40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos pikaisista vastauksista mur-mur, Terri ja Rinja :flower:! Jos follit kasvavat noin 2 mm päivässä, oviksen voisi todellakin olettaa olevan sunnuntaina tai maanantaina. Toivotaan näin olevan, ett kylliksi kasvavat ja kaikki poksahtaa yht'aikaa :). Alko vähän pelottaa, etteivät kyllin muhkeiksi kasvakaan, mutt plussaa on se, ett limoja alkoi vasta tänään tulla :saint:. Ooops! Nyt pakko mennä taas :wave:!

Eikö ? JA VARMASTI VIELÄ MAHTAVAMPAA, KUN ON IHAN ULTRALLA TILANNE BONGATTU. Ei tarvi arvailla. ;)
Onnea jahtiin.
Mulla on jotenkin niin sellanen olo, ettei oikeen intoo olis piukeessa. Mut enpä tiedä, vaikka intoutuisin. Katotaan katotaan...
Ottis, kysyn tällasta: oliko limat tänään paksua ja venyvää vai minkälaista? Tää on tätä....pakko tällasta kysellä.

Ottis
Jääris Oikein teit, kun km:sta sille sukulaiselle kerroit, vaikka juoruavaa sorttia onkin. Kurja sanoa, ettei mukamas mitään ole tapahtunut, vaikka pää on ajatuksia pullollaan. Hän hoitanee nyt tiedotuksen eteenpäin ja saat olla ihan oma ittes vastaavilla vierailuilla. Koittaa se päivä sinullekin, ett saat alkaa taas tosissaan jännäillä :hug:.

Ottis
Onlydream Sinut listalle lisäsin. Tulihan ikä oikein? Olen nyt vähän pyörällä päästä ja onnesta soikeana, mutt yritän hoitaa hommani. Mies ei vielä jaksanutkaan pupustella, vaan halusi netistä ensin tutkailla Ebensprecheriä autoonsa. Sen sallin ja nyt tässä aikaa tapan. Onnea sulle toivotaan. Eihän sitä todellakaan tiedä, vaikka yksi sukeltaja olisi oikeaan saumaan osunutkin + :heart:.

MamaStella Kiitos kysymästä. Hyvät oli näkymät :saint:. Tossa aiemmin jo kerroinkin.

Taavi166 Paranemista teille sinne :saint:. Sulla taitaa kierto olla aikalailla lopuillaan. Oletko testaillut?

Haave3 Joko sut saa yrjöklubiin lisätä? Dpot aika pitkällä + :heart:! Plussaa toivottelen!

Ottis
MamaStella Sut RKTT-listalle lisäsin. Laitoin ensin ton Terrin laskeman mukaan dpo:ksi 4, mutt korjasin sitten kuuteen. Kai se näin on. Ilmoita jos korjattavaa vielä. Tuloksellista RKTT-aikaa sinullekin + :heart:!

Terri Sulla on elämä ja jännittävä onkin :p.

Ottis
Rinja Tänään päiväpissalla limat yllätti, sillä valkovuotoa oli housuun tihrunnut niin, ett tuntui kuin olisi liimaputeli sinne eksynyt. Kun pyyhin niin tuli kirkasta melko venyvää limaa n. 2-3cm paperiin. Suihkussa osui alapäätä pestessä myös kirkas klimppi sormeen :ashamed:. Sori yksityiskohtaisuus, mutt itepähän kysyit :LOL:.

(muoks.) Piti vielä lisäämäni, ett mulla limat alkaa yleensä hyvissä ajoin ja pisin limittelu on kestänyt ainakin 6 päivää eli toivossa todellakin elän, ett nää follit jaksaa viel muhia eivätkä ala hiipumaan. Täss par'aikaa greippimehua lipittelen :).

Mur-mur Sie oot ihana ku lupasit noista follien kasvusta huomenissa kysellä. Mä olin gyneltä lähtiessä niin tööt, etten osannut turhia kysellä. Oli niin ihana nähdä ne follit ihan oikeesti. Onnea sulle huomiseen ihan hirmusesti. On meillä täällä aina paljon jännättävää. Tänäänkin tullut niin paljon porukaa RKTT-listalle, ett olen moneen kertaan jutut lukenut, ett pääsen kärryille =).

Ottis
Terri Nyt vasta osasin kunnolla keskittyä noihin sun lukuihin. Mulla näyttäs ihan hyvät shaanssit olevan jos omia follejani tohon sun kp11 tilanteeseen vertaan. Mutt valtavan pyrähdyksen ovat sulla tehneet kp11 ja kp12 välillä. Hienoa :)! Saat sä noilla luvuilla vähän haahuillakin :hug:.

Eipä saanut minua laittaa yrjöklubiiin ei..Tänään Kp 1..Minulla onkin surullista kerrottavaa..Olen ollut pitkään allapäin,mikään ei ole oikein huvittanut,itkettänyt ja ihan paniikkikohtauksia töissä,kaupassa ihan missä vaan.Kävin lääkärissä tällä viikolla kerroin tilanteen itkun kera.Vauvahaaveista en kertonut..Mutta lääkäri määräsi minulle nyt sitten mielialalääkkeitä pienellä annoksella,ja tässä niitä nyt sitten aloittanut ottaan.Että ehkä tämä on aika mahdoton yhtälö kuumeilla vauvaa ja samaan aikaan ei itse kuitenkaan voi kovin hyvin psyykkisesti..Mutta jos tämä auttaa nyt pahimman vaiheen ohi,ja katsotaan sitten asioita uudesta valosta.

Kiitos Ottis tiedosta. Yksityiskohtaisuus vain hyväksi. =)
Mietin vain, että pítäskö mun vielä kellistellä, kun niitä venyviä limoja oli eilen. Ja kun jotenkin väsyttää :whistle:
Mut jos nyt tuleekin tätsy, niin sitten :headwall: jos ei oo yrittänyt kaikkeaan niinsanotusti.

haave3, toi otaan, että aika parantaa oloa ja kevät.
Mielialalääke voi olla hyvä tuki pahimman yli. Ne vain vievät aika hyvin nuo halut. Ainaskin mulla, tai varsinkin se nautinto katosi. Mutta täytyy mennä sen mukaan, mikä milloinkin on tärkeintä. Kuten viisaasti sanoit, on paras ensin hoitaa itsensä kuntoon.
Voimia :hug:

Rinja, voi että mitä olet joutunut kokemaan lapsiyritystaipaleella :hug:

Ottis, hienoa että hyviä uutisia gyneltä =)

Täällä flunssan kourissa minä ja tyttö. olemme tartuttamassa tautia edelleen kyläilyreissulla. tulimme alkuviikosta tänne siskoni luo tytön kanssa kyläilemään, heräsimme nuhatautiin eilisaamuna. tautia on kyllä mukavampi potea kun on mukavaa seuraa :snotty:

Ottis
Haave3 Pahoittelut tädin tulosta :hug:! Toivotaan lääkityksen pian auttavan ja olon helpottuvan. Vaikea on yhtälö, kun pitäisi jaksaa vauvaa puuhailla eikä ole itse psyykkisesti kunnossa. Itseasiassa melko mahdoton yhtälö, sillä niin raastavaa puuhaa tämä on. Voimia sulle jokaiseen päivään!

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Kirjotin ummet ja lammet maailmaa parantavia aatoksia ja sitten iski sähkökatko. Semmonen ärsyttävän lyhyt, joka vilkautti valoja ja löi tietskarin pimeeksi. :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$

Ottis
Ninni-70 Kivat teille edelleenkin :saint:! Parempi sairastaa kivassa seurassa, jos ylipäätään pitää sairastaa.

ON Simppatili avattu. Kiristin miehen pupuilemaan ennen Matkaoppaiden alkamista, kun epäilin, ett myöhemmin häntä alkaisi jo liikaa väsyttää. Hiki tuli, mutt uskokaa tai älkää, niin :ashamed: mä sain orgasmin :saint:. Taisi se 3 follin näkeminen tehdä temppunsa. Miehelle puuhastelu kuitenkin niin voimille otti, ett jouduttiin hetki välillä huilia. Hyvä saalis tuli kuitenkin ja mikä parasta, satsi on myös sisässä pysynyt. Mies ihmetteli mitä teen, kun nostin jalat kohti kattoa jälkeenpäin. Sanoin, ett "Tallettelen :)". Huomenna taidetaan pitää huilipäivä, ett lauantaille riittää puhtia ja uusia simppasia ehtii kehittyä. Palaillaan taas :wave:!

Yhteistyössä