40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Kiitos Ottis kp korjauksesta. Harmitti, kun tajusin, että en ole ihan kierron puolivälissä...nooo, jospa silti tärppäisi vaikka ei enää peittoa heiluttaisi...? Tai sitten tässä täytyy taas aktivoitua :LOL:
Tervetuloa ÄITI7
Niin ja Inialle tsemppiä ,jos en ole tsempittänyt vielä. Kyllä on muisti lyhyt kuin kanalla.
 
Ottis
Rinja Toivotaan, että tärppää+ :heart:! Mun pitäis myös saada tuo mies vielä kerran kellistettyä, mutt taitaa arvailla mun aivoituksiani, sillä yleensä menee ruokailun jäljestä levolle sänkyyn, vaan nyt jäi kellimään sohvalle, etten vain pääsisi 'luontevasti' kähmimään :LOL:. Peukuttelen! Etsä rktt-listalle halua tosiaankaan :)? Vaikka eihän sillä silleen ole merkitystä ku piinaillaan kuitenkin yhtä matkaa.

Äiti7 Lisäsin sut kp-listalle. Mitkäs ovat fiilikset, onko tärppi käynyt, kun kierto noin lopuillaan :) ?
 
Voi kun noi miespolot näkis nää meidän aivoitukset :LOL:
Mun mies pääsi lukemaan näitä kerran vahingossa ja sanoi, että "jollakin oli käynyt täti." Ei se vissiin hoksannut, mistä oli kyse :LOL: Mä kun en tädistä muuten puhu, siis tätinimikkeellä.
 
Iida-Karoliina en huomannut mitään erikoisia "tuntemuksia" tippoja käyttäessäni..rinnanpäät vain oli to-si arat tärppikierrolla ja niitä kuumia aaltoja, sekä PMS tyyppisiä oirehia muutoinhin!!!:x :p ..enpä olisi arvannut plussan pärähtävän :)

..miulla jatkuu täällä herkuttelut..söin ihanaa hedelmärahkaa: rahkaa, kermaa, piparinmuruja, omppua, päärynää, banaania, appelsiinia ja ananasta..nami nami kun on hyvää!!!;) ..lisää taidan vielä ottaa:D..ei vielä onneksi ole paino noussu juurikaan raskauden alusta..saattanut muuten tippuahin ihan pikkasen =)
 
Ottis
Rinja :LOL:. Mitenkähän kävis jos mun mieheni näitä lukisi?

Mistäs tipoista ne mur-mur ja I-K täällä praateilevat? Nimeltään siis?

ON Mulla alkaa aika käydä pitkäks ku mies vaan touhuaa omiaan eikä millään ota ymmärtääkseen, ett mua vois vähän himottaa. Päikkäriyrityksellä jo vähän nippailua tuolla munisten paikkeilla tunsin ja alkaa olla jo kiiiiiiiiiire!!
 
Ottis, no niistä DR. Reckeweg R10 tippasistahan me:wave: ..ne oli niitä miun "kanatippoja";) ..toisilla Mulimenit..

Vähennä kuule Ottis vaattehia :D..touhuile enämpi silleen puol alastomana..jospa se alkais miehelläsi "kaveri" sitten heräilemään että Ahaaaa ja Maiskis!!! :p
 
Murmur Helkuttele sinä vain nyt kun maistuu,saattaapi olla että kohta ei niin maistukkaan..ja onhan se niin että kulutustakin enemmän on kun pienimmäinen siellä osansa vaatii.
Mulla kanssa aina alussa raskauksissa on paino ensi alkuun pudonnut..Vaan lopussa sitten kyllä petrannut..Ekasta 12kg ja paras vikasta 16 kg..On kyllä osaksi turvotustakin, kun se raskausmyrkutys tuli..
 
Ottis, jos päivittelet, niin ota vaan mut pois tuolta listalta, näyttää hassulta kun kierron päivät juoksee, nyt mä vaan ajattelen että olen raskaana ja mun kohdalla kierto loppui 21.1. torstaina plussaan, kierron päivä 30 ja dpo 10. KIITOS :flower:
 
Ottis vielä..mie ehdotin miehelle aivan suoraan että "miten olisi kuumat alkuillan kaffet ja silleen"??..en kieltävää vastausta saanut, päinvastoin :D ..ja tässä nyt ollaan, raskautetussa tilassa!!..ainahin toistaiseksi..
 
I-K, miulla nousi ekassa raskaudessa 20kg ja toisessa jo n. 24kg-oli hurjat turvotukset tuon r-myrkytyksen vuoksi myöskin!!..ekassa raskaudessa miun lähtöpaino 79kg ja tokassa 115kg :whistle::D ..arvatkaas vaan paljon nyt?..huh, huh..enempi kuin viime alkuraskaudessa..siksipä tässä täytyisi ihan AIKUISEN OIKIASTI tarkkailla syömisiään!!!
 
vauvatoive10 mie syön vielähin "Tolosta" ;) ..sitten E-epa 650 ja C-vitamiinia.

Ajattelein nyt ostaa vaikka Ladyvita+ ja sitten siihen lisäksi jos söisi vielä Omega-3(E-epa)..ei tartteisi niin monesta purkista napsia.

..onkin tuo Ladyvita+ nykyään Ladyvita Mama

http://www.ladyvita.fi/index.php/tuotteet/ladyvita-tuotteet/ladyvita-mama
 
Ottis
mur-mur Niinhän minä muistelin ett olis ollut. Minähän kauan kauan sitten niitä Mulimen-tippoja Saksanmaalta tilasin, vaan ei ole tullut :(. Kyllähän minä miehen viereen menin pitkiä kalsareita farkkujen alta riisumaan, muttei tainnut olla riittävän eroottinen ele :LOL:. En enää kauaa kärvistele ku käyn suoraan päälle. Se yleensä toimii ;).

Vauvatoive10 Otanpa sut sitten kp-listalta pois. RKTT-listaltakin ku sinä nyt kuitenkin RASKAANA olet :saint:. Taidanpa kipasta huomenna apteekistä noita Tohtori Tolosen foolihappoja ku jotenkin pelkään, ett se lisä mitä nyt otan, ei ole tarpeeksi. Foolihappoahan ei voi sinänsä ottaa liikaa, vaan ylimääräiset tulee pisun myötä ulos.
 
Murmur Ei se ole helppoa tuon syömisen kanssa. Minäkin kun jo päätin että nyt painoa pudotan ja vähän jo tippukin ja siihen jumahti..Eilen jätskiä vetelin ja nyt tuhdin annoksen tänään Spagetti kastiketta, yritin kyllä kastikkeeseen laittaa tomattimurskaa että näin kevenis ja naudan paistilihaakäytin..Ruisjauhosta tehtyä spagettia.
Minua vähän hirvittää että kun alkupaino on nyt itsellä nyt liikaa niin mitä se olis loppuraskaudessa. Vaikka ei raskaana olekkaan tuota mietin :headwall:
Ja jos ei pysty jostain syystä liikkumaan, paino nousee nopeaan jos tuhdisti syö.
Taidat sinä vähän lohduksi syödä? Kun tässä ollut sinulla noita huolen aiheita. Jos syö hedelmiä, niillä herkuttelee vois tietty olla hyväksi. Mutta ei nyt tuosta liikaa kannata Trssata..Eihän, ei siitäkään ole hyötyä, Tulee vaan se v... tuuli siitä.. :|
 

Yhteistyössä