Kiitos Rinja ja mur-mur:flower:! Jos ei mies hyvän päälle ymmärrä, niin pitää kattoa ymmärtääkö pahan päälle. Harvinaisen hölmöltä hän kyllä vaikuttaa.
Rinja Tuota simppojen hakua baarista olen joskus vakavasti harkinnut, tai ainakin kerran, kun itse karkasin mökille vi****sta pakoon, kun mies ei mulle piliä ajoissa antanut. Baariin lähdinkin lopulta kaverini kanssa, mutt häntä lähtiessä vannotin pitämään huolen, etten tekisi mitään tyhmää. Mutt kyllä se oli sitten su-iltana tosi katkeraa makoilla sohvalla mukamas lukemassa, kun limat holisi korvissa asti ja mahaan nippaili niin maan perusteellisen lupaavasti, ett tiesin oviksen just olevan ja tulevan. Mies sitten vasta seuraavana päivänä heräsi 'jörnimään', kun mahottoman elämän hänelle pidin pihtaamisesta.
Tänä iltana toi ukkeli kuitenkin valvoi peräti kymmeneen asti ja ikäänkuin odotteli, ett mä saunasta tulisin, joten voi olla, ett jos olisin mennyt viereensä kellimään, olisin pippeliä saanutkin, mutt kun olen nyt näin päättänyt, ett hänen pitää vähän enemmän vaivaa asian eteen nähdä, niin siitä myös kiinni pidän. Tietty eri juttu jos huomenna gyne kertoileepi maailman mahtavafimman follin siel odottelevan ja ett limiksetkin on kunnossa, niin voipi olla, etten enää raaskikaan pihtailla. Ja senhän minä jo tiedän, ett jos näin käy, niin minä niitä simppoja vaikka ite pillillä imen tuolta pusseista (p***hana!).