Tuli niin hyvä mieli Solakka Silakan hyvistä uutisista eilen. Sinullakin on jo niin pitkä yritys takana, että on varmasti vaikea uskoa itsekään, että nyt tärppäsi. Tosi ihana juttu.
Rominaksella jo ovistesti plussaa ja simppojakin talleteltu. Siitä on hyvä jatkaa rktt:na.
Ottis vääntää miehen kanssa. On se kyllä onni ja lykky ettet aloittanut clomeja. Toisaalta jos ne tosiaan aloittaa, kannattaa miehelle se kuuluisa rautalanka vääntää niin selkeään malliin, että tosissaan ymmärtää mistä on kyse. Mun miehelle asia valkeni, kun kävimme yhtämatkaa apteekissa ja näki Menopurin laskun. Ja sitten vielä kun näki, että mahaan tosiaan pistetään piikkejä, niin tajusi, että tosi taitaa olla kyseessä.
Mutta vähän kyllä epäilen, että Ottiksella sittenkin onnisti eilen, koska hiljeni niin aikaisessa vaiheessa tällä palstalla. Toivotaan että niin kävi.
Täti sitten löysi onlydreamin. Höh ja pöh! Parempaa kiertoa päin sitten vaan.
Inia, ihanaa, että kyytiläinen jaksoi sinnitellä sulatuksen. Sä oot kanssa nopea käänteissäsi, sillä minä ajattelin olevani nopea tässä kierrossa, kun ovis tuli niin aikaisin. Mutta sinähän olit vähän minua perässä viimekierrossa, jos nyt muistan oikein ja jo nyt olit siirrossa. Mutta kp näyttikin olevan 15 eilen eli ihan normaali aika. Toisten kierrot vaan menee niin paljon nopeampaa kuin oma.
Mur-mur ja Ottis ovat pohtineet sopivaa munisten poksumisaikaa. Sehän vasta tiedettä onkin parhaimmillaan. Itseä kauhistutti, kun nyt ovis tuli kp 12 ja joskus jopa 18-19. Muniksen koon lisäksi tietysti limakalvon paksuus on merkittävä, kun se ei saa olla liian ohut eikä paksu. Ja sitten vielä luteealiajan pituus päälle. Liian monta liikkuvaa osaa mun pienille aivoille.
Little Bear, miltäs tänään tuntuu? Eiliset oireet ainakin kuulosti hyviltä.
Ja happihyppy, varmasti se sunnuntainen talletus on riittävä. Simpat kestää ainakin kaksi päivää ja varmasti pitempäänkin, joten ei mitään hätiä. Siellä ne oli odottamassa, kun Oili-neiti näyttäytyi.
Testasitko, Mahdotonta? Toi dpo 10 on niin kutkuttava, kun silloin VOI raskaus näkyä, mutta nega ei kuitenkaan vielä tarkoita oikein yhtikäs mitään.
Mitenkähän jääräpään kuopus voi? Sairastaminen on aina kurjaa, mutta vielä pahempaa kun potilaanan on pikkuinen. Paranemisia voin vain täältä toivotella.
Mitäs Oivikille tänään? Lääkäriaika lähenee...
Mur-murkin hiljeni illalla, kömmitkö miehen viekkuun?
Oma napa näyttää vähän surkealta, sillä lämmöt eivät oikeesti nyt nouse. Olisko voinut käydä niin, että ovista ei tullut, vaikka irrotuspiikin laitoin? Soittelen tänään gynelle jatkosta, sillä en taida ottaa piikkejä mukaan lomalle, vaikka uusi kierto saattaa käynnistyä siellä. Sitten on pääsiäinenkin ja gynellä on lomaa silloin, eikä ehkä pysty ultraamaan. Näin päissäni ajatellen pidän välikierron Menopurista, mutta voisin kyllä lugeja laitella sitten loppukierrosta, jos pongaan oviksen tikuilla. Eli ehkä sittenkin ostan tikkuja, vaikka päätin, etten enää koskaan ja milloinkaan tee niin. Näin se naisen mieli muuttuu.