40+ so what!!! (vol. 8)

happihyppy Kyllahan ne simpat elelee siella pitemman aikaa, jotta eikohan se riita sunnuntaiset :) Peukkuja!

Mahdotontako Onnea testailuun!

Ma ajattelin etta ehka torstaina vois testailla, vaikka mulla ei kylla yleensa nayta plussaa ku vasta TOP eiku TEP :ko se oli? paivana. On niin lyhkanen tama mun kierto etta ei ehi hcg:t nousta ennen tadin tulopaivaa kovinkaan ja ei nayta testit.

Ottis Tackar och bockar! :heart:
Hyva etta sait ;)

Niin pitaa mun nyt lisata, etta nyt alkoi sit vilunvaristykset ja nenankutitus. Joka saattaa olla SE oire mutta luultavasti on oire siita kun nukuin paikkarit ja kavin suihkussa ja nyt on ihan toot olo.

Mutta kuvitellahan saa kaikenlaista :xmas: joulunyyttia odotellessa :saint:

Lammot pomppas nyt 37.2C :eek:

Ottis
LB Kuulostaa hyvältä noi sun oireet :). En minä vielä saanut sitä itteään ja vähän alkaa tuntua siltä, etten saakaan enkä edes välitä saanko. Illan kähmässä niin herkullisesti nippaili munisten paikalla, ett ihan harmittaa hyvän oviksen hukkaaminen, mutten mä jaksa vääntääkään tuon miehen kanssa. Sanoin jo, ett lähden huomenna ettimään viriilimpää miestä ;).

Waltavasti onnea SS :flower: :flower: :flower: !

Inialle onnea siirron johdosta! :flower: Nyt vaan paljon kiinnittymisonnea :heart: !!!

Onlydream voi kurja jos se täti nyt tekee tuloaan :hug: ! Mutta uudella onnella sitten uuteen kiertoon!

Happihyppy kyllä simppojen pitäis säilyä hedelmöittämiskykyisinä ainakin 2-3 vrk ja jotkut supersiittiöt jopa 7 vrk!!!! :heart:

Mahdotontako peukut pystyssä! :heart:

LB lupaavia oireita!!! =)

Mulla on tänään ollut kiireinen päivä kun kuopuksella kuumetta ja aamupäivän istuttiin terveyskeskuksessa ja huomisaamuna tarttis taas yksi pissanäyte kiikuttaa laboratorioon. Jos kuumeen syyksi selviää virtsatulehdus niin joudutaan sairaalaan :( . Hänellä on ollut yksi tosi paha virtsatulehdus 4kk ikäisenä jolloin tarvittiin oikein ambulanssia. No kaikki tutkimukset käytiin jo silloin läpi mutta kuulemma kaikki kuumeiset virtsatulehdustapaukset lapsilla hoidetaan sairaalassa :attn: .

ninni kivalta kuulosti sinun lomasi :) . R-testi ennättä tosiaan vielä muuttua +:saksi.

Rominas hyvää rktt aikaa.

Inia onnea pienestä matkalaisesta. Toivottavasti +:saat sitten piinattoman 2 vkon kuluttua.

Onlydream voi, uutta kiertoa kohti sitten :hug:

Happis kaikki hyvin, rktt vaan rentona.

Jääris toivon kuopuksellesi paranemista ja sairaala reissulta säästymistä.

Ottis toivottavasti saat houkuteltua miehen sopivaan aikaan. Ihan hyvä varmaan keskustellakin siitä miten lääkkeiden ottaminen vaikuttaa tähän aisiaan niillä keirroilla.

Mur-Mur siellä olet hyvin varustautumassa testein ja macalla, niin sitä pitää.

LB hienoa lisää oireita, vieläkö valkovuotoa riittää.

Solakka silakka kerrotko vielä sinun oireista / oireettomuudesta, kun sen ekan haamun testasit, mikä pp se muuten oli?

Rktt:läisille rentoa mieltä ja kasapäin +++++++++++ :wave:

Inia Onnea siirron johdosta!! :flower:

Mahdotontako Onnea huomiseen testailuun!!!

Mur-mur Lelu kauppaan... mars mars... ;)

On:Jätin tämän päiväisen talletuksen väliin... en vaan jaksanut... Poikanen flunssassa ja pari yötä tullut nukkuttua todellakin koiranunta, tänään sitte olin extraamassa kaupassa iltavuoroa (hieman lisää tuohon hoitorahaan) ja kun tuossa kympin jälkeen tulin kotiin, niin ei seksi kolmea kertaa mielssä käynyt...Kaksi kertaa kylläkin :D , mieskin oli hereillä mutta eipä tuo kovin innokkaalta näyttänyt joten aattelin, että ei jaksa alkaa vääntään... ja kun viime kierron seksipedosta tuli pahasti "palautetta", liiallisesta yrittämisestä ja ahdistelusta, niin nyt mennään näin. Ja hei, eilenhän simppoja yllättäen tulikin! =) Huomenna päivä uus!! :saint:

Tuli niin hyvä mieli Solakka Silakan hyvistä uutisista eilen. Sinullakin on jo niin pitkä yritys takana, että on varmasti vaikea uskoa itsekään, että nyt tärppäsi. Tosi ihana juttu.

Rominaksella jo ovistesti plussaa ja simppojakin talleteltu. Siitä on hyvä jatkaa rktt:na.

Ottis vääntää miehen kanssa. On se kyllä onni ja lykky ettet aloittanut clomeja. Toisaalta jos ne tosiaan aloittaa, kannattaa miehelle se kuuluisa rautalanka vääntää niin selkeään malliin, että tosissaan ymmärtää mistä on kyse. Mun miehelle asia valkeni, kun kävimme yhtämatkaa apteekissa ja näki Menopurin laskun. Ja sitten vielä kun näki, että mahaan tosiaan pistetään piikkejä, niin tajusi, että tosi taitaa olla kyseessä.

Mutta vähän kyllä epäilen, että Ottiksella sittenkin onnisti eilen, koska hiljeni niin aikaisessa vaiheessa tällä palstalla. Toivotaan että niin kävi.

Täti sitten löysi onlydreamin. Höh ja pöh! Parempaa kiertoa päin sitten vaan.

Inia, ihanaa, että kyytiläinen jaksoi sinnitellä sulatuksen. Sä oot kanssa nopea käänteissäsi, sillä minä ajattelin olevani nopea tässä kierrossa, kun ovis tuli niin aikaisin. Mutta sinähän olit vähän minua perässä viimekierrossa, jos nyt muistan oikein ja jo nyt olit siirrossa. Mutta kp näyttikin olevan 15 eilen eli ihan normaali aika. Toisten kierrot vaan menee niin paljon nopeampaa kuin oma.

Mur-mur ja Ottis ovat pohtineet sopivaa munisten poksumisaikaa. Sehän vasta tiedettä onkin parhaimmillaan. Itseä kauhistutti, kun nyt ovis tuli kp 12 ja joskus jopa 18-19. Muniksen koon lisäksi tietysti limakalvon paksuus on merkittävä, kun se ei saa olla liian ohut eikä paksu. Ja sitten vielä luteealiajan pituus päälle. Liian monta liikkuvaa osaa mun pienille aivoille.

Little Bear, miltäs tänään tuntuu? Eiliset oireet ainakin kuulosti hyviltä.

Ja happihyppy, varmasti se sunnuntainen talletus on riittävä. Simpat kestää ainakin kaksi päivää ja varmasti pitempäänkin, joten ei mitään hätiä. Siellä ne oli odottamassa, kun Oili-neiti näyttäytyi.

Testasitko, Mahdotonta? Toi dpo 10 on niin kutkuttava, kun silloin VOI raskaus näkyä, mutta nega ei kuitenkaan vielä tarkoita oikein yhtikäs mitään.

Mitenkähän jääräpään kuopus voi? Sairastaminen on aina kurjaa, mutta vielä pahempaa kun potilaanan on pikkuinen. Paranemisia voin vain täältä toivotella.

Mitäs Oivikille tänään? Lääkäriaika lähenee...

Mur-murkin hiljeni illalla, kömmitkö miehen viekkuun?

Oma napa näyttää vähän surkealta, sillä lämmöt eivät oikeesti nyt nouse. Olisko voinut käydä niin, että ovista ei tullut, vaikka irrotuspiikin laitoin? Soittelen tänään gynelle jatkosta, sillä en taida ottaa piikkejä mukaan lomalle, vaikka uusi kierto saattaa käynnistyä siellä. Sitten on pääsiäinenkin ja gynellä on lomaa silloin, eikä ehkä pysty ultraamaan. Näin päissäni ajatellen pidän välikierron Menopurista, mutta voisin kyllä lugeja laitella sitten loppukierrosta, jos pongaan oviksen tikuilla. Eli ehkä sittenkin ostan tikkuja, vaikka päätin, etten enää koskaan ja milloinkaan tee niin. Näin se naisen mieli muuttuu.

Ottis
Terri: Toivotaan oviksen sulla kuitenkin olleen. Eihän kaikilla lämmöt niin selkeästi nouse, mutt kun sille gynelle soittelet, niin kysy kaikkea mahdollista ja paljon, vähän meidänkin puolesta.

Rominas Onnea tän päivän simppajahtiin ja jaksuja!!

Ja juu, sitä näin aamutuimaan tulin kertoilemaan, ett kyllä mä niitä simppasia sitten illalla sain. Vähän piti vain mieltään sitä ennen osoittaa. Sohvalle olin jo nukkumaan käymäs, mutt sit vielä miehen viereen kipusin ja silleen ;). Tänään jää sitten vain jännättäväksi tuleeko Oili huomenna vai perjantaina niinkuin sen ed. kiertojen mukaan pitäisi tulla.

Hyvää ja aurinkoista päivää kaikille!

Hyvä Ottis, niin sitä pitää!

Mä oon oviksen tunnistanut yleensä kivuista, joita ei nyt tullut kunnolla sekä jälkikäteen lämmöt ovat kyllä pompsahtaneet reippaasti yli 37:n. Eli tavallisessa kierrossa olisin ihan varma, ettei ovista ollut. Nyt vähän mietityttää tuo irroituspiikki.

Moi tytöt! Pitkästä aikaa meitsikin linjoilla :eek: Mihin tämä kaikki aika menee? Kohta on kesä, jukupuikkelis! Siis oikeesti tuo mollukka lämmittää tuolla taivaalla, ihan jo lumia sulattelee! Vaikka kuinka yrittää heittää lisää niin aivan varmasti LÄMPÖ VOITTAA!!

Solakka Silakka IHANAA! Vihdoinkin! :heart: :flower: =) ONNEA ja tarraa ja liimaa pikkuiselle, jotta varmasti pysyy ja kasvaa valmiiksi asti! Olen sun taivalta myös niin kovasti seurannut ja jännännyt, ei ole helppoa ollut... Ihanaa saada tuo plussa! Ja olet aivan oikeassa, kauhea ressi tulee niistä veriarvoista ja kaikesta, jos vaan pystyy elämään ilman tietoa tarkoista luvuista niin aina vaan helpompi. Ei ne tiedot muuta yhtään mitään.

Oma napa ei ole nyt testannut ovista mutta taitaa olla aikalailla tässä ja nyt. Simppoja on tallessa, niiden saanti ei kyllä ole ollut koskaan ongelma, sen verran helppo nakki siinä suhteessa on tuo mun ukkoni. Oli arjen tasapaino mikä hyvänsä, simppoja luovutetaan miloin vain. Ja se tasapaino on kyllä horjunut taas moneen kertaan. Mua ei enää nuo miehen ärsyyntymiskohtaukset ja kuikunpuuskat jaksa heiluttaa. Se stressaa vaikka mistä, ja kohdistaa ärsyyntymisensä mun lapsiin jos ne tielle osuvat. Onneksi lapset ovat murkkuja ja tykkäävät olla omassa kolossaan pois hänen silmistään. Mies sanoi jo vihaavansa niitä, ei onneksi heidän kuullen... ja voi vietävä että se satuttaa mua. Hänen lapset ovat sellaisia että olen omat työaikanikin järkännyt sen mukaan että olen aina läsnä kun ukko on töissä. Että on aina aikuinen kotona... Tykkään niistä kyllä myös kovasti, vaikka ovatkin hankalia. Mutta siksi kai tykkään tuosta miehestäkin kun on niin hankala? Hah. :LOL: Tosiasia on kyllä että kyllä ne tunteet hiipuu noin pahojen sanojen jälkeen. Hän sanoi nauttivansa siitä että kun meidän on eron kohdatessa myytävä talo ja mun lapset joutuu hankeen. :'( En sanonut mitään, pikkuisen itkin itsekseni ja ajattelin mielessäni vaan että kyllä se on joku muu joka tästä lähtee kuin minä ja mun lapset. Olen onneksi se parempituloisempi ja lapsetkin jo käy töissä. Kyllä me selvittäisi. Sitä tässä miettii onko järkeä enää edes antaa mahdollisuutta uudelle lapselle? En tiedä.. uskon kuitenkin hyvään, ja uskon siihen että mies kipuilee jotain muuta kuin mun lapsia ja niiden olemassaoloa ja hankeen heittämistä. Hän tietää sen että hänen lasten äiti laiminlyö näitä hänen lapsiaan, he kaipaavat äitiään, ja sille ei voi mitään. Mun lapsilla on äiti (tosin isää ei senkään vertaa näy kuin näillä toisilla äitiä ) ja sillä tavalla hänen lapset kipuilevat jollain lailla "kateellisina". Voi pyhä jysäys näitä uusperheen koukeroita!! Olen kyllä tosi tyytyväinen siitä että tajuan nähdä näiden miehen älyttömien kohtausten taakse. EI hälläkään helppoa ole. Exä jätti hänet tosi rumasti, varmaan hän pelkää että minäkin jätän ja sillä lailla yrittää "ehtiä ensin"? En tiedä.

Jopas tuli sepustus, mutta sellaista mielen päällä täällä tänään... meitä on täällä useampia uusperhesopassa lilluvia onneksi :/ , ei siis olla yksin tytöt!!!!

Huomenta! Täällä jo kuuden jälkeen noustu pissanäytettä kuopukselta ottamaan! Pieni liri sieltä tuli vaikka kuivunut on tyttö jonkin verran. En saa häntä juomaan kunnolla. Yöllä oli kauhee kuume hänellä ja aamuyöstä taaas suppoa viritttelin pyllyyn mut hän sitten meni ja kakki osan pois :headwall: . Nyt sain huijattua hänet ottamaan pronaxenia vitamiinina lusikasta. Maha on hällä ruikulilla joten taitaa sittenkin olla jotain mahatautia?!?! No tänään tai huomenna se alkaa selviämään kun pissaviljelyn tuloksia tulee. Mitään puhtaita näytteitä en saanut otettua vaikka yritinkin ensin pestä sillä esim. panadolsuppo oli levinnyt jokApuolelle peppuun ja se kun on sellaista rasvaista. Sitten vielä tuo 2vuotiaan uhma saa aikaan sen ettei kaikkea saa tehtyä niin kuin pitäis... VAlvottua kyllä nyt tulee oikein urakalla |O . Mummu ja vaari veivät sitten näytteen heti aamulla laboratorioon.
Mulla on kauhee vilutus ollut eilisillasta lähtien. Taitaa kuitenkin olla tää väsymys ja eilinen saunominen syynä tähän viluhorkkaan. nythän vasta dpo4 tai sitten mullekin tulossa joku mahaflunssa tms.
Terri en ole kosokaan noista lämmöistä ymmärtänyt mitään ja mulla ne lämmöt vaihtelee pitkin päivää eikä vertailukelpoisia tuloksia saa multa sitten millään. Ehkä sen takia en luota noihin lämpömenetelmiin ollenkaan joten mun mielestä lämpöjen perusteella ei voi oikein mitään päätellä...vai voiko? Mur-mur taitaa noista lämmöistä tietää paljonkin?! Eli siis hyvinkin voi olla Terri tärpännyt vaikka lämmöt näyttäisivätkin jotain muuta.

Muoks. Jaa mulla onkin dpo5 :LOL: tarkistin asian tältä palstalta ;) . multa oli yks päivä hukkunut jonnekin...ei oo nyt kerennyt niin paljoa stressata tätä omaa olotilaa!

Huomenia!

No hyva Ottis etta sait nyt sit oikeesti :D

Terri Se voi olla etta tassa kierrossa sulla kaikki menee ihan just toisin ku tavallisesti ja huijaa sua ja sit pamahtaakin plussa! Who knows, nayttaa silta kun kaikki toivo on menetetty ja sita vahiten odottaa, niin sillon parahtaa =)

Liiza Kovin rumia puhhuu tuo siun miehes, kuulostaa ihan ku se ois mustis sun lapsista/lapsille.

Oivikki valkkista tulee kun kavelee pitempia matkoja.

Eilen illalla iski kylla sellanen vilutus etta piti menna aikasin nukkumaan ja tana aamuna oli kurkku kipea ja olo on muutenkin vahan tuhnunen. Saattaapi olla etta sunnuntaina kylmetin itteni tuolla ulkona, kun nama kevatsaat on niin petollisisa ja oli ehka vahan liian vahan vaatteita paalla.

Mutta minapa se sain viime yona kuunnella vauvani sydanaania! Ihan omilla sormenpaillani kuuntelin tosta mahan paalta ja hyvin kuulu! :LOL: Ei tarvita enaa dopplereita tai muitakaan laitteita :D

On se jannaa miten tuo paaparka sekoaa aina oisin :D

Jääris Täälläkin sairasteleva taapero. Kauhea limainen yskä ja nenä falskaa, onneksi ei enään kuumetta. Tänään onneksi näyttää jo paremmalta. Raukalla pallea yskimisestä varmaan niin kipeä, että öisin heräillyt n. 15 min välein itkeen. Huomenna 1,5v neuvola jossa lääkäri saa kyllä kuunnella keuhkot ja katsoa korvat, kun ei voida sitä rokotusta ottaa flunssasta johtuen.
Sydäntä riipasee joka kerta kun raukka yrittää yskiä. Niin... huolesta soikeena täällä ollaan. Kaveri kyllä ollut terve kuin pukki (jos nyt pikkusesta voi noin sanoa), yksi flunssa vaan aikasemmin ollut koko puolentoista vuoden aikana.
Ja taas menoksi... :wave:

Jaksamista jäärikselle ja tyttärelle. Älä liian kauan pidä kotona, jos ei yhtään mitään juo. Onko mitään "herkkujuomaa" (limsaa, mehua tms.), jota saisit juomaan. Mites vaikka mehujää?

Liizalla ovisaika meneillään ja pohdinnat sen hyödyntämisestä. Vaikeita asioita. Sitä vaan on niin helppo turruttaa itsensä rumiin sanoihin, mutta sitten jos oikeasti miettii niitä, niin kyllähän ne pahalta kuulostaa. Ikävintä on, että miehesi kipuilee lapsiisi päin. Miehiä on niin vaikea saada juttelemaan kenenkään ammattiauttajan kanssa, vaikka tarvetta olisi.

Terri ei uppoa herkkujuomat eikä edes jäätelö...silloin täytyy jo olla tosi kipee :ashamed: . Vettä välillä muutaman kulauksen ottaa ja maitoa pullosta vähän. trippiäkin saattaa kulauksen pari ottaa (siis silloin jos olen lääkkeillä onnistunut alentamaan kuumetta). Toivon että tuo pronaxen pitäis kuumeen aisoissa tämän päivän.
Rominas paranemisia sinne taaperolle! :hug:
Liiza voimia :hug:

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ninni-70 (39)...............kp1/29-35........yk11.........2.
haave3 (41).................kp4/28.............y.2v..........3.
mur-mur (44)...............kp6/28....yk10 (km2/10).......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp7/29-30........yk14......4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp7/20-50..........y?.............4.
liiza (43)......................kp11/24-25.......yk23........4.
Ottis (42).....................kp11/23-28........yk9........1.
Rominas 40..................kp11/25-27........yk9...........2.
Iida-Karoliina (45)......kp14/23-26.........yk11.......5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp15/28..........yk101...........4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp15/28..........yk6(27).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp16/26-30........yk19.....1.
Minnihiiri68 (41).........kp17/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp18/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp18/27-32.........y.2,5v.........2.
Lumisydän (45)...........kp19/28-32.........yk?..........?
jääräpää.......................kp20/27-31...........yk1...............3.
Little Bear (37)............kp21/23-24..........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp23/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp23/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp24/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp26/23-29.........yk?...........3.
Taikakuu (41)..............kp29/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
Solakka Silakka (40)...kp34/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp34/40............yk?..........5./1.yht.
Leena65 (44)...............kp39/25-27..........yk9........3./1.yht.

Kadonneet lampaat:

RKTT

Solakka Silakka (40)......pp19 RASKAANA
Ninni-70 (39)..................dpo12
Mahdotontako (45).........dpo10
Little Bear (37)...............dpo9
Minnihiiri68 (41)............dpo9
Terri (45)........................dpo6
Jääräpää (36).................dpo5
Iida-Karoliina (45).........dpo5
Mimmimamma (47)........dpo5
Happihyppy (39)............dpo2
Rominas (40)....................dpo0

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Yhteistyössä