Jääris Kiitos onnentoivotuksista! En tahtois negatiivinen olla, mutt jotenkin tuntuu, ett mun miehellä menee tänään töissä myöhään, niin vastahakonen se näihin puuhiin on. Ihan alkaa taas tuntua, ett pitäis nuorempaa miestä lähteä itelleen vonkaamaan.
Lämmöthän käyttäytyy silleen, että jos ovis tapahtuu, ne nousee ja pysyvät n. 0.5 astetta normaalia ylempänä kunnes menkat alkaa. Jos täti ei tule, lämpö pysyy vähän tavallista ylempänä koko raskauden ajan (kai?). Minäkin olen nyt kahdessa kierrossa huomannut saman notkahduksen kuin
mur-mur, ett tossa dpo12-13 lämmöt laskee ja sit taas nousee ylemmäs, kunnes täti jo ovella kolkuttelee. Oliskohan tuossa se rajapyykki tavallaan, ett jos onkin raskaana, ett siitä sitten pitelee lämmöt ylempänä. En varmaksi tiedä, tämä on nyt vain tällaista mutua multa
.
ON Lupaavaa jomotusta oikealla puolella muniksessa. Ehkäpä mulle tän myötä vielä himot herää itselläkin. Vähän oli välillä jo sellanen olo, ett p**kaako mä tässä jauhan ja enää yksin yhtään mitään yritän. Alkaa pian olla vire kohillaan
.
Lämpö 36.85.