40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Taavi166 Pika-avuksi vinkkaisin, ett hanki macajauhetta, niin Oilin tulon ainakin tunnistaa helpommin. Oudosti ne sun haamusesi sitten katosivat :(. Oliko mitään tuntemuksia olisiko Oili päässyt sittenkin livahtamaan ohi? Ovuloimattomia kiertojahan 'pitäisi' vuoden mittaan olla parikin, näin muistan jostain kuulleeni/lukeneeni, mutt mitä mulla on nyt kiertoja (9.) km:n jälkeen ollut, niin aina olen Oilin bongannut testillä. Paitsi sen yhden kerran, kun se tuli jo kp10, mutt silloinkaan ei voinut limoista ja nippailuista erehtyä.

Ninni :hug: ,tsempppiä uuteen kiertoon.

mur-mur jouduitko sinäkin ylläri aikaisen oviksen kouriin? mullahan niitä tuli kaksi krt peräkkäin :/ nyt tässä kierrossa oli normaalilla paikalla.Eiköhän sen hyvin kerkeä vielä hyödyntämään ;)

jääris oon alkanut antamaan pronaxen&panadoli yhdistelmään lasten ollessa n. 10 kg painoisia.Toivottavasti pienokainen parenemaan päin.

ottis vahvistumaan päin,kyllä kyllä.

Tuhruttaa tuhruttaa... niin teki ss:kin ja raskaana on,onnea vielä!! kyllä sitä on pöljä kun olettaa olematonta (siis minä),testeistä oon saanu pidettyä itseni irti,mutta kai niitä pitää rapistella jos ei täti pariin seuraavan päivään rohkene taloksi asettua :whistle:

Ottis: Loistava kommentti!! Saattanut todellakin ymmärtää auvoisten poikamiesvuosien olevan taaksejäänyttä elämää!! :LOL: :LOL:

Terri Ihanaa lomaa ja tosiaan sen jälkeen plussaa!!!!! :heart:

on: Jestas sentään, nyt masussa nippailut alkoi... Tai nuo mitään nippailuja ole, kun tuntuu että peräsuoli pullahtaa ulos... :LOL: Siis oikeasti, johan oili kovalla tulossa?? Tai voisko ajatella että joku kovapäinen siimahäntä munasolua kolkuttaa?? :D

Ottis
OD Kaikkihan on vielä mahdollista jos täti ei ole vielä tullut. Näyttää olevan melko tavallista tuo, että tuhruttaa ja vähän vuotaakin ja silti on raskaana. Sulle ihan satasella peukuttelen :)+ :heart:!

Ottis
Rominas Se siimahäntä on yhtä kovakalloinen kuin sun miehes ja vähän minunkin mies ja pitää hirveätä ryskettä pyrkiessään tunkeutumaan munasolun kalvon läpi. Nyt on se hetki ;)!

ON Täällä hyvä limat, ihan tekisi mieli ukkoa pukille vongata, mutt säästänpä puhtia huomiselle.

Terri kyllä mie luotan noihin tuntemuksiini myöskin, en pelkkään digi-lämpömittariin-vaikka upo uusi onkin =)

Ihmettelin nimittäin itsekkin näitä tuntemuksia, niin Oilin tuloon kun olivat selkeästi liittyviä..kauheasti repi kinttuja illasta/yöllä, vaikia ihan nukkua ja kaikkia niittä oireita, mitä yleensäkkin oviksen tullessa!!
..luulin niitä munisten kasvukivuiksi, vaikka ihan noin ei kuiteskaan koske joka paikaan silloin..

Eilen myöhään vielä mittailin lämpöjä ja olivat 36.2 ja nyt äsken 36.8C ..laskivat tuossa ma-ti välillä tuonne 36C ja uskon sen olleen sen notkahduksen, mikä miulla ennen munasolun irtoamista tulee..kyllä se nyt Oili miut yllätti ja ihan puskista!! :eek:

..Ottis, enhän mie nyt tajunnut noin alkukierrolla tikutella..silloin korkeintaan r-testillä jos mie pölhö luulen kuiteskin tärpin s i t t e n h i n käyneen..arvelin, että kerkeän tilailla testit&macan omasta tilistäni sitten eilen..että näin pääs käymään :ashamed: ..normaalisti miull on kyllä muutama O-testi jemmaan jäänyt..

Kyllä se nyt menee N I I N hilkulle tuo siemennöksen kerkeäminen..

..jos esim. yöllä vaikka klo. 01.00 olis folli puhjennut(koskikin oikialle TOSI paljon) niin olisi hengissä sinne samoihin aikoihin tänä yönnä ja siemenet saan vasta tuossa klo. 21-22.00 välillä..ei taida siihen väliin 7h jäädä simpan kypsyä tarpeeksi..vai miksi sitä sanottiinkaan?..kyllä se näin taitaapi flikat olla nyt-huti kierto tästä tuli :'( ..ja niin kuin mie suunnittelin.. *huokaus*

..tuli ihan ON:sta tekstiä vaan nyt :ashamed: ..anteeksi suokaa..
..vaan nyt pitää lähteä liikenteeseen asioille, mies jo hermostuneena huokaileepi ja turpa rulalla-tiedättehän.. ;)

Näinhän se on mur-mur, että kyllä nainen nyt jotain sentään on omasta kropastaan tähän ikään mennessä oppinut. Joskus se vaan kyllä vetää maton alka kummallisella käyttäytymisellään. Mutta ehditte te vielä hyödyntämään, sillä munishan voi olla 2 vrk:kin hedelmöityskykyinen.

Taaville vieläkin vaan sanoisin, että testaa ovista, sillä se voi silti vielä tulla.

Ai OD:llä ei ollutkaan vielä uusi kierto alkanut. Jospa se onkin ...

Ottis säästelee, no huomenna sitten.

kirjautua... päivä taukoa ja avot mieletön tahti meirän naisilla.
'

Ensiksi SS minä olen niin onnellinen puolestasi. Ihana tunne valtasi minut , olet ollut mielessäni viime päivinä rupusi kanssa. Odotin tulosta tuolta laboratooriosta, mutta parempi tulos tuo digi testi on. Vauvatoiveella, se näytti varmempaa tulosta kun nuo laboratoprio testit. Nauti raskaudesta aivan alkumetreistä lähtien.... :hug: :hug: voimahali (energinen sellainen) plussasta sinulle ja hymyä huuleen ;)

Liizan kirjoitus minut herätti. Ei sinulla ole helppoa. Mieheni välillä samoja heittää rippuen omasta pahasta olostaan. Nimenomaan projisoi pahaa oloa lapsiini ( ovat jo nuoria aikuisia). <minulla se onni että talo on minun ja mies hyyryläisenä. Muuten uhkailisi varmaan heittää meidät hankeen.

Muutama viikko sitten miehen hermostuessa vanhimmalle tyttärelleni, niin hän tajusi itse että hänellä oli vaan niin paha olo ettei itse oikeasti tarkoittanut pahaa sanomallansa.
Eli mielenlujuutta uusio-perheissä tarvitaan. Pitää nähdä mistä reaktio johtuu. Näin on että tehdään asioita ennaltaan, kun pelätään pahinta. Yksin jäämistä.
Jos olet sinut ailahtelujen kanssa ja ymmärrät suurempia asiankokonaisuuksia, sinun on helpompi olla poukkoilevan ja pelkäävän ihmisen kanssa.

Voimia sinulle liiza :hug: :hug:

Iniallakin
oli pienet pampulat siirretty- ettei vaan kaksoistytöt tulossa . Näen sielun silmin lettipäiset vaaleat kaunokaiset...mmm... mutta toisella heillä on kyllä rillit :( , jotka ei kauneutta poista. Inia olisiko kaksi neitokasta tervetulleita kotiisi? :) Tsemppiä sinulle.

Mur-mur älä turhaan huolehdi. Pitkä matka pienen munasolun on kulkea tuota torvea ja johdinta pitkin puhkeamisen jälkeen. Siellä vielä pienet voivat kohdata ja hedelmöittyä. ( yliopiston seksologian luennoilta kopsattu) Joillain voi tuo matka kestää 2-3 vrk. Siittiöt ovat taas vikkeliä ja kerkeää altaaika yksikön paikalle, kun hidas munis köllöttelee värekarvojen avulla ettenpäin. Sillä kun ei ole häntää millä uida.

mimmimamma

Mie en voi kun ällistellä omaa tyhmyyttäni-voikin ihminen olla.. perskeles sentään:headwall:..:kieh:
..niin selkeät merkit oli Oilin tulosta(lämmöt nyt 37C) ja mie vaan täällä palstalla kirjoittelen p**o juttuja ja olen silleen, hyyyyr, hyrrr-otillani:whistle:..ja S I L T I K Ä Ä N en sitten tonttu tajunnut talletella simojaaaaaa!!!!!!!!|O ..mie melkein seinille täällä muutenhin tämän oloni vuoksi kiipeilen..tekisi mieli nirhata joku..ja sitten vielä itkettäähin ihan :'(

MS Sehän siinä just onkin-ohi meni ja mie paukapää en tajunnu selkeitä merkkejä!!:ashamed: ..eikä miulla i k u n a ole tullut ovis noin aikaiseen-aikaisintaan on ollut kp13

..nyt on vasta kp6 ja ei ollunna edes testejä jemmassa-olisin kyllä uteliaisuuttani jo kopaissu dippailla, niin kuin välillä aina teenhin..minnuu niin keljuttaa kun meni tämä kierto ihan hukkaan..nyt ei ollunna simojen saannista kiinni tällä kertaa..:(

Sauna lämpiää ja poikanen kohta laitellaan nukkumaan..kattellaan nyt jos tuo mies minnuu "jaksaa" ja heltyisi hieman pahaa mieltä hieromaan poijjes..ja niin edelleen;) ..olen kyllä ollunna aika kauhea tänään.. :eek:

..Terri, munasolu elelee 12-24h siittä kun on poksahtanut..jos eleleisi 2vrk, ei miulla olisi tässä niin hätä.. :/

Heippaus kaikille!! :flower: :heart:

testasin eilen illalla jo , mutta pissa vain 2h rakossa ollut ja ihan negaa tuli...

Tänään hajut taas alkaneet tuntua nenään ja töissä vaikeuksia laittaa kipsiä jalkaan, ....siis asiakkaalle ja niin alkoi repäisykivut oikealle alas, siellä myös tunsin kipua, mahdollisen kiinnittymisen aikaan...eli ajatukset taas liitää...rinnat vähän arat, mutta ei kauhean....ja tänään alkaneet nyt illalla niin mahdottomat selkäkivut, että olen aivan ihmeissäni?..en pysty kunnolla oikein edes istumaan ....olin kyllä jälleen zumbassa, mutta niin olin eilenkin ja selkää ei särkenyt....no toivon plussaa..katsotaan, sunnuntai aamuna testaan jollain puikkotestillä, ellei menkat ole alkaneet..

Onnittelut kaikille oviksen löytäneille ja SolakkaSilakka: Kiitos oireiden kertomisesta;=)

Kaikille RKKT:läisille paljon Onnea plussien syntymiseen!! :heart:

mahdotontako :heart:

Kiitos teille kaikille lohdutuksen sanoista ja tsempeistä :) ..mimmimammakin kivasti kirjoitteleit-kiitos:wave:

..mie lopetan nyt tämän valituksein ja itsesäälissä ryveskelyn..lähdenpä miehen kera kylpee ropsaatammaan!!!!:D

Ottis
Terri En tiedä maltanko sittenkään huomiselle kovin säästellä, sillä ON nyt niin herkulliset limat, ett yhdet pikkarit olen jo vaihtanut ja vaihtaisin toisetkin, ellen olisi just kohta menossa saunaan. Täällä mies myös turpa rullalla niinkuin mur-murinkin kulta, joten en tiedä miten hänet toimintaan pehmitän, mutt yrittää täytyy. Jos en saa *piip*, niin en voi ainakaan itteäni syyttää. Pitkään tänään mietiskelin minkälaisilla pupuiluilla niitä plussia on saatu ja totuus on, ett vain ja ainoastaan kovalla pupuilulla, joten kai mun pitää nyt 'rakastuneeksi' heittäytyä ja vuodattaa miehelle kuin paljon hänen vauvaansa haluankaan ja siihen auttaa vain hänen simppasensa :).

mur mur Jos se ei kuitenkaan vielä ollut ovis? Minulla on myös käynyt joskus niin että menkkojen jälkeen heti kohta pian tullut älyttömästi limaa ja muuta ovisoiretta, mutta silti se ovis on tullut myöhemmin. Enkä nyt usko että olisin kaksi kertaa ovuloinut samassa kierrossa. :/

Ottis
Mahdotontako Peukkuja + :heart:!

Mur-mur Älä sinä vielä toivosta luovu, vaan kun nyt saunaa rupsauttelette ja poikanen on nukkumassa, niin käyt vain miehen kimppuun kuin sika limppuun, niin on ainakin toivoa vielä. Voihan ne kivut olla muniksen kasvukipujakin. Peukutuksia sinullekin + :heart:! Ja jos jotain voin ymmärtää niin just ton kiukun, kun ja jos pelkää tilaisuuden päästäneensä ohi ihan omaa 'tyhmyyttään'. Minähän kerran miehen pihtailuun niin suutuin, ett livahdin mökille koko viikonlopuksi ja silloinhan oli sit niin selvät ovisoireetkin päällä, ett ihan meinasin kiukkuuni haljeta, kun en ollut ymmärtänyt vaan leppyä ja simppoja ajoissa vaatia. Tuossa tilanteessa on vaikea ajatella, ett ovis on taas 4:n viikon päästä, kun se hetki vain niin jurppii. Tsempitys :hug: sulle ja parempaa mieltä myös!

Mur-mur, ihan vilpittömällä mielellä kirjoittelin, että munis saattaa kestää 2 vrk:kin hedelmöityskykyisenä, kun monessa paikassa lukee että ovis kestää 1-2 vrk. Minusta ovis alkaa poksahduksesta, mutta en mä kyllä oikeesti mitään tiedä.

Esikoistytärtäni Tanya Annastina Evelyn Daviestä ei enää ole!!! :|
Silmät pyöreinä luin häneltä tullutta tekstiviestiä jossa luki juuri noin.
Hänen nimensä on nyt Tina Harriet Evelyn Järvinen :eek: :heart:
(korjasin nimet oikeinpäin)

Mahdotontako Ehkä kuitenkin on vielä mahdollisuus :heart:

Terri kulta, en miekään sitä pahalla kirjoittanut :)..on vain niiiiin pinna kireellä tämän asian suhteen..niin kovasti tähän ajattelin nimittäin panostaa..

MS mie voisin laittaa ihan vaikka pääni pantiksi, että kyllä se ovis oli ja meni..lämmöt nousi eilisen 36.2->tämänpäivän 37C..ja siellä pysyneet..ja oireethin lieventyneet, pienesti tuntuu alavattalla vielä..

..sauna rentoutti hieman ja nyt lähdenkin miestä vokottelemaan-Heipat :wave:

Yhteistyössä