40+ so what!!! (vol. 8)

Ottis
Mur-mur Pahoittelut negasta :hug:! Ikävältä varmasti tuntuu, mutt toivoa sentäs vielä on, eiköstä juu?

Pitänee tästä kahvilla välillä kipasta, ett pysyy hereillä :). Palaillaan kotoa viimeistään :wave:.
 
Ottis no miehän sen negan aamulla JO testailin-Pläääh:eek:..siulta taisi jäädä viestini huomaamati ;) ..ei niin minkäänmoista tunnetta enää, jotta tätsy tulisi..p**ka juttu jos tämä homma nyt venyykin..niin toivoin, jotta km ei sotke kiertoa kauhiasti.. :(
 
Ottis..siinäpä SE..kun toivoa EI tällä kierrolla ole enää..miun lämmöt laski to-del-la radikaalisti 37.1->36 yleensä laskevat vasta kun vuoto alkaa kunnolla tai siittä vuorokauden perästä.. kyllä se vain on nyt tällä(kin) kertaa hyväksyttävä, jotta se oli tässä..keljuttaa vain tämä "vuottelu"..vuoteliskin tuo juuttaan peppunen.. :p
 
Juupa juu, kivahan täällä on pölistä. Välistä vaan harmittaa, etten pääse iltaisin mukaan virkeään keskusteluun, kun uni painaa simmua niin aikaisin.

Eikö sulla yhtään tuhrutakaan kn:sta nyt, mur-mur? Taisit kyllä tikuttaa oviksen, muutoin sanoisin, että se oli myöhässä ja plussa odotuttaa siksi itseään.
Mutta onhan tuo lämpöjen laskukin kyllä aika selkeä merkki, valitettavasti.
 
SS toivotaan kovasti, että viiva vahvistuu. :hug:

Mur-mur kovasti toivon, että sinä vielä sen plussan saat. :heart:

Kaikille plussanneille jättihalaus. :hug: :hug:

Negantestanneille myöskin. :hug: :hug:

Koko joukolle onnistumisia ja mukavaa tulevaa kevättä tv Uudi :flower:
 
mur-mur yksi II-lk alkio vaan siirrettiin, loput viisi oli niin huonoja, että joutuivat roskiin. Sillähän tää niin ihmeelliseltä tuntuu, kun oma sekä lääkärin kanta oli että hutikierto tulee, kun niin huonot lähtöasetelmat oli. Mutta saas ny nähdä mitä tulee... voi olla että rupunen ei sitten jaksakaan.. edes sunnuntaille. Muuten lämmöistä.. mulla laski lämmöt silloin kun olin ihan varma negasta (pp11) 36.0-36.2:een, joka on mun alkukierron lämpö, mutta eilen ne vähän nousi 36.8:aan. Ja enää en ole varma negasta enkä plussasta!
 
SS noin tapahtuu juuri ennen ovista ja raskautuessa: lämmöt pikkasen notkahtaa ales ja sitten nousevat ja pysyvät, joko vuodon alkuun tai kun raskautuu!!(raskautuessa kiinnittymisen aikoihin)
..miulla juuri silloin joulukuussa pikkasen laski ja nousi sitten..toivon ja peukutan:wave::heart:
 
Terri kyllä oviksen bongasin ihan varmasti ja lämmöt on miustakin TODELLA selvä merkki, jotta keltarauhanen on luovuttanut ja vuoto alkaa..kun vain nyt alkaisi..

Miulla on kerran pari ainahin tässä kuumeilun aikana, tuo luteaaliaika venynyt 16-17vrk..joten, jos pe-la täti saapuisi, olisin kyllä onnellinen =)
 
Pitihän miun käydä vähän "roplaamassa" tuota KN ;) ..ja kylläpä kyllä sieltä jo selkeämmin punaista alkaa tulemaan, vaan ei vielä siteeseen asti ihan..olo kyllä on niiiiiiin tiukkis pinnainen, jotta alkaisi NYT!!!! :kieh: .. :p

..luulen, jotta limis ei kovin paksuksi ehtinytkään ja vuoto tulee olemaan niukkaa..
 
En tiedä oonko muistanut kehua, miten tropit on mua auttaneet. Nimittäin tuo Thyroxiini alkoi nopeasti vaikuttamaan sellaiseen masentuneeseen, tylsään ja puhdittomaan oloon, vaikkei ne kilppariarvot nyt mitään huikean huonoja olleetkaan. Olkoot sitten vaan vaikka lumevaikutusta, mutta parempi olo mulla kyllä on ollut. Tietysti tuo kevät ja lisääntyvä valokin saa osansa aikaan, mutta suosittelen, että kannattaa mittauttaa TSH, jos vähänkin sellainen omituinen ja tyhjä olo.

Tällä en nyt viitannut mur-muriin, sillä sulla taitaa olla ihan oikea PMS menossa. Paljonkos sitä DR-tippaa otat yleensä?
 
Ottis
Mur-mur Multa täti eilen lähti tai jo toissailtana oikeastaan eli teki hyvin pikaisen visiitin (taas). Voisin käydä kattomas nähyiskö sitä viel nurkan takana ja vähän potkia sitä sinne sun suuntaan. Tiedän niin juuttaan hyvin kuinka rasittavaa on tätiä odotella kun sen tietää olevan tulossa, mutt siltikään ei tule :headwall: :hug:.
 
Nykyään otan sen n. 3x/15tippaa..nyt pitää ottaa tähän akuuttiin oloon pikkasen enämpi..

Kiva kun siulla ovat auttaneet nuo tropit Terri..ja kuule, mie olen lukenut ja kuullutkin, jotta ei kovin tarvitse olla arvoissa, kuin hiukka pikkasen häikkää ja heti vaikuttaa oloiseen huonosti!!
 
Ottis
Terri ja muut, mihin aikaan vuorokaudesta niitä Clomeja pitäis ottaa? Muistasin nimittäin, ett kp5 pitäis aloittaa, vai oliko se kp9? En kuitenkaan vielä ole edes apteekista niitä hakenut, ku ei tässä ole nyt niin joutanut lisääntymistä ajatellakaan. Toisaalta askarruttaa ne ukkelin simpat ja mietityttää, ett jumanhuti onko mun mitään hyötyä myrkkyjä syödä jos ukon simpat laiskoja (niinku mieski toisinaan :)). En ole siis päättänyt annanko viel tän kierron mennä luomuna vaiko ei..
 
Ottis, mä en valitettavasti osaa sanoa Clomeista mitään, kun niitä mulla ei oo ollut. Eikös niillä muniksia kasvatella? Silloin luulisin alkukierron olevan oikeampi, mutta kannattaa kysyä tietävämmiltä ja surffailla.

Toi miesten laiskuus on joskus kyllä niin inhottavaa. Mutta nyt mun täytyy kehua omaa ukkoani, sillä pyysin häntä tulemaan kesken työpäivän kotiin eilen ja niin hän tekikin, kun kerran sen irrotuspiikin laitoin aamulla. Ehkä asiaan vaikutti se, että olimme yhdessä ostamassa Menopureja alkukierrosta ja hän tajusi, että paljonko tähän hommaan nyt satsataan. Siis rahassa ja ennen kaikkea, niin kuin Ottis totesit, lääkkeissä. Mitä mieltä on napsia tai piikittää troppeja, jos mies ei tee omaa hommaansa.

Mutta jos tuo simppojen laatu sua mietityttää, niin oisko vaikeeta saada niitä näytille labraan? Sun gynesi ei ilmeisesti sitä pitänyt vielä tarpeellisena, mutta se on kuitenkin niin helppo juttu, että turhaan sun on sitä miettiä issesseks, kun vastaus on yhden ruikkauksen päässä :saint:
 
Vähän muokkailin tuota edellistä vastaustani, sillä luin ensin Ottiksen kysymyksen väärin. Luulin, että kyselit mihin vuorokauden aikaan kannattaa ottaa Clomeja. Enkä mä siihenkään oikeesti mitään osaa sanoa, kun oon niin urpo siinäkin asiassa.
|O
 
Ottis miun mies oli niittä simppasia viemässä kanssa tutkittavaksi huhtikuussa-04 kun sitten jo tärppäsi :) ..lääkäri sanoi, että kun mie olen jo kerran raskautunut, tutkitaan miehen simot ekana. Sen "testattavan" voi tehdä purkkiin kotona( antavat klinikalta/gyneltä ) ja olikohan 1-2h sisällä vietävä sitten sinne klinikalle/gynelle minne haluatte-edeltä vain täytyy ilmoitella, jotta osaavat odottaa..toki voi näyteen antaa siellä lekurillahin, ihan miltä miehestä itsestään tuntuu =) ..eikä se ollunna miusta kauhean kallistakaan..taisi olla täällä meillä jotain 60-70e silloin -04
 
Terri alettiin yhdessä olemaan 2.9-03 ja raskauduin 2.4-04..eikä käytetty oleskaan koko aikana ehkäisyä =) ..mie en vain halunnut odotella ja jahkailla kun miehelläkään ei entuudestaan lapsia..halusin varmistuksen, onko simpat Ok kuntoisia, vaiko ei..ikää oli kuiteskin sen 39v ja edellisestä raskaudesta jo 17v!!

..miehellä on hieman välistä eturauhas vaivaa ja se kyllä vaikuttaa simojen tuotantoon :/

Mietinkin, jotta 7kk meni kun tärppäsi -04 ja nyt viimeiks -09 se 9kk vaikka vuosia välissä melkein 6v..se on miusta ihme kyllä :)..ja pupusteluja NIIN vähän tuolloin -09..tosin..enempi ajoitettuja oikiaan aikaan ;) silloin 03-04 en ovista metsästellyt olleskaan, n**tiin kun huvitti&halutti :D ..

..nyt jotenkin sellainen olo, ettei sellaista ihanaa "ihmettä" enää tapahdu :(
 
Ihan fiksusti päätelty, mur-mur. Hyvä tapa lähteä liikkeelle selvittämään jos ei tärppää. Ja jos on kiirus, niin vaikka sitten heti näytteenottoon, kun on niin helppo juttu. Samoin naisen kannattaa varmasti omalla gynellä kertoa vauvahaaveistaan, jos/kun muutenkin käy siellä vuosihuollossa.
 

Yhteistyössä