40+ So what (vol.7)

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Terri Mulla yöt samanlaisia lähestulkoon eli niitä pottailuherätyksiä, välillä tuo kuopus nukahtaa heti pissattuaan mut välillä ei ja sitten se potulla lirppaaminen alkaa tunniksi pariksi :attn: . Meillä mentiin vähän takapakkia tuon pottaan kakkailun kanssa kun pari päivää ehdin tuulettaa että nyt meillä kakataan pottuun mut nyt taas ei kakata vaan lattialle tai housuun :whistle: . No, kaipa se taas muistuu mieleen että pottuun saa kakata. Aamuherätytkset on meillä nykyään aikaisia siinä seitsemän jälkeen. Oma vikani se on kun nautiskelen iltasella hiljaisuudesta kun lapset nukkkuvat enkä osaa mennä ajoissa nukkumaan.

Ottis ja jääräpää: Ilta ei tuottanut tulosta mutta aamulla päätin, että heti kun sen kello soi, laitan poikasen leikkikehään lelujen kans leekaamaan, kömmin ukon viereen ja vielä kerran yritän... Luojalle kiitos, mies sai ajatuksesta kii....HUHUHUH!
Nyt vaan toivotaan parasta jotta "Credit ja Debit" saisivat alkunsa...
Luulen vähän etten enää jaksa alkaa yritteleen tässä kierrossa... Varmaan pitäis vielä kertaalleen?

Voi ei...tuli taas vetäistyä naamaan puoli pakettia pikkudonitseja :p :ashamed: ). Plääh! Ei pitäis mitään hyvää kaupasta ostaa ettei joudu kiusaukseen. Nuokin ikäänkuin lapsille ostin ja heille äsken tarjosin mut pitihän mun syödä heidän jämät ja pari kokonaistakin :LOL: seli seli!
Ihana auringonpaiste mut kylmä!
Oli tuossa yksi miehen sukulainen käymässä ja kerroin km:stä hänelle vaikka ei ollut tarkoitus kertoa ja tiedän hänen olevan tyyppiä joka juttelee eteenpäin mut oli vaan tarve kertoa :ashamed: . Tuntui niin typerältä teeskennellä että eihän tänne mitään uutta kuulu jne jne. kun oikeesti oli tapahtunut vaikka mitä. Hän muuten kertoi yhdestä tuttavapariskunnastaan joille on syntynyt terve vauva...heidän ensimmäisensä. Ja ikää tuoreilla vanhemmilla oli yli 50v (mies) ja 48v äiti, että silleen =)

Huh huh, olin pari päivää työmatkalla ja tekstiä on niin paljon, että en edes yritä nyt lukea kaikkea :)

Hm, nyt kyllä vähän mietityttää että onko jotain mullistavaa tapahtunut :D Eli kertokaa heti, jos joku on plussannut tms.

ON: ovis tuli ja meni, nyt vaan odotellaan. Tällä kertaa se tuli ainakin hyvin hyödynnettyä eli yrityksen puutteesta ei tärppi ainakaan jää kiinni :LOL: Onneks seuraavat viikon on töissä niin kiireisiä, ettei oikein ehdi turhaan miettiä koko juttua, mutta silti se TEP sais tulla pian...

Kaikille tasapuolisesti plussatuulia +++ :heart:

Ottis
Rominas Olen antanut itseni ymmärtää, ett sulla oli eilen tasavahvoine viivoinen ns. LH-huippu eli oviksen bongauspäivä dpo-1 ja tänään dpo0. Korjaa jos olen väärässä. Ja olishan mun noitten aamuhymyjen perusteella pitänyt jo ymmärtää, ett sä niitä simppoja sait :kieh:. Onnittelut siis RKTT-listalle pääsystä.

ON Mua alko hirmusesti jännittää ku tulin kotiin ja kävin pisulla ku tuli aivan mahtavat ovislimat pyyhkiessä. Koko päivän on tuntunut pikkareissa sellasta sitkeää valkovuotoa ja ajattelin, ett nyt tästä se alkaa niitä limoja kehitellä ja niin totta totisesti on. En siis niinkään osaa pelätä gynellä käyntiä, vaikkei se levittely mitään kivaa olekaan, mutt alko pelottaa, ett miten mä tässä simppajahdissa nyt sitten oikeasti onnistunkaan. Niin ja sit vielä pikasuihkussa tuli limoja myös ihan kiitettävästi eli tästä se lähtee. Voi olla, ett mies lyhenee jommasta kummasta päästä jos ei suostu mulle tänään antamaan :LOL:. Vaan nyt on jo pakko painua tien päälle. Palataan :wave:!

:snotty: :snotty: :snotty: |O |O |O :snotty: :snotty: :snotty:
Koululainen heräsi aamulla kiltisti kun kello soi, mutta lysähti kasaan lattialle kun piti vaatteita laittaa. 38,5 kuumetta ja sietämätön korvakipu kaiken päälle. ei ollut nukkunut koko yönä. Onneksi saatiin lääkäriaika heti aamupäivään. Pitkittynyt flunssa korvatulehduksella, eli poika sai antibioottikuurin. Mukava omalääkäri katsoi pikkusiskon siinä samalla, mutta hänellä vielä korvat terveet ja keuhkotkin kuunteli. Tuolla ne nyt makaa sohvalla peiton alla ja potee.

Sen verran sekoitti tuo ruljanssi aamupäivää, että sinne neuvolaan soittoaika meni ohi, eikä se asia sit edennyt. Nyt ollaan vaan ja möllötellään.

Rominas :attn:huh huh, sanon miekin!! ..hyvä että niittä simppasia kuiteskin sait:wave:..on tämä kanssa kun pitää jännätä että "saanko, vaiko en!?! :eek: .. :D ..vaan kaikella aikansa..

Ottis läksi gynelle, toivotaan mainioita uutisia!!!:wave::heart:
..siulla taitaa "Oili" kolkutella iiiihan nurkan takana..nyt täytyis ukko kultasi kyllä havahtua hommiiiiiin!!!! |O

Jääräpää heh, niin miekin itteni tuosa tisujen pyörittelijässä näjen-punaisen hiuspehkon kera ;) .."alakerrassa" on sitten jo niin harva karva ja taistaapi olla jo sellainen-maantien harmaa :p

ON..miulla olllut eilisestä illasta lähtie vähän sellainen olo että tauti pöpö yrittääpi iskeä :/ ..

Eilen alkuillasta lämpöä 37C..vaan sitten myöhemmin yöllä vain 36.08C..??..laski ilmeisesti lääkkeen vaikutuksesta..päätä särki myöskin ja nyt tänään aamulla jo kovastikkin :eek: ..sitten pissatessa jotenkin tuntui että vielä olisi tulossa, vaikka ei tullutkaan-kuitenkin paljon virtsasin..sellainen täysi, hieman sykkivä olo alakerrassa..ettei vain olisi VT-tulehdus..selkään ei särje ja lämpöä nyt 36.71C..eikös sen näe virtsasta ihan tikulla, jos on pöpöjä??

Miulla huomenna se Kolposkopia ja kurja jos se peruuntuisi sairastumisen vuoksi :(

..tilailin muuten eilen testikaupasta vähän varastoon puikko O-testejä yhdelle kierrolle, ekaa kertaa tuon mallisia..ja yhden R-testinkin:heart:..en mitään kauheaa arsenaalia ;) mutta kyllä noillahin alkuun pääsee..

Mie näin hirveitä painajaisia viime ja toissayönä :( ..muista en oikein MITÄ..mutta ahdistavia olivat :ashamed: ..se kertoo yleensä että täti on jo lähellä maisemissa..viimeiksi kun näin tuollaisia unia, plussasin :saint: ..luulinkin koko ajan että kyllä se tätsy sieltä, vaikka vähän myöhässäkin..
SIIS OIKIASTI, eihän miulla mitään oireita vielä voisi ollakkaan-kunhan höpäjän..haaveilen vaan :) ..ollaan nyt KERRANKIN optimistisia asian suhteen.

Toivottavasti mur-mur pääset tuohon tutkimukseen. Ei kai sitä tavallinen flunssanpoikanen estä, mutta tietty jos vt-tulehdus on niin niin se kait vaikuttaa.

Ottis tosiaan otti ja lähti. Noita sen limakuvailuja innokkaana luen :eek: , kun ei itellä viime kierroissa tuo ovis ole selkeä ollut. Ja kun tämä kierto on mitä sattuu, niin ei todellakaan ole hajua hommasta.

Minkä merkkisiä ja mistä kaupasta noita testejä mur-mur tilasit? Täytyy ruveta meikäläisenkin tohon tikutushommaan, jos sais vähän tiatoo ittestänsä.

Tuoltapa tilailin..ekaa kertaa noita puikkomallisia ja ovat niitä (( herkkiä ))

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/ovulaatiotesti

..tuolla huokeita liuskatestejä..sieltä normaalisti tilailen-nopea toimitus ja toimivat miulla hyvin!!.. mutta eivät pakkaa kuplakuoreen..vaan eihän ne liuskat nyt sitä välttämäti tarvitsekkaan =)

http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1

..tuolta tilailin alkuun mutta meni hermo noiden liuskatestien kanssa kun se meni ihan arvuuttelusi "onko ovis, vaiko ei" :eek: ..jotenkin jäi epävarmaksi miulla se viivan vahvuus(ovat herkkyydeltään 20)

http://www.kotitesti.fi/ovulaatiotestit_cat_424.html?jsh_id=b761ad3b44df087938545c0cd0e86684

..tuolta tilaillut olen myös CB:n digiä..

http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti-c-4.html

Tässähän tää sairastelu menee näppärästi netissä pyöriessä. :) Kiitos mur-mur linkeistä. Mistäs himskatista minä tiedän kuinka suuren arsenaalin minä tarvitsen noita ovistestejä kun kierto on pitkä ja epäsäännöllinen? Ja muistanko oikein, että jotkut testaa 2 kertaa päivässä?

Ymmärsinkö oikein tuosta CB digistä, että sillä voi tehdä testin 7 kertaa ja sitten täytyy hankkia kokonaan uusi koje?

Kiva jos viitisit vastailla näihin alottelijan typeriin kysymyksiin.

Jos haluatte tilailla CB:n digiä hieman huokeammnin n. 23e lähetyskuluineen toimikaa näin!

Tilatkaa normaalisti MUTTA sieltä Ruotisinkieliseltä puolelta(Billiga-Tester.se) ja MAKSAKAA tänne:

Tilinumero: 313130-1249812 Handelsbanken/Halpa-testi.fi

viite tai tilausnumero on tärkeä mainita myöskin!!

..noin mie sen tein ja tuli hyvin perille =) ..en onneton osannut maksella sillä SEBA maksulla verkkopankissa:whistle:..

Jos siis tilailet Billiga-tester.se puolelta, lähettävät tännehin ihan sujuvasti!!!! :wave:

taavi166 Juu näin se on-CB:n testi on kertakäyttöinen :/ ..sisältää sen 7 testiä ja sitten vaan roskiin(toiset ottavat patterit poijjes ensin)

Jos kierto pitkä tai epäsäännöllinen, voi olla parempi ostella liuskoja-ne halpoja.

Normaalisti niitä menee sen 4-6kpl/kierto..jos sen kaksikin kertaa päivässä testailet, menisi yhdelllä kierrolla tuo 12kpl-ainakin näin alkuun..kyllä sie sitten "harjaannut" ;) ja testejä ei mene enää niin montaa!!

Terve! Ja hyvä Rominas !
Mulla alko hiihtoloma, sillä huomenna on "vain " koulutuspäivä. =)
En tiiä, jaksanko tänään niitä simppoja metsästää, kun toi vatta on jotenkin sekaisin. Sillai kipee ja oudon tuntunen. Ehkä saanut liikaa simppoja :LOL:
No, limoja kyllä pukkasi vielä ainakain töissä, en tiiä nyt sitten. Jos vielä kohta tässä alkaa tulla, niin kai sitä pitää vielä ....kyl tää on niin raskasta tällä iällä :LOL:
Ottis, mitä näkyi?

Tuossa esim. 10 liuskaa 9.90e+1 r-testi kaupanpäälle :heart:

http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1&ala=12&tuote=24

..ja kotitestillä huokea 21kpl/15.90..saattaisi riittää kahdelle kierrolle =)..tai sitten tuo paketti: 28 kpl 19,90 ? ..riittää ainahin kahteen kiertoon!

http://www.kotitesti.fi/sofi_one_step_ovulaatiotesti_pr_00110.html

Missäs TOTT päivän testailijat :attn: :attn:

Rominas saanut hmm k.....ä :D

Tuonne toiseen pinoon jo kirjoittelinkin ,meinasi taas masis iskeä minuun koko vauva projektin tiimoilta kun mies toissa päivänä ilmoitti ettei mitään vauvoja meille tule,no hän sen alkukantaiseen jyrkkään kun esitti,loukkaannuin niin etten osannut asiasta järkevästi keskustellä :/ mutta kun sain itseni koottua tuli uudet ajatukset mukaan ja nyt kaikki on ok.

Tosin meille tulee hieman taukoa varsinaiseen yrittämiseen kun täytyy nämä työ asiat saada sille tasolle että ne on kunnossa,meil on perheyritys ja se vaatii nyt panostusta sen verran että saadan lisälaajennus toimimaan, sitten pystyy palkkaamaan työntekijänkin.

Mutta jännitetään tämä kierto, vaikka ei siinä ole mitään jännittämistä ole kun ei sitä oilia näy,en viitsi enää edes tikuttaa,mutta kuvitellaan että se mun ovis oli aikaisin kierron alussa kun silloi oli niitä nippailuja eli DPO olisi nyt 11 jos PÄIVITTÄJÄ minut RKKT listalle pistäisi.
On tässä blondilla huvit :LOL: :LOL: niin ja olihan meillä yksi sauna p..o(dpo0?) mutta taisi suurin osa reisille tulla... :LOL: mutta eihän siihen tarvita kun yksi vikkelä sukeltaja ;)

:) Vai täällä ollut oikein simppojen metsästystä. :)
Kuume laskenut 37.4, olo ei ole enää niin pökkyräinen. Havaitsin eilen ekaa kertaa limaista ja vaaleanpunaista paperilla kun olin vessassa käynyt. Housuihin asti ei kuitenkaan mitään ollut tullut. :eek:
Mites Ottis kuuluu, miten reissusi meni?

Mur-murin linkkien innoittamana tilasin kotitestistä 20 kpl Sofi One Step -liuskatestejä (siis r-testejä). Maksoivat 16,50 eur ja tietysti sitten pari digitestiä.

Tuo Sofi One Step -merkki on mulle ihan uusi, onko kellään kokemusta?

Rinjalla loma alkamassa, niin kuin aika monelle muullekin vissiin tässä ketjussa. Jos ei nyt niin seuraavalla viikolla. Hyvää lomaa kaikille!

Tervetuloa rktt-listalle onlydream, meitä on iso porukka koossa. Kuka aloittaa plussasädetyksen?

Oho, nyt tuli töitä. Palaillaan

Yhteistyössä