Erka Harmi, että noin kurjasti kävi. Toivottavasti nyt hoidot tepsii ja kohtu tyhjenee kunnolla. Se ultraus olisi kyllä välttämätön lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen.
Mur-mur Kiva, jos mun 'vihjeeni' yhtään lohdutti
. Pidä vain pääsi ja ota oikeasti sairaalasta kaikki lippuset ja lappuset mukaan ja laita mies lukemaan. Eihän ne muuten ymmärrä mistään mitään. Jos sittenkään? Minä ainakin jouduin ihan rautalangasta vääntää, että muhun sattuu henkisesti ja että jo se, ett verta vuotaa monta päivää, ei todellakaan ole mukavaa. Mies nimittäin vaati, että lauantaina olis pitänyt lähteä moottoripyöräilemään, kun keskiviikkona oli tehty kaavinta. Mitään erityispalveluita en vaatinut, mutt sanoin, ett olisi silkkaa tyhmyyttä lähteä pyörän selkään, jos ei ole moneen päivään pystynyt syödä ja heikottaa ja huippaa ja mitälie. No, minähän tosta hommasta olin saada vatsahaavan itselleni ja herkästä vatsasta kärsin edelleen. Jotta se ainakin mun mieheni sympatioista :ashamed:.
Rinja Lupaavalta näyttää sun lämpös. Meillä on liikkeellä outoa kuumeetonta flunssaa. Reksi laittoi jo torstaina yhden open kotiin, ku se oli ihan kähy, silmät punaiset ja nenä vuoti. Mutt oli tullut töihin, kun ei ollut kuumetta!! Ja reksi sit sanoikin, ett jos sama tauti iskee, niin ei tarvi odotella kuumeen nousevan ennenkuin ymmärtää olla pois töistä.