Ottis, mä en valitettavasti osaa sanoa Clomeista mitään, kun niitä mulla ei oo ollut. Eikös niillä muniksia kasvatella? Silloin luulisin alkukierron olevan oikeampi, mutta kannattaa kysyä tietävämmiltä ja surffailla.
Toi miesten laiskuus on joskus kyllä niin inhottavaa. Mutta nyt mun täytyy kehua omaa ukkoani, sillä pyysin häntä tulemaan kesken työpäivän kotiin eilen ja niin hän tekikin, kun kerran sen irrotuspiikin laitoin aamulla. Ehkä asiaan vaikutti se, että olimme yhdessä ostamassa Menopureja alkukierrosta ja hän tajusi, että paljonko tähän hommaan nyt satsataan. Siis rahassa ja ennen kaikkea, niin kuin Ottis totesit, lääkkeissä. Mitä mieltä on napsia tai piikittää troppeja, jos mies ei tee omaa hommaansa.
Mutta jos tuo simppojen laatu sua mietityttää, niin oisko vaikeeta saada niitä näytille labraan? Sun gynesi ei ilmeisesti sitä pitänyt vielä tarpeellisena, mutta se on kuitenkin niin helppo juttu, että turhaan sun on sitä miettiä issesseks, kun vastaus on yhden ruikkauksen päässä :saint: