MamaStella missä sie olet..:wave:..mie haluaisin sinunkin kuulumiset ultrasta kuulla..Toivon kovasti kaiken olevan hyvin siulla&pienellä siellä masuissais!!:heart:
..pikkasen haikea oloinen tuli..lilypie sivustolla käydessani huomasin, jotta miulla olisi nyt rv15 menossa, mikäli kaikki oisi mennyt hyvin..:ashamed:
..mietin, jotta kuinka iso miun masu JO olisi jne..ei varsinaisesti suurta surua tule enää..sellainen haikeus vain, koskettaa kumminkin..tämä elo sellaista välillä.. *huokaus*
Ihanaa Vauvatoive10 että oot selvittänyt tien varsinaisten km-riskiaikojen ohi!!! Nyt voit jo huokaista helpotuksesta ja koska niskapoimu-ultrassakin kaikki ok niin kaikki kunnossa! Hyvä! :heart: Onnea!!! :flower:
I-K meillä näyttääkin olevan molemmilla samat dpo:t . Oletkin talletellut siimahäntiä ahkeraan!!! Hyvä homma. Minä yritän lapset saada taas tänään ajoissa nukkumaan niin pääsis vielä tallettelemaan tänään. Juu tässä onkin nyt sitten pari viikkoa aikamoista jännitystä!!
Hyvä Jääris Jospa saisit lapsoset ajoillaan petiin ja pääsette isännän kanssa kahden talletus puuhiin.. :xmas:
jännää on taasen monella täällä..Toivottavasti monen monta plussaa saadaan pääsiäisen aikoihin r-testeihin.
MamaStella missä sie olet..:wave:..mie haluaisin sinunkin kuulumiset ultrasta kuulla..Toivon kovasti kaiken olevan hyvin siulla&pienellä siellä masuissais!!:heart:
I-K Olepas hyvä :flower:. Tohon lilypiehin saattoi muistaakseni valita laskeeko ajan oviksesta menkkoihin (vaiko menkoista ovikseen?? ) olevan 14 päivää. Siksi varmaan tekee noin jos sulla se väli on eri.
MamaStellallahan taisi tänään tosiaankin olla se ultra. Mitäpä sinne kuuluu? Toivottavasti pelkkää hyvää ja olet nyt sitä juhlistamassa miehesi ja perheesi kanssa.
SolakkaSilakka: Ihanan isot Onnittelut, että Rupunen siellä kovasti yrittää tehdä pesää!!!
VauvaToive: Onnittelut hyvistä Ultrakuulumisista, nyt masu vaan esiin!!
Rominas ja Rinja Missä te kuuruilette ku ei mitään kuulu?
Psst. Mä tunsin tänään ekat lupaavat ovisnippailut oikealla puolella muniksessa . Mies tosin livahti jonnekin mitään sanomatta, mutt jospa hän joskus viikonlopun aikana kotiin tulisi. Itseasiassa olen varma, ett hän kotiutuu tunnin sisään. Tulee kotiin viimeistään maajusseja töllöttämään.