Hei hei kaikille!
Taalla turistu taas kovasti ja heti pitaa onnitella
Ottista mehevien follien nakemisesta ja konsikkaan pehmittamisesta! niin se vaan elama vaihtaa akselia paivasta toiseen! Kivaa! Nyt vaan kovaa pupuilua :heart:
Hei
Nipsu :wave:
Mur-mur Noh voihan rahma! Mulla on huonoja kokemuksia nimenomaan naisgyneista joten olen siirtynyt taysin miespuolisiin. Ekalla gynella taalla kaydessani oli nainen ja oli kylla kans niin kuiva ja sisaanpainkaantynyt tapaus, etta mitaan se ei jankkaamatta ja tankaamatta suostunut kertomaan ja oli muutenkin tosi tylyn oloinen. Phyih!
Mutta hyva uutinen sulla kuitenkin etta paikat siistit ja kunnossa, siella on sitten sen vauvelin kiva elella puhtaassa yksiossa seuraavat 9 kk
mahdotontako sun oirelista on jo mun silmissa ihan taytta +
Ja kovasti siella on muutkin RKTT jo +kynnyksella, alkakaahan jo paukuttamaan niita plussia poytaan! :heart:
Ja kaikille muillekin paljon onnen puhureita ja plussa tuulia!
ON: Mulla ollu maailman kamalimmat 2 paivaa, en jaksa edes selostaa, mutta liittyy naihin taman maan byrokratioihin ja puoliksi tehtyihin toihin ja kyrsiintyneihin toimistovirkailijoihin. Paa ollu 2 paivaa kipeana naiden juoksjen kanssa, mutta nyt on hommat taas hanskassa. Kiva kun tuli viikonloppu!
Hei
Rinja ja jos taalla on muitakin jotka kokeneet enemmankin naita km, luin just tanaan tammosen artikkelin
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1252001/Woman-suffered-18-miscarriages-finally-gives-birth-little-miracle.html
Siis talla naisella ollu 18 km 13 vuoden aikana. Ja sattumalta loysi sit tammosen asiaan hyvin perehtyneen hedelmoityslaakarin, joka loysi haikkaa tan naisen liian aggressiivisista valkosoluista, jotka raskauden alkaessa kavivat alkion kimppuun aiheuttaen km. Ja sit tan tohtorin johdolla sen raskaus onnistui vihdoin viimein! Uskomatonta!
Tama taas todistaa, etta kaikki on mahdollista!
muoks. niin siis taa on kuulemma aika yleinen vaiva, n. 15% naisista karsii samasta aggressiivista valkosoluista (onko sille jotakin patevampaa termia?) ja taa laakari kaytti sit jotain ihan uutta hoitomenetelmaa, steroideja jotka alotetaan jo ennen raskautta.
Tuli vaan mieleen, etta jos tama nyt on niin yleinen vaiva ja siihen loytyy tallaset steroidit, niin kuinkakohan on laakarit jyvalla viela tasta??