40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
kiva kun vauvatoive jaksaa paneutua mun murheisiin..ja haluaa vauvia minulle yhtä paljon kun itsekin sen haluaisin..tai melkeen ainakin..Susta tulis mun vauvin netti kummi..
Sinä fiksuna osisit kysyä näppärästi, jos vain viitsit..ja kun kokemusta on tuosta..
 
Ok I-K, tässä kohta työaika loppuu, mutta minä laitan nyt vielä tässä ennen neljää hänelle viestin ja katsotaan sitten tuleeko vastaus, ei haittaa vaikka itsekin kirjoitat.
Minä laitan että yksi ystäväni on kiinnostunut lahjamunasoluhoidosta, tai luovutetun munasolun hoidosta, ja kysyn neuvoa........
 
No niin.
ette kyllä usko mutta olen tässä surffatessani hoitanut ainakin sata työasiaa myös, olen ollut tehokas, pomppinut välillä täällä palstalla ja välillä työjutuissa.
No niin, Iida-Karoliina.
Yllelle lähti jo viesti ja kysely, katsellaan vastaako hän jo huomenna,
palaan sitten asiaan.
Tottakai sitä auttaa mitä voi, niinhän me kaikki tehdään.
Nyt panen koneen kiinni, kauppaan ja kotiin.
 
ja yks asia, I-K, vielä, minä mietin tuota samaa asiaa jossakin vaiheessa, minulle ei ole tärkeää että lapsi olisi biologisesti minun, koska minulla on jo omia lapsia.
Mietin myös jossakin vaiheessa, että adoptoisimme sieltä Gambiasta mieheni pikkuveljen, nuorin on vasta 2v ja toinen 4-5 v.
Joten ymmärrän hyvin sun tunteet, lasta rakastaa ihan yhtä paljon vaikkei olisikaan ihan omista soluista.
 
Ottis
Rinja On kyllä ja sekin kai, että viluttaa, mutta kun on näitä muita flunssaoireita, niin ei osaa oikein siitäkään iloita.

Muistaako teistä joku nähneensä netissä taulukon ovislämpöilystä, miten se päivittäin kuitenkin heittelee? Sitä vaan funtsin, ett milloin se keltiksen romahdus tapahtuu?
 
"20 prosentilla naisista ovulaatio ei aiheuta peruslämmön nousua."..
CB:n sivuilta löysin tuon..

..eli..ovulaatio VOI kuitenkin tapahtua, vaikka ei aina lämpö nousekkaan!!..
Lämpöjen nousu EI sittenkään ole selvä mittari tuon oviksen suhteen..kyllä menee täähin vaikiaksi, arpapeliä näköjään tuo koko hedelmällisyys..
:( ei ihme jos pikkasen AHDISTAA!!!!
 
Rominas, sinäkin km:n kokenut, pahoitteluni:hug:..

Itse sinne tyhjennykseen huomenna menossa ja nyt tämän inhottavan lääkkeen(mefigyne) sivuvaikutuksen vuoksi se tuntuu vaikealta..ihan kuin olisi kauhea krapula päällä: oksettaa, sydän hakkaa ja pyörryttää..maha on TOSI turvonnut..mie en jaksais millään.. :(
 
Te ootte kirjoittaneet ihan hurjasti tämän päivän aikana.

Täytyy sanoa, että vaikken yhtään testiä olisi tehnyt niin olisin arvannut jotain tapahtuneet. Nyt tulee kolmatta päivää verta enemmän kuin riittävästi. Ei ole yhdenkään negahoitokierron jälkeen tällaista ollut. Toivottavasti jossain vaiheessa laantuu :(

Mur-murille voimia ja jaksamista huomiseen :hug:

Rominas, tervetuloa. Pahoittelut keskenmenosta, ne on kamalia :(
 
Murmur, niin tieto lisää tuskaa..

Mulla nyt lämmöt laski selvästi tänään, eilen oli vielä 37,3 jotain ja tänään 36,7, ja nyt paleltaa. onko ihmekkään kun tollai laskee nopskaan..
niin samanlaisia on täti oireet kun raskaus oireetkin..
 
Ottis
I-K Kyllä ne lämmöt tosiaankin vähän ennen tädin tuloa alas ropsahtavat.

mur-mur Voima:hug:

ON Mulla kävi hieroja. Yllättäen alaselkään ei koskiessa sattunut selkeästi, mutt kun aikani kerroin mikä tuntuu missäkin, löysi täti sitten sen kaikkein pahimman kohdan ristiselässä. Sanoi sen paikan hermottavan suolistoa ja kysyi onko ollut ripulia. Kerroin viime viikon rupsutelleeni ja ett lauantaina oli ripulia, sit sunnuntaina alkoki kipu selässä. Vähän huolestuttaa, ett mikäs mun mahassani nyt on pielessä :(? Vikaa ei kuitenkaan ollut vain masussa, vaan olen 'luonut' selän oikean puolen isot lihakset ihan jumiin ja uusi aika varattiinkin heti suosiolla ensi maanantaille.

Oli miten oli, mutt hierojan lähdettyä käytiin kaupassa ja ku autolle kävelin takaisin, tuli ilmaa pepusta heti monta metriä enkä tainnut ehtiä laittaan auton ovea tarpeeks nopeasti kiinni ku mies niin haisteli ja kurtisteli kulmiaan. Ymmärsi onneksi olla sanomatta mitään :LOL:.

 
Ottis "...ja ku autolle kävelin takaisin, tuli ilmaa pepusta heti monta metriä enkä tainnut ehtiä laittaan auton ovea tarpeeks nopeasti kiinni ku mies niin haisteli ja kurtisteli kulmiaan." :LOL: hohooo-hooooo :kieh:

Tammoseen tormasin tanaan positiivareissa, aika osuva tassa yla-alamakimaastossa missa itse kukanenkin rammitaan, enemman tai vahemman :)

ÄLÄ KOSKAAN ANNA PERIKSI

Kun asiat ei luista, niin joskus käy,
kun mäen jota kapuat, huippu ei näy,
kun taskut on tyhjät ja anot lainaa,
kun huoli mielesi maahan painaa,
ja hymyn sijasta ei huokausta voi estää,
lepää hiukan ja koeta kestää.

Usein elämä mutkia matkaan tuo,
sen se meidän kaikkien oppia suo,
epäonni monesti meitä kohtaa,
vaikk' annos sisua onneen ois voinut johtaa,
älä luovu, vaikkei vauhti päätä huimaa,
kerrankos kohtalo koettelee tuimaa.

Lähempänä onni on usein kuin arvaa,
silloin kun matka ei käy myötäkarvaa.
Usein kulkija antaa myöden
kätensä maalin viereen lyöden,
ja tajuten liian myöhään vasta,
että turhaan oli luopunut ponnistelemasta.

Epäonnikin on onnea, nurin käännettyä vain,
synkkien pilvien yllä taivas on kirkkain.
Koskaan et tiedä, onko matkaa paljon vai vähän,
yht'äkkiä huomaat - se päättyikin tähän.
Pure siis hammasta, se vaikeaa on,
älä luovu, vaikk' ois tilanne mahdoton.

 
mur-mur :hug: :hug: taidan empattisesti copata sinua, kun tänään alkoi tuhruvuoto. |O Minulla siis kp 7 meneillään. Ota tästä nyt selvää :headwall:

Minulla oli 2-3 päivää kunnon niagraa ja jo 3-4 päivää vuodotonta. Joten mielestäni tämä 7 kp ja vuoto ei sovi mihinkään luokkaan: Ovisvuoto tai kiinnittymisvuoto. Ainoa on tuo jonkun toisen vuodon poimiminen. Eli toivotaan että vuotosi olisi maltillista ja kuitenkin tyhjentävä ja että minä olisin osan kärsimyksestäsi viennyt :)

mimmimamma
 
Kauniisti kiitän mimmimammaa myötäelämisestä:)

..mie reagoin tälleen ärtymällä ja lyhyellä pinnalla kun ahdistaa se huominen..on ihan kunnon PMS-oirehet päällänsä..VAROKAA, pois alta hurja-akka tulooooo!!!!!|O

..voi kauhistus en paremmin sano :eek: ..esikollehin tuossa tunteroisen suu vaahdossa pasmitin, voi sitähin reppanaa :/ ..pitänee laittaa viesti perään, että mammalla vähän hjöööörmöönit sekaisin :)..

Tämä tyhjennyksen aloituslääke ihan selkeästi pisti miun mielen ja kropan sekaisin-hormoonit heittää häränpyllyä :( ..mieskin on NIIIIIN p**ka pää mölkerö, tunteeton juntti..ARGGGGGHHH!!! *ärrinmurrin* ja vaikka mikä..en kehtaa kirjoitella edes..:whistle:..osaan ja tiedän kyllä paaaaljooon "voimasanoja".. :D

..sorry flikat..kunhan mie saunon ja kaffet juon lettusten kera, ehkä vähän helpottaa ;)..niin omanapaista että ..

Mukavia tuulia kuiteskin teille ja niitä+++++++++:heart: !!!!!!
 
Ottis, hienoa, että paikat avautuivat! Vaikkakin hajun kera =) Mun mieheni olisi kyllä jotain ns. nasevaa keksinyt tuosta hajusta... =)
Jospa tuon lukon aukeaminen aukaisisi monta muutakin lukkoa! Kroppa kun on niin monimielinen...
Itse en tiedä, mitä ajatella. Kun oireita ei juuri ole. Välillä olen tuntevinani jotain painetta tuolla alavatsassa. Lihonut kyllä olen kuin porsas! Mä vedän niin surutta nykyään ruokaa. Tänään ei edes samettifarkut, joita viime viikon käytin, mahtuneet :LOL: Olivat kyllä pesussa, mutta silti...ehkä pitäisi rajoittaa :LOL:
mur mur sinulle kovasti voimia ja voima :hug: huomiseen päivään! :heart:
LB kiitos säkeistä.
Pitäsköhän huvikseen mitata lämmöt, kun ei muutakaan tässä :whistle:
Palaan kertomaan tuloksen.
 
Ottis
Lumeton Voimia sinullekin sen Niagaran putouksen kanssa siellä :hug:. Elämä ei ole reilua läheskään aina :headwall:.

Rinja Viime viikon nukuin sohvalla nimenomaan näiden hajujen vuoksi ja mies varmaan ajattelee, etten ikuna tuu viereensä jos huomauttelee. Ei se yleensäkään tommosista valita, vaikka monesta asiasta kuitenkin. Kerrohan sit mitä kuuluu. Mä mussutan nytkin juustosnackseja, vaikkei pitäis :p..
 
:heart:
Ottis nyt tuli taas Heikki mieleen, eikö Heikki sanonut että Elmexiä peliin ja jos on joku selkäjumi niin silloin se pitää avata vai mitä se sanoi, joku nikamalukko.
Mistä sinä ton Heikin tunnet, oletteko naapureita.............höh
 
mur-mur, kerro sille miehelles että hormonit ja lääkkeet sekoittaa pään, aiot olla ihan raivona ja syystäkin, että hänen on paras vaan pysyä pois jaloista ja palvella aina kun rouva pyytää jotakin.
Silloin pääsette helpommalla, miehethän ymmärtää vaan suoraa puhetta, ei ne tajua muuten mitään itse. eikö niin?
Yritän tässä keventää, sulla on nyt tosi kurja päivä huomenna ja jo tänäänkin, mutta sitten se on tehty ja niinkun itsekin sanoit sitten vasta tuntuu että pääsee kunnolla eteenpäin.
Jaksamista sulle, mur-mur.
 

Yhteistyössä