Anteeksi omanapaisuus heti alkuunsa, mutt mun pitää ehtiä teille kertoa ennenkuin mies älyää ihmetellä mitä naputtelen. Gynellä kävin ja ultrasi. Kohdun limakalvo oli 0.8 cm:nen ja gynen mielestä hyvä. Ensin meinasi, että munasarjoissa ei näy mitään, mutt sit älähti, että onhan täällä vasemmalla puolella kolme 1.2 cm:stä follikkelia kehittymässä
. Nätisti nököttivät rivissä :saint:. Hassua, ett tänään koululla yksiä abirenttukolmosia ihastelin ku ne tykkää pukeutua aina samanlaisiin. Gyne määräsi seuraavaan kiertoon varuulta Terolutin ja Clomifenin, mutt niistä mun ei varmaan tarvi teille enempää sepustaakaan, kun tiedätte miten ne toimii.
Oon niin sikaonnellinen, ett miehelle ärisin vain, kun oli jättänyt ulko-oven lukkoon, kun tulin kotiin. Kun ihmetteli missä olen ollut sanoin olleeni selvittämässä vähän totuuksia ja kerroin kolmesta nätistä follista, jotka vain odottelee simppoja. Gyne epäili, ett miehen lääkityksellä saattaisi olla tekemistä sen kanssa, ettei vielä ole tärpännyt, mutt oli sitä mieltä, ett vielä ei tarvi lähteä lapsettomuushoitoihin, koska olen vasta raskaana ollut ja ett miehenkään simppoja ei tarvi tutkia samasta syystä, ellen sitten miestä ole vaihtanut :kieh:. Teki mieli sanoa, ett mielessä on käynyt
. Leikki sikseen, miehelle sanoin, ett nyt sitten pitäis todellakin touhuta, koska mahikset on käytännössä 3 kertaa paremmat siis siihen, ett edes yksi folleista hedelmöittyisi ja myös kiinnittyisi. Enkä pistäis pahaksi kolmosiakaan :heart:.
Lopuksi onneani hehkutettuani sanoin, ett nyt olisi juhlakahvin paikka ja niin mies meille kahvi kiehautti
. Mä luulen, ett saan tänä iltana simppoja. Mutt sanokaahaan viisaammat, ett jos follit nyt 1.2 cm:isiä, niin milloin voin olettaa oviksen olevan? Tänään tuli ekat kunnon limat. Palaan taas :wave:!