40+ so what!!! (vol. 8)

Hyvaa paivaa! :flower:

Terri siina 7 follin inssissa yks oli ns. johtofolli, joka kasvo 19mm ja seuraavat oli 17-16mm kun doctor paatti laittaa irrotuspistoksen. Siita kierrosta tulin raskaaksi. Hetkeksi.

Se ero suomen ja turkin valilla onkin etta taalla jatketaan insseja vaikka ois kuinka monta follia kasvamassa ja ns. monikkoraskauden vaara. Suomessa ollaan tarkempia sen kans.
 
vauvatoive10 tuolla sivustoilla minusta selkeästi tietoa noista ns. sikiöseulonnoista tai muistakin tutkimuksista..

http://verneri.net/yleis/tietoa-odottajille.html

Terri toivon siulle nyt onnen pipanoita paaaaljoooon, jotta pieni pääsisi kasvualustan hyvän löytämään:heart:
 
LB, oli kyllä varmasti jännittävää odottaa ultraa, että montako siellä kohdussa olisi. Niin surullista, että meni sitten kuitenkin kesken.

Kait siinä joku perä on, että toinen munis voi tukea toisen hedelmöitymistä, kun gynekin mulle totesi näin. Oli taas niin innoissaan, että NYT se tapahtuu. Taitaa olla kutsumusammatissaan, kun ihan vilpittömästi näyttää elävän mukana vauvahaaveissa.

Sama aikanaan, kun olin Helsingin Naistenklinikalla np-ultrassa, niin oli hienoa, kun kätilö oli riemuissaan löyneestä vauvasta ja naureskeli sen vilkutuksille yms., vaikka varmasti näkee niitä samanlaisia vauvoja monta kappaletta päivässä. Tuli tosi kiva fiilis itselle, että tosiaan nyt nähdään jotain aivan erityislaatuista, kun siellä on meidän vauva.
 
ON..kyllä mie vaan nyt saan sen toivomisen jo unhoittaa..lämmöt laski radikaalisti 36.4C ja ne miun normi lämmöt, pysyneet nyt siinä..vuotoa jo selvemmin KN kokeillessa ja tisut ihan löpsöt..et näin tällä kertaa..olo sika pettynyt, lähden haavojani hetkeksi nuolemaan :'( ..


..Aurinkoinen se vaan kaikesta huolimati ulkona paisteleepi, ihanaa päivää kaikille!!!:wave:
 
Mur-murille :hug: :hug: :hug: :hug:

Itkuhan siinä ihan tulee, kun tilanteen lopullisesti tajuaa aina kierron lopussa. Mutta sitten taas päivä kerrallaan eteenpäin ja viikon päästä on uudet suunnitelmat jo pitkällä.
 
Huometa! Ipanat herää joka päivä aikaisemmon ja aikaisemmin |O ...tänäänkin jo ennen seiskaa :attn: . Kai se on tää lisääntynyt valoisuus vaikka muhun se ei kyllä vaikuta aamulla mutta illalla kylläkin eli tulee valvottua edelleen.
Minä täällä jankkaan näitä typeriä ovistikkujuttujani mut eilen illalla oli taas selkee haamu tikussa. Kohta testailen taas ja jos taas on haalentunut eiilisestä niin pläääääh! Lisäksi oon kyllä tosi kuiva kuten olin kuopuksen syntymän jälkeenkin pitkään ja sainkin siihen silloin alakautta laitettavaa estrogeenia ja tilanne korjaantui nopeasti.
 
Ottis
Terri Onnea itte asiaan eli hedelmöittymiseen! + :heart: Kieltämättä tuntuu aika hurjaa vauhtia kuluvan, kun sullakin jo taas tuo aika käsillä ja justhan se vasta oli. Mulla jo kp4 menossa ja tuntuu kuin tädin tulosta olisi ikuisuus ja toisaalta justhan me vasta pupusteltiin miehan kanssa. Ei olla muuten sitten menkkojen pupusteltukaan, mutt siihen malliin mies eilen kyljessä kyhnäsi, ett varmaan alkas jo tehdä vähän mieli :whistle:. Ihan hyvä juttu tulevaa viikonloppua ajatellen, siis jos toi systeri saadaan sijoitettua jollekin toiselle siskolle välillä kylään :LOL:.

Mur-mur Harmi jos se täti nyt tosissaan on kylään lykkimässä. Toisaalta voipi olla niin, ettei kroppa vielä uuteen raskauteen ollut valmis, mutt kyllä se siihenkin tilaan vielä virittyy. Mullahan se eka kemiallinen raskaus /keskenmeno tuli toisessa kierrossa km:n jälkeen, joten uskon, ett sullakin voi olla nyt parempi onni matkassa alkavassa kierrossa.
 
Mur-mur :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

jääris niin meilläkin varsinkin neitonen tahtoo herätä liian aikaisin ja kävinkin tänään verho kaupassa katselemassa pimentäviä kankaita |O poika taasen nukkuisi pidempääkin, tänäkin aamuna 7ltä sanoi että minä nukun vielä,meillä arkena normaali herätys aika 7ltä mutta eipä tuota viikonloppunakaan saa pidempää nukkua. Tsemppi tikutukseen :wave:

ottis jaksamisia kestitsimiseen.Kyllä se arki palaa kohta normaaliksi!

terrille onnea hedelmöittymisen tielle :heart:

Se on totta miten nopsaan aika rientää,itse olen "täällä" roikkunut reilun vuoden päivän ja moni palstojen tuttavuus on tullut raskaaksi ja jopa jo synnyttänytkin ja kun seuraa raskautuneiden viikkoja niiden viikot vierähtää tosi nopeasti eteenpäin.
Harmittaa kun olen ollut molemmissa raskauksissa loppuajasta kärsimätön kun ei aika kulu, mutta tosi asiassa se 9kk on tuosta vaan jo ohi.

 
Jääräpäälle jaksuja ajoissa alkaneeseen päivään. Tiedän tunteen :D
Ja nyt toivotaan, että saat plussan siihen o-testiin tai voihan se olla, että jo meni. Plussia kaikenlaisiin testeihin jotka tapauksessa.

Ottis
, tää alkukierto oli tosiaan nyt niin lyhyt, ettei meinaa oma pääkään pysyä mukana. Justiinsa vasta tipuin rktt:ltä ja taas olen sinne änkeämässä. Vähän jännittää toi limis, mutta kaitpa se sitten on tarpeeksi paksu (7,9 mm). Viimeksi oli jo yli 9 mm, kun ovis oli myöhemmin. Kiva, että mies alkaa jo sielläkin kiehnaamaan. O lähestyy...

Onlydream, tuntuu tosiaan, että toisten raskaudet menevät niin kauhean nopeasti. Itsellä ne äitiyslomaviikot oli kyllä kauhean pitkiä, vaikka silloin olisi pitänyt nauttia vapaa-ajasta. Mutta minä olin kyllä enemmänkin huolissani vauvasta, joka ei enää kasvanut ja tietysti synnytys pelotti. Jälkikäteen, kun kaikki on mennyt hyvin, tietään pelkojen olleen hukkaan heitettyjä, mutta se tulevaisuuden ennustaminen on edelleen vaikea laji.



 
Juu, voihan se olla, ettei kroppa vielä olut "valmis" uuteen raskauteen..enemmin kuitenkin uskon, ettei vain tärpännyt..on vaan niin saakutin super-pettynyt olo tällä kertaa :( ..kyllä se taas tästä KAIT lähtee menemään..pikkasen sellainen luovutus fiilis jo välähti mielessä myös.. :/ ..päätäkin tänään särkenyt pitkään ja hermo kireällä..
 
Ottis
mur-mur Tsempit sinne! Hermo on kireällä täälläkin. Väsyttäs niin maan p:sti, vaan ei auta. Palaillaanpa taas illemmalla kattomaan mitä tänne kuuluu.

Plussarikasta testailua itsekullekin :)!!
 
Omasta navasta minä vaan
että nyt jo vähän tikkuun jotain paikkaa, mutta ei kuiteskaan kun hailua viivaa. Tätähän hailakuttaa voi meikäläisen tapauksessa kestää vaikka kuinka ja kauan |O

Mutta on tää tikuttelu hauskaa touhua. :p
 
Arvatkaa kuinka monta ovistikkua oon jo tuhlannut tässä kierrossa!? :LOL: Laskin että 11 joista yks on digitesti jonka äsken tein. Viiva on taas vähän vahvistunut mut huippua ei vielä oo...huomenna taas digitesti kehiin. :D

Juu Taavi kyl tää tikuttelu on jännää :D :p .

Kohta on sauna ja meen lapsia kylvettämään ja itseni myös.
 
Hei! Olen jo yli 50-vuotias, kohta neljävuotiaan yllätystyttären äiti. Yllätys oli kamala ja sitten ihana, kuten voitte kuvitella. Tässä iässä ei osannut enää odottaa ja kamalaa on ollut lueskella noita juttuja "mua ällöttää yli 40-vuotiaat vauvojen äidit". Helppoa ei ole, mutta emme enää ole ehkäisseet tämän nuorimmaisemme jälkeen, vaikka ennen häntä teimme niin. Lapsi saa tulla, jos on tullakseen. Oleko vastuuton? Pelottaa kaikki asiat.
 
Terri Onnea hedelmöittymiseen ja mukavaa RKTT aikaa. Kuulosti ihan loogiselle tuo lääkärin selitys tuosta kortisonista. Minä myös tosi toiveikaana täällä sinun suhteen olen. Kiitos toivon tosiaan pääseväni taas yrittämään. Nyt vaan olen jo alkanut pelkäämään, että kumpikaan alkiosta ei selviä sulatuksesta :eek: . Mitäs sitten, kääk. Ehkä onkin hyvä, että joudun odottelmaan vähän aikaa.

Mur-Mur jospa sitten siinnä seuraavassa kierrossa tulisi se uusi + .

Taavi sitkeyttä tikutteluun.

Haave 2010 oletko rapistellut testejä?

Ottis sielläkin kohta taas oili ovella :D

Eeva-Leena tervetuloa mukaan jutustelemaan :wave:
 
Eeva-Leena ihan ensiksi-Hurjasti onnea nyt jo 4-vuotiaasta ylläri pylläri tyttärestä!!:):heart:

..jos koet henkisesti&fyysisesti olevasi valmis vielä äidiksi uudemman kerran, valinta on aivan sinun!!:heart:=) ..toki ymmärrän pelkosi, ikä tuo omat ongelmansa vääjäämättä..
 
sinulle virtuaali halaus :hug:

Eeva-Leena vaikka lopetan kuumeilun jossain vaiheessa, en aio ehkäistä raskautta.
Tässä vaiheessa tietenkin nuo follit saattavat ja ovat hieman huonompi laatusia, joten kaikki raskaus plussat eivät todellakaan johda lapsen saantiin.

Onnittelut ylläri-pylläri tyttärestä. Gynehän kysyi ehkäisystäni ja oli sitä mieltä että ehkäisyä pitäisi vielä käyttää ettei tulisi raskaaksi. Pitää muistaa että ikä on subjektinen käsitys fyysisestä kehosta. Jokainen nainen on erilainen eikä ikää voi mitata objektiivisessä aikajanassa.
 
Kiitos mimmimammuska halauksestasi:):heart:..jospa täältä aallonpohjalta taas sinne harjalle jonkun ajan päästä.. vuotoa ei nyt sitten kuulunutkaan?..mutta lämmöt vain 36.6..kävivät päivällä 36C..kyllä se täti löytää..
 
Iltoja!!

mur-mur: :hug: :hug:

Taavi Iloista tikuttelua!!

Jääris Onnea testaukseen!! Me suurkuluttajat pidämme o- ja r-testi firmat pytyssä!!
:LOL: Ehkä pitäisi oikeesti alkaa haeskeleen niitä osakkeita.... ja rahantuloa ei voisi estää!! ;)
 

Yhteistyössä