No niin pääsihän tänne viimein
.
Rinja Ihan nätisti sanottu toi edellinen
.
Apteekissa kävin ja olin huippukiltti ku toin miehen lääkkeet samalla. Kiitosta en tainnut saada, mutt lupasi maksaa. No joo, mutt siihen hyvä tältä päivältä jäikin, sillä toi mun mies on toisinaan ihan täys ureahead :headwall:.
Nimittäin kun mies tuli kotiin, ajattelin olla fiksu ja mennä yht'aikaa syömään. Niinpä tein itselleni pari sämpylää ja lämmitin samalla porkkanakorianterikeittoa, minkä olin eilen ostanut, ett on helppo syödä. Yht'äkkiä mies lähti keskenkaiken pöydästä ja palasi takaisin vasta, kun minä olin lopetellut. Oletin, ett suolakurkun rouske saattoi häntä ärsyttää ja siitä jo sanoinkin, että jos on niin heikkohermoinen, niin voi olla ystävällinen ja muuttaa toiseen osoitteeseen. Annoin tulla paljon muutakin en välttämättä niin nättiä. Puna näytti miehen poskille nousevan, mutt oli hiljaa. Viimein alkoi valittaa, ett miksi syön jotain niin pahanhajuista? Sepä se tässä talossa onkin välillä niin stnan vaikeata, ku kaikki mun juttuni joko haisevat hänen mielestään pahalle tai muuta. Mulla olisi kuulema ollut 8 tuntia aikaa syödä se ja kun tuokaan ei riittänyt, niin häntä ärsytti kippo, johon keittoa otin. En ottanut sitä syvälle lautaselle, vaan sellaseen suloseen marimekon kippoon, joka on käsittääkseni ihan ok keiton syömiseen. Miehelle sanoinkin, ett normaalisti ihmiset syövät yht'aikaa ja siksi nälkääni panttasin odotellen, ett hän tulee ja syötäs yht'aikaa.
Ajatus oli siis kaunis, mutt mönkään meni
. Sanoinpa hänelle, ett ei syödä sit enää koskaan yht'aikaa eikä tehdä mitään yht'aikaa, niin herra saa elellä ihan yksin ja omassa rauhassaan, ettei vaan mikään pääse ärsyttämään. Toi miehen heikkohermoisuus on todellakin asia mikä saa mut miettimään, ett mitä sitten jos meillä oliski vauva ja pikkunen, jonka tuoksut eivät välttämättä aina ihanimpia ole, ett mitä sitten?? Sen jo tiedän, ett esim. vaipanvaihtoon tuosta miehestä ei ole, mutt mitä jos pikkunen kitisee väärään aikaan, niin aletaanko sillekin sitten mesota, ku isäukkoa ottaa vähän hermoon :ashamed:?