40+ so what!!! (vol. 8)

Lapset nukkumassa ja minä tässä nuokun väsyneenä |O . Viluttaa mutta se johtuu tästä valvomisesta tuon kuopuksen kanssa. Huomenna onkin mulla sitten jo dpo6! Huomatkaa että en ole alkanut vielä rapistella r.testejä ;) viimeksihän testailin jo dpo5 :LOL: ja vasta (jo) dpo9 rupes jotain näkymään. Nyt on aika realistiset ajatukset tässä kierrossa vallalla eli en paljoa odota tässä kierrossa tapahtuvan vaikka olishan se upeeta ja mahtavaa mutta en jaksa uskoa onnistumiseen.

Nyt hyvät yöt toivottelen! :heart:
 
Joopa..sauna rentoutti..ja liikaa erästä toista-miestäni..mie olen niin p e t t y n y t että itkettää ihan :'( ..miksi tämän piti mennä nyt näin ja olla näin saa**nan vaikiaa!!!!!!!!


Nyt sellainen olo, että antaa olla, mie en jaksa tätä vaavia enää yrittää..mulla ei ihan äskön ole n ä i n down olo olunna :( ..miksi tuon miehen pitää olla noin iltauninen??..ja se kun on meillä vain mahdollista sextailuaikaa..aamulla ei onnaa, mies ihan unessa ennen kuin saa kaffetta ja murua rinnan alle..

Tämä on niin yksinäistä puurtoa miulla ollunna..ja ei tuo mies sitä lasta niin kovin halukkaan kuin minä..olen valtavan kade niille, joille tuo simppasten keruu on helppoa ja niitä saatavilla kuin vain haluaa..

Mie olen niin pettynyt ja raivoissani miehelle, että ei tarvitse minua ihan heti kohta lähestyä..nimittäin tiedän, että HUOMENNA se sitten olisi niin per**leen valmis panomies taas..näin on käynyt aiemminkin, että kun juuri oikein olisin hövelinä ns. "antamaan" miestä kiinnostaa UNI enämpi!!..minnuu sieppaa ja korventaa NIIN kovin, että tuntuu, kuin..RÄJÄHTÄISIN!!!!!!!! |O

 
mur-mur, jotta paineet suorittamisesta purkautuisi. Sexologian oppitunneilla opetettiin että tuota sahaliikettä lämmöissä saatta myös esiintyä ennen ovulaatiota samoin ns tuntemukset.

Joten rakas siskoseni ( vaikket ole luomu-sisko) relaa!!! muuten tuo homma ei toimi. Ei tule kiinnittymisiä, jos stressaat sen asian tiimoilta.

Huomenna käyt k-kauppassa (k-marketissa) ostamassa noita ovis testejä, mies varmaan kuskaa sinut sinne tai itse hakee. Tällöin huomaat että ovis vasta kolkuttele ovelle, vaikka viiva on tasapaksu huomenna on vielä asia pelastettavissa, kunhan rauhoitut. :hug: :hug: stressi pilaa koko systeemin :(

mahdotontako plussa-viiva sinulle toivon :flower: raskaustestiin :)

Muuten tuo MACA JAUHE ON TOOSI hyvää.....minä taidan olla addikti :)

mimmimamma
 
Käväisin vielä kurkkasemassa tänne ennen kuin suljen koneen ja mur-mur mullakin on sellainen mutu-tuntuma että sulla ei vielä ole ovista koska kp6 en usko ettänoin aikaisin munasolu on kehittynyt tarpeeksi puhjetakseen. Uskon että kun alat tikuttaa ovista niin se tulee ajallaan vajaan viikon päästä :hug: . Vaan enpä kuitenkaan varma ole koska km:n jälkeiset kierrot saattavat olla arvoituksellisia!
 
mimmimamma testejä tulee kyllä postissa huomenna ja macaa myös. :)

Lämmöt miulla kyllä sahailee, mutta VASTA siinä oviksen jälkeen kun ensin nousseet n. 0.5C..nyt selkeästi tuli pikku notkahdus alespäin tuossa tiistaina ja sitten tänään nousivat ja jäivät 37C..

Mie olen siksi näin piiiiiinna tiukalla kun ovis(jos oli ja meni)yllätti miut aivan puun takaa täysin!!!..ja Jääris kyllä se aivan mahdollista olisi tuo ovis nyt..miulla oli edellinen 20vrk sitten..tuo km sotki ehkäpä kiertoa..en tiedä..en jaksakkaan enää..

..niin, en mie normisti NÄIN stressaa..mutta nyt vaan keljuttaa kovin jos se Oili noin yllätti ja miulla ei ollunna edes testejä jemmassa :( ..ja sitten vielä miehen "väsy"***tana..kyllä minnuukaan EI todellakaan aina huvittaisi, mutta sen pienokaisen vuoksihan tässä näin puurretaan!!

..mies ei ole todellakaan yhtä innostunut koko vauvasta..huomannut kyllä hiljaksiin sen tässä tämän km:n jälkeen.. :ashamed:..eikä hän ole kovinkaan seksuaalisesti aktiivinen..mie nimittäin luulin aiemmin näin kun itseäni niin harvoin halutti..tarkemmin tutkailtuani ja rätnättyäni sen tajusin!! :(
..hälle riittäisi 1x/vk..joskus vähempikin..tuolla tapaa ei vauvaa saada aikaiseksi ja kello vääjäämättä kohdallani raksuttaa, sekin luo lisäpaineita..
 
Kiirettä pitää ja en ehdi kunnola lukemaan teidän hurjaa menoa täällä..
Tänään olen ollut kotona potemassa vatsa kipuja, nyt jo helpottaa ja huomenna palattava hommiin taasen.
Oma napaisisti. Eilen jotain outoa tuolla alakerrassa tapahtui, vaski reissulla hiukan haikua punertavaa tuli papruun pyyhkiessä. En muista että kierron tässä vaiheessa mulla koskaan olisi ollut..mitähän voi olla? onko kellään kokemusta vastaavasta
 
I-K mikä kierron vaihe siulla menossa?..voisi olla kiinnittymisestä johtuvaa..mukava jos näin ihanasti :) :heart: ..sitä vuotoa ilmenee siinä lähellä menkkojen alkua, muutama päivä..

((muoks))
..kävinkin kurkkaamassa =) ..dpo5 siulla..eli 7vrk ovis plussasta..hyvinkin voisi olla tuota "implantaatiovuotoa"..vaikka aika aikaista..itselläni olut pariin kertaan ja juuri silloin, kun noita roskishaamusia sain..
 
I-K =)

kiinnittymisvuotoa voi tulla n. 5-8vrk oviksesta, joskus vielä menkkojen oletettuun tuloaikaankin ja kestoltaan n. 1-6vrk..


""Tämä implantaatiovuoto(kiinittymisvuoto) esiintyy juuri samaan aikaan kuin odotetut kuukautiset, ja saattaa sen takia aiheuttaa epävarmuutta raskauden suhteen.
Implantaatio vuotoja esiintyy kuitenkin suhteellisen harvoin.

Implantaatiovuoto vaihtelee pienistä tippoista isompaan vuotoon, joka muistuttaa lähes normaaleja kuukautisia, mutta on yleensä kuitenkin vähäisempää ja eri sävyistä kuin normaalit kuukautiset. Muista, ettei se ole yleinen ilmiö.

Sitä ei pitäisi sekoittaa muihin alkuraskauden verenvuotojen syihin, se on yksi syy alkuraskauden verenvuotoihin, mutta useimmissa tapauksissa verenvuoto ei ole implantaatiovuotoa, eikä siis johdu kiinnittymisestä""..

 
Murmur Mietin että voisko olla tuota? Koskaan en tommosta ole saanut, en ainakaan ole huomannut, vaikka eihän niitä papruja yleensä kierron tässä vaiheessa tule niin kurkittua mutta kun tuntui niin oudolta pyyhittäessä niin katoin ja ihmettelin.. :headwall:
nyt ei enään mitään ole papruissa..

Sinä olet siellä aivan maasi myynyt..On noi miehet kun niitä tarviis eivät tajua..Täällä on rautalangasta väännetty noita kierron päiviä ja tällä kierrolla onneksi onnistui nappiin..Sain vielä varmistuksetkin :D
Vaan eihän se vielä mitään jatkoa takaa, niin monta mutkaa on matkassa tämän ikäisellä. ihmettä kaikki olis..Siis vauvaksi asti jos joku solu vielä jaksaisi.
 
tässä tuota tietoa ovulaatiosta.

Naisen ovulaation aikana kypsynyt munasolu irrottautuu munanjohtimesta. Kun munarakkula on kypsynyt, rakkula puhkeaa ja munasolu irtoaa. Tätä kutsuaan ovulaatioksi. Hedelmöittyminen tapahtuu, kun siittiöt yhdynnän jälkeen uivat kohdunkaulan lävitse munanjohtimiin. Munanjohtimissa siittiöt kohtaavat munasolun ja hedelmöittävät sen. Munasolu elää 24 tuntia, joten siittiöiden on kohdattava munasolu 24 tunnin sisällä, jotta hedelmöittyminen tapahtuu. Jos munasolu ei hedelmöity, poistuu se kuukautisvuodon yhteydessä.


Eli h-hetkestä 2 vuorokautta aikaa, joillain jopa pitempi.

Minullahan oli tosi isot rakkulat (18 mm) tiistaina (7 kp) tuon viimeisen aikaisen km jälkeen. Siitä kumminkin meni 2 päivää ennen kuin ovis testi antoi plussaa eli torstai iltana. Kolmena aamua mittasin lämpöä ma, ti ja ke. Ma 36,2 Tiistaina 36.9 ja ke 36.7 ja tänä iltapäivänä 37,2.

Mittailin iltapäivä lämmön, koska poskia punnotti ja tuntui että lämpö nousi. Eli kp 7:stä siirryttiin jouhevasti kp 11:lle ennen kuin h-hetki oli. Ja vasta kp 13 lämmöt lähti kohomaan ja vielä sahaavasti.

Kun niitä ovistestejä on olen kiltisti pissin purkkiin ja ovistestin väri on ollut tosi haalea. Tänään sitten väri rupesi jälleen tummumaan. Tieteellistä tutkimusta. ..;)
 
juu, noi mun Lilypien päivät ei pidä paikkaansa..alun pitäen laitoin väärin jotenkin ja nyt en osaakkaan vaihtaa..
Voiskohan olla ihan oikeasti kiinnittymis vuotoa joka näyttäytyi..oispas se jotain se..vaan empä uskalla edes toivoa sitä menipä jännäksi..Vatsa meni ihan kovaksi ja outoja kouristuksia oli siksi tänään olen kotosallakin ollut, ilmavaivoja aivan sairaasti vieläkin,,mies joutuu kärsimään niistää :D
 
Niin I-K..mius tuntuu nyt juuri siltä-maan menettäneeltä..tai ennemminkin..hyvän mahiksen vaavin siemeneen..

Jos mie hoidan oman osani tässä puurtamisessa-mittailen lämpöjä, tikutan ovista ja syön vitamiineja..jne..odottaisin mieheltä "sitä" suoritusta edes tuon 2-3krt/kk..liikaa näemmä vaadittu..pikkasen olisi edes YRITYSTÄ..ymmärtäisin sen..vaan ei!!!
 
samaa mieltä olen Mimmimamman kanssa että h-hetkestä vielä se mahdollisesti 2 päivää ja voi tärppi käydä, ei voi aivan tarkkaan ajankohtaa tietää..
Itsellä on lyhyet kierrot ja isoja folleja ultrassa kanssa ollut ja irtoaminen tuossa 10 päivän tienoilla usein..Nythän vain tikutellut mutta eiköhän samoihin normi kierroissa mene..
Nyt miestä liekoittelemaan ja huomennakin ehtii vielä..
 
mimmimamma kylläpä kyllä, olen miekin "läksyni" tehnyt..kaunis kiitos kuitenkin tiedoista ;)

elikkäs..miulla alkoi sellaiset ovis oireilut, kaikkine tuntemuksineen melkein heti kun menkat alkoi 12.3..oireita oli koko ajan lisääntyen tuolloin su-ti välillä,(vuoto loppui su illasta-kesti 3vrk) ma ja ti iltana otin jo lääkettä kun koski ja repi niin jalkoja ja viilteli muniksiin(oikea puoli)..ajattelin että: Jee, hyvin munarakkulat siellä kasvaa :)

Mie mittailen lämpöjä aika paljon ja saanut niistä jo suht hyvän käsityksen..tiistaina lämmöt laski entisestään 36.2-->36C..tänään päivällä nousi jo 36.8 ja siitä nousi vielä 37C jäädäkseen siihen.

Miulla on AINA tuo pikku notkahdus lämmöissä ennen kuin munarakkula puhkiaa ja ovis siis ohi.. lämmöt nousee 1-3vrk:n sisällä sitten ylös tuonne 37-37.4C..sahaa pikkasen päivän mittaan, mutta pysyy korkealla kuitenkin.

vasta kun täti tulee, lämmöt putuaa 1-2vrk:n sisään sitten..
 
en halua sättiä......

mutta lue oma tekstisi ja mieti

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Niin I-K..

Jos mie hoidan oman osani tässä puurtamisessa-mittailen lämpöjä, tikutan ovista ja syön vitamiineja..jne..odottaisin mieheltä "sitä" suoritusta edes tuon 2-3krt/kk..liikaa näemmä vaadittu..pikkasen olisi edes YRITYSTÄ..ymmärtäisin sen..vaan ei!!!
eli vihainen olet miehellesi ja hänen panokseen tänään tuossa vaavi-asiassa.

Pyydän että itsesi ja tulevan vaavin takia olisit isompi, aikuisempi ja pystyisit nousemaan asian yläpuolelle. Itse vaan uskon että vauva annetaan meille juuri sillä hetkellä, jolloin olemme siihen valmiita.

Hetkeen jolloin emme enään epäkohtiin puutu tai että ymmärämme että elämän suunnitelma on suurempaa , kun pienet mielemme. Joskus meitä ravistellaan ja silloin niitä ylläri, pylläri vauvoja annetaan. Katsotaan, että mikä oikeasti se meidän kasvu potentiaali on. Pysytäänkö vaikeissa ylläripylläri asioissa nousta risukasan päälle.

Tiedän että tämä on minun näkemykseni ja yksinomaan minun ajattelumaailmaa kuvastavaa. Asioissa on yhtä monta näkökulmaa kun on ihmistä.

Mutta jotenkin tuntuu että minun tehtävä tässä pinossa ei ole raskaaksi tuleminen, vaan rauhallisuuden tuominen ja malttamattomuuden poistaminen. Aika raadollista ajattelua versus oma kuumeilu, mutta minulla on kyllä tämän palstailun ja kuumeilun myötä kaikki hätäily ja kiukku miestä kohtaan poistunut. Aika pitkä prosessi ollut, mutta varmaan loppu peleissä sen arvoista.

Samoin työni tehtävä ei ole olla loppullinen voittaja, vaan tällä hetkellä rauhoittaa työyhteisön tilannetta pelkästään omalla rauhallisella minuudella ja läsnäololla.

Voiko ihmiselle antaa pienempää roolia elämään, huutaisi katkera minä? Vai onko läsnäolo ihminen rooleista suurin? Tätä yrittää omnipotentti minä tuoda esille ja puolustaa omaa käyttäytymistään....? Aikanaan näkee mikä on oikea ja mikä väärä.


Filosoofinen mimmimamma joka ei halua olla ylimielinen vaan nöyrä
 
Niinpä Murmur samalta minusta tuntui viime kierrossa..söin Femar kuurin ja siemennyt ei meinannut sit millään pelittää..Ajattelin että mitä turhaan tässä yrittää kun oleellisin jää eli ne simpat..eipä voi raskaaksi tulla..vaan kun ei sitä päivää voi niin tarkkaan aina tietää niin nyt vielä miehen jos kaadat niin hyvin vielä ehtii siemen itää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmimamma:
en halua sättiä......

mutta lue oma tekstisi.

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Niin I-K..

Jos mie hoidan oman osani tässä puurtamisessa-mittailen lämpöjä, tikutan ovista ja syön vitamiineja..jne..odottaisin mieheltä "sitä" suoritusta edes tuon 2-3krt/kk..liikaa näemmä vaadittu..pikkasen olisi edes YRITYSTÄ..ymmärtäisin sen..vaan ei!!!
eli vihainen olet miehellesi ja hänen panokseen tänään tuossa vaavi-asiassa.

Pyydän että itsesi ja tulevan vaavin takia olisit isompi, aikuisempi ja pystyisit nousemaan asian yläpuolelle. Itse vaan uskon että vauva annettaan meille juuri sillä hetkellä, jolloin olemme siihen valmiita.

Hetkeen jolloin emme enään epäkohtiin puutu tai että ymmärämme että elämän suunnitelma on suurempaa , kun pienet mielemme. Joskus meitä ravistellaan ja silloin niitä ylläri, pylläri vauvoja anetaan. Katsotaan, että mikä oikeasti se meidän kasvu potentiaali on. Pysytäänkövaikeissa ylläripylläri asioissa nousta risukasan päälle.
Tiedän että tämä on minun näkemys ja yksinomaan minun ajattelumaailma. Asioissa on yhtä monta näkökulmaa kun on ihmistä. Mutta jotenkin tuntuu että minun tehtävä tässä pinossa ei ole raskaaksi tuleminen, vaan rauhallisuuden tuominen ja malttamattomuuden poistaminen. Aika raadollista ajttelu versus oma kuumeilu, mutta minulla on kyllä tämän palstailun ja kuumeilun myötä kaikki hätäily ja kiukku miestä kohtaan poistunut. Aika pitkä prosessi ollut, mutta varmaan loppu peleissä sen arvoista.


Filosoofinen mimmimamma joka ei halua olla ylimielinen vaan nöyrä

Miten viisaita kirjoittaakin Mimmimamma
jos ylläripylläri tässäkierrossa meille tulis olis just noin..Ei ole asentoja mietitty vaan toisistamme nautittu..ja ajatus on ollut että jos tulee niin hienoa jos ei niin minkä sille voit..
 
Ottis
Mur-mur Meillä on nyt niin samanlaiset fiilikset :hug:. Täällä ukko notkui netissä uutta motskarikypärää itelleen haaveilemassa ja kun viimein jouti petiin, sanoi,että: "Kuka sitä enää tähän aikaan jaksaa", kun ehdotin, ett vähän talleteltas simppasia. Kovasti yritti viereensä puristaa ja pidellä kädestä kiinni, mutt koneelle tulin kiukkuamaan, vaikka niin väsyttää, ett nukahtaakin olisin saattanut. Korpeaa niin maan p****leesti, kun ite tekee kaikkensa, että tärppi kävis ja toinen ei sitten viitsi/ 'jaksa' edes pupustella silloin kun pitäisi :headwall:. Mun mies myös iltauninen ja pian kolmeen kuukauteen ei sillä peli ole ottanut eteen aamustakaan, joten sama miten ja milloin yrittäs, niin aina on puu vastassa :(. Mun onneni tietenkin on, että ovis on vasta tuloillaan, mutt kun tuntuu, ett jos tosiaan lasta haluaa, ett vois vähän vaivautuakin sen asian vuoksi. Ei niitä vauvoja puissa kasva. Rähinää en viittinyt nyt yötä vasten nostaa, mutt saa kyllä herra kuulla kunniansa aamulla. Ja jos tärppiä ei tässäkään kierrossa tule, pidän huolen, ett herra alkaa nautiskella macaa, ett vähän vire paranisi. Meillä ei normioloissa mies kaipaa seksiä edes kertaa viikossa, vaan hänen tahtiinsa meillä sekstailtas ehkä kerran viidessä viikossa, grrrrr...
 
..juu mimmimamma vaan kun mie ihan oikiasti sen pienen vielä haluan ja itse kyllä mielestäni panostan yritykseen ja PAKKOHAN se onkin, ei auta enää tällä ikää jäädä tumput suorina odottamaan..olen TIETENKIN miehelleni vihainen, hän ei hoitanut osuuttaan!!..tekisin sen niin mielelläni itse, jos suinkin mahdollista..vaan kun ei ole..

Ehkä en ole sitten kypsä ja jaksa nousta sen ..olikos risukasan päälle-ylemmä ja olla aikuinen:/ ..en jaksa nyt..JA jos olisinkin, ei meille vauvaa enää tulisi, siitä olen varma!! Mie olen NIIN monasti joutunut pahojenkin riitojen jälkeen "nielemään" kiukkuni ja vasitenkin pahan mieleni..ja ihan vain vaavihaaveen vuoksi..se ei ole todellakaan helppoa aina..niin kuin monasti täällä pinossa olen muidenkin kirjoittamana lukenut..

Jos siis olisin oikein kunnolla aikuinen ei meillä olisi tuota pientä poikastakaan..sen verta miehen sanat ovat sivaltaneet ja jättäneet jälkiä..hän kun ei koskaan pyydä anteeksi..olen siis "niellyt" pahan mielen ja nöyrtynytkin leikkimään "halukasta"-hoitanut siis oman osuuteni..ja tämä vain siksi, kun lasta kovin vielä olen halunnut..aikuismaista toimintaa tai ei..mutta niin per**leen totta.

Tilanne oli illasta mikä oli ja minnuu mahdoton pettymys hiertää ja pahasti..pieni ihminen ja tunteva vain olen.. :ashamed:
 
Ottis
Ja vielä mur-mur Mullahan mennäkierrossa oli just noita samanlaisia ovistuntemuksia kuin sinulla jo kp4 lähtien, mikä tuntui ihan uskomattomalta. Kp5 aloin tikuttaa, mutt ovis tuli vasta kp13, joten voipi olla, että tuntemukset vähän huijailee toiveiden mukaan. Kun ovista oikein odottaa, saattaa se merkkejä itsestään ihan aiheettakin antaa.
 
iso hali sinulle :hug: :hug:

muista että me olemme kaikki ihmisiä :'( pieniä ihmisen alkuja. Me kaikki!!!!

Risukasat ovat joskus meillekin liian suuria ja huomaamme että helpompi pilottaa päänsä risukasan alle tai sytyttää kasa palamaan kiukun katseella.....joskus minunkin mies joutuu vihan ja kiukun roviolle :)

No huh ...huh....menee jo proosalliseksi

nyt öitä

mimmimamma
 
Ottis
I-K Saattaapi hyvinkin olla kiinnittymisestä toi sun ihmevuotosi, varsinkin kun noin yksittäistä oli, ettei ole jatkunut. Näin toivon olevan ja r-testiin sen ylläripylläri-plussan tupsahtavan :heart:.
 
mm miulla ei NYT riitä miehelleni minkäänlaisia sympatioita ja empatioita..

Hänessä on hyviä puolia, tietenkin..mutta nyt tiedän pikkasen enemmän kuin te ja aavistan mieheni "kostavan" miulle jotain..ehkäpä vain sitä kun olin päivällä niin äksyilevä jne..selkeää riitaa meillä ei ollut..

Hän on vain tuon tapainen, mököttäjä sitten..rasittavaa, että pitää miettiä mikä NYT vialla kun hän EI puhu!!..niin, ja nykyään AINA väsy..se haittaa nykyään todella paljon tässä vaavi asiassa..muutama kuukausi taaksepäin, ei ihan tällaista ollut..nyt vainväsyttääpi aina ja se tietenkin vaikuttaa myös sexi elämään heikentävästi.. :( ..hänellä olisi ehkä tarpeen se lääkärillä käynti..

..en enää tiedä mikä neuvoksi?..vaan SEN tiedän, että mie en tätä pitkään kestä jos AINA täytyy jännätä, jaksaako mies nyt-vaiko ei!!
 
I-K mie olen vain sen ikäinen tässä kuumeilu asiassa, että en voi vain ajatella sexiä nautimisena toisesta :( ..tärpin todennäköisyys on silloin erittäin huono!!..toki naatiskellaankin välillä :p

Pakko on tikuttaa ja miettiä sopivaa "hetkeä"..niin mukavaa kuin se spontaani lempiminen olisikin :)..ja Huom!! Miehelleni en kertoile, että MILLOIN täytyisi hänen olla nohevana..osoitan vain halukkuuteni ja hän osaa kyllä tervepäisenä sen aavistella että NYT..ei pitäisi olla mitään suurempia paineitakaan jos näin häntä lähestyn..en olisi pettynyt pakeista normitilassa..tai no, pikkasen;)..mutta se ei korpeaisi niin kovin, kuin nyt kun on SE hetki..saada vaavi alulle! ..
 

Yhteistyössä