40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
:LOL: mur-mur :LOL: :LOL:. Minä olen ainakin joskus ehdottanut, ett mies hoitelis nyrkkipyykkinä noi vanhojen simppojen altaputsaukset ku enhän minä niitä tarvitse vielä kp8 tai silleen. Sitten vasta rakostani vähän avartaisin, kun olis kunnon simpat hollilla, jos se minusta kiinni olisi.
 
Ottis ei tuon miehen tartteisi nykyisellään-jos siis "hoitelee" itte ittiään, kovinkaan monasti tumputella :p ..kyllä miultahin saa jos vain nätisti osaa pyytää ;)

Katteellaanpas nyt miten tämä homma etenee, kunhan päästään lähemmä viikonloppua-silloinhan mieskin relampi =)

..juu muuten..metkun laskurilla ovis 27.3 ja vau:n laskurilla 26.3..ei kuiteskaan suurta eroa..metku miulla yleensä pelittänyt hyvin..nyt vain ei ollunna laitella kolmen kierron verran noita menkkojen alkamispäiviä, se pikkasen vaikuttaapi..
 
vielä sen verran..jos miun miehellä olisi kamerakänny-hän kun ei paljon tekniikasta perusta..laittaisin kyllä.."kivoja" kuvia tiettyyn aikaan kuusta menemään..tralalallaaa!!!! :D ..alkaisi VARMASTI olla kiirus kotio, hyvä kun malttaisi koko päivän töissä olla.. :LOL:
 
Ottis
Jääris Kiitos onnentoivotuksista! En tahtois negatiivinen olla, mutt jotenkin tuntuu, ett mun miehellä menee tänään töissä myöhään, niin vastahakonen se näihin puuhiin on. Ihan alkaa taas tuntua, ett pitäis nuorempaa miestä lähteä itelleen vonkaamaan.

Lämmöthän käyttäytyy silleen, että jos ovis tapahtuu, ne nousee ja pysyvät n. 0.5 astetta normaalia ylempänä kunnes menkat alkaa. Jos täti ei tule, lämpö pysyy vähän tavallista ylempänä koko raskauden ajan (kai?). Minäkin olen nyt kahdessa kierrossa huomannut saman notkahduksen kuin mur-mur, ett tossa dpo12-13 lämmöt laskee ja sit taas nousee ylemmäs, kunnes täti jo ovella kolkuttelee. Oliskohan tuossa se rajapyykki tavallaan, ett jos onkin raskaana, ett siitä sitten pitelee lämmöt ylempänä. En varmaksi tiedä, tämä on nyt vain tällaista mutua multa ;).

ON Lupaavaa jomotusta oikealla puolella muniksessa. Ehkäpä mulle tän myötä vielä himot herää itselläkin. Vähän oli välillä jo sellanen olo, ett p**kaako mä tässä jauhan ja enää yksin yhtään mitään yritän. Alkaa pian olla vire kohillaan :p.

Lämpö 36.85.
 
http://www.jounipaakkinen.fi/laakari.html

köyhällä halvat hyvit..väsyneenä naureskelin vedet silmissä osalle noista.. :D

..sain nimittäin tänään sairaalasta sen loppuarvion/epikriisin..ja hieman suomentelin noita latinankielisiä sanoja..kaikki Ok ja helpotuksen huokaus!! =) ..seuraavan kerran kontrolli vajaan vuoden päästä..
 
Ottis eli, miulla tekee lämmöt ensin sen pikku notkahduksen alespäin ENNEN ovis+..ja sitten nouseepi ja pysyy ylhäällä menkkoihin asti..välillä sahaillen, mutta pysyy yli 36.8C kuitenkin..

Nyt toivottelen siulle täy-sil-lä pupustelu onnea!!!!:wave:
 
Ottis
Kiitos mur-mur ja onnittelut sinulle terveen papereista :) :flower:!

Ahaa, sulla siis nousee lämmöt jo ennen ovisplussaa, nyt minä ymmärrän :).

Mulla tuikkii lapaa niin, ett takuulla tuolla kohdunseutuvilla jotain tapahtuu. Vasemmalta puolelta nippas aikalailla rajusti, kun tein kauppaan lähtöä, joten kai tässä pupuilla pitäis. Ukko yrittää lepytellä ja halailiki ku töistä tuli. Kaupassa panin hänet maksamaan kalliisti eli panin oikein turhuusshoppailun päälle ku lupasi maksaa. Kissallekin otin apteekista antioksidantteja, jotka meni nyt sit kuitenkin lähinnä turkille, kun ei suostunut syömään :).
 
Ämy
Palstailin täällä syyskuusta tammikuuhun ja otatin itseni listoilta pois "tuloksettoman yrittämisen takia". Lopetin ovistestailun mutta sihtailtiin suunnilleen tärkeiden päivien aikaan. Ja kas plussa pamahti raskaustestiin tällä viikolla!

Nyt tunnelmat lähinnä "katsotaan kauanko pysyy sisällä".

Eli ei kannata luopua toivosta nelikymmmentä plus iässäkään!

T. Ämy 41v

 
Tirlittan1968
Hienoja + uutisia sinullakin. Minulla kävi samoin palstailin syksyllä mutta sitten päätin olla turhia miettimättä ja stressaamatta ja + tuli minullekin. Olen tuolla marraskuun odottajissa jos haluat tulla mukaan. :flower:
 
Ottis
Ämy Onnittelut :flower:! Kerrohan +päivä, kierto, dpo ym. oleellinen, niin Inia laittaa sut yrjöklubiin :). Ihania uutisia sulla. Tarrasukkia ja vauvaliimaa paljon+ :heart:!!

ON Simppaset tallennettu :saint:.
 
Ottis eiiiiii kun..lämmöt pikkasen notkahtaa ales juuri ennen(1vrk) kun ovis+ pärähtää..sitten ovis plussan jälkeen nousevat ylemmä, tuonne 36.8-37C yleensä n. 1-2vrk:n sisällä. =)

..niin Ottis..sain "terveen paperit".. :LOL::LOL:..siittä voikin jo onnitella kovasti!! ;)
 
Ämy ihania uutisia-paljon paljon Onnea!!:flower:..tarraa&limaa pienelle!!!!:heart:

..8.yk taisi olla siulla sitten se tärppi kierto.. ;) ..liika kuumeilu ei näemmä hyvä..panee miettimään, olisiko tauko omalla kohdenkin poikaa..Tirlittan 1968 plussasi myöskin, kun ei enää kuumeillut niin kovin-ainakaan täällä pinossa :)
 
Hei kaikille! =)
Olen uusi täällä, mutta taustalla seurannut keskusteluanne monta kk. Taidan kyllä oikeasti kuulua jonnekin plussalaisten leiriin (rv 13+3), mutta en löydä sellaista. Olen 41 vee ja odotan kovan yrityksen jälkeen 5: ttä lastani. Takana yritystä 2 vee ja yksi tm-raskaus. Tulin raskaaksi heti, kun lopetin tikuttelut, kalenteriin tuijottelun enkä laittanut kuukautisiakaan muistiin. En jaksanut sitä stressiä enää. Sänkykamarin puolelta hävisi ilo koko hommasta, kun piti kalenterin ja testailujen jälkeen koittaa lisääntyä. Pakko oli käydä jo rv 6 ja 7 ultrassa varmistamassa, että olen oikeasti raskaana, koska tuo tm kummitteli. Ja sieltähän ne vinhat sydämenlyönnit näkyivät! Nyt takana myös rakenneultra ja siellä kaikki hyvin. T. tete-a-tete
 
tete-a-tete Oi, Onnea kauan kaivatusta plussasta!!!:heart:=):flower:

..kovin on monasti tuo tullut todettua useamman suustahin(näppikseltä))että, liika stressi ja "kuumeilu" on hidasteena tuohon tärppiin..

..tänne olet toki tervetullut kirjoittelemaan kanssamme..tuolla on myös kiva pino 40+ odottajille..:heart:..oletko käynyt kurkkaamassa?..sinne täältä varmaan jokainen plussannut haluaa siirtyä..tai toki minne vaan pinoon, jonnekka haluaa :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1550525
 
mur-mur: kiitos onnitteluista ja linkistä. saatanpa täälläkin piipahdella, koska tunnutte niin tutuilta monta kk juttujanne seurattuani. =)
oikeastaan en ole uskaltanutkaan aiemmin tänne kirjoitella, kun pelkäsin suunnilleen kaikkea, mikä voi mennä pieleen. kaksi vuotta kun on yrittänyt raskautua, on jo alkanut uskoa, että ei tämä nainen enää kaivattua iltatähteä saa. mutta luonto päätti toisin, ja vaikka aina on mahdollista, että jokin menee pieleen, olen päättänyt iloita jokaisesta päivästä, jotka saan vielä yli 40- vuotiaana odottaa vauvaa.
 
tete-a-tete nauti ihmeessä nyt vain, sie olet jo hyvillä viikoilla menossa-ainakin, mitä tulee km riskiin!!:)..toki kaikki on mahdollista, se täällä monasti todettu..mutta pitäähän siitä pienestä ihmeestä nauttiahin:heart:Onnea hurjasti vielä kerran!!:wave:

..tuo 40+Odottajat pino on ihan kiva&virkeä pino..toki me täällä turistaan ehkä pikkasen enämpi..on ilmeisesti niin paljon asiaa kaikilla ;)

Ps. Kiva, jos pinomme tuntuu siusta "omanlaiselta" =)
 
INIASulla hyvä limiksen paksuus. Sopiva pas siirtoon.

SOLAKKASILAKKAKuinka paksu limis sulla oli siirtopäivänä?

Mulla tässä välikierrossa oli kp15 limis vain 6mll :( Vielä pidän yhden välikierron ja semmoisen tressittömän =) siispä odottelen tädin vierailua...
 
LB nega pahoittelu, mutta täällä salaa vielä sinulle pidän peukuja pystyssä.

Terri Kiva, kun aloiti testaamisen ajoissa! Miten on montako päivää on irroituspiikistä? Minä en ole uskaltanut testata ennen kuin on 10 päivää mennyt siittä, jotta en näkis sen aiheuttamaan +. Koska sinä lähdetkään lomalle, minkälainen matka on teidossa?

Solakka silakka mikä olo??

Ottis tosi selkeä ero noissa testiessä. Onnea oviksen kiinnisaamisesta.

Ninni kyllä se tädin tulo mielialaa painaa alas joksikin aikaa. Macan laitan maustamatomaan jugurttiin ( soija ) ja laitan aina jugurtiin lisäksi marjoja, toki silti maistaa sen siittä, mutta ei minua haittaa. Aluksi laitoin pienee määrään apelsiinimehua silloin voi nopeasti niellä sen.

RKTT:läisille ++++++ onnea!
 
Ottis
mur-mur Oukei, eiköhän tuo lämpöjutska viimein mun kaaleeni uponnut. Mullahan se lämpöjen seurailu varmaan huomenna alkaa :ashamed:. Tai jospa yrittäisin ottaa oikein lunkisti enkä miettis yhtää mitään ;).

tete-a-tete Viestisi on mleko selvä ;), kannattaa lopettaa piinailu, niin tulostakin voisi syntyä. Onníttelut sulle :flower:! Ihanaa kuulla tuollaisista onnenkantamoisista :saint:.

Oivikki Kiitos :flower:! Mitäpä sulle kertoiltiin hoitosuunnitelmista? Eikös sulla tällä viikolla pitänyt olla se aika 'neuvotteluun'?

Ninni Minä sekoitan macan Gefilus herajuomaan ja hyvin se siinä menee. Tavallaan tykkäänkin macan mausta :p. Eilen ei herajuomaa ollut ja sekoitin omenamehuun, hyvin se meni siinäkin, sekoittui ainakin paremmin.

Nillanilla Rentouttavaa välikiertoa sinulle + :heart: ja sitä ylläriplussaa tietty :).
 

Yhteistyössä