40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Niin taavi 166, yksi näiden palstojen suurista tehtävistä liene tuon tiedon ja kokemusten jakaminen ja tietysti hulluttelu ja miekkoisten käytösten päivittely... =)
ja toistemme tsemppaaminen mitä hurjimpiin suorituksiin B)

Välillä olen että joo ja välillä ajattelen,että jospa se nyt oli tässä. Kun limoja ei näy....mutta olisikohan ne päivät jo ohi..? äh,,,,,,puh,,,,päh....Täytyy tässä kuulostella tuntemuksia, kun miekkonen tulee kotio. Maha on kipiä. Eli olisko oviskipuja...? Plääh ja pluuh. Miten voikaan näin mielialat vaihdella :eek: Mites siellä päin?

Rinja hei. Eikös se jahti aina kannata. Vaikkei ovis oliskaan, niin varmuuden vuoksi....eikä ole sitä haluja latistavaa pakkoa p...a
muistan jostain lukeneeni, että raskaana olevat naiset saavat enemmän orgasmeja kuin ei raskaana olevat. syynä se, ettei tahtia haittaa pelko raskaudesta!!!!!!!!!!!

ihmismieli on outo

Rinja: Aikalailla samat fiilikset... jaksasko vai eikö... Meillä täällä taas lätkää vintissä ja sauna tulella...uhg, niin toisinto eilisestä...
Masua juili päivällä mutta nyt rauhoittunut, pöksyyn jotain lirisee, mutta olisko aamusimppoja vai limaa... En oikein saanu selvää...Heh, toivottavasti jo nämäkin mielialan vaihtelut olis hyvä merkki!!! :D
Ihan pimeetä, että nyt sitte alkaa jo r-testiä miettiin, kun nippanappa simpat kehiin saanut!! Voiko pää olla pahemmin sekaisin???? :heart:

:flower: Ihanan pitkäää RKTT lista meillä ! :flower:

Tervetuloa mukaan Rominas, Rinja, Minnihiiri, Onlydream ja MamaStella rktt listalle jännäämään.

Ottis JEE mitä loistavast näkymät siellä oli ja mieskin niillä lämpeni, Onnea! Siitä follien kasvuvauhdista kyllä se noissa luvuissa pyöri 1 -2mm /vrk. Irtoamiskoko voi vähän vaihdella eri ihmisillä ja kai kierroissakin, en ole ihan varman minulla on isoimmat olleet 22mm, mutta joskus 19mm.

Mahdotontako
peukutus sinne, paleluhan on + oire.

Haave pahoittelut tädistä. Hyvä kun olet saannut apua ja lääkeitä, itsenstä huolehtiminen on tärkeää.

Terri Minulla juurikin noita testjä on tuolla kaapissa odottamassa la :D . Niissä näkyy se viivanpaikka välillä, mutta siinnä ei ole punaväriä. Hinta niissä on tällaisella himotestaajalle kohdallaa. Niitä one stepjä ne on. Sitä ihmettelen, kun pitää sitä pissa jäähdytää huoneen lämp, enne kuin voi testata.

ON oireista vain ne samat ikävät oireet hikoilua aamuyöllä ja välillä pinnakireällä kuin vilun kieli! Tänään vähän päänsärkyä, mutta olen juonnut liian vähän , en ennättnyt töissä. Pitää tästä mennä vähän tankkaamaan ja palaan sitten katsomaan onko tullut uutta juttua.

Ottis
Taavi166 Sen lyhyen raskauteni aikana totisesti totesin, että silloin mullekin seksi pitkästä aikaa todella maittoi ja se iso-O oli monesti todella lähellä. Kai sitä on muuten vaan henkisesti niin eri vireessä silloin, ett ihan kaikki tuntuu hyvältä :). Ihanaa ku tuulettelit mun talletuksilleni, kiitos :flower:!

Rinja Jos vain mitenkään saat teidät siihen vireeseen, että Jees :) niin kannattais vielä pupuilla, kun et niitä testejäkään ole enää tehnyt. Mutt jos paikat rutikuivat, niin se varmaan merkki siitä, ett Oili tullut ja mennyt. Tai no, enpä sano tuotakaan varmaksi, kun on sitä kaikenlaista nähty :ashamed:. Viime kiertohan mulla oli kuiva ku arabin tossu :/ .

Rominas samat sanat sulle ku Rinjallekin, että jos mitenkään vaan viitit, niin pökkyä pesään vaan, eikä ainoastaan saunan pesään. Auts! Ku saunasta puhuit, niin rupes tekemään mieli.. löylyihin siis :saint:.

haave3 kovasti siulle voimia&jaksuja:hug:..kyllä vielä pilvet väistyy auringon edestä..
..usko pois!!!:wave::heart:

..itsekkin söin Seromexiä ennen kuumeilua(kierukan ollessa paikoillaan) ja juuri noiden voimkkaiden PMS-oireiden vuoksi: voimakas ärtymys, hermostuneisuus, masentuneisuus..kun kierukka poistettiin, olokin hepotti!..pikkasen toki aina ovis&kuukautisien aikaa niitä on mutta hallinnassa sillä tapaa, ettei häiritse arkista elämistä =)

Ottis
Oivikki Kiitos onnitteluista kuin myös lisäinfosta. Mua alkaa pelottaa, ettei nää mun follit pääse muhimaan tarpeeksi kauan, mutt oikeastihan mulla pitäisi Oilin tullakin vasta sunnuntaina, eikä haittais vaikka menis pidemmällekin, kunhan vain tulisi kerrankin kunnon sauma. Olisi se ihanaa saada sanoa joskus lapselleen, ett mamma näki sun puolikkaan eka kerran jo follikkelina :saint:.

Oivikille: Myös plussapeukutuksia! :wave:

Eikö lauantainen testaus jännitä? Miten , jos on plussaa kuinka kauan käytät Lugeja?
Testeistä antaa olla virtsan huoneenlämmössä esim 5min ennen testausta niin on sopivan lämpöistä. :D

Eli se jänishousu nosti jälleen päätään minulla :D

Ja oireettomuushan on myös oire kaikilla/toisilla ja plussa pärähtää;=)Luin noita lokakuun odottajia ja ei siellä heilläkään kaikilla ole mitään oireita edellenkään :D

TestausOnnea! Kuka testaa huomenna? Ihanaa vapaapäivä huomenna :heart:

mahdotontako :heart:

Ottis
Rominas Jottei liian romanttista kuvaa tule, niin kyllä mä ehdin välillä jo haikailla niiden aikojen perään, kun akti oli ohi noin 3:ssa minuutissa :LOL:. Ja ajatteles, ett jos jo nyt otti noin koville, niin miten meillä lauantaina käykään? Tosin voi olla silloin helpompi juttu kuitenkin, toivotaan näin :saint:. Tsemppiä sulle välieriin taas vai mitä siellä Vancouverissa puuhailevatkaan. Niitä munkin ukkoni kuuluu nyt töllöttävän, vaikkei yleensä piittaa urheilusta yhtään.

Rominas Ne erätauot... :D

Hyvähän mun on muita pupuileen potkia kun oma simppapupu huitelee satojen kilometrien päässä. :ashamed:

Mutta ei sit kyllä jäähtyyn pääse kun kotona molemmat ollaan :D :D :D :D :D Nuo aiemmat plussat kyllä mahdottoman paljon sotkee noita pupustelukuvioita, mutta aina sitä jossain välissä ;)

Yhteistyössä