Ottis, ei hän mulle mitään tiettyjä päiviä "määrännyt", sanoi vain, että nyt sitten joka toinen päivä. Eli silloin kp 14, jolloin näki, että folli oli kohtapuoliin puhkeamassa. Olimme toki jo sitä ennenkin yrittäneet pitää sitä tahtia yllä (tai siis minä "huolehdin" tahdista).
Nyt taas mutuna, että varmaan heti, kun plussa pärähtää, niin kannattaa aloittaa. Eikä se tietysti haittaa, vaikka seuraavana päivänäkin on liikkeellä. Oikeastihan ovis tulee jonkinlaisella viivellä, eikä plussan perusteella voi ihan tarkkaan sanoa, milloin O tulee. Paljonhan riippuu, missä kohtaa päivää sattuu pongaamaan lh-plussan. Mulla on kyllä se hyvä puoli, että luulen tunnistavani irtoamisen kivuista. En oo silti mitenkään ollut huolissani, jos en heti kipujen jälkeen pääsekään pupuilemaan, jos kerran simoja on talletettu ennen.
Viimekierrosahan mä pistin irrotuspiikin kp 15 iltapäivällä , mutta luulen että sama iltana tuli jo ovis. Aamulla otiin oltu liikkeellä ja sitten vasta kp 17 taas talleteltiin. Minä kyllä olisin halunnut siinä välissäkin, mutta eipä irronnut sillä kertaa. Täytyy siis vaan luottaa aamun talletuksiin. Enkä tietysti voi ihan varmasti tietää, irtosiko munis juuri sillä hetkellä vai vähän myöhemmin. Ja kyllähän se on hedelmöityskykyinen kuitenkin jonkin aikaan, jolloin maanantaiaamun talletus saattoi ehtiä perille. Tai jotakin silleen.
Se on muuten jännä, että jos epäillään miehen siittiöiden kuntoa, niin silloin nimenomaan suositellaan jtp ammuntoja. Muutoin ei ehdi kehittymään kunnolla.
Kivahan tätä on tosiaan teoretisoida. Tulokset nähdään sitten myöhemmin.