kirjautua... päivä taukoa ja avot mieletön tahti meirän naisilla.
'
Ensiksi
SS minä olen niin onnellinen puolestasi. Ihana tunne valtasi minut , olet ollut mielessäni viime päivinä rupusi kanssa. Odotin tulosta tuolta laboratooriosta, mutta parempi tulos tuo digi testi on. Vauvatoiveella, se näytti varmempaa tulosta kun nuo laboratoprio testit. Nauti raskaudesta aivan alkumetreistä lähtien.... :hug: :hug: voimahali (energinen sellainen) plussasta sinulle ja hymyä huuleen
Liizan kirjoitus minut herätti. Ei sinulla ole helppoa. Mieheni välillä samoja heittää rippuen omasta pahasta olostaan. Nimenomaan projisoi pahaa oloa lapsiini ( ovat jo nuoria aikuisia). <minulla se onni että talo on minun ja mies hyyryläisenä. Muuten uhkailisi varmaan heittää meidät hankeen.
Muutama viikko sitten miehen hermostuessa vanhimmalle tyttärelleni, niin hän tajusi itse että hänellä oli vaan niin paha olo ettei itse oikeasti tarkoittanut pahaa sanomallansa.
Eli mielenlujuutta uusio-perheissä tarvitaan. Pitää nähdä mistä reaktio johtuu. Näin on että tehdään asioita ennaltaan, kun pelätään pahinta. Yksin jäämistä.
Jos olet sinut ailahtelujen kanssa ja ymmärrät suurempia asiankokonaisuuksia, sinun on helpompi olla poukkoilevan ja pelkäävän ihmisen kanssa.
Voimia sinulle
liiza :hug: :hug:
Iniallakin oli pienet pampulat siirretty- ettei vaan kaksoistytöt tulossa . Näen sielun silmin lettipäiset vaaleat kaunokaiset...mmm... mutta toisella heillä on kyllä rillit
, jotka ei kauneutta poista. Inia olisiko kaksi neitokasta tervetulleita kotiisi?
Tsemppiä sinulle.
Mur-mur älä turhaan huolehdi. Pitkä matka pienen munasolun on kulkea tuota torvea ja johdinta pitkin puhkeamisen jälkeen. Siellä vielä pienet voivat kohdata ja hedelmöittyä. ( yliopiston seksologian luennoilta kopsattu) Joillain voi tuo matka kestää 2-3 vrk. Siittiöt ovat taas vikkeliä ja kerkeää altaaika yksikön paikalle, kun hidas munis köllöttelee värekarvojen avulla ettenpäin. Sillä kun ei ole häntää millä uida.
mimmimamma