40+ so what!!! (vol. 8)

HEI!!:wave:

Olko se "munitus" jauhe;) nimeltänsä Maca-jauhe?..kukas täällä keskustelikaan vähän aikaa sitten tuosta jauheesta?

Mie ajattelin tilailla ja kokeilla, löytyy nettifirmoilta kotomaasta ja vasitenkin ulkomailta huokealla!..kasvattaa kuulkaas noita "haluja" miehellä&naisella ja vaikuttaa myönteiseti yleiseen vireystilaan..tuossapa yhteen kauppaan linkki..

http://www.ecodeal.fi/epages/GPL.sf/?ObjectPath=/Shops/22102008-106378/Products/7102/SubProducts/7102-0002&gclid=CMa7o_HcrqACFdE_3godWCzsEA

..ja ulkolaiseen..

http://www.iherb.com/Navitas-Naturals-Maca-Power-Raw-Maca-Powder-16-oz-454-g/8260?at=0

..löytyy kyllä netistä monta eri firmaa jotka myy..tämä on nyt sitä "super Food" ruokaa/ravintolisää, mistä kovin paljon on nykyään puhetta =)

..tuolla mainintaa terveysvaikutuksista..naistenvaivat: kuukautiskivut, PMS, ja hedelmällisyys =)

http://superhedelmat.com/maca.

 
viime yönä niitä simppoja talletettiin sängfyssä edestä päin ja nukkumaan jäin vasemalle kyljelle, jotta ne uisi oikeaan suuntaan. :) minulla siis voimakkaasti taaksepäin kääntynyt kohtu.

Tässä on ovis testit eilen illalla alimpana, aamuinen keskellä ja ylimpänä tämän iltainen.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5883142.jpg

kuvat siis surkeat edelleen, mutta selkeesti tämän iltainen lähestyy tasavahvaa viiva. Joten huomenna testataan uudestaan...jos silloin tasavahvat viivat näkyisi.

Kävin tänään tuon kyhmyn kuvauksissa ja maitotiehyeseen oli muodostunut kysta, josta ei tarvinnut ottaa koepalaa/näytettä. Mieletömmän mielen rauhan kuitenkin toi ja sovittiin röntgenlääkärin kanssa treffit vuoden kuluttua. Ei ollut kallis lysti. Eilinen papa+kohdun uä+lääkäri 20 min 111 ? ja mammografia+rinnan UÄ 85 ?.

Mur-mur ehkä siellä sittenkin, joku sitkeä sissi yrittää tarrautua kiinni.

mimmimamma
 
mimmimamma luojan kiitos, ei tuon vakavampaa ollut se rinnan kyhmy!! :)

..tuohon sitkiään sissiin en usko enää:/ ..alkais vain vuotelemaan, huomennahan se "virallinen" päivä oliskin kun miun luteaaliaika yleensä 15vrk..


Ps..tuota..mie olen lukenut lääkärin sanomana, jotta jos taaksepäin kallellaan oleva kohtu, olisi takaapäin sitten niin kuin pare..löytävät simpat paremmin perille..mitenhän tuo nyt sitten on? :whistle: ;)
 
itsestäni vaan tuntuu että edestä on parempi saavuttavuus kohdun suulle ja simpat pysyvät paremmin sisällä....mut nyt sitten tehrään vuoron perään edestä ja takaa :) mur-murin ohjeiden mukaan ja mies tykkää :) :)

peukutukset edelleen siulle :flower:

mimmimamma
 
mur mur Minä syön Maca-jauhetta. Minulta löytyy Of the earth superfoods oraginic maca-jauhe pussi. Sekoittelen sitä jogurttiin.

Tänään on ollut harvinaisen hyvä päivä. Vain muutama kramppi tullut. Vertakin vuotanut hyvin vähän. Ehkä tässä aletaan olemaan Taiston kanssa voiton puolella. :/
 
äsken maca jauhetta suomesta ja kakao voidetta :)

MAINOKSEN uhri....ei sentään. Mur-mur sinun pitäsi hakea provikkaa tuolta sivustolta, kun kerran noin sutjakkaasti mainostat ja saat ostajat kiikkiin :)

mama stella ihana että vointisi on tasoittunut. Tsempitykset :)

mimmimamma
 
mur-mur mietti sopivaa asentoa ja joku muukin :D ...hassua kun mullakin tuli iltasella mieleen ihan sama juttu ja teki mieli kysyä täältä palstalta mutten kehdannut :LOL: . Minäkin olen lukenut että edestä perinteisessä asennossa ja takaapäin olisi parhaat. Niin ja jossain luki että kylkiasentokin olis otollinen. Mullakin taaksepäin kallistunut kohtu ja sitä en tiennytkään että silloin takaapäin olisi paree! Entäs pidättekö jalkoja ylhäällä simppatalletuksen jälkeen jonkin aikaa eli tyyny pepun alla? Isäntä meillä nauraa kun oon kintut kohti kattoa puolisen tuntia aina simppatalletusten jälkeen :LOL: .
 
Minäkin sitä maca olen käyttänyt. Syksyllä käytin ensimmäisen kuurin, joulunalla olisin ostanut lisää, mutta oli loppu. Nyt ostin saman merkin mitä MS käyttää, huomenna laitan aamuiseen soijajugurtiini. En ole maca -jauhetta hoitojen aikana käyttänyt. Toivottavasti tästä kuurista tulee lisää energiaa tälle alkaneelle keväälle.

MS mukavaa, että voiniti on parempi sinulla ja Taistolla.
 
mm juu, kiva oliskin tehdä yhteistilaus, jos vain olisi mahdollista!! ;)
..mie tilaan kyllä myös, en vain ole vielä päättänyt mistä?..niitähin on eri valmistajilta..tuo laittamani linkki taisi olla siittä kalliimmasta päästä..

Macan vaikuitushan alkaa aika nopsaan, 4-7vrk ..pitäisiköhän se viikon tauko pitää kerran kuukaudessa silloin oviksen aikaan?..tietääkö MamaStella?
 
hyviä öitä, piti vielä kommentoida että takaa päin tuo "nestetys" ja sen jälkeen asennon muutoksen takia, voi tulla nolla nesteytys kun minulla ainakin helposti valuu " mönjä" pois jos liikun. Vahvat alavatsan lihakset:)

Tuo jalat kattoon juttu taas meikäläisellä siis vaan onnistuu edestä-
You are welcome....rivoja???eikai???

mm
 
Mur-Mur sinullahan toimi hyvin se homeopatiset tipatkin. En osaa tuosta tauosta sanoa, en yhteen menoon syönnyt maca yli 3kk ja käytin aluksi enemmän vajaa rkl ja sitten jatkossa noin tl ja nopeasti minulla ainakin jaksaminen lisääntyy sen käytön aikana.

Hyvä yötä Jääris
 
Mur mur Rohdoskaupan tädin ohjeilla mennyt olen. 3kk putkeen sitten taukoa.
Juuri sekoitin jauheen ruusunmarjakiisseliin ja kermaan. :) Pussin kyljessä puhutaan 2rkl/pvässä vähintään. Halut ainakin on lisääntynyt ja se liman määrä. :)
 
Oivikki noita Super food juttuja käytettäessä, toimivat ne paremmin kun pitää taukoja noilla kuureilla..eli kuukauden kuurissa yhden viikon tauko =) sillä mietinkin, että olisikohan se sitten ovisaikaan, vai onko mitään väliä?!

Luinkin jo eräältä sivustolta, jotta Macan käytön voi aloitella vajaalla teelusikallisella/vrk ja sitten lisätä tuohon 1-4tl/vrk tarpeen mukaan-toiset reakoivat pieneenkin annokseen, toisilla tulee annoksen olla max annos.

HUOM!! Eläinkokeissa maca aiheutti lisääntyneen follikkelien kypsymisen naarailla ja enemmän spermaa koirailla
 
Oivikki ja miusta se taas on edullista.. =) DR. Reckeweg R10 maksaa pikasta vajaata 19eurosta se pikku puteli/50ml ja ei riitä edes kuukaudeksi!! :(

tuohon ensimmäiseen linkkiini viitaten hinnoista..

500g/20.80e
1kg/36e..ja tuosta riittää piiiitkääään!!! :D
 
Minun pieni poikani täyttää 10pvän päästä 7v. Niin se ainokainenkin vaan kasvaa jo isoksi.
No Roméo on onneksi saanut lähes ikäisensä velipuolen Thomaksesta. :) Sitten vaan tuo minun esikko täyttää sen 21v liian pian sekin tapahtuu. Kun taas omiin 4kymppisiin tasan kuukausi. Aika menee tuhottoman ja liian nopeeta. Stellakin pian jo puolivuotias. :eek: :heart:

:heart: Niin ja se tärkein oli unohtua. Tasan 4kk:tta aikaa siihen kun avioliittomme saa siunauksen. :heart:
 

Yhteistyössä