40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heips,
Luin tekstit tarkemmin ja Jääräpää olitkin jo miehesi kanssa jutustellut. Ja KIITOS Little Bear linkistä.
Olen yrittänyt etsiä kaikenlaista tietoa ja ei oikein löydy ja kun lääkäriltä kysyin, niin hän sanoi, että minä voisin sitä itse etsiä netistä!!! Se oli kyllä vähän outo vastaus muuten niin mukavalta gyneltä!!
Niin varsinkin myöhäisistä km:ta on tosi vähän tietoa. Ja olen iloinen kaikista linkeistä ,jotka asiaa sivuavat.
Ja kiitos I - K tsempityksetä. Ja samaa sinulle myös! :heart:

Kiitos Mur-mur tiedosta, eli minulla on vasta vajaat pari viikkoa poistosta ja tyhjennysvuoto melko hiipunut. Voisipa sitten olettaa että aika pian alkaa taas kroppa normaaliin palautua. Hyvä, että sinulla kaikki kunnossa lääkärin tarkastuksessa!

Rinja ja ottis just lukasin noita kommentteja sen artikkelin alta, niin yks ihmettelee etta miks tama luokitellaan joksikin uudeksi hoitomenetelmaksi, han mielestaan synnyttanyt 19 v sitten samoilla konsteilla...tieda hanta.

Viimenen viesti siella antaa toivoo meille vahan varttuneemmille: 7 km jalkeen raskaaksi ja synnytti terveen lapsen 45 vuotiaana :)

Ottis kun sa niista leukosyyteista ymmarrat niin, milla lyhenteella niita veresta katsotaan? Siis kun multa on otettu vino pino kaikkia verikokeita, mut ku en ma niista paljo alya, etta mika mikin on.... :whistle:

Ottis
Haave3 Ihanaa, että sulla paremmat fiilikset. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta haluaisitko kertoa mikä toi ihmelääke on? Sillon ku mulla oli kilpparit koholla, enkä sitä vielä tajunnut, mulla oli paniikkikohtausten tapaisia juttuja. Vasta jälkeenpäin olen oivaltanut miksi esim. jossain avoimella paikalla (kirkon ylälehterillä ) seisoessa tuntui, etten voinut luottaa itseeni, että siinä pysyn ym. epämiellyttäviä kokemuksia. Toi kirkon lehterillä seisoskelu tosin liittyi äidin kuolinpäivän yönä vietettyyn uudenvuoden messuun, jossa olin siskoni ja miehensä kanssa eli fiilikset eivät lähtökohtaisestikaan olleet varmaan mitkään parhaat.

Ottis
LB Leukosyytit on yksinkertaisesti "B leuk" jos verestä otetaan. Pisusta ottavat myös.

Happihyppy Hurjaahan se olisi jos kolmoset tulisi. Kaksoset olisi tietenkin ihana juttu, kun olen itsekin kaksonen :saint:. Mutt siihen yhteenkin tyytyisin kyllä ihan kernaasti enkä valittas yhtään. Nyt luulisi olevan todellakin vähän tavallista paremmat mahikset. Ei gyne puhunut yhtään mitään miten ne irtoais, mutt niin samankokoisia olivat, ett en ymmärrä mitä niille kahdelle sitten tapahtuu, jos vain yksi irtoaa? Innoissani olen :).

Hei,
Tänään tapahtui hauska homma: mies oli löytänyt lukuisat ovistestini kaapista ja kysyi: "Mitä noi on?". "Raskaustestejä vai?" :LOL:
Minä siihen, että "Ei, kun sellaisia, joista tietää, millioin pitää yrittää." Ei sanonut mitään.
Mua naurattaa kun ajattelen hänen ilmettään, kun on nähnyt ne....
Ne on vieläkin siellä kaapissa"muistona". :LOL:

Rinja hoitihan se lääkäri vaan oli semmoista kylmäkiskoista ja niukkasanaista, sai lypsää tietoa..olo kiireinen.. *huoh* niinkuin monasti lääkärillä..ei saisi olla liian utelias, mutta toisaalta pitäisi tietää, olla oma aloitteinen..tämmöttii.. :/

Tuli muuten hyviä niistä suklaamuffinsseista-Nam:p ..laittelin kookoshiutaleita ja 150g suklaata taikinan joukkoon..kolme vaan jaksoin syödä, ehkäpä illan kuluessa vielä lisäähin..voi vitsi, näin sitä painoa "hallitaan"..

..miulla muuten jatkuu tuo "kumma tunne" tuolla virtsaputken suulla..kun käyn pisulla ihan loppumetreillä hieman epämukava tunne, ei kuitenkaan varsinaisesti tee "kipiää"..pikku hetken jomotteleepi..ja lämmöt 36.7C päivällä 37C

..tästähin oli tarkoitus lääkärille mainita, olisi voinut tikkua kastaa pisuun ja nähnyt jos pöpöjä..mutta enpä muistanut/kerinnyt sitten kun se lekuri niin "takakireän" sorttinen..

Sain muuten tilailtua niitä ladyVita mama pillereitä tuolta Hyvinvoinnin Tavaratalosta =)
Maanantaina pitäsi olla tilillä palautettuna sieltä Verkkoapteeksista ne rahani, mitkä makselin heille samasta tuotteesta-vihdoinkin.

..mie nyt sitten jatkan noilla O-testeillä dippailuja..olenkin sellainen "Kadonneen Oviksen metsästäjä".... :D

Ottis
mur-mur Täällä myös yksi testailija eli mulla jatkuu oviksen metsästys. En pahaksi pistäisi, vaikka ovista en vielä huomenna bongaisikaan :). Naminami noita sun suklaamuhvineitas. Ei sulta yhtä gluteenitonta löytys, jonka nakkaisit mulle :p ?

Rinja Mun mieheni ei ole päässyt noista ylläreistä osalliseksi, sillä hänelle ihan alussa, kun aloin testailla, esittelin jutut ja kerroin mitä ja miksi niitä käytetään. Katteli mua suorastaan ihaillen, ett onpa eukossa teknistäkin neroa ;).

Yksikseni kotona kun oleilen, olen tehnyt vähän tuhmuuksia eli sytytellyt kynttilöitä pitkin taloa, peräti kaksi hajustettua, joita en voi silloin poltella, kun mies kotona. Sauna lämmin ja sielläkin kynttilän valo sen lisäksi mitä kiukaasta tulee. Lähdenpä tästä nautiskelemaan saunan lämmöstä ja siten poltan pizzan :). Palaillaan :wave:!

Kiitos kaikille onnen toivotuksita huomiselle, silloin se minun testi putki aukeaa. Iso on yllätys jos + pärähtää, mutta toive on iso, että niin käy.

Terri niin minullahan tuo hikoillu aamuyöstä alkoi jo pp 5 :eek: . Rktt kuitenkin tosiaan.

Nipsu tervetuloa mukaan!

Onlydream ja Mahdotontako plussia teille :whistle:

Jääris no jopa miehesi ikävästi alkoi epäilemään, onneksi jo mieli muuttui hänellä.

Solkka silakka hienosti tullut lisää folleja, nyt vaan rauhassa niitä kasvattelet ja sitten ke peukut pystyssä sinun punktioon.

Mur-Mur ihanaa, jotta kaikki oli hyvin. Ikävämpää tietysti, että ei sitten ollut lääkäri ihan ihmistaitoisin. Minä tässä juuri söin mustikkamuffinsin, joita leivoin vkonloppuna, otin satsin pakastimesta. pitänee mennä hakemaan lisää :p .

Nillanilla piinailu ystävä, missä olet ja mitkä on tuntemukset.

RKTT
++++++ :whistle:

Ovistelijoille onnea matkaan!

Päätinpä tässä dipata yhden ovistikun viikonlopun kunniaksi :LOL: mur-murin innoittamana :D . Hailukkaa viivaa pukkaa. Isännällä on kova flunssa ja on senkin takia äreä ja sitten se etten ole vieläkään "antanut" ;) . Jotenkin vaan epäröin kun kaavinnasta on vasta 2 viikkoo...tai voi se jonkun mielestä olla paljonkin. Olis kauheeta saada vielä kohtutulehdus tähän perään :eek: . No, oon tällänen varmuuden vuoksi ihminen,, supervarovainen.

Ihan hyvä jääräpää, ettet lähde leikkimään ja pidät itsestäsi ja samalla tulevasta lapestasi huolta. Joidenkin mielestä turha varovaisuus voi olla oikeesti viisasta varovaisuutta. Ja kun on hailukka viiva, on aikaa vielä kohtua lepuutella. =)
Solakka Silakalle tosiaan palleroisista onnea ja toivotaan, että niistä lähtisi se plussa!

Kivat kuulumiset mur mur vaikka olikin tosi tyly gyne. Tosiasiahan on ettei kaikki osaa tulkita ultraa ja niitä folleja, tai muuta kohdullista sielunmaisemaa. Minulle on joskus sanottu että paras tähän hommaan on gynegologi joka on Gynekologisen endokrinologian erikoislääkäri. Tämä siis näemmä ei osannut eikä sitä sinulle kehdannut kertoa.

Ottis
Oops =)! Jääris, mä annoin ukolleni kp 10 kaavinnasta eikä käynyt kuinkaan. Silmissä vaan kumotti tulevat simpat ku tunsin oviksen olevan tuloillaan ja vannotin miestä 'antamaan' myös seuraavana, seuraavana ja sitäkin seuraavana päivänä. Vaan hukkaan meni nekin pupuilut ku tuloksena oli negatesti dpo11 ja menkat :(. Mutt sullahan on silleen hyvä tilanne, jos mies on 'puutteessa', että simppasia sitten ajoillansa saat ;). Toivotaan näin. Tosin sulla ollut kaikenlaista epäonnea mukana, ett parempi vaan, ett pidät visusti huolen ensisijaisesti itsestäsi ja sitten vasta miehen haluista, näin se menee.

Mun ukkelini varmaan joko sammunut saunaan tai muuten vain rehellisesti nukahtanut niinkuin muinakin perjantai-iltoina, kun ei mun viestiini vastaan. Vaan annanpa hänen rauhassa nukkua. Sanoi aamulla 10 aikaan tulevansa, joten mä saan nukkua pitkään. Naminami. Viel pitäis kipasta peseen hoitoaine hiuksista ja sit töllöttämään. Kivaa ehtoota kaikille. Koitan olla nyt enempi häiriköimättä.

Psst. Yhden sidukan join, joten epäilen, että jos toisen otan, ettei enää sormet kovin näppäimillä napsaa, niin kihahti päähän. Varuulta siis Öitä myös :wave:!

MamaStella enpä tiedä hänen taidoistaan(lääkärin)..luulisi kyllä "jotain" osaavan sanoa kun on Naistentauteihin erikoistunut lääkäri ja varmasti päivittäin naisten "alakertoja" tutkailee ja ultrailee!!..ehkä tuollainen lapsettomuushoitoihin erikoistunut lääkäri juuri olisi se PARAS! =)..miepä luotanhin nyt omiin tuntemuksiini sitten ja O-testeihin ;)

Jääräpää miekin ihan kiinnostuksesta dippailin tänän yhden O-testin, näytti sellaista vahvempaa haamua :) ..R-testi ei enää mitään herkällä(10) koska hcg laskenut 7:kaan..jatkan sitkiästi dippailua..jos en bongaa Oili-neidin tuloa, tulee ainahin se huru-akka, tätsy!!:D

Voi että, oispa mullahin Siidukka!! :whistle: ..=) :attn:vaihdatko Ottis yhden siidukan muffiniin?? :D ....huomenna tuotatan miehellä kaupoilta kyllä sitä Punkkua, kun niin pitkään on tehnyt mieli :p..ja sitten mie häiriköin teitä pikku pöhnässä täällä pinossa.. :LOL:..no en mie kehtova..tai jos piiiiikkasen kuitehin ;)

Tervehdys pitkästä aikaa! Tod.näk. olette tulkinneet huikeat kp:ni siten, että olen täysin kadonnut, mutta en. Olen täällä useasti silmäillyt kuulumisianne ja nuo kp:t ovat olleet totisinta totta. Kierto venähti 48 päiväiseksi! Tänään on kp2.
Ei tässä itseään enää järin hedelmälliseksi tunne, mutta saas nähdä millainen on vire kun pari viikkoa taas vierähtää... :)
En voi kutsua itseäni enää aktiivikuumeilijaksi, kun nuo petipuuhatkin sujuvat laiskanlaisesti, mutta se pieni kutkutus korvan takana pysyy, joka kuiskii: "kenties vielä..." ;)
Hyvää hiihtolomaa niille keitä se koskee ja jotain muuta hyvää muillekin! t. ikiemo =)

Ottis
mur-mur Vaihto käypi hyvin päikseen. Toisen sidun tossa nappasin kera pizzan ja makia kävis kovinkin jälkkäriksi. Tylsää ku töllöstäkään ei tule mitään gutaa :|. Draamaa vaan niinku sitä ei tässä elämässä olis ihan omasta takaa.

ikiemo Pääasiahan on, että vehkeet pelaa kuitenkin, niinkuin näkyy :). Odotellaan nyt se pari viikkoa ja katotaan alkaako sullakin vähän hyrrätä niinku mur-murilla tai meillä muillahi :saint:. Hienoa, ett saatiin kp-listalle päivitys.

Ottis
Sitä piti kertomani, että voi tytöt, ette voi uskoa kuin ihanalta tuntuu kun vasemmassa munasarjassa venyy ja paukkuu :). Äsken tuli taas sellainen 'kohtaus'. Ehdin jo alkaa pelätä, ett menikö ovis sittenkin tänään ohi, muttei se olekaan mennyt. Tunnen itseni nyt vähän niinkuin kanaksi, joka hautoo munia. Mutt mä tykkään tästä :saint:. Kauniita unosia allihuuppa :wave: :wave: :wave:!

Yhteistyössä