40+ so what!!! (vol. 8)

Nyt näyttäisi vähän siltä-niin kuin eilen aavistelinhin, että mies olisi "jörnimis" päällä ;)

..kyllä nainen on VIISAS!!!..ei tartte olla kovin kummoinen meedio kun tuonhin jo aavistin.. :D
..mitäs mieltä oletta..antaisinkos hieman**tsipidiiii**..tai niin kun "ottaisinko" ihan itte??:p
 
Iltoja kaikille,

plussanneille onnea :flower:

Inialle peukkuja kovasti!

Pääsin tänään pas-siirtoon. Kaksi sulatettiin, toinen selvisi ja jakautuikin lisää. Olin kovin iloinen kun siirto onnistui, se on niin inhottavaa kun homma tyssää tähän vaiheeseen. Mulla limis oli 8.6mm ja lääkäri sanoi, että 'paksu on' ja vaikutti tyytyväiseltä, muistaakseni viime kevään pas-siirrossa limis oli samaa luokkaa.

Viikonloppuja teille kaikille :heart:

PS. en haluaisi mihinkään listoille kun en enää edes halua laskea pp-päiviä :ashamed: kaikenlaisia päiviä on meikäläisen siirroissa tullut jo laskettua vähän liikaakin. Kahden viikon kuluttua testaan ja se on siinä.
 
minulta ämylle ja tete-a-tete. Ihanaa odotus aikaa teille molemmille. Tirlitan polkuja seuraatte. :)

Lumeton rennnot tsemppitykset sinulle hyvästä siirrosta.

Taisin hieman ärhäkkäästi mur-murille kirjoittaa eilen pahoitteluni siitä. Mutta onneksi ovistestit tänään sinulle kertoi oviksen vasta olevan tulossa teidän kammariin... eiku hommiin :)

Itse olen mittailut tuota aamulämpöä ja tänään oli tuo lukema 37.1. Eli eilinen päivän lämpö oli tänään aamulämpöihin siirtynyt.
Minulla on vatsa turvoksissa ja mies kysyi minulta ja taputti vatsaani että oletko sinä raskaana... :) omaa kaalisoppa eilen 3 kertaa söin, kuin oli niin hyvää. Ehkä se hieman turvottaa tuolla suolistossa :).

muoks!! noin vajaan tunnin kuluttua tuollainen kunnon haamu testiin ilmestyi. Joten en siis nähnyt harhoja kun punaista näin....

No tott päivän kunniaksi luettu teidän jutut päätin testailla kp 6 lämpöjen nousun takia. JA yllätyksenä sain sitten värillisen viivan alun. Ei plussa ei edes lähelle, mutta ei todellakaan puhdasta negaa. Eli risukasan alta tää mamma edelleen pinnistää.

Olihan siellä kaksi follia kurkistamassa tuolla ultrassa .) voisi tuo näin aikainen plussan enteily kertoa yrityksestä...
No jos vielä muutaman päivän päästä plussa enteilisi, niin tämä mamma päätti nuo luget käydä itkemässä itselleen. Onneksi kaverini voisi jeesata reseptissä, ei tarvitsi yleisenä pilkkana olla. En koskaan niitä ole siis käyttänyt ja plussia kuitenkin tullut jo jonkin verran....:) ja kaikki mennyt kesken...tai ei edes kunnolla kiinnittynyt.

mimmimamma
 
Iltaa! Nyt vasta ehdin tänne palstalle vaikka on koko päivän tehnyt mieli purkaa itteäni ja oli kauheesti kirjoitettavaa ...mut nyt on pää ihan tyhjä :whistle: . Oon niin puhki tästä päivästä kun jotenkin tänään on ollut ihan karmeeta noiden ipanoiden kanssa. Yleensä en valita mut ovat molemmat hyppineet silmille ja seinille koko päivän. Ihanaa tässä on se että kuopus voi jo paljon paremmin enkä ole tänään enää antanut särkylääkettä hänelle vaikka kuumetta ehkä vielä vähän (ei siis anna mitata sitä itseltään :headwall: ). Pissakokeiden tulokset oli negoja eli onneksi ei ollut pissatulehdus ja vatsa on edelleen hällä ruikulilla eli joku mahapöpö ilmeisesti. Eli energiaa on hänellä ollut tänään jo paljon enemmän :D ja niinpä ovatkin riehuneet isosiskonsa kanssa oikein olan takaa...ja kiukutelleet. Kovasti äksy on kuopus vielä ollut ettei ihan terve ole ja uhma nostanut korkealle päänsä! Sitten vielä kun eivät ole päässeet ulos niin meno on sisällä aikamoista :attn: .
Tosiaan tänään iskki mulle epätoivo tässä kaiken hälinän keskellä!!!m Ensinnäkin kuukautisjomotus alkoi jo oikealle muniksessa ja nyt pelkään että ne alkavat ihan liian aikaisin ja sitten luteaalivaihe jäisi vain viikkoon :eek: . Mulla yleensä tasan 14 vrk (siis ennen km:a). Niin toivoisin että edes kierto olis jo löytänyt oikean uomansa jos ei raskautta tule. Kauhee pettymys oli huomata tuo jomotus taas. Tosin mulla alkaa tuntemukset lähestyvistä kuukautisista usein jo n. viikko ennen alkua. Kumman vetistä valkkaria kyllä on tänään tullut :whistle: . Oon ollut kauheen ärrrrrrrtynyt tänään ja joutunut moneen kertaan laskemaan ainakin kahteenkymppiin :LOL: jotta vähän tasaantuis hermo. Saattaa olla että nyt kun alkaa kuopuksen tilanne laueta niin se purkautuu mussa näin kun huoli ooli kuitenkin niin kova.
No siis eihän mun pää olekaan ihan tyhjä kun tekstiä pukkaa näin paljon vaikka taitaa teistä tuntua tyhjän jauhannalta. En oo ehtinyt edes lukea vielä iltapäivän kuulumisia teiltä muilta että alan kohta lukemaan niitä.
 
Heipsan!!

Onnittelut Ämylle ja tete-a tetelle!!! :heart: :heart:

Jääris Jaksamista!!! :hug: Stressi varmasti alkaa purkautumaan. Huomenna varmasti parempi päivä!!!

Lumeton: Onnittelut onnistuneesta siirrosta!! :heart: :flower:
 
Ninni-70: Meillä mies vähän niinkuin vitsin varjolla muutaman kerran heittänyt, että jospa hän jäiskin kotiin ja mä menisin töihin... Tosin tiedän ettei sen pää vkoa kahta kauempaa kestäs kotona huseeraamista.
Ja tosiaan ei tämä mitään rentoutumislomaa ole mutta jokaikisestä päivästä olen nauttinut, ja jos se minusta olisi kiinni niin jatkaisin hoitovapaata kyllä vielä siihen 3-vee asti... Sanoit ihan oikein: etuoikeus kun saa olla kotona!

Tänne se poikasen flunssa nyt pamahti... voi vak vak vak!! :( :( Joten näillä simpoilla nyt sitte mennään ja toivotaan parasta! Ei tee mieli simppoja ei!
 
mimmimamma nooouuu paniiik:hug:..itte olin herkillä kun niin säikähdin sen Oilin mahdollista pikaista kyläilyä..ja olin jotenkin niiiin varma että se tul ja män :/ ..miehenkin olisin voinu nirhiä..kääääääk:eek:..niin olin äkämystynyt..

..mutta ei se tainnutkaan sitten kummiskaan-vaikka miulla nuo lämmöt vielähin pikkasen korkialla..taitaa ihan yrittää jokin tauti pöpö päällensä:snotty: sitä kun kaikenlaista nyt liikenteessä ..sellainen "vetämätön" olo kyllä on..

Hei..vaan ihunaa, siulla väriä testiviivaseen jo pukkaa-kovasti nyt tarraa ja super liimaa!!!:wave::heart:
 
Ottis
Lumeton Hienoa, että siirto onnistui. Onnea matkaan! Toivottavasti parin viikon päästä on kivoja kuulumisia sinulla+ :heart:.


Mimmimamma Ymmärsinkö oikein, että sulla jo siellä plussaa pukkaa :)? Tuohan on aivan verrattoman hieno uutinen. Kyllä se vanhakin kana näemmä munii :saint:. Varovainen onnittelu :flower:!

Mur-mur Anna ja ota vähän itellekin. Niin minä tänään tein. Mies vaan vähän lemmekkäämmin homman hoiteli kotiin kuin minä ajattelin edes olevan tarpeen. Minä varmaan näitä juttuja niin paljon päässäni yksin mietin, ett ihan olen romantiikan kadottanut. Mies tuli kotiin halaillen ja suukotellen ja kömpi mun päälle makoilemaankin (luin Aku Ankkaa) ennenkuin edes vihjasi mitään seksin suuntaan ;).

Oivikki Sori, päivän muistin oikein, mutt viikko meni näemmä väärin :ashamed:.

Jääris Mukeloiden riehunta kuulostaa hyvältä merkiltä kuopuksenkin toipumisesta. Ei ihme jos olisit väsynyt ja ärtynyt tuon rumban jälkeen. Tädillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Jaksuja sulle :hug:.

Rominas Minä luulen, että sulla simppaset hyvin hoidossa, sillä sullahan on dpo1 menossa jo. Nyt vaan kärsivällisesti plussaa :heart: odottamaan :). Joko olet testejä tilaillut vai onko sulla siitä familypackistä montakin testiä jäljellä?

Se 'poitsun flunssa' sulla saattaa olla merkki oviksestakin. Mulla nokka aika jouhevasti vuotanut muutaman päivän, lima siis yhtä juoksevaa kuin alakerrassa, mutt uskon, että taas kun Oili saapuu, muuttuu limat niin ylä- kuin alakerrassakin sitkeämmiksi ja siinäpä sitä ollaan taas tukkosen nokan kanssa ja podetaan poskiontelontulehduksen oireita :ashamed:. Ei ole kivaa ei, mutt pikaista paranemista sulle jokatapauksessa :saint:.

ON Niin on pinkeä alamasu, ett sai tosissaan töllötellessä asentoa hakea, kun niin kirras. Luulen, ett on tooo-del-la hyvä ja muheva folli kypsymässä =).
 
Ottis voi miten ihana, kun siun mies ollunna hieman lemmekkäämmällä päällä:heart:
..hyvä, jotta simoja sait taas talleteltua-plussaa odotellessa!!:wave:

..niin miekii avasin talletustilin.. ;)..pitihän siitä ne "huonot" simot pois poikkeen :p ..

 
Ottis
mur-mur Noi lekureiden saneluvirheet ovat kyllä ylivetoja. Kiitos sulle hyvistä nauruista nyt ja varmasti usein myöhemminkin.

Sulla on nyt pullat hyvin uunissa ja kohtalaisen tyytyväinen olen minäkin, siis silleen, ett en ehkä ihan seinille hyppis vaikken huomenna simppoja saisikaan, mutt kyllä mä siihen pyrin kuitenkin :). Ihan huomasin itsessäni tänään samoja oireita kuin kissassa kun se on oikein pistoksissa: ei maistu ruoka, ei malta olla paikoillaan, ei osaa keskittyä kuin vonkaamiseen (lue:mouruamiseen) vaan. Nyt olo helpottunut taas :saint:.
 
Ottis
Taitaapi olla niin, ettei tänään enää isommin päivitettävää tule, joten hilipasenpa tästä alakeraan lueskelemaan, ett untemaillekin joskus rauhoittuisin. Aamulla täytyy mennä töihin tavallista varhemmin :(. Kauniita unia ja kullan kuvia jok'ikiselle :) :wave: :wave: :wave: !!
 
..miulle ei vaan tullunna euforinen olo tuosta lemmekkäästä hetkestä..huonoa olosta pukkaa..olenkohan oikiasti kipeäksi tulossa?:( ..päätä niin särkee-Plääh, jos hieman pötkölleen tästä..

((muoks)) juu Ottis..peppu pitkänä ja levottomana vonkaa täällähin joku naaras misu kun on SE aika.. :D




*Kauniita&suloisia unia kaikille!!!*
 
Ottis Ihanaa että miehesi pusutteli ja halitteli!!! Jospa se romantiikka alkaisi nosteleen päätään sinussakin... :saint:
Heh, harmi ettei tätä flunssaa taida raskaus oireeksi sitten mitenkään pystyä vääntään... :LOL: Joten pidetään se sitte oilina!

Mä sitten vähän tuossa niistelin nokkaa...ja nyt alkoi veri valuun..ihme hommaa kun joskus ihan kakarana viimes veri nokasta lentäny... Haa, jospa se meinais että täti tulikin just yläpäästä ulos... ;)
 
Ottis Vielä noista pusuitteluista ja haleista... Kyllä ne meilläkin aika vähissä on viime vuosina ollut...
Nyt olen pikkusen niinkuin väkisin alkanut halaileen ja pussutteleen miestä, kuten hän minua, jotta tuo poikanen saisi hyvää esimerkkiä että hellyydenosoitukset on sallittuja ja jopa toivottavaa... Ehkä olen pikkuisen etuajassa mutta parempi varmaan aloittaa hyvissä ajoin, kun niin vaikiaa tahtoo itelle olla muistaa/joutaa/jaksaa/vihtiä...

Minnihiiri68: Pahoittelut!!! Lohtu- :hug: .
 

Yhteistyössä