40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Joo, täytyy nyt katsoa, että miten tämä edistyy. Kun on toi vatta niin ´turvonnut....jospa se into nyt siirtyi sinnepäin Suomea =) Johan tässä on kolme vai neljä päivää talleteltu. Toivottavasti ei liian aikaisin.
Katsellaan...jos uskaltas tässä katsoa siihen asti, kun nukkumaan mennään =)
TOTT on torstai on toivoa täynnä. Niin. Tänäänhän on torstai... :whistle:

Kaikille nyt ihan sikana Oili-neidin vierailun johdosta johtuvaa lemmiskelyä!!!!!..siinä voipi tulla kuumotusta..mutta ei auta, kaikki keinot vain peliin..siis jos ei muu auta....ja mieheltä ei kyselläOnnea matkaan ladyt!!!:wave:

..nimittäin..vastassahan voipi olla tuollainen emäntä jos homma ei pelaa..

Voi voi Rinjaseni, mie kun olen tällaista, kuivakampaa sorttia..

..mutta välistä sitten limottelen yllättäin runsaastikin..se tulee juuri silloin H-hetken aikoihin ja kunnon "pläjäys"
kertalaakista, ei pitkin päivää.

..muuten..se miun kutistunut keltarauhanen oli silloin rv 6+0 16.9mm..lääkäri sanoi että kutistuu kyllä jonkin verran sitten raskauden edetessä-nimittäin ihmettelin sitä kokoa, kun noin pieni oli?..oliskos ollunna sitten jotain 18-19mm luokkaa kun pujennut..:)

Peukkuja Rominas ! Mun oma istuu tossa tai pitäisikö sanoa löhöö tossa käden ulottuvilla...mutta eipä tässä ole nyt intoa...mikä ihme...Ehkä mä otan tän kierron nyt, että joko tuli tai sitten ei. Ja jos ei, niin ensi kierrolla taas hiukan suunnitelmat uusiksi. Tai sitten illan pimetessä makuukammarissa intoudun vielä....saa nähdä.
vai kuivakkaa sorttia olet mur - mur mukamas. Etkö sä sitten limojen perusteella voi päätellä juuri mitään vai että just sinä päivänä on ovis´, kun se pläjäys tulee?

..mies tuossa kävi iltasuukon antamassa ja kyselemään että tiedänkö sellaista urheiluseuraa kuin: "Vetelin kuivat"??..
..sitä hänen huumoriaan
..sanoi että täältä sängystä hänet löytää köllimästä jos niin kuin vaikka "tarvis"..
..elikkäs..täällä olisi miulle tarjolla, vaan kun pitäis mennä suihkuun ja..ja..hmmmm..selkeästi kun ovis mennyt ei niin hutsittaisi..

..olen mie tuhma tytön tyllerö kyllä

Ottis Pelko pois, kyllä ne siellä kasvavat ihan omaa sopivaa tahtiaan kypsiksi.

Mahdotontako ei pelota se testaaminen, yöitä lasken malttamattomana kuin lapsi odottais joulua! Lugejen jatkamisesta ei ole mitään tietoa, soittelen sitten virallisena testi päivänä klinikalle tuloksen, jospa silloin kertovat :D

Mur-Mur onkos sinulla se lääkäri reissu jo huomenna. Tsemppiä sinne ja hyviä tulosia.

Ihan lukea teidän juttuja täällä näin illalla. Taidan taas mennä tankaamaan, nyt ruokaa :p Sellaninen oire on lugeista tullut mulle, että nälkä on ja usein :D

Oivikki huomennahan se..jännittää vaan ne tulokset sitte, ei muu :/ ..ihana kuiteskin nähdä kohdun&munisten tilanne nyt =)..olisi niin kuin kp18 menossa

Mie leivoin alkuillasta perunasarvia ja mätin niitä 10kpl( pieniä )..:p "ei meillä lasketa".. :D ..vaan nyt jo tekisi mieli..jotain?..taidan kuiteskin suihkuun nyt sukeltaa-Heipat :wave:

Oivikki La. ei enää pitkä aika.. kovasti, kovasti jännätään siun kanssasi:heart:

Ottis
Hitsi mur-mur Mullahan vois mennä just noin :saint: eli ovis venahtaa kp15:sta. Pitänee nyt miettiä oikein tosissaan tuota pupuilutahtia, ett on otolliseen aikaan simppoja ja kunnolla saatavilla. Ihania noi sun kuvat :heart:.

Menehän sinäkin nyt miehes perään (ainakin käymään), kun hän noin nätisti vinkkaa ;) :wave:.

Rominas Onnea matkaan =)! Hyviä löylyjäkin :ashamed:. Mun pitänee myös painua tästä saunaan. Mies partaansa jo ajelee. Muuten, iski vauvakuume mieheenkin. Sain hänet nimittäin 'rysän' päältä kiinni autoista haaveilemasta, kun tulin yläkertaan ja luulin hänen olympialaisia kattelevan :LOL:. Eikös se niin mennyt, ett miesten vauvakuume ilmenee autokuumeena?

Ottis voin vakuuttaa että menee noin-meillähin mies heti alkoi miettimään meidän pikku "kauppakassia", Puntoa vaihtoon kun plussasin!! :D

..juu ja käyn mie miehen kylesä vähän "kiehnäämässä" ;)..

Ottis , minä kp:nä sie olet oviksen aina bongannut?..meillähän suht saman pituinen tuo kierto..
Miulla yleensä 28..ovis yleensä kp14-15..nyt jo kp13(johtuen ehkäpä km:sta)..silloin plussatessa melko varppina tuo kp16 sitten..luotin silloin limoihin ja muihin oireisiin :)

:wave: :wave: hyvää yötä :wave: :wave:

En jaksa kattoo aitolehtieerikäisen synnytystä, ei ny. Menen paranteleen flunssaani ja kun ei se koululainenkaan herätä, niin nukutaan kaikki pehvat homeessa aamuun asti

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

ON: Juu, saunassa käytiin ja siinä loppu vaiheessa aloin liehitteleen... Ja ihan hyvin menikin kunnes mies tuumas:"Seksisyöjätär, säästän vaivan, ei kannata." Ja myönnän, mua alkoi naurattaan.... :LOL: Mun ilme kuulemma oli paljastanut, että nyt pitäis jotain tehrä... Joten eiköhän tää olis tässä...tää kierto...

Rominas no hyvä että suukkia veti kuiteskin korviin, eikä varpaisiin päin ;) ..ei siis jäänyt paha mieli?..vai seksisyöjätär :whistle: ..emmehän me nyt niiiin paljoa vaadi.. :D ..onko muuten sellaista urheiluseuraa kun Ylä-vetelin "joku"?.. :p

mur-mur: Joo, ei jäänyt paha mieli, itse niin väsynyt jahtiin, että nyt mennään näillä. Jos sattu tuuri käymään, niiin hyvä ja jos ei, niin voi voi.
Myönnän että kovat odotukset oli tähän kiertoon, kun kaikki pojan syntymän jälkeen menny 4kk välein ja nyt olis km:n jälkeen ollut se täynnä se 4. Taikauskonenko????

Heh, pitäiskö meidän joku "urheiluseura" perustaa? "Spemen Parhaat"???? :LOL:

Ottis
Mur-mur Viimeksi ovis oli kp13, mutt niitä limojahan tuli viel kp15, ett epäilisin sen silloin olleen, ellei kp 14 olisi lämmöt nousseet. Mulla toi limoittelun alku kyllä melko hyvä viisari oviksen tuloon. Lyhimmillään limoja ollut kolme päivää lyhyessä kierrossa, joten toivoa tässä edelleen elättelen.

ON Saunoin vähän pidempään ja kun välillä kävin jäähyllä kuului mies Martinan&Eskon vauvakuumetta kattelevan, mutt aina vaihtoi kanavaa, kun tiesi mun olevan kuulolla. Lopulta tulin viereensä istuksiin ku Esko kertoili olleensa pyörtymäisillään. Mun ukko päivitteli, ett pitääkö tuommoseen mukaan lähteä. Minä kerroin siltä istumalta, että kyllä, hän tulisi olemaan päätä lyhyempi ellei lähtisi synnytykseen mukaan, jos joskus sinne asti päästään. Sanoi, ettei hän osais tehdä mitään jne. Lopulta suunnilleen loikki vintin portaat alas ja painu rallatellen nukkumaaan =). Sulonen toi mun murmelini toisinaan :saint:.

Yhteistyössä