40+ so what!!! (vol. 8)

mur-mur: Täälläkän ei ilta kovin herkullisen romanttiseksi muuttunut... mies istui silmät puoli tangossa sohvalla ja "seuraksi" telkkaa kattoi... Ihanan huomaavaista! :saint: Sitten menin veskiin ja siirryin ihanaisen vartaloni :D kanssa makkariin, niin hirvee kuorsaus kuului sängystämme... ja ei mulla vessassa kovin montaa hetkee menny.... Noh, joten nyt sitte mennään näin...ja arvaa pänniikö.... mitäpä tässä muutakaan voi...
 
Niin Rominas, en ole siis ainoa joka näin tuntee ja kokee..:hug:

Miusta tämä olisi niin simppeliä jos voisi sopia ihan reilusti miehen kanssa: "mie tartten sinun jelppivä muutaman kerran kuusta, jotta kenties voisimme saada sen pienen pienen"..

Mie kyllä miestä jelppisin/jelpinkin siinähin hommassa:p ja oman osani tekisin täysin rinnoin, ei pitäisi olla niin saakutin vaikiaa hällekkään..ja meillä se yleensä ei olekkaan siitä "seisokista" jäänyt kiinni..

No, tämä tästä tällä erää..ei se vatvomalla miksikään muutu..pettynyt olen ja varma myös, että Oili nopsaan pääsi livahtamaan..vaikka muut miulle kovin koetette muuta kertoilla ;) lämmöt nyt 37C..jos miulla olisi ylimääräistä lompakossa, kävisin heti huomenna gynellä ultrassa ja sillähän se asia todentuisi.




:heart:Kauniita unia kaikille tasapuolisesti!!!:heart:
 
Ottis
mur-mur Tosta miehen nohevana olosta vielä. Syy just miksi minä en viitsi heittäytyä kovin lemmekkääksi näin ovisaikaan on siinä, ett mun miehen pitäisi esim. nyt eilisen läksytyksen jäljestä ymmärtää olla vähän itsekin asialla ja hollilla. Ihan hoopoksi itseni tuntisin jos nyt alkaisin kovin lemmekästä esittää, kun en ole sitä muutenkaan :LOL:. Toki tietty voisin, mutt meillä tää petipuuhastelu konkretisoituu niin vain tähän vauvanhankintaan, ett melkein ajattelisin huijaavani niin itseäni kuin miestäkin, jos alkaisin esittää, ett vain seksin vuosi olisin pippeliä vonkaamassa. Ymmärtääkö kukaan?

Rominas Voi pihkuran pahkura miten kurjasti kävi sielläkin. Mutt ei hätiä mitiä, tehän kuitenkin ennen Oilia ehditte sopivasti pupustella ja ihan hedelmällisimpäänkin aikaan, joten uskotaan, että sinä RKTT olet. Tsemppiä solmujen selvittelyyn. Laitetaan me ukkomma maca-kuurille jos ei nyt tärppiä tule, vaikka tulee se kyllä.

Naisen luonto on metka. Eilen niin helpottunut olin simpoista, ett ajattelin olla stressaamatta, vaikken niitä enää saisikaan, mutt silti kun tänään niin mukavasti limotteli ja melkein haluttikin, harmittaa, kun ei päässyt liukkauttaa todistamaan. Ja toisinaan pitäis kuitenkin jörniä, vaikk olis kuiva ku Sahara :(. Ei tasan käy onnen lahjat!
 
Jääris ja Rominas toivottavsti tiedän pienokaiset voivat jo paremmin.

LB Hyvä, että vieläkin on valkonvuotoa, + peukutukset.

Solakka Silakka ihana oli tuo miehesi toteamuts" siinnä taitaa.." nauratti niin. Kiitos kun kerroit oireista, aina mielenkiintoista kuulla, jospa sitten osaisi itse pongata, jos + tulee joskus.

Rominas niin oilisi, hyvä, kun voisit mennä vkoksi sinne omaan työhön niin huomaisi miehesi miltä tuntuu, ilman sinun kertomistasikin. Tsemppiä.

Terri ai kun minua hymyilytti, kun luin sinun jutun 2 kuumemittarista yhtäaikaa, näin tilanteet sieluni silmin :D

Mur-Mur :hug: harmittaa varmasti :hug:

Mahdotontako + peukutus sinne.

ON olen tosi väsynyt, silmät ristissä, pitäisi jo olla nukkumassa. Kuulin tänään ystävästäni, joka ei asu suomessa, hän saa adoptio tyttären, 1v ikäisen Venäjätä =) ihanaa. Olisi hienoa, jos täällä suomessakin onnistuisi tuo adotio, tämän ikäiseltä yksinäisetä, niin eri säännöt eri maissa. Pitisikö sitä itsenikin muuttaa muualle asumaan. Nyt lähden ilta toimiin ja nukkumaan.

++++++ RKTT:läisille ja hyvä yötä!
 
Oivikille myöskin kauniita ja rauhallisia unihia!!!:wave:

..mie vielä puhisen pikasen täällä miehen käytökselle, vaikka enimmät jo kirjoittamalla(taas) sain puhkuiltua ;)..


Ottis en miekään kovin suuria intohimon tunteita miestäni kohtaan tunne, mutta yleensä "sytyn" kun asiaan päästään ..vaan ehkä ei hänkään sitten minua kohtaan ja siksi tuo käytös tuollaista :/ ..uni siis vie voiton..

En haluaisi olla kosto mielialalla tässä tulevina päivinä..vaan tiukkaa tekee nyt!!:$..yleensähän mie en pitkään jaksa vihoitella, se kun niin turhaa energiaa vie vaan ja meillä tuo pieni poikanenhin..senkin vuoksi kovasti koetan tsempata.. :)
 
Ottis
Ymmärrän mur-mur täysillä, ett teet parhaasi ja enemmänkin. Minäkin olen tässä jo leppynyt naputellessa, mutt tuntuu ett koko päivän olen ollut 'kiltti' ihan suotta, kun ei mies voinut sit mulle olla kiltti. Mutt ennustettavissahan se oli, sillä mies äksyili heti jo kun tulin illalla vanhempainillasta kotiin ;). Helposti tulkittavia ovat noi ukkokullat. Minäpäs koitan tästä untenmaille hiipiä pikkuhiljaa.

Kauniita unia kaikille :wave: :wave: :wave:!
 
..olipas miulla nyt omanapaista vuodatusta, Huh huh..:whistle:;)..

Ottis makoisia unikuvia siullehin!!:wave:


:heart:Kauhian paljon plussasätehiä jokaiseen mökkiin laitan täältä tulemaan!!!:heart:





Ps. Mie muuten mittailin keskiviikkona kolmella mittarilla(2xdigi ja 1x perinteinen elohopeamittari) noita lämpöjä-kaikki näytti samaa =)
 
Voi mitä kaikkea vauvahaaveet saavatkaan meidät tekemään. Ja niin turhauttavaa, kun sitten kaiken ponnistelun päälle kumppani ei haluakaan tehdä omaa osuuttaan. Lämpöiset halaukset kaikille tästä kärsiville. Lähes jokaisella on varmasti joskus tälläisia kiertoja, mutta jos ja kun se jatkuu kierrosta toiseen, epätoivo varmasti iskee.

Ihanalta kuulostaa Oivikin ystävän adoptio. Taitaa tosiaan Suomessa olla kivinen ja pitkä tie. Mikäs se ikäero saakaan vanhemman kanssa olla korkeintaan? 40 v.?

Mites jääräpään ja Rominaksen lapsukaiset voi? Toivottavasti paremmin.

Kiitos hyvän loman toivotuksista. Mä oon siitä jo niin kauan vaahdonnut, vaikka lähdemme vasta ensiviikolla. Nyt pitää vielä ostiskella lapselle kevät/kesävaatteita, kun on kasvanut viimevuotisista ulos. Vaatteita poislaittaessani törmäsin niihin ihaniin vauvanvaatteisiin ja ihania muistoja tulvi mieleen. Säilytystilat on kortilla, mutten varmaan osaa vaatteista luopuakaan, vaikkei vauvaa enää tulisikaan.
 
Hyvaa huomenta!

Taallapa on ollut surkeat mielialat simppojen talletusten kanssa! :hug: teille

Mina tekasin TOTT paivan kunniaksi testin ja tuli niin puhdas nega kun olla ja voi. Ei sitten edes mitaan viivan paikkaakaan ilmestynyt!

Ja muutenkin on olo etta tassa se nyt oli. Lammot naytti tipahtaneen alas ja tutut menkkajuilinnat on alkaneet. Tati tullee huomenna, viimeistaan lauantaina.

Noh, nytpa ainakin ollaan viisaampia sit kaikkien naiden ovistestien ja lammonmittailujen kanssa ja jokainen ripaus ja riipaisu on kirjattu ylos, niin tietaa ens kerralla mita odottaa :)

 
Pitäähän sitä nyt TOTT-päivänä testata, vaikka dpo oliskin vain 10, vai mitä Little Bear. Minäkin testasin ja dpo on vasta 7. Piti kokeilla uusia David-testejä. Vahva on niissä viivanpaikka, mutta väristä ei ole tietoakaan. En odota tässä kierrossa kahta viivaa muutenkaan, eikä mitään mahkuja olisi näin aikaisessa vaiheessa plussakierrossakaan, mutta olipa kiva dipata.

Tulisko tänään oikea plussakin pinoon?
 
Joo kylla testi paivassa naisen tiella pitaa! totta turiset terri :LOL:

no eipa mulla kylla yleensakaan nayta mitaan ennen TEP paivaa, jos viela sillonkaan, kun kierto on niin lyhyt, mutta nyt on kuitenki hyvin varma olo etta tama oli tassa. Karhuherrakin kysyi aamulla kun sanoin etta testaan etta "miksi? kun ite just sanoit etta ei siihen mitaan tule!"

Mutta TOTT paiva on tott paiva ja sillon testataan oli dpo mika tahansa :kieh:

Mutta toivon muille parempaa tulosta esim. Mahdotontako vois sielta plussan tarayttaa meille tanaan :)

Mukavaa paivaa kaikille, nyt on lennettava!
 
Ottis
LB Vähän varhaistahan tuo ehkä oli, mutt ihailtava asenne sulla, ettet jänistänyt testaamista. TOTT-päivä on TOTT-päivä ja silloin testit rapisee. Ylläriä sulle odottelen ja plussaa toivoittelen+ :heart:!

Terri Kiitos symppauksesta! Minähän omalta osaltani eilen hätäilin lisätalletuksiin ja alkuperäisen suunnitelmaan mukaan vasta tänään lakkaa hyvä heilumasta jos ei simppoja tule ajoillaan. Tänä aamuna nousin miehelle asiasta juttelemaan, kun teki töihin lähtöä. Kerroin mm. ett lapsia ei kasva puussa. Arvuuttelin onko kiva kärvistellä herkullisten limojen kanssa ja toivoa simppoja sinne sekaan muhimaan, eikä mies ymmärrä tehdä asialle mitään. Lopulta sanoin, ett jos tämäkin kierto menee harakoille, hänen pitää alkaa ottaa macaa, ett simppoihin saadaan vauhtia, sillä en ymmärrä miksi minun pitäisi alkaa hormoneita napsimaan, kun varmaa ei ole, ett vika olisi vain minussa. Hyvä miehenkin oppia ihan jok'ikinen päivä tekemään jotain vauvahaaveen eteen eikä vain pihtaamaan silloin kun simppoja tarvittas. Siitä tosin vähän nätimmin sanoin kertomalla, ett mä otan nappia jos toisenlaista jok'ikinen päivä eikä pitäisi olla liikaa vaadittu, ett hän sitten edes yhden viikon ajan olisi touhussa tosissaan mukana ja tappi tanassa vaikka 24/7, kun minä sanon, heh!

Toivorikasta TOTT-päivää kaikille!
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

onlydream (37)..........kp1/23-29.........yk?.................3.
ninni-70 (39)..............kp2/29-35........yk11...............2.
haave3 (41)................kp5/28..............y.2v................3.
mur-mur (44)..............kp7/28....yk10 (km2/10)......3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp8/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp8/20-50........y?....................4.
liiza (43)......................kp12/24-25.......yk23..............4.
Ottis (42).....................kp12/23-28.......yk9.................1.
Rominas 40..................kp12/25-27........yk9.................2.
Iida-Karoliina (45)......kp15/23-26.......yk11...............5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp16/28............yk101.............4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp16/28............yk6(27).........3./1.yht.
Inia (43)..................kp17/26-30......yk19...........1.
Minnihiiri68 (41).........kp18/25-28........yk4.................2.
oivikki (41)..................kp19/23-27........yk9.................1.
Terri (45).....................kp19/27-32........y.2,5v.............2.
Lumisydän (45)...........kp20/28-32.........yk?..................?
jääräpää.......................kp21/27-31........yk1..................3.
Little Bear (37)............kp22/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp24/28-33.........yk8.................1.
taavi166 (38)..............kp24/28-42.........yk11...............3.
Mahdotontako (45)......kp25/29..............yk5..................1.yht.
Taikakuu (41)...............kp30/27-32........y.n.3v..........2./1.yht.
Sariella09 (43).............kp35/40..............yk?.............5./1.yht.

Kadonneet lampaat:
Leena65 (44)...............kp40/25-27..........yk9........3./1.yht.


RKTT

Mahdotontako (45).........dpo11
Little Bear (37)...............dpo10
Minnihiiri68 (41)............dpo10
Terri (45)........................dpo7
Jääräpää (36).................dpo6
Iida-Karoliina (45).........dpo6
Mimmimamma (47)........dpo6
Happihyppy (39)............dpo3
Rominas (40)..................dpo1
Ottis (42)........................dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

[/quote]

 
Ottis
Plääh! Muksut tekee kokeita ja mä olen yrittänyt saada tuota listaa ruotuun, mutt jos laittaa oikeasta laidasta rivit suoraan, niin on keskeltä vinksin vonksin. Olkoon nyt näin ja jos joku keksii miten sen saa siistimmän näköiseksi, niin saa ihan ite tehdä sen ;).
 
Huomenia!!
Terri Kiitos kysymästä! Poikanen voi jo jonkin verran paremmin... Nenä vuotaa runsaasti ja limainen yskä edelleen mutta ilmiselvästi paranemaan päin. Tänään piipahdan neuvola lääkärillä pojan kans ja varmuuden varalta saa kuunnella keuhkot ja kattoo korvat. Otetaan se rokotus aika myöhemmälle jahka poika terveenä. Pahasti nyt näyttää siltä että samainen tauti minulle tulossa... yllätys yllätys!! :(
 
Ottis Isäntä oli katos hyvällätuulella kun pääsi virkavallalle näyttämään uutta Italialaista Kaunotartaan... (siis harrastusvälinettään) ;)

Toivottavasti ne simpat ehtii oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.... Lämpö eilen puolen pvän korvilla oli 36,6 ja nyt kympiltä 36,8... Ja ne isot juilinnat alkoi eilen siinä kahden-kolmen maissa...

Minkä ikäisiä sinä opetat?

 
Päiviä tännekin! meillä pottu paukkuu edelleen! :attn: Eli kuiopuksella maha löysällä mutta silti vähän paremmalta näyttää. Oli tosi tehokas yötä vastaan se pronaxen ja panadol-yhdistelmä! Tänään en ole antanut mitään särkylääkettä eikä kuume kovin korkeaksi ole ainakaan vielä noussut ja muutaman lusilkallisen sain hänet syömään...joka tosin tuli nopeesti ulos. Joikin pullosta maitoa ihan mukavasti. Tänään soitan kahdelta kysyäkseni virtsakokeen tuloksia...eilen oli negaa ensimmäinen näyte. Täytyy toivoa ettei tuo 3,5v saa samaa tautia! Minuun ei mahataudit kovin helpolla tartu (koputtaa puuta). Kuopus kun on tanakammassa kunnossa niin kestää syömättömyyden paremmin kuin tuo meidän esikoinen joka on aina ollut laiheliini (syntymäpaino 2700g ja pituus 45cm vaikka syntyi vasta la:n jälkeen) ja painotarkkailussakin neuvolassa aikoinaan.
Mutta kyllä mun täytyy myöntää että edelleen vähäsen kaivelee mua se että se oviksen jälkeinen päivä jäi meillä hyödyntämättä eli mur-mur ja ottis ja muut ymmärrän turhautumisen ja suuttumuksen täysin jos mies menee puihin tärkeällä hetkellä!!!!!!
Minä en kyllä tänään testaa kun vasta dpo6 koska se olis aivan turhaa...huomatkaa :D olen paljon seesteisempi tässä kierrossa kkuin tärppikierrossa olin;) . Saas nähdä millainen luteaalivaihe tähän kiertoon tulee kun viime kierrossa se jäi kovin lyhyeksi enkä ole varma oliko ovulaatiota silloin ollenkaan.
 
:hug: kaikille, joilla simppatalletuksessa ongelmia! On niitä meilläkin, joskus jää siihen yhteen kertaan. Mies yrittää parhaansa ovisaikaan, mutta silti ei aina onnistu. Kai se painekin vaikuttaa. Mutta, täytyy sanoa, että sinkkuaikoihin verrattuna nyt sentään saa simppoja paljon helpommin (ja halvemmalla), joten ei parane valittaa...

Ottis, ei niitä rivejä oikein saa siisteiksi... Siihen kun taitaa vaikuttaa screenin resoluutiokin, miltä näyttää. Eli kun laittaa yhdellä koneella nätin näköseksi, niin toisella ei näytäkään samalta :(

nillanilla, ei mun lekuri ole koskaan mitannut limakalvoa siirron yhteydessä! En tiedä miksi. Mutta on mulla ollut siirtoa edeltävässä ultrassa limis ihan ok. Eli viime viikon torstain ultrassa oli 10 mm/l, ja siirto oli tiistaina. Onko sulla jo PASsin aikataulu selvillä?

SS, onko sulla se tuhruttelu loppunut? Millainen olo muuten?
 
=) Että please saisko sen raskautuneet myös tähän kiertopäivälistaan taas..?Sieltä olisi mukava sitten tsekkailla kuka onnellinnen on plussannut.Minäkin kun harvoin täällä lueskelen niin pitää sitten monta sivua kelata taaksepäin että sen sitten näkeepi..Enempihän se työtä teettää päivittäjille,mutta...?Mitäs mieltä muut?
 

Yhteistyössä