Nyt paljon omaanapaa.
Solkka silakka Kiitos halauksesta, testaus on aikaisin, mutta alkio on jo pari päivää vanhempi.
Nillanilla voi harmi, kun on sinulla sellainen olo, että ei tärpännyt, kyllähän sitä jo aika hyvin tietää nämä tuntemukset. Kuitenkin olen lukenut noista menkkatunutemuksista, jotka ovat juurikin niitä r-oireita. Kiitos, kun kerroit kuinka sinulla pass lääkkeillä meni, jo kooklasin tuon lääkkeen.
Tyynetuulia kyllä tuo sinun kokems himpun lisäsi toivoa siihen + mahdollisuuteen tässä kierrossa
. Sinulla on sitten ollut toisenlainen pass, nähtäväksi jää mikä minulle tulee. Kiitos, kun kerroit siitä, tuo toinen olisi toisaan paljon halvempi.
Inia Kiitos, olet oikeassa, minun on nyt oltava tiukkana sen lääkärin kanssa. Ajattelin käydä vaikka sitten toisella klinikalla tai lääkärillä kysymässä toista mielipidettä, jos ei mitään olla muuttamassa tai testaamassa ( olisi pitänyt jo aikaisemmin toimia :kieh: )
Mur-Mur kiitos + säteistä. Sinne paranemis säteitä. Onko sinulla jo niitä karpalo juttuja käytössä? Niin ja olen kuullut persillija lievittävän oireita.
Iida-K toivotaan tosiaan, että tästä vielä muuttuu tulos +.
Terri juu putki aukes ja uusi testi toisaan huomenna, tämä on se minulle sopiva tapa lakseuta sinne pohjalle vähitellen. :hug: sinulle "hikiaalloista" niiden takia minulla on niin peinet toiveet siittä + enään tähän kiertoon.
Liiza tervetuloa mukaan RKTT listalle, päivitän tän vuodatuksen jälkeen.
Ottis teillä siellä ihanasti päivä tuntuu sujuvan =)