Oivikki Kiitos onnitteluista :flower:! Toivotaan käyvän kuin sanoit, että ei luonto päästä palleroita raakoina irti
. Kiitos myös, kun laitoit mut jo RKTT-listalle. Tsemppiä sulle edelleen ja plussatuulten puhureita
+++++++++++++++++++++++++!!
Jääräpää Ethän sinä häiriköi. Kiva nähdä jonkun muunkin kirjoittelevan. Eilen illalla olin minä eniten 'äänessä'.
Kävin terassilla lumipesemässä yön ulkona olleita mattoja. Vähän oli raikasta touhua. Pakkasta meillä -22 astetta
. Miestä yritin käydä vokottelemassa, mutt olen kuulema liian kylmä. Lämmitin aamulla keittämääni Rooibos-teetä ja sitä tässä nyt lipittelen, ett lämpenisin :ashamed:. Posket on kuulema punaiset. Toivottavasti pian muustakin kuin pakkassäästä. Varmistelin vähän ja otin ennen ulos lähtöä limaa irroittavaa yskänlääkettä, ett simppaset pääsisivät liikkumaan helpommin. Nyt on siis kaikki keinot käytössä :saint:.
Sitä muuten mietiskelen, ett enkö mä vois tän kierron 15. päivä alkaa ottamaan niitä Terolutteja? Lekuri kyllä sanoi, ett Clomifenit ja Terolutit samassa kierrossa. Voisin vannoa hänen painottaneen sanaa 'samassa'. Hirvee hinku olis vaan nyt saada vauva aluilleen, kiinnittymään ja kasvamaan myös :saint:. Ku niitä simppoja vain sais. Kohta otan kovat aseet käyttöön.