40+ so what!!! (vol. 8)

=) piti oikein laskurilla ruveta Taiston ikää kartuttamaan juhlapäivänä. Se olisi niin paljon kuin 22+6. :heart: Alkuun se masu on ollut sellainen jalkapallo tuossa edessä siinä rv:20 tienoilla sitten 26-28 se on jo kokoa rantapallo :) Ja loppumetreillä lähennytäänkin sitten maapallon mittoja :) Yritänpäs löytää niitä masukuvia, nii sitten voipi niitä vertailla elleivät kaikki ole kotona.
 
Huomenia!

Ei oo täällä vielä munis varmaankaan irronnut, kun ei oo ollut mitään tuntemuksia. Mä aina kuvittelen tuntevani irtoamisen. Mutta jospa oliskin irronnut yöllä, enkä herännyt siihen. Piikistä alkaa olemaan nyt 24 h.

Eikö vieläkään mur-murin menkat ole alkaneet? Hmmmm.

Taaville ja jäärikselle edelleen intoa tikutteluun.

Eeva-Leena, tervetuloa pinoon. Jos raskaudut, on kroppasi siihen vielä valmis, joten minun mielestäni voit ihan hyvin haaveilla. Pelottavaa se tietysti on, sillä minäkin kun olen terveen lapsen yli nelikymppisenä saanut, mietin että voiko yhtä hyvää tuuria käydä toistamiseen.

Oivikki, sinä olet aina niin ihanan toiveikas ja kannustava. Kiitos siitä. Sinullekin oikein mukavaa kevättä ja uusia kiertoja ja yrityksiä. Nyt on jo sinunkin vuoro onnistua.

Rominas, selvitäpä tuota osakeasiaa vähän enemmän. Sitten keskitetään koko pino ostokset yhteen ja samaan firmaan ja nostetaan hyvät osingot.

Mimmimammalla on asennetta ja asentoa :-D Mä oon lukenut kehuttavan lähetyssaarnaajaa, mutta se ilmeisesti pätee "normaali" kaltevuiseen kohtuun. Jääriksen tavoin jalkoja nostelen ylös.

Kiva kuulla, ettei MamaStellalla kramppaa enää yhtä kovasti. Ehkä ne on nyt ohitse.

Macajauhe on näemmä nyt in. Toivotaan se tuovan hyviä tuloksia kaikille käyttäjille.

Vieläkö Ottiksella on vieraita kylässä? Pakollinen nettitauko tekee joskus hyvää, vaikka kyllä me täällä sua kovasti jo kaivataan.

 
Ottis
Pikaisesti. Minä olen ostanut macajauhetta Hyvinvoinnin tavaratalosta. Ei se nyt niin kamalan pahan hintaista ole. Tänä aamuna sisko lähti takaisin kotiinsa ja hänelle mukaan laitoin samaista ainetta 400g pussin. Itse olen niin väsynyt, ett taidan myös alkaa käyttää sitä taas. Ja voi ku miehen saiskin sitä ottamaan ;). Päivitän listaa ip.
 
Aamupäiviä!!:flower:

Vuoto ei alkanaut ja dippailin ainokaisen testini pisuun-nega, niin kuin odotinkin.

Nyt kovasti kyllä sitä vuotoa odotteleisin..ei niin minkäänlaisia tuntemuksia enää..paitti-pinna tiukalla ja väsy!!:eek: ..tätäkö se nyt on sitten siihen asti kun vuoto suvaihteepi alkaa? :( ..mie en jaksa tällaista oloaaaaaaa |O ..lapselle ja miehelle äksyilen ja hermostun pienestähin :ashamed:..

..nyt kaffet ja aamupalaa, jospa se päivä käynnistyisi.. :)



Oikkein mukavaa päivää teille pinolaiset..ja niittä ihanan leppoisia:heart: +++++++++ :heart: puhuja PUUUUUH:whistle:!!!!!!!
 
Niin olikos Inian päivitys eilen ja hän lienee vielä matkoilla?

Ja saako toivoa näin Toiveiden Torstaina? En itekään nyt muista kiertopäivääni, mutta täällä on koettu ihmeiden ihme! Olen kahtena aamuna saanut R-tikkuun hienonhennot haamut, ei ole siis plussa, mutta tiedän totisesti mikä se vitivalkoinen tikku on. Meinasin tiistaina lopettaa luget, kun alkoi tuhruttaa, niinpä eilen aamulla tein testin ja olin pudottaa silmät päästäni kun näin juuri erottuvan haamun tikussani. Voi olla että pregnyl vielä vaikuttaa testiin, mutta siitä on yli kaksi viikkoa kun sen pistin. Ruskeaa tuhrua on tullut nyt kolme päivää mutta ei kirkasta vuotoa. Vatsa ja alaselkä on äärettömän kipeä, niin ettei pysty kenkiään laittamaan jalkaan. Muita oireita ei ole, paitsi kova päänsärky myös. En tiedä pystyykö tämä rupualkio tästä kummemmaksi muuttumaan, mutta näin raskaaksi en edes kuvitellut pääseväni =)

Sunnuntaina 14.3. on virallinen testipäivä vasta. (hoidoissa se on siis myöhempään) Toivon niin että tuo pikkusissi olisi nyt oikeasti kasvamassa siellä :heart:
 
Mä nyt täytän tän ketjun viesteilläni, mutta SS:lle piti vielä sanomani, että mulla oli tosi kipeät menkat viimekierrossa.

Eihän mulla mitään IVF:ää, mutta silloin oli eka Menopur-piikitys ja luget päälle. Kerroin gynelle kivuista, jota alkoi ennen menkkoja ja jatkui vielä pari päivää niitten jälkeen. Hän totesi heti, että ehkä oli kiinnittymisyritys. Eli nyt vaan toivotaan, että sullakin on kohdussa portautumista, joka tuntuu kipuina. Ja tarraa sitten kunnolla kiinni ja poistuu vasta 8,5 kk:n päästä.

 
Solakka Silakka miulla oli juuri tuollainen "patoutunut" painostava tunne koko ajan, ennen kuin se plussa tuli-ja kyllä sen jälkeenkin hetken..


Voi kun mie toivon siulle sitä haamun vahvistumista vahvaksi viivaksi:wave:..ajatteleppa, se pieni rupu siellä kuiteskin nyt yrittää NIIN kovasti:heart::heart::heart:..laiteteltiinkos niittä kaksin kappalein ihan?.. =)
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)....................................................3./2. yht.
haave2010 (43)..........kp1/29-30........yk14......4./1.yht.
liiza (43)......................kp5/24-25.......yk23........4.
Ottis (42).....................kp5/23-28........yk9........1.
Rominas 40..................kp5/25-27........yk9...........2.
Iida-Karoliina (45)......kp8/23-26.........yk11.......5./1. yht.
mimmimamma (47).....kp9/28..........yk101...........4./1. yht.
happihyppy (39)..........kp9/28..........yk6(27).....3./1.yht.
Inia (43)..................kp10/26-30........yk19.....1.
Minnihiiri68 (41).........kp11/25-28............yk4..........2.
oivikki (41)..................kp12/23-27.......yk9...........1.
Terri (45).....................kp12/27-32.........y.2,5v.........2.
Lumisydän (45)...........kp13/28-32.........yk?..........?
jääräpää.......................kp14/27-31...........yk1...............3.
Little Bear (37)............kp15/23-24..........y.n.3v.............1.
nillanilla (42)...............kp17/28-33.......yk8...........1.
taavi166 (38)..............kp17/28-42..........yk11............3.
Mahdotontako (45)......kp18/29.............yk5...........1.yht.
onlydream (37)...........kp20/23-29.........yk?...........3.
ikiemo (45)..................kp22/20-50..........y?.............4.
haave3 (41).................kp22/28.............y.2v..........3.
Taikakuu (41)..............kp23/27-32........y.n.3v.......2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp23/29-35........yk10.........2.
Solakka Silakka (40)...kp28/24-28.......yk19........1.
Sariella09 (43)............kp28/40............yk?..........5./1.yht.
Leena65 (44)...............kp33/25-27..........yk9........3./1.yht.

Kadonneet lampaat:
AinoEmilia (45)............kp60/31...........yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39)........kp60/28................yk22........1.
Äiti7 (41)......................kp69/28................y?.............8.


RKTT

mur-mur (44).................dpo13
Solakka Silakka (40).....pp13
Onlydream (37).............dpo7
Ninni-70 (39).................dpo6
Mahdotontako (45)........dpo4
Little Bear (37)..............dpo3
Minnihiiri68 (41)............dpo3
Terri (45)........................dpo0
Jääräpää (36).................dpo-1
Iida-Karoliina (45).........dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


 

Yhteistyössä