40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mur-mur Pikaisia apuja sulle toivottelen :hug:! Kurjaa tuollainen :(.

I-K Kiitos :flower:! Mies kaadettu eli homma hanskassa ja huomisellekin jo simppasia puhuin :heart:.

Liiza Onnittelut oviksen bongaamisesta :flower:! Tulethan RKTT-listalle meidän kanssa? Kiitokset toivotuksista. Plussaa toivon minäkin meille kaikille + :heart:!

Lauantaita kaikille! oivikin testailut alkaneet. Mä oikeesti uskon, että dpo 10:n jälkeen testi voi vielä muuttua, sillä niinhän mulle kävi viimekierrossa. Eli huomenna uudestaan, eiks niin.

Nillanilla on sitkeä sissi kuten Mahdotontakokin. Jokainen tekee omalla tyylillään ja testaaa sitten kun siltä tuntuu. Joku suojelee itseään tädin tulon pettymykseltä, kun testaa etukäteen. Joku toinen taas ei missään nimessä halua nähdä sitä viivatonta testiä. Raskautumiseenhan testailutavat eivät vaikuta, kun sitä jo on tai ei ole. Hitsi kun mä oon hyvä kirjoittamaan, sanomatta mitään :)))

Mur-mur, toivottavasti olet saanut avun päivystyksestä.

Ottiksella hyvin asiat, kun ovisplussa on heti hyödynnetty. Ja tervetulemast rtkk-listalle. Ollaan muutama päivä samaan aikaan ja mä kolahdan sitten taas kiertolistan alkuun. Toivotaan sinulle ja muille listalaisille yrjöklubiin siirtymistä. Omat toiveet on nyt nollassa, sillä hikiaaltoja pukkaa.

Kiva kuulla ikiemostakin pitkästä aikaa. Onneksi pitkä kierto on nyt takana ja ehkä tämä uusi olisi vähän parempi ja hedelmällisempi.

Inialla oireettomuutta, hmmm kuulostaa hyvältä.

Ja liizakin rtkk. Hyvä, hyvä!

Terkkuja kaikille nimeltämainitsemattomillekin. Meitä on niin upea joukkue koossa.

Hienoa Ottis Hieno mies kuiteskin sulla, nyt totean, kun kunnialla simppoja sulle hoitelee. Nyt siis voitto kotiin ja peukuttamaan vauvan puolesta, ja jospa parikin sinne kohtuun tarraisi..Ompa jänskää :wave:

Hieno onkin meillä tässäkierrossa tuo Rktt lista, nyt monen monta plussaa kun tulisi.

Aivan ihana auringonpaiste ja pakkanenkin laski 18 asteeseen taidetaan jäitä pitkin ajella kattelemaan mitä mökille kuuluu, puita tontilta vähän kaadettu ja jäljet voipi olla järkytys. Meillä ollut ihan ihana juttu kun mökki pihassa on keväisin kasvanut korvasieniä, nyt pelottaa kuinka niille on käynyt saadaanko niitä enään ensi keväänä.. :(

Oivikki ja nillanilla :hug: ,mutta oikeasti oireet tai oireettomuus eivät ennen virallista testipäivää ole tae negasta. Itselläkin kuopuksesta pp heikko haamu ja sitten negaa kunnes pp14 tuli plussa.Eli jos oisin testannut pp10 olisin saanut negan.

Ottis nyt pidetään varpaatkin pystyssä.Hyvältä muuten kuulosti tuo että reuman oireet heikkeni raskauden aikana.LB:n linkin minäkin luin siitä kortisonista ja ymmärsin että esim reuma ei sinällään heikennä raskaaksi tulon mahdollisuuksia (ne T1jotakin) sairaudet.Eli oireiden kuuluu vaimeta raskauden aikana ja jos näin ei ole niin kortisoni saattaa olla tarpeellinen.Mullakin nivelpsori ja keliakia.Ja niveloireet vaimentuneet raskauksien aikana.

Murmurille toivon pikaista parenemista.Ehkäpä lämmöt oli VTI:n vuoksi vähän koholla.Olen nimittäin ymmärtänyt että hcg estää munasolujen kehittymisen.Eli varmaan sieltä oikea superovis on tuloillaan ja sitten plussaa =) .

Muillekkin kovasti plussatuulia toivottelen. Esikoista muuten huvittaa toi yrjöklubilaisten oksentava hymiö.Sitä pitää sitten katsoa jos käyn netissä päivällä.

Ottis
I-K Hyvältä kuulostaa teidän suunnitelmat. Meillä ei järvelle pääse vielä käyskentelemään kun lunta niin paljon ja se pehmosta. Mies on kerran reittiä kelkalla ajanut, mutt ei ole hyvä jäljillä kävellä vieläkään. Kivaa ehtoota teille. Mekin tästä kai kohtapian lähdetään mökille saunomaan :whistle:. Kivaa iltaa kaikille =)!

Ei tartte lähteä päivystykseen, kaverilla Kefex-resepti ja haen ne Apoteekista.

Uskallan näin, koska on niiiin selvät oirehet ja samaa lääkettä määrätty parisen kertaa aiemminkin =)..itse asiassa..-87 ja -04 raskauksissa..tässä viimoisesa ei VT:ta ollunna sitten..

Koski niin pirusti aamupäivällä, mutta on hieman helpottanut kun otin Paratabseja 1 1/2tbl..

Ottis
Ok Mur-mur :), pääasia, että apujat saat :hug:. Voin vain kuvitella, että on rankka tauti. Itse olen saanut mokomalta säästyä aikuisiällä. Uh! Uskaltaako tuota kertoakaan, kun varmasti pamahtaa heti tulehdus niskaan :ashamed:? Joskus on ollut sellaista oloa, ett vois vt tulla, mutt alan heti nappailla karpaloita ja juon vettä paljon.

Oivikki meinasin unohtaa sun kysymyksen passeista.ei pitäisi käydä päivällä neitssa kun ajatukset ei pysy koossaa. Eli mulla kp 21 progren jarrupiikki ja sitten kait kp2 aloitettu progynova nousevin annoksin ja ultran perusteella muutamaan päivää aikaisemmin Luget.Taitaa tämäkin olla ihan lääkäri kohtainen juttu. Progren on melko kallis n.200 euroa ilman kelakorvauksia.

Ottis miulla juuri tuo ongelma, kun en juo tarpeeksi :/ ..parisen kuppia kaffea, maitolasi ja ehkäpä pari lasia mehua-siinäpä ne "nesteet"..nyt vasitenkin pitäis ja yritänkin kovasti lipittää..uskallankohan illalla sitä Punkkua nyt sitten maistella?:x ..lääkekuurillahan ei pitäis kovin..no, ehkä sen lasin uskaltaa =)

:attn:Haa!!..netistä kuukkelilla kattelin ja saan mie sitä punkkua, "kohtuudella" :D..ei tule ns. Antabus vaikutusta..saattaa lääkkeen teho vain kärsiä( alkoholi kun on diureetti ja lisää virtsan eritystä ) jos liikaa juon..miehen kanssa pullo puoliksi-onkohan liikaa, tulee 2 juomalasia molemmille?!!.. ;) ..olen mie sen verta rohkea että otan!!..oikia loppasuu taidan olla..

Nyt paljon omaanapaa.

Solkka silakka Kiitos halauksesta, testaus on aikaisin, mutta alkio on jo pari päivää vanhempi.

Nillanilla voi harmi, kun on sinulla sellainen olo, että ei tärpännyt, kyllähän sitä jo aika hyvin tietää nämä tuntemukset. Kuitenkin olen lukenut noista menkkatunutemuksista, jotka ovat juurikin niitä r-oireita. Kiitos, kun kerroit kuinka sinulla pass lääkkeillä meni, jo kooklasin tuon lääkkeen.

Tyynetuulia kyllä tuo sinun kokems himpun lisäsi toivoa siihen + mahdollisuuteen tässä kierrossa :) . Sinulla on sitten ollut toisenlainen pass, nähtäväksi jää mikä minulle tulee. Kiitos, kun kerroit siitä, tuo toinen olisi toisaan paljon halvempi.

Inia Kiitos, olet oikeassa, minun on nyt oltava tiukkana sen lääkärin kanssa. Ajattelin käydä vaikka sitten toisella klinikalla tai lääkärillä kysymässä toista mielipidettä, jos ei mitään olla muuttamassa tai testaamassa ( olisi pitänyt jo aikaisemmin toimia :kieh: )

Mur-Mur
kiitos + säteistä. Sinne paranemis säteitä. Onko sinulla jo niitä karpalo juttuja käytössä? Niin ja olen kuullut persillija lievittävän oireita.

Iida-K toivotaan tosiaan, että tästä vielä muuttuu tulos +.

Terri juu putki aukes ja uusi testi toisaan huomenna, tämä on se minulle sopiva tapa lakseuta sinne pohjalle vähitellen. :hug: sinulle "hikiaalloista" niiden takia minulla on niin peinet toiveet siittä + enään tähän kiertoon.

Liiza tervetuloa mukaan RKTT listalle, päivitän tän vuodatuksen jälkeen.

Ottis teillä siellä ihanasti päivä tuntuu sujuvan =)

Oivikki niin kovasti toivon, että sinulla vielä ++ muuttuisi. :hug:

Nillanilla myöskin eletään toivossa vielä. :heart:

Mur-mur pikaista paranemista. :flower:

Ottis jännää sinullakin. Nyt toiveet korkealle. :flower:

Ovisplussaa kaikille, jotka sitä odottavat. R+ niille joilla on se hetki. Onnea kaikille niille jotka hoidoissa ovat. Tulikohan nyt kaikille tasapuolisesti. :heart: :flower:

Joilla on monia keskenmenoja aikaisessa vaiheessa, kannattaa varmaan niiä valkosoluja tutkiakin. Keneltä se hyvä linkki siihen nyt tulikin.

tein eilen testin ja oli nega ja tässä tämän aamuinen testi.Kännykkäkameralla kuvattu, joten kuvan laatu kehno. Tänään kp 26/28.

ensimmäinen kuva 20.2

http://www.aijaa.com/v.php?i=5780142.jpg

toinen kuva 20.2 ehkä hieman selkeämpi

http://www.aijaa.com/v.php?i=5780151.jpg

kokeilaan vielä tätä olisiko selkeämpi valokuva...miehen digikameraa ikävä

http://www.aijaa.com/v.php?i=5780546.jpg

Ajattelin ihan vaan testata, että näkyykö yhtään mitään tuon aijaan kautta ladatussa kuvassa. Livessä on selkeä punaisen värinen viiva.

Ja huom!!! taas testasin liian aikaisin ja voi olla kemiaalinen jutska meneillään... joten peukutukset ok, mutten halua onnen toivotuksia :) Laskin muuten äsken että nyt olisi tuo haamurajapyykki 100 yk rikki :) aika sitkeetä yrittämistä .....

mimmimamma

Oivikki ei ole karpaloita..mutta auttaisikos puolukka muffinssit.. :p ..miulle tuli ihan HIMO leipoa taas ja niinhän mie pakkasesta puolukoita kaivelin, tein taikinan ja tuoksua alkaapi jo köökissä olemaan..hhmmmm..ihanaa!!!

Mies tuossa imurin kanssa pyörii ympärillä ;) ja matot on pakkasessa tuulettumassa, hän pyyhki jo pölyt koko mökistä aiemmin. Kohta mie tien lämmpärit valmihiksi uuniin laitettaviksi, ihana sitten saunan jälkeen herkutella lämppäreillä, jälkäriksi muffineja..ja sitten ilasta vielä naatiskellen punkkua-Avo't!!! :D

Heippaus kaikille! :flower:

Tulinkin koneelle, kun ainakin hetki aikaa..
Heräsin yöllä armottomaan pääsärkyyn, Panadolin otin ja aamulla herätessä, edelleen pää särki , uusi Panadol siihen. Ja sitten reippaana töihin, kauhean kylmää-18 ja armoton tuuli samalla_Hyrrrrrrrrrr-

Oivikki: Aikasin kyllä testasit, hyvin voi plussaksi muuttua vielä!!

Nillanilla:Koskaan ei voitietää, vaikka plussa pärähtäisikin, sitä peukuttaen!

Ottis: Paljon Onnea hymynaamaoviksesta!

Kaikille tasapuolisesti Onnea kiertoon!!! :flower: :heart:

Niin ja lopuksi: Päätin kuitenkin, että testaan aamulla, ellei menkat ole alkaneet!En kyllä usko plussaan!

Mahdotontako :heart:

Mimmimammalle Onnittelut plussauksesta, onko oireita?? :flower: :heart:

Onks teillä jossain jotain listaa siitä , mitä luontaislääkkeitä , vitamiineja , ruokavaliota tms olette kokeilleet tai mitä teille on suositeltu mahdolliseksi avuksi ?

Mulle ei ainakaan vehnänalkioöljy , omegakolmoset tai B-vitamiini tuoneet mitään apua - mutta krapulaa mulla ei ole ollut sen jälkeen kun aloitin tuon vehnänalkioöljy + b-vitamiinikuurin - vaikka on joskus tullut otettua enemmänkin :LOL:

mismina miulla tällaiset aseet: E-Epa 600mg, Tolosen Foolihappo, C-vitamiini, DR. Receweg R10(vaihdevuositipat, hormoonikierron, tasaaja jne.)..noilla plussasin..tuli kuitenkin Km :ashamed: ..mutta plussa ensin kuiteskin :) ..liekkö olunna jotain apuja sitten..Ensi viikolla aloitan LadyVita mama tabletit =)

Yhteistyössä