ninni- 70 tervetuloa minunkin puolestani. Ollaan melkein samoissa iöissä..oliko oikein kirjoitettu =) , nimittäin täytän sen maagiset 40 v kesäkuussa minäkin. Ottis, joo olisit voinut olla hyvillä mielin poissa töistä, jos lämmöt 37.3. Et varmaan ollut? Mutta lämmön nousuhan on hyvä merkki. PItäisköhän munkin tehdä testi TOTT-päivän kunniaksi? Aina mä näitä kyselen, ja sitten en kuiteskaan tee. Mutta jos sinulla on silloin nega, eihän se merkkaa, ettet voisi olla raskaana. Vasta TEP - päivänä on virallisesti oikeus testata ja tulokseen luottaa =) Jos silloinkaan...
Mulla ei ihmeempiä. PÄivä työssä meni omalla painollaan. Polkenut olen kyllä tänään aika hurjasti tuolla tuiskussa..onneksi se laantui. Pyöräilin työterveyteenkin, kun mulla oli siellä aika. En kyllä maininnut tästä pikku lämmöstä mitään! PItäisköhän muuten taas mitata? SEhän voi olla vaikka laskenut jos täti uhkaa kulman takaa....
Palaan asiaan.
Mulla ei ihmeempiä. PÄivä työssä meni omalla painollaan. Polkenut olen kyllä tänään aika hurjasti tuolla tuiskussa..onneksi se laantui. Pyöräilin työterveyteenkin, kun mulla oli siellä aika. En kyllä maininnut tästä pikku lämmöstä mitään! PItäisköhän muuten taas mitata? SEhän voi olla vaikka laskenut jos täti uhkaa kulman takaa....
Palaan asiaan.