40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mimmimamma en mie paljaaltaan niitä puolukoita hirviä :x ..ovat niin kirpakoita!!!!! ..kiitos kuiteskin muffinssien syöntiluvasta..montakos saan syöpötellä?..:p ..olen kyllä jo niin muffini koko nainen, ei pitäis montaa.. :D

miten sinun laitasi oli tuon sikainfluenssa rokotuksen suhteen. Otitko rokotteen silloin raskauden alussa? Olen miettinyt sitä jonkin aikaa ja ajattelin pikaisesti kysäistä.
Jostain jäännyt muistikuva että erka otti sen?! mutta voin muistaa väärin...

5-7 muffinsta tekee terää:)

mimmimamma kaksi muffinnia jo kadonnut "kiduksiini" :D ..pakko syödä ruokaa välillä, muutoin ahnehdin noita ihan sikana!!! :eek:

..tekaisen samalla lämppärit..nyt kun tuntuu virtaa olevan ;) ..otankin lasin pohjalle pikkasen punkkua..trallalalaaaa..

Huih....kävipä jännäksi..testasin kun vessakäynnistä vain vähän yli tunti aikaa ja vaaleanpunaista on testissä, nyt jännittää :p

Pääsärky laittoi miettimään ja vähän krapulainen olo, ilman alkoholia :D

PlussaOnnea kaikille!!

mahdotontako :heart:

Mimmimamma nyt täällä sinulle sormet ja varpaat pystyssä ja vielä ylöskin huokaan, että tämä kestäis. Sinulle sitkeälle sissille sitä nyytiä niin toivoisin. :hug: :heart:

Mahdotontako tsempit myös sinulle. Jännätään huomista. :flower: :heart:

lämpimästä ajatuksesta

Mahdotontako sait plussan alun. Ýes peukutukset sinulle. Minullakin oli päivällä päänsärkyä, voisi hyvin olla joku oire :)

Plussapeukutukset kaikille niitä odottaville ja oviksen hyödyntämispuuhia sinne missä niitä tarvitaan.
mimmimamma

Mahdotontako & mimmimamma :kieh: Jännitän täällä myös puolestanne! Mahdotontako, et saisi pitää näin piinassa :heart: Mutta jos siinä testissä oli jo vaaleanpunaista niin eikö se tarkoita, että olet jo plussannut?! :xmas: Ja mimmimamma-darling, tuohan on selvä plussa! Superpikaliimaa äkkiä kehiin! Onneaonnea!!! :flower: Toki skeptisyyden ymmärrän, mutta jos itse vielä kahta viivaa testiin saisin, niin kyllä lentäisi kannat kattoon :kieh:

Omanapaa... kamala flunssa ollut tällä viikolla, olen yskinyt kidukseni riekaleiksi. Siinä meni varmasti viimeisetkin toivot mistään plussaamisista. Niin kun niitä nyt suuresti olisi muutenkaan |O Mutta kuumeen aikanahan elimistö pyrkii työntämään kaiken vieraan pois, siis myös mahdollisen kiinnittyneen alkionalun... :headwall:

mismina
B-vitamiinia ja magnesiumia, foolihappoa, c-vitamiinia... kyllähän noita buustausvitamiineja on. Vehnänalkioöljy täällä jo mainittiinkin. Itse yritän vielä maca-jauheella tehostaa, sain sen vinkin täältä... :whistle:

mur-mur
Muista juoda nyt paljon vettä ja napsia c-vitamiinia, sekin voi hjelpata :xmas:

:wave:

Mahdotontako! Mimmimamma! Onnea punaisesta väristä joka on OIKEASSA PAIKASSA!!! Kaikki sormet ja varpaat ristissä jotta pysyy kans!!!

Onko kukaan muu tämmönen kohelo että tekee ovistestin monena päivänä, siis vaikka ovisplussa olisikin jo tullut? Siis mulla oli eilen aivan selvä ja niin oli myös tänään. Eikös sen pitäisi hujahtaa ohi päivässä kuitenkin, noin 26 tuntia oli noiden testein välillä...

Mahdotontako heinoa + siellä, varmistele sitten aamulla, mutta kyllä se näkyy, jos jo nyt iltapissasta näkyy punasita.

Mimmimamma peukutukset sinne. hyvin näkyi punainen viiva!

Mismina tuo lista meiltä vielä puuttuu. Käytän omega 3, magnesiumia multivitaa ilman kumeiluakin. Foolihappoa lisäksi nyt. Olen kokeillut greippimehua, vehnänalkoiöljyä. Maca jauhtetta kuurina. Mistään ei mitään apua sillä vielä kuumeilen.

Mur-Mur nam muffinssit kuulostaa hyvälle :p . Minulla taas nälkä, menen lämmittämään spagettia ja jauhelihakastiketta.

Uudi :hug: kiitos.

Mie olen nyt syönyt 4muffinia..se ruoka jäi :whistle: ..lämppärit nimittäin odottelee uuniin laittoa. Poikanen ja iskä saunomassa kahdelleen, mie käyn sitten omassa rauhassa kun kattelevat "meidän isä on parempi kuin teidän isä" ohjelmaa =)

..jotenkin niin mukavan leppoisa launtai ilta ollunna..ei riitaa, eikä porua :)

:heart:
Täällä meinataan plussata, ainakin mimmimamma ja mahdotontako,
tekstiä on tullut paljon joten voi olla että en ihan kaikkea hahmottanut.
Ja Ottiksellla ovis päällä, ihana tunne kuin kanalla munat valmiina.......
Se on hyvää meininkiä.
mur-mur, ota sinäkin sitä KarpaLactia, auttaa hiivoihin ja pissatulehduksiin, kun mukana myös maitohappo.
Minä olen kuulkaas lihonut varmaan 3 kiloa, kaikki housut on nappi piukalla, pakko alkaa siirtyä noihin mammahousuihin, voisin tietty ostaa vaan isompia kokoja tavallisia housuja mutta noin on niin mukavat päällä kun ei mistään kiristä ja kuka tietää mitkä ne on kun on pitkä paita päällä.
Vuoto on ihan kokonaan loppunut, tällä viikolla ei ole tullut enää mitään ja se on hyvä se.
Ekassa neuvolassakin jo kävin, keskiviikkona. Tuntui kivalta saada se äitiyskortti ja iso kasa luettavaa.
Pahoinvointia on edelleen, yökkäilen ja kyökkäilen, en vain aamulla, vaan usein myös iltapäivällä, ja siksi olen syönytkin kuin hevonen kun se on ainoa mikä vähän auttaa.
En oksenna, mutta sylki nousee suuhun ja melkein kääntää mahan....yäk....
Mies on ollut nyt tosi kultainen, jotenkin on ihana rauha maassa.
Voikaa hyvin kaikki, ja lisää hyviä tuulia puhallan teille :heart:

Odottelen kovasti tuon HCG:n laskua nollille, jotta pääsee munasarjat uusia folleja kehittelemään. O-testissähän oli sellainen, vahvemmapuoleinen haamu viivanen..

..tästäpä laitan kuvan jossa melkeinpä samanvahvinen kun miulla( nämä ei siis miun testejä )-->tuo alimmainen testi..miun on pikkasen värittömämpi.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5703376.jpg

..kovasti vahvistumista odottelen, tai edes sitä tätsyä :p

Yhteistyössä