Kiitos kysymästä. Yön aikana taas rauhoittui, eli ei vuoda nyt niin runsaasti kuin eilen, se oli ihan punaista kirkasta verta ja pelästytti.
Olen töissä ja onneksi työ ei ole ruumiillisesti raskasta, henkisesti kyllä, ja koko ajan ihmisten kanssa olemista. Sovittuja tapaamisia on vain aika ikävä perua, yritän olla töissä jos vain mahdollista.
Kävin aamulla ennen töihintuloa taas omalla terveysasemalla hcg-mittauksessa, en oikein tiedä kertooko sekään mitään tilanteesta, luin muuten joskus jostakin että kun mennään yli 6000 arvojen se ei enää tuplaannu niin nopeasti, mutta en oikein tiedä minkälaine arvo se nyt sitten pitäisi olla jos torstaina 1676, sunnuntaina 6579 entäs nyt keskiviikkona?
Jotenkin maalaisjärjellä ajattelen että jos se nousee silloin kehitys jatkuu, jos romahtaa, niin kehitys on pysähtynyt ja vuoto tulee siitä.
Mulle ei ole kukaan puhunut mitään eteisistukasta, mutta itsekseni mietin että voisko se olla kyseessä, onko kellään kokemusta?
Molemmissa edellisissä raskauksissa oli istukka takaseinässä.
Jospa iltapäivällä saan sen terkkarin vielä puhelimen päähän ja kuulen sen arvon.
Lähinnä olen saanut nämä mittaukset omasta pyynnöstäni, hän ei niistä paljon kerro eikä päättele, kuulemma niitä otetaan juuri keskenmenon jälkeen.