40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
mur-mur Pääasia, että elämä maistuu ;). Minä olen nonstoppina katellut netistä viikon Salatut elämät ja Hotel Babylonin. Vähän on tullut juustoa mussutettua ohessa, mutt ei kai se haittaa?

Kauniita unosia kaikille +40 jännääjille :)!
 
Kaikille tädin yllättämille :hug:

Mulla oli eilen ja tänään ovistestissä jo selkeä viiva, ei vielä yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta viiva kuitenkin. Ehkäpä huomenna sitten jo olis tasavahvat viivat, nyt jo selkeästi alavatsaa jomottelee eli kai siellä jotain kypsyy :)

Kaikille lähipäivien testailijoille plussatuulia +++++ :)
 
mur mur onnea huomiseen ultraan! Voi että ne on jänniä paikkoja. Että mitä siellä näkyy... uskon, että kaikki on hyvin siellä pieniäisellä. I-K ja Ottis tsemppiä myös teille! Minähän taidan kulkea aika samaa polkua tuon kierron suhteen teidän kanssa...muistan kun sitä viimeksikin jännäiltiin. Minä taisin olla se, joka malttoi olla testailematta ennen tätiä...kuinkahan nyt käy ;)
Täällä sunnuntaita vietellään. Huomenna taas töihin. Tulis jo se hiihtoloma
:whistle:
 
mur-mur, jaksamista tähän päivään, toivottavasti menee nopsaan! Ja tule sitten huomenna kertomaan hyvät uutiset! :hug:

lumeton, miten sun aika kuluu? Mulla menee TOOOSI HITAASTI.... siirto oli ikuisuus sitten, ja sitä tuskin enää muistaa, mutta aikaa siitä on kulunut vain 5 päivää!!! Miten on mahdollista??? Eilen alkoivat rinnat kipeytyä, mikä mulla kuuluu menkkoja edeltävään aikaan. Ja on musta liian aikaista liittyäkseen raskauteen. Ja mitään muuta ei ole. Viikon päästä on menkkojen alkamispäivä, pitkä matka sinne asti...
 
Rinja, kiitos kaunis onnitteluistasi ultrareissulle :)


Inia mie en ole sinnuu edes tajunnut onnitella pienistä kyytiläisistä :eek: ..ollut niin oma napa koko ajan mielessä..

Onnea siis kovasti siulle&pienille kyytiläisille:heart:..toivon niin kovin että kaikki menisi hyvin!!!


Ihanaa pakkaspäivää kaikille ja++++++++sätehiä!!!!


mur-mur

 
mur-mur huomenna sulla ultra, laita sitten meille kuva jos saat mukaan.
Toivotaan että kaikki on hyvin ja pieni on kasvanut hyvin.
Mulla vasta kierron päivä 33, siis laskujen mukaan juuri se päivä kun menkkojen pitäisi alkaa,
jos ovisplussa tuli 19. päivä, 19+14=33 näin kai se suunnilleen menee.
Minäkin pissalla käydessä kattelen paperia ettei vaan tule punaista siihen, mutta ainakin tähän asti kaikki hyvin.
Miehen kanssa eilen jo väiteltiin lapsen nimistä, hänen kotimaassa kun annetaan aina esikoispojalle tietty nimi, ja hän itse on esikoispoika, minun mielestä tosi tyhmää jos isällä ja pojalla on sama nimi! Ja hänen kotimaassa isä päättää nimen, äidiltä ei edes kai kysytä, joten pienoinen vääntö ja muistutus siitä taas että lapsi on 50 prosenttia minunkin ja Suomen kansalainen ja täällä elää ja kasvaa joten minullakin on sanottavani tähän asiaan. Kompromissiin pystyn, niin että annetaan kaksi etunimeä, toisen saa mies päättää ja toisen minä, siitäkin piti väitellä kun hänen maassa on vain yksi etunimi ja yksi sukunimi. Hoh-hoijaa, perustelin sillä että erottuu isästään ja sukulaisistaan, siellä on jo monta samannimistä "esikoispoikaa" ja haluan nimen joka on Suomessa helppo ääntää ja lausutaan just niinkun kirjoitetaan, ja nimi josta ei voi tulla kiusatuksi.
Onneksi on 8-9 kk aikaa miettiä nimiä :LOL:
Ja varmaan saadaan tyttö kun mies on niin varma pojasta ;)
 
Minnihiiri toivottavasti ovis + pärähtää tikuun sielä kohta.

Rinja oletko testjä varastoon hankkinut vai ajattelitko ostaa vasta, jos on tarvetta?

Inia odottavan aika on pitkä kaikissa vaiheissa!

+++++++ rktt:läisille ja muille loppukirtolaisille sekä ovistta testaavielle!
 
Muistan muuten ikuisesti ne koeputkiyrityksen piinapäivät elokuussa, aika mateli niin hitaasti,
tuntui ikuisuudelta ennen kuin pääsi sinne verikokeeseen. Mulle siirrettiin kaksi alkiota, kumpikaan ei siis kiinnittynyt, joten mun luomuraskaus on varmaankin yhden sortin ihme.
Kerroinkin varmaan teille jo joskus kauan sitten, että ikävuoteni 22-27 olin suomalaisen ikäiseni miehen kanssa, yritimme ja toivomme vauvaa jo silloin, kaksi nuorta ihmistä, ja kertaakaan en tullut raskaaksi ja mitään varsinaista syytä ei löytynyt tutkimuksissa. Meille tehtiin muistaakseni viisi kertaa inseminaatio, silloin 90-luvun alkupuolella, ja nekin tuloksettomia, joten kaikki lapseni ovat minulle suuria ihmeitä !
 
Inia kovasti onnea sulle ja pidetään peukkuja!
Mun kaveripiirissä on ihmisiä joilla on onnistuneet koeputkisysteemit heti kerrasta, en tiedä miksi minä raskaudun vain luomuna jos raskaudun, ja toiset onnistuu hyvin hoidoilla.
Oliko jollakin muulla kuin Inialla nyt hoidot päällä? Olen ollut niin pyörryksissä omasta navasta että sekaisin muiden kuulumisista.
 
Voi että, teillä siellä jo väittelyä tulevan nimestä.. ;) :p

Vaan näinhän se kyllä meillähin oli..se nimi mikä miusta olisi ollunna hyvä oli miehen mielestä-EI varmasti!!! :eek: ..mutta päästiin kyllä sitten kompromissiin..nimestä pari kirjainta kun vaihdoin, sain sellaisen nimen joka miellytti miestähin-oli NIIIIN passeli meitin poikaselle!! =)..toisina niminä on sitten miun ukin ja miehen isän nimet.


Juu, laitan mie ultrakuvaa jos kaikki ok:) ..koko ajan vain "jos"..mitenhän pitkään tätä kestää?..jos kaikki maanantaina ok, on miun kärvisteltävä vielä viikkoja ennen kuin tulee kutsu ÄP:lle..pitääkin muistaa huomenna siitä kysyä..niskaturvokemittaushan on vasta rv 11-13..eli 3vko:a odoteltava..kauhean pitkä aika taas :ashamed:

Kyllä se on tässä nyt todettu että tuonne ÄP:n ultraukseen-n. rv 11 mie olen kuin "tois taitoinen" ..huoli on pieniäisestä hirmu kova, ei mahda mitään..en olisi ihan uskonut että näin tiukalle se menee..vaan eihän sitä edeltä voikkaan, vaikka valmistautunut tähänkin olin kyllä..

Mie kirjottelein jo tuonne odottajien puolelle tuosta huolestani r-oireiden loppumisesta..tulee niin elävästi erka mieleeni..hänhän oli myös huolissaan kun oireet hävisivät..

..vaan koteanpas tässä nyt hieman piristyä ja jotain muuta mietittävää saada-heipat hei!!:wave:
 
Hei vielä vauvatoive10..siulla voi jo puhua todella ihmeestä!!!.. ja uskon että sie olet niistä lapsosistais erityisen kiitollinen, niin tästähin "pahnan pohjimmaisesta":heart:=)..miustahin se on todella ihme-noin pian sterilisaation purun jälkeen raskahaksi!!!!:)
 
Voi Inia kun olisivat kiinnittyneet!
Joo, voihan niitä nimiä pohdiskella milloin huvittaa. Vaikka ei olis tietoakaan raskaudesta :)
On ne niin tärkeitä asioita, ainakin usealle. Ja lapselle eritoten! Sitä usein miettii omia mieltymyksiään. Eihän sitä nimeä itse joudu kantamaan.
En ole oivikki varastoon ostanut. Katellaan nyt, tuleeko aihetta ostaa...Mikäs se sun tilanne nyt onkaan? En voi mennä katsomaan, kun tää kone menee sekaisin.
Palataan!
 
Hei päivittäjä, onko se oivikki? Kävin tuolla sivustolla ja mun kohdalla on kai pikku virhe...mulla on kai vasta tänään kp11, kun täti tuli 14.1. Eikös se niin ole? Jos jossain vaiheessa viitsit vaihtaa...jos huomenna, niin huomenna siis kp12.
Sulla oivikki näytti olevan alussa kierto, eli sillai ollaan eri vaiheessa näissä jännäyksissä.
 
Ottis
Minä ehdinkin jo mietiskellä, ett mitenkähän Inialla aika kuluu, mutt hitaasti kuuluu kuluvan. Tsemppiä sulle näihin piinapäiviin. Plussaa sulle toivon oireettomuudestasi huolimatta + :heart:!

Mur-mur Täällä myös tsempitys huomiseen ultraan. Tämä ilta saattaa muodostua tuskastuttavan hidaskulkuiseksi :headwall:.

Rinja Jännäillään vaan kimpassa + :heart:! Sinä se maltoit olla viime kierrossa testaamatta, mutt mitenkähän nyt käy :)?

Vauvatoive10 Hyvähän se on alkaa nimistä käymään vääntöä jo nyt. On aikaa sulatella ;).
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

nillanilla (42)...............kp1/28-33...........yk8...........1.
Mahdotontako (45)......kp2/29.............yk4...........1.yht.
haave3 (41).................kp3/28..............y.2v..........3.
oivikki (41)..................kp4/23-27.........yk9...........1.
Ämy (41)......................kp7/25-28..........yk5..........4.
Solakka Silakka (40)...kp8/24-28..........yk18........1.
liiza (43).......................kp11/24-25............yk21........4.
Rinja (39)....................kp11/23-24................yk2..........1.
haave2010 (43)..........kp12/29-30........yk12......4./1.yht.
Leena65 (44)...............kp12/25-27.........yk8........3./1.yht.
Ottis (42).....................kp13/23-27........yk7........1.
Iida-Karoliina (45)......kp13/23-26..........yk9.........5./1. yht.
Minnihiiri68 (41).........kp13/28..............yk2..........2.
AinoEmilia (45)..........kp14/31..............yk?..........4./1. yht.
Siiri Sisilisko (39).......kp14/28................yk22........1.
onlydream (37)...........kp16/23-29.........yk?...........3.
happihyppy (39).........kp18/28................yk4(25).....3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp19/28-32.........yk?..........?
Inia (43)..................kp21/26-30........yk17.....1.
mimmimamma (47)......kp24/28..............?............4./1. yht.
ikiemo (45)..................kp25/20-50..........y?.............4.
Äiti7 (41)......................kp26/28................y?.............8.
Räystäspääsky (43)....kp28/24-29..........................4.
Terry64 (45)................kp28/27-32.........y.2,5v.........2.
Sariella09 (43).............kp58/40.............yk?..........5./1.yht.
nallekalle (40)..............kp80/?..............yk1...........6.
Taikakuu (41)..............kp95/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)...........kp111/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/31 = 10,23 Pino alkanut 29.12.2009 --> 29.12.2010 mennessä "tavoite" = 10 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

Terry64 (45).................dpo13
onlydream (37).............dpo8
Happihyppy (39)...........dpo6
Iida-Karoliina (45)........dpo5
Ottis (42).......................dpo0


[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.
mur-mur (44).........26.12.2009 kp29/27-29/dpo12.......yk9..........3.
Pinkki69 (40)..........30.12.2009 kp28/26-28[/url]...........y.n.2v..........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8.............3.
vauvatoive10 (42)......21.1.2010 kp30/28-31........yk2.....3./1. yht.




Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

erka , Wiara, Tirlittan1968, MamaStella, Emily67, Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 5)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1538698
40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


 
Ottis
Terry64 Mulla luppoaikaa kun sattui reilusti olemaan, niin päivitin. Ethän tykkää pahaa? Kattelinpa tossa samalla, että sulla on jännäpäivät aika vähissä. Miltä tuntuu, onko plussatoiveita + :heart:?

Nillanilla Huhuuuuuuu! Mitäpä kuuluu? Ihanko olet malttanut olla testailematta? Plussatuulta sullekin +:heart:

Rinja Sun kp korjattu.

Vauvatoive10 Joko sut saa kp-listalta poistaa?
 
Ottis
Räystäspääsky Plussapuhureita + :heart:!

Mimmimamma Enää 4 pitkää piinaavaa päivää. Sulle myös plussaa r-testiin toivon + :heart:!

Nythän on ihan hirmusesti jännättävää :saint:.
 
Vauvatoive: Aisha on tosi kaunis nimi. :) :heart: En ole minäkään antanut perinteisiä nimiä isän kotimaan mukaan. Esikon nimesin Stinaksi jonka vanhempansa muutti Tanyaksi. Sitten meiltä löytyy Therésa, Olivia, Roméo ja Stella. Roméo on oikeasti pojan toinen nimi, mutta muuttui kutsumanimeksi matkan varrella. :D

Anoppi olisi halunut Stellan nimeksi hänen toisen nimensä. Sibeal ihan ei napannut
 
Inia, hidasta se on aika täälläkin. Toisaalta toivoisin ettei loppuviikko tulisi koska vihaan niin yli kaiken tuijottaa sitä tyhjää ruutua raskaustestissä :(

Eiliseen asti ei oikein ollut mitään, mutta illasta alkaen on nyt ollut aika koviakin menkkakipuja, sekä yöllä jotain hikiaaltoja ja nehän ovat kaikki noita tätioireita, joten vähän tyhmältä tuntuu.
Pidän kyllä varpaitakin pystyssä sun puolesta, lugethan voi myös aiheuttaa tuntemuksia rinnoissa, joten eivät välttämättä liity kuukautisiin mitenkään.

Morjesta myös kaikille muille, olen vaan jotenkin niin väsynyt tähän touhuun että mun kommentit on vaan tämmöisiä omanapaisia. Loppu alkaa häämöttää tällä 'uralla'.

Lumeton :wave:
 
vauvatoive10 Tuota just mun mies tarkoitti sillä että ei lasta väkisin tehdä. Eli ei välttämättä hoidoilla jos ei varsinaista vikaa ole vaan onnistuu jos on onnistuakseen.
Minullahan ei myös ne hoidot tuonut tulosta..Noissa hoidoissa myös se että eihän se raskaus muutenkaan aina joka kierrosta ala, eli sama myös hoitojen kanssa jos ei ole se kierto jossa tärppäis ei myös hoitojen kanssa siinnä kierrossa vain tärppi käy.
Jospa se nyt olis jost se oikea aika Inialla Kyllä näitä monella kuitenkin myös on. Plussaa toivon sinulle.
 
Murmur Tuliko sulla noista tipoista mitään oireita tai erikoisia tuntemuksia? Mulla tänään juimii taas selkää, menkkamaista särkyä, tai ovulointi tuntemusta. Ja hiukan tisuissa arkuutta, mulla ei yleensä näin paljon tisuissa ole tuntemuksia ja ei tämmöstä.
 
Ja vauvatoive: minusta myös Aisha on nätti nimi..niinkun Aada ja tämän tyyppiset..Meillä on esikoisen toisena nimenä isänsä nimi ja kolmaskin nimi joka on isänsä isän nimi..Kaikilla lapsilla on kolme nimeä..Kaikilla toisina niminä joku menneiden polvien nimi.
juu ja kerrottakoon että tuo iida on minun toive ollut josko joskus tytön saisi..On Äidi äidin nimi tuo Iida Karoliina.. =) Voisi olla että jäisi tosin tämmöiseksi työnimeksikin..
 

Yhteistyössä