Huomenia!
Ei oo täällä vielä munis varmaankaan irronnut, kun ei oo ollut mitään tuntemuksia. Mä aina kuvittelen tuntevani irtoamisen. Mutta jospa oliskin irronnut yöllä, enkä herännyt siihen. Piikistä alkaa olemaan nyt 24 h.
Eikö vieläkään mur-murin menkat ole alkaneet? Hmmmm.
Taaville ja jäärikselle edelleen intoa tikutteluun.
Eeva-Leena, tervetuloa pinoon. Jos raskaudut, on kroppasi siihen vielä valmis, joten minun mielestäni voit ihan hyvin haaveilla. Pelottavaa se tietysti on, sillä minäkin kun olen terveen lapsen yli nelikymppisenä saanut, mietin että voiko yhtä hyvää tuuria käydä toistamiseen.
Oivikki, sinä olet aina niin ihanan toiveikas ja kannustava. Kiitos siitä. Sinullekin oikein mukavaa kevättä ja uusia kiertoja ja yrityksiä. Nyt on jo sinunkin vuoro onnistua.
Rominas, selvitäpä tuota osakeasiaa vähän enemmän. Sitten keskitetään koko pino ostokset yhteen ja samaan firmaan ja nostetaan hyvät osingot.
Mimmimammalla on asennetta ja asentoa :-D Mä oon lukenut kehuttavan lähetyssaarnaajaa, mutta se ilmeisesti pätee "normaali" kaltevuiseen kohtuun. Jääriksen tavoin jalkoja nostelen ylös.
Kiva kuulla, ettei MamaStellalla kramppaa enää yhtä kovasti. Ehkä ne on nyt ohitse.
Macajauhe on näemmä nyt in. Toivotaan se tuovan hyviä tuloksia kaikille käyttäjille.
Vieläkö Ottiksella on vieraita kylässä? Pakollinen nettitauko tekee joskus hyvää, vaikka kyllä me täällä sua kovasti jo kaivataan.