Jääkiekkovoiton jälkeiset huomenet pinoon!
Kun simppojen metsästys on työlästä normaalistikin, niin kyllä ovis olympialaisten aikaan lisää vaikeuskerrointa huomattavasti. Mutta jospa sitä miestä voisi innoittaa koitokseen kuvailemalla, miten ihanaa olisi kertoilla tarinaan lapsen alkuvaiheista kansallislaulun soidessa. Tosin ei oo sitä laulua kuultu näissä kisoissa. Nimeksi lapselle tietysti sitten voisi antaa Olympia, Vancouver, Peetu tai Lindsey, sen mukaan mikä laji oli samaan aikaan in kuin oli muutakin in.
Ottiksella on tänään gynepäivä. Toivotaan nyt hyviä näkymiä, sillä hyvältä ajankohta kuulostaa. Juuri ennen ovista näkyy eniten.
Taavi, mä olen käynyt perusgynellä aina kerran vuodessa ja vauvahaaveitten aikaan ajoittanut sen juuri ennen ovista. Ultrattu on ja aina on kaikki näyttänyt hyvältä ja sen enempää apuja en ole häneltä saanut. Sitten hakeuduin lapsettomuusgynelle ja asioihin on tullut nopeassa tahdissa apuja mukaan. Eli pointti oli siinä, että jos haluat nopeasti apuja, mene yksityiselle, mutta jos ei oo niin kiirus, niin lähetteillä pääset eteenpäin. Varmasti silloin pääset halvemmalla. Tää klinikalla juoksu ei oo halpaa, mutta mulla kun on jo niin kiirus, on pakko maksaakin. Tietysti jos perusgyne löytää jonkun vian, jolle osaa antaa apuja, niin voihan sekin auttaa. Niin ja näin nelikymppisinä tosiaan puoli vuotta yritystä on yleensä se aika, jonka jälkeen kehotetaan
hakeutumaan hoitoihin. Sitä ennen kannattaa sitten jutella miehen kanssa, että mihin hän on valmis. Meillähän tilanne on se, että mies ei halunnut hoitoihin, mutta minä halusin. Meillä kun on tuo esikko jo olemassa ja tärppejä (plussa raskaustestiin) on takana, niin miehen simpoissa ei tn. ole mitään pahempaa vikaa. Minua on sitten lähdetty hoitamaan ja siemennykset hoidetaan kotioloissa.
Taikakuulle tsemppejä uuteen kiertoon.
Rominas, mulla on voimakkaat ovisoireet, mutta selkään saakka ne eivät yllä.
Oivikki, oot salaperäinen, kun et lainkaan kerro olostasti. Vai onko niin, että olo on niin tavallinen. Mutta sehän on jo oire!
Mur-mur, oot sitten laittanut ihania kuvia. Toi haamujuttu oli paras!
Muutes noista ovislimoista sen verran, että mä oon ihan kuutamolla mikä on omaa ja mikä miehen eritettä. Sitä sitten vaan toivoo, että kumpaakin on sopivassa suhteessa.
Tänään on TOTT-päivä. Kuka testaa????