Ovylations sistersien iltakerho on ollut aktiinen kirjoittelussaan.
Ottis, mulla oli kirjoitusvirheitä noissa kp:issä, kun muniksen kasvusta kirjoitin. Olin niin innoissani uutisistasi, että piti kirjoittaa nopeammin kuin lukee. Eli vika muniksen mittaus oli kp 14, ei 12. Ja ovitrelle sitten kp 15. Tais muutenkin vähän laskukaavassa olla heittoa, sillä 14 - 7 = 7 päivää eikä 8. Ja 19 mm - 8 mm =11 mm eli lasketaan vissiin 11mm /9 pv, joten se muniksen kasvuvauhti oli vähän pienempi kuin kirjoitin. Mukana oli vielä kp 15 mm:n munis, mutta gyne sanoi, että koska johtofolli on niin selkeä, on epätodennäköistä että kahta irtoaisi. (ensimmäisessä ultrassa löytyi 3 molemmilta puolin, kun johtaja ei vielä ollut valikoitunut). Vähän hitaasti mulla munikset kasvoi, siis mun mielestäni, vaikka Menopuria piikitin. Mutta gyne ei ollut yhtään huolissaan.
Mutta kukas näitä jaksaa lukea ja mittaukset on kuitenkin vain mittauksia, joissa virheitä voi tapahtua. Tärkeintä on, että sulla näytti oikein hyvältä tilanne. Niin ja onnea oviksen hyödyntämiseen. Eiköhän se siitä, kun kerran "pää" on saatu avatuksi.
Mahdotontako, voi kun sä pidät meitä piinassa. Testaa jo!
Haave3, täti löysi sittenkin teille. Pöh ja pah! Ja niin kuin totesit, nyt on tärkeintä saada itsensä kuntoon. Jaksuja.
Rinjakin ovisjahdissa. Ainakin hienosti ootte sitä hyödyntäneet.
Oivikki, ikäviä nuo aamuyön hikiaallot. Mulle tuli viimeyönä. Ihmettelen kauheasti, sillä tosi aikaisessa ovat, jos tätiä merkkaisivat. Mutta eihän me periksi anneta, vaan rktt.
Mur-murilla tänään jännä päivä. Toivotaan hyviä tuloksia ja nopeita toipumisia. Ja tietysti hyvää ultranäkymää.
Rominas, sinä syöjätätär, nyt voi jo hellittää
))
Ottis, meillä mies sanoi tulevansa synnytykseen, koska kaikki muutkin menevät. Tästä vedin herneen nenään ja sanoin, että se on niin huono syy, että parempi on pysyä poissa. No pääsimme sopimukseen ja lupasin, että hän voi lähteä kesken kaiken pois huoneesta, jos ei kestä. Mutta ei lähtenyt, vaan on erittäin innoissaan kokemuksesta. Mutta hänelle oli tärkeää tietää, että vapaaehtoista siellä oleminen on. Tässä kohtaa minä käytin sitä käänteistsykologiaa, mikä ei yleensä miehiin pure.