40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
ON Ovis bongattu huomiselle. Alla hymynaama :).
http://www.aijaa.com/v.php?i=5925584.jpg

Ja tässä linkki ihmettelemään digitaalisen ja puikko-ovistestin vahvuuseroja. Ylempänä digitaalisen testin liuska, jota ei pitäis edes kattoa, mutt ovista se osoittaa niinkuin yllläoleva hymynaama todistaa. Sen sijaan puikkotesti laittaisi mut varmana vieläkin ovista odottelemaan ja ihmettelemään milloinkas se viiva kylliksi vahvistuukaan. Huomenna aion vielä puikkotestin tehdä, ett näenkö sen vahvistuvan. Digitaalisen testin tarkkuutta en muuten edes tiedä, mutt puikkotestin herkkyys on 20mIU/ml. Tietääkö joku näistä tarkemmin?
http://www.aijaa.com/v.php?i=5925601.jpg

Ottis
Haave3 Yrjöklubilaiset näkyy ihan ekalla sivulla ja se ykkönenhän aina tossa nököttää, joten sinne on helppo kurkata miltä tahansa sivulta. Mutt voin mä sen nyt tähän ottaa, mutt sitä ei tarvi päivittää eihän?

Inia Juu, ei taida saada listasta virtaviivaista vaikka kuinka työstäs. Melkein joka pisteen lisäämisen/poistamisen jälkeen klikkasin 'lähetä', ett näin miten ne asettuu. Onks mitään oireita sulla onko pikkunen kiinnittymässä? Mulla on + kierroilla joka kerta dpo3 tuntunut pieni nippaus ainakin kerran. Ei tietty tarvi mitään olla, kunhan utelen :).

Ottis
PLUSSANNEET eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)...2.5.2009/kp24(24-30)..yk7...6./1..poika 1.1.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii (40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht.....tyttö 22.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.
MamaStella (39)..........26.2.2010 kp27/28.......yk1......6/2.yht
Rinja (39).......2.3.2010 kp25/23-24/dpo12....yk3......1.
Tirlittan1968 (41)..........8.3.2010.........y1,5v...........2.
Solakka Silakka (40).......16.3.2010/kp33/pp18......yk19......1.

Ottis no saahan sitä digitaalisenhin testin viivaa kurkkia ja ihan reilustikkin-tasavahvat viivat ovat! =)

..ja kyllä tuon puikkotestinhin testiviivanen on aivan "hilkkua" vailla yhtä vahva-huomenna onkin jo!!:wave:..mistäs sie tilailit/minkä firman?..yleensä ne ovat herkkyyttä 20mIU/ml...vaan..

..jos haluat vielä herkempiä ja juuri puikkomallisia, tilaappas tuolta:

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/ovulaatiotesti?gclid=CJ7mrMCgwqACFY8-3god-BFGag

..on sama herkkys, kuin miun Raskauskeijun liuskoissa..10mIU/ml on siis markkinoiden herkin O-testi!..

Digitaalisen luulen olevan 25mIU/ml

..ja sitten hieman omaa napasta.. =)

Testit tuli ja dippailinkin jo..tuloksena niin haalea viivanen, jotta hyvä kun silmällä eroitti..joten..tuon puolesta ovis EI sittenkään ehkä livahtanut.. ;)

Lämmöt vielä tuolla 36.6C..mistä lie noin voimallinen nousu johtunut..tulossa kipiäksi, väsy.. tai muuten vain olen tulossa vähän "hulluksi" :D ..olo oli ihan kumma muutaman päivän, todella hermostunut ja kipuileva..vaikia selittää, vaan ei kuitenkaan yhtään oman ittensä oloinen..saattaa olla tuosta uudesta käynnistyneestä kierrostahin johtuvaa, tiedä häntä.. :|

Miun normilämpö, ei ole noin alhainen kuin oli->36C..nyt alkaisi olla lähemmä sitä normilämpöä->36.4-36.6C sitten..
..joskus kun olen ollut kipiä tai hurjan väsy, onhin lämmöt LASKENEET, eivätkä nousseet.. olo sitten t o d e l l a kurjake :(

Vaan pääasia tässä se, jotta Oili-neiti ei ehket vielä tullutkaan miun luo ja siitäpä olen iloinen, kuin peipponen keväällä!!..

..mie vaan niin vedin herneet nenuun eilen kun arvelin, jotta peli tällä erää pelattu :eek: ..kovasti nimittäin uskon&toivonkin, että tällä kertaa--limis hyvä ja muheva ja SUURI folli puhkiaa, jonka sisällä elinkelpoinen munasolu..sitten pääsiäisen aikoihin tai hieman jälkeen, mie PLUSSAAN!!! :heart: .. :)

Ottis
Kiitos mur-mur jälleen kerran oivallisesta linkistä. Kotitestiltä tilasin ja testin merkki on Sofi Ultimate. Jos digitaalisen herkkyys myös 20 niin sittenhän noi mun testit ovat saman vahvuisia. Ihan mielenkiinnolla jään huomista testitulosta odottamaan, ett vahvistuuko vai haalistuuko viivanen puikkotestissä tuosta.

Vähän mua vaan risoo eilinen simpattomuus vieläkin, sillä jotenkin uskon, ett 2 päivää ennen ovista hankitut simppaset olisivat ns. otollisimpia, olen sen jonkin lääkärin vastauksesta lukenut ja nyt harmittaa, kun ne jäi saamatta :ashamed: ja ihan saletti olen siitä, ett jos mies mun pupuilua ehdottaessa sanoo taas, että:"Onko se niin tunnin päälle?", saa kuulla kunniansa. Nyt voin jo sanoa, ett enää ei ole tunneista kysymys vaan alkaa mennä jo vuorokauden viiveellä ajoitus.

Entäpä jos toi puikkotesti vasta huomenna vahvaa viivaa näyttää, uskonko sitä vai digitaalista? Toisaalta digitaalisen viivat eivät ole mulla koskaan olleet hymynaaman kanssa noin tasavahvoja, aina se on jotenkin hailummaksi jäänyt. No, turha tuota nyt on surra, mutt mies saa varautua siihen, ett tänään pupuillaan ja pupuillaan huomenna ja viel ylihuomennakin ja myös maanantaina. Mä ne simpat vaikk hohtimilla esiin kaivan :headwall:.

mur-mur hyvä että sait testit käyttön ja sen myötä mielen rauhan,toivotaan oilin vielä lähestyvän eikä että olisi livahtanut ohi,muista myös ne limat,viimeksihän sul ++ kierrossa oli sitä paksua ja sitkosta paaaljon,onkos sitä näkynyt nyt näinä päivinä kun olet muita oireita tuntenut?
Ja siehän PLUSSAAT sovitaan niin ;)

Päivittäjä voipi mulle laitta kp 1,sitä se viiko sitten ollut 2 pv:n PMS raivo tiesi ja aika tarkasti nyt täti saapuikin.Olen tyytyväinen että NYT kierto normaali,tosin jos luteaali vaihetta miettii voisi olla sen pari pv pidempikin, mutta hyvä näin 26pv.

Ottiksella pukkaa oili kylään,nyt peukut pystyyn että mies olisi suotuisa antamaan simoja ;) :whistle: tee rominakset ja vie se suihkuun heti kun kotiutuu,lämmittelet sopivasti saippualla ja keräät sadon talteen ;) lykkyä pyttyyn :D :D

Juu,ja kiitos :hug:

Ottis
Mur-mur Nyt olen onnellinen, ett sun kroppas sua vähän fuskas ja Oililla huijaili :). Nyt sitten vaan kp8, kp10, kp12, kp14, kp15, kp16 ja kp18 pupuilemaan ja SUURI folli saa paljon hyviä simppasia, joista vahvin ja nopein pääsee solun puhkomaan. Onnea Oilin bongaukseen ja varsinkin miehen kellistämiseen :heart:!

heeeeetkinen Ottis..meinaatkos, että 8kertaa ihan pitäis miehen jaksaa p**na!!!??
..Woe mahotonta sentäs..ei taida onnata niin usiaaan:whistle:..jos puolethin tuosta, olisin tyytyväinen..alkuviikosta ajattelin jos koettaisi aloitella ja viimeiset kerrat tuolloin vko:n 13 alussa, ehkäpä.. =)

..ja luota nyt ens alkuun tuohon digitaaliseen =) ..eli, siittä hetkestä kun testailit on pupusteluaikaa-->n. 36h+se 12-24h minkä munasolu elelee kun munarakkula puhjenut..kerkeehän siinä reipas tytteli monta kertaa "jörniä" :p

Ottis
Näin tehdään mur-mur! Ja samantien saakin sitten jo huokasta helpotuksesta, kun on simppajahti ohi tältä erää. Ei voi edelleenkään kuin ihmetellä miten se voikaan olla niin vaikeata. Jos oltas reissun päällä ja tarjolla puhtaat hotellin lakanat, niin ei varmaan tarvis miestä paljon vokotellakaan, mutt mutt.. en tiedä, tässä on itsellä nyt vähän asenteessa vikaa kai, mutt niinkuin viime yönä kirjoittelin, niin ei musta ole nyt kovin lemmekkääksi heittäytymään, kun mieskin tietää takuuvarmasti, ett simppasia vailla vain olen. Parempi siis vain pysytellä sillä linjalla, ett pupuillaan, koska on pakko. Kolmisen vuotta sitä ehdin jo harjoittaakin, ett miehen oikeaan aikaan petiin houkuttelin. Silloinkin oli niin, ett pakko oli väliin päivä jättää, kun ei siitä oikein meinannut mitään tulla, vaikk yritin pitää paineet mahdollisimman vähäisinä.

Ottis
Mur-mur toi mun suunnitelma sulle noudatti vain sitä Sperm meet egg-plania ja ajattelin, ett sulla vois Oili tulla kp15 ja sen mukaan kirijuuttelin ;). Jos Oili tulee jo kp13, niin sit riittää sen jälkeen enää kaksi p**oa eli kp14 ja kp16. Saat vähän helpotusta. Eihän se meilläkään noin toimi, eheiiii!!

Juu, luotan tohon digitaaliseen kuin kuu aurinkoon :saint:.

Ottis näin se vaan täällähin menee..mies varmaan "aavistaa", että nyt niitä simoja vain emäntä vailla :whistle: ..vaan mitäs sillä olisi hälle niin väliä?..saisi punttinsa kevennettyä ja miekin olisin tyytyväinen..ELLEI se juutas tykkää sitten enämpi "nyrkki Kyllikistä" kuin miun.."lemmen kolosta"..vai luolako ihan.. :LOL:...eiiiiii kait sentäs..

Taavi, kokeile jotain eri merkkistä testiä. Niin kuin aiemmin oon sanonu, niin mulla mammaksi testi ei näytä vahvaa viivaa. Tilasin niitä kuitenkin aikoinaan isomman satsin ja oon huvikseen kattonu toisen testin ohella mitä se näyttää. No nyt viime kierrossa ovi sois mennyt ihan täysin ohi niiden kanssa - ei näyttänyt kuin ihan hailakkaa ja vähän miten sattuu.

Macajauheesta. Mimmimamma tykkäsi mutta onko kellään vinkkejä mihin kannattaa sekoittaa jos ei tykkää mausta?

Ottipa yllättävän koville tällä kertaa tuo tädin saapuminen. Vielä sattui jännästi kun eilen menin pisulle ja totesin tädin niin samaan aikaan minulle piippasi känny viestin jossa eräs tuttu (ei kovinkaan läheinen tuttu) ilmoitti vauvan juuri syntyneen heille. Saatiin samaan aikaan esikoiset ja heillä vaan tärppäsi heti toisen kanssa. Oon tietenkin onnellinen heidän puolestaan, mutta jotenkin viesti juuri tuolla hetkellä korosti omaa harmitusta.

Olin jotenkin niin toiveita täynnä tässä kierrossa. Ei minkään r-oireiden takia vaan jotenkin oli vaan toiveet taas korkealla lähinnä kai siitä syystä että kun haluais niin kovasti että masu alkais kasvaa. Mutta kyllä tästä noustaan.

Minnimamma, vau mikä asenne sulla , miten tuohon päästään =) . Oon joutunu kokemaan yhtä jos toista rankkaa elämässäni niin että vertailukohtaa on mutta tää on jotenkin niin henkisesti rankkaa tällainen lapsenyrittäminen. Jos mulla jo alle vuoden yrittämisen jälkeen, niin saati varmaan niillä ketkä on yrittänyt yli kaksi kertaa kauemmin.

Täytyy alkaa asennoitumaan töihinpaluuseen syksyllä. Onneksi tyttö pääsee ihanaan päiväkotiin. Rominas, meillä on miehen kanssa vähän kahnausta (sellaista, jossa ei mes ei suoraan sano mikä sitä pännii mutta on musta jotenkin selvää) siitä että minä saan olla kotona ja hän hankkii rahaa töissä. Sitten vähän suututtaa, koska ei se mitään kevyttä välttämättä ole se kotona olokaan taaperon kanssa. Vaikka kyllä ajattelenkin olevani etuoikeutettu kun saan olla kotona.

LB, halitus :hug: negasta.

Yhteistyössä