Kiitos kaikille palstasiskoille onnitteluista! :flower: :flower: :flower: Olen kyllä aivan liikuttunut ja mietin välilä tapahtuuko tämä todella minulle..?
Inia Onnea paljon kyytiläisestä! Toivotaan että sinulla on yhtä sinnikäs sissi kuin tämä meidän alkio. Taisi olla lumeton joka sanoikin, että kakkosluokan alkio voi tarrata jopa paremmin kiinni kun on röpelöreunainen. Tiedä näistä sitten.. Ota vaan iisisti piinistelyaika. Itse olin todella pessimistinen tärpin suhteen ja oli todella yllättävää saada ekat haamut tikkuun. Ja ei kannata mitään klassisia raskausoireita odottaa, niitä ei minulle tullut, vaan todella selkeät kuukautiskivut kierron "lopulla".
Ja kiitos kun laitoit etusivulle plussanneisiin, (ihan oikeat kp:t, lasken plussaksi vasta tuon kun varmasti tiesin)
Mahdotontako ja oivikki oireita ei ollut kyllä mitään mikä olisi liittynyt raskauteen. Olin aivan varma kuukautisten tulemisesta, kun tissit lässähti ja lämmöt laski ja kun pp11 illalla valahti housuihin ruskeaa tuhrua ihmettelin, että jokos ne menkat nyt alkaa. Ajattelin lopettaa lugejen käytön ja varmistin pp12 aamulla r-testillä, mihin piirtyi hienoinen haamu. En lopettanut sitten lugeja ja olin hieman ihmeissäni. Sitten alkoi todella kovat kuukautiskivut, melkein kovemmat kuin normaalikierroissa. Lisäksi tuli päänsärkyä ja alaselkäkipua, niin etten meinannut pariin päivään saada kenkiä jalkaan. Tuhrua tuli lievästi (n. ruokalusikallinen) vielä parin päivän ajan. Sitten kaikki kivut laantui ja tuhruntulo loppui. Nyt vasta varmistettua plussan on alkanut olemaan omituista makua suussa, tukkonen nenä, kohdun alueen kipuja (ne tuntuu todella alhaalla, lähempänä häpyä kuin napaa),alaselkää kiristää jos yritän venyttää. Tisseissä ei mitään tuntoja, ehkä pieni kylmänarkuus. Lämmöt tuntuu olevan aamulla ylhäällä, mutta muuuten päivällä vaihtelee ja on välillä alkukierron mitoissa. En oo enää niitä mittaillut, kun ei näköjään tuo lämpöjen nousu mulla pidä paikkaansa. Siis en mitenkään noista oireista olisi arvannut ennen kierron loppua, että olisi raskaana. Lugeja käytän edelleen, ekaan ultraan asti.
Mies on tietysti innoissaan, hänellekin eka lapsi ja hän on vieläpä ainoa sukunsa jatkaja. Tehtyäni tuon viimeisen raskaustestin annoin hänen lukea tuloksen itse. Hän ei kommentoinut vähään aikaan mitään, vaan kohta totesi, että "Siinä taitaa olla patterit..." -Ai mitä, missä? minä kysyin. - No siinä testissä, kun tuollainen teksti tulee. :heart: Ja omat ajatukseni liitelivät kyllä aivan muissa korkeuksissa.
Onnenpotkuja vielä palstalaisille, pitäkää siimahännistä kiinni ja toivotaan, että se kevätaurinko alkaa pian niitä plussia kylvämään! :heart: :heart: :heart: