaa sitten normaalin kasvun/kehityksen pysähtymiseen..ultralla EI ole ollut miun mielestäni mitään merkitystä km:n kannalta, sitä on kuiteskin tutkittu ja kovasti!!
 
Ottis
Jääris Juu, se on selviö, että ovisplussapäivänä pupuillaan ja ovispäivänäkin, mutt oikeastaan niinkus näitä harjoittelukertoja tässä räknään ;). Sen 'sperm meets egg plan'in mukaan pitäis pupustella kp 8:sta lähtien jtp ja sit ovisplussa- ja ovispäivänä sekä dpo1, sitten pitää päivän tauko ja pupuilla vielä dpo3. Tähän tietty minäkin pyrin, mutta meillähän hyydytään jo ovispäivänä. Jospa minä nyt kuitenkin saisin miehen vireessä pidettyä. Täytyy ainakin ajatella niin.

Terri Enhän minä malttanut enää pisua pidätellä vaan kävin lorottelemassa tikkuun. Pisu oli kuitenkin rakossa reilun 2 h ollut ja ohjeessa oli, ett juomista pitäisi sen 2 h välttää. Näinhän se ei ihan mennyt, mutt pikkanen haamu sieltä jo kuitenkin tuli eli uskon, ettei kuitenkaan vielä mitään paniikkia. Onhan mulla tämä limoittelu kuitenkin muutaman päivän kestänyt ja psyykellähän tässä on paljon osuutta myös eli kun ajattelee olevansa vireessä sitä myös on :LOL:.
 
Ottis
Mur-mur Mun miehestä ainakin tulee bimbo, sillä meillähän just noin käy, ett minä kärtän ja kärtän, kunnes haluamani saan ja jos oikeen nihkeeksi menee, uhkaan kolmen kuukauden selibaatilla ja jos sekään ei toimi, vihjaan, ettei miehestä siihen olekaan ja sehän on kuin turbon koneeseen asentas ku miehen on pakko näyttää, ett vehkeet pelittää. Tuolta jostain muuten luin, ett simppasia irtoo 50% paremmin jos mies on oikeassa vireessä, siis täysillä hengessä mukana ja sekin kuulema parantaa sperman laatua, jos yhdyntä ei ole hetkessä ohi, hallelujat ja heurekat siis jyystämiselle!!
 
No nyt sitten vaan bimboilemalla ovisvireyttä hakemaan niin miehille kuin naisille. Toi Ottiksen kirjoittama simppojen paremmus oikeassa mielentilassa olikin ihan uusi juttu. Nyt siis haastetaan jokainen pinolainen kertomaan omat mielialankohotuskeinonsa. Parii ainakin on jo tullut:

1. Kerro miehelle, että nyt olisi limoja liikkeellä (mur-mur ja Ottis)
2. Väitä ettei miehestä ole siihen (Ottis)
3. Laita kauhtunein yöpaita päällesi saunan jälkeen (Terri)

Ja siitä sitten vaan listaa kerryttämään. Katsotaan montako vinkkiä tulee tämän illan aikana :LOL:
 
Ottis
http://www.google.fi/#hl=fi&source=hp&q=sperm+meets+the+egg+plan&meta=&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=sperm+meet&fp=ab872b64010c1401

Yllä linkki edellä mainitsemaani juttuun, jos Jääristä tai jotakuta muuta kiinnostaa.
 
Ottis
Terri Minä hivuttaudun suihkun ja hampaiden pesun jäljestä miehen viereen eevan asussa ja kysäsen 'kainosti', että jörnästäskö?

Voi taivas, että sain hyvät naurut kun luin toistamiseen ton Terrin listan. Lisää miehen viritysvihjeitä, kiitos ;).
 
Ahaaaa!!..elikkäs..miun pitääkin jo perjantaina alkaa keräilemään taltehen arvokasta lastia ;)
..oli suunnitelmissa tuolloin ensiviikon alussa vasta aloitella..hmmmmm..nyt menee ihan tarkaksi rätnyyksi tässä..että miten, millon, ja mihin aikaan?..:p
 
Mitäs h.......ia tää ny on? Mun ovisviivat kalpeni vallan. Koko viime viikon näytti helakanhaileeta viivaa ja nyt katos vallan. Ei edes hailua viivanpaikkaa :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Ja kun mää vartosin, että tällä viikolla helmat paukkuis. :headwall:

Ei taida paukkua eikä heilua.
 
Ottis
Taavi166 Pupustelittehan te sitten kuitenkin, ettet vaan tikuttamiseen touhua jättänyt?

Mullakin ihan uudenlaiset jännät paikat ku eka kertaa tikutan tavallisilla puikkotesteillä enkä digitaalisella. Täytynee huomenna malttaa kuitenkin purkkiin pissiä, että jos vahvaa viivaa tulee, ett tökkään sinne digitestin liuskan heti perään.

Hupsista keikkaa! Onpas tässä tätä laatuaikaa taas koneella vierähtänyt. Täytynee hivuttautua alakertaan, ett olen hollilla ku mies tulee töistä ;).
 

Yhteistyössä