Lumeton Hienoa, että siirto onnistui. Onnea matkaan! Toivottavasti parin viikon päästä on kivoja kuulumisia sinulla+ :heart:.
Mimmimamma Ymmärsinkö oikein, että sulla jo siellä plussaa pukkaa
? Tuohan on aivan verrattoman hieno uutinen. Kyllä se vanhakin kana näemmä munii :saint:. Varovainen onnittelu :flower:!
Mur-mur Anna ja ota vähän itellekin. Niin minä tänään tein. Mies vaan vähän lemmekkäämmin homman hoiteli kotiin kuin minä ajattelin edes olevan tarpeen. Minä varmaan näitä juttuja niin paljon päässäni yksin mietin, ett ihan olen romantiikan kadottanut. Mies tuli kotiin halaillen ja suukotellen ja kömpi mun päälle makoilemaankin (luin Aku Ankkaa) ennenkuin edes vihjasi mitään seksin suuntaan
.
Oivikki Sori, päivän muistin oikein, mutt viikko meni näemmä väärin :ashamed:.
Jääris Mukeloiden riehunta kuulostaa hyvältä merkiltä kuopuksenkin toipumisesta. Ei ihme jos olisit väsynyt ja ärtynyt tuon rumban jälkeen. Tädillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Jaksuja sulle :hug:.
Rominas Minä luulen, että sulla simppaset hyvin hoidossa, sillä sullahan on dpo1 menossa jo. Nyt vaan kärsivällisesti plussaa :heart: odottamaan
. Joko olet testejä tilaillut vai onko sulla siitä familypackistä montakin testiä jäljellä?
Se 'poitsun flunssa' sulla saattaa olla merkki oviksestakin. Mulla nokka aika jouhevasti vuotanut muutaman päivän, lima siis yhtä juoksevaa kuin alakerrassa, mutt uskon, että taas kun Oili saapuu, muuttuu limat niin ylä- kuin alakerrassakin sitkeämmiksi ja siinäpä sitä ollaan taas tukkosen nokan kanssa ja podetaan poskiontelontulehduksen oireita :ashamed:. Ei ole kivaa ei, mutt pikaista paranemista sulle jokatapauksessa :saint:.
ON Niin on pinkeä alamasu, ett sai tosissaan töllötellessä asentoa hakea, kun niin kirras. Luulen, ett on tooo-del-la hyvä ja muheva folli kypsymässä =).