Tämä luovuttaja oli luovuttaessaan muistaakseni sinkku ja lapseton. Mutta sai myöhemmin oman lapsen sitten ja miehen =) Ja taisipa lähennellä jo 40 luovuttaessaan...
Saako luovuttaja tietää, onko luovutuksesta tullut lapsi? Muistaakseni sai...mutta ei välttämättä enempää, jos luovutuksen vastaanottaja ei halunut.
Jänniä juttuja nämä ja hyvä, että on hoitoja monenlaisia. Mua jännittää varmasti tosi paljon, jos tulen raskaaksi, kun mun ongelma on niin outo...kaikki km:t yhtä lukuunottamtta ovat tulleet rv15 tai jälkeen...ja mitään selittävää tekijää,johon eksaktisti voitaisiin iskeä, ei ole todettu. Mutta eipä ole todettu, ettei toivoa olisi,joten tässä sitä ollaan. RAnkkaahan tämä on ollut kuin mikä, mutta elämä on minulle antanut tällaisen asian, jonka kanssa täytyy elää. Minullehan se rv 12 ei ole mikään hurraahuutojen aihe. Jos pääsisin rv 26, voisin alkaa iloita. Nyt mua sitten kai seurataan paremmin ja lähetetään kai Hesaan, jos pääsen rv 24 tai jotain odottamaan loppuraskautta.
No, nämä ovat asioita, jotka nyt tulevat päälle, kun tässä miettii tätä mahd. raskautumista.