..ja sitten hieman omaa napasta.. =)
Testit tuli ja dippailinkin jo..tuloksena niin haalea viivanen, jotta hyvä kun silmällä eroitti..joten..tuon puolesta ovis EI sittenkään ehkä livahtanut..
Lämmöt vielä tuolla 36.6C..mistä lie noin voimallinen nousu johtunut..tulossa kipiäksi, väsy.. tai muuten vain olen tulossa vähän "hulluksi"
..olo oli ihan kumma muutaman päivän, todella hermostunut ja kipuileva..vaikia selittää,
vaan ei kuitenkaan yhtään oman ittensä oloinen..saattaa olla tuosta uudesta käynnistyneestä kierrostahin johtuvaa, tiedä häntä.. :|
Miun normilämpö, ei ole noin alhainen kuin oli->36C..nyt alkaisi olla lähemmä sitä normilämpöä->36.4-36.6C sitten..
..joskus kun olen ollut kipiä tai hurjan väsy, onhin lämmöt LASKENEET, eivätkä nousseet.. olo sitten t o d e l l a kurjake
Vaan pääasia tässä se, jotta Oili-neiti ei ehket vielä tullutkaan miun luo ja siitäpä olen iloinen, kuin peipponen keväällä!!..
..mie vaan niin vedin herneet nenuun eilen kun arvelin, jotta peli tällä erää pelattu
..kovasti nimittäin uskon&toivonkin, että tällä kertaa--limis hyvä ja muheva ja SUURI folli puhkiaa, jonka sisällä elinkelpoinen munasolu..sitten pääsiäisen aikoihin tai hieman jälkeen, mie
PLUSSAAN!!! :heart: ..