mur-mur huomenna sulla ultra, laita sitten meille kuva jos saat mukaan.
Toivotaan että kaikki on hyvin ja pieni on kasvanut hyvin.
Mulla vasta kierron päivä 33, siis laskujen mukaan juuri se päivä kun menkkojen pitäisi alkaa,
jos ovisplussa tuli 19. päivä, 19+14=33 näin kai se suunnilleen menee.
Minäkin pissalla käydessä kattelen paperia ettei vaan tule punaista siihen, mutta ainakin tähän asti kaikki hyvin.
Miehen kanssa eilen jo väiteltiin lapsen nimistä, hänen kotimaassa kun annetaan aina esikoispojalle tietty nimi, ja hän itse on esikoispoika, minun mielestä tosi tyhmää jos isällä ja pojalla on sama nimi! Ja hänen kotimaassa isä päättää nimen, äidiltä ei edes kai kysytä, joten pienoinen vääntö ja muistutus siitä taas että lapsi on 50 prosenttia minunkin ja Suomen kansalainen ja täällä elää ja kasvaa joten minullakin on sanottavani tähän asiaan. Kompromissiin pystyn, niin että annetaan kaksi etunimeä, toisen saa mies päättää ja toisen minä, siitäkin piti väitellä kun hänen maassa on vain yksi etunimi ja yksi sukunimi. Hoh-hoijaa, perustelin sillä että erottuu isästään ja sukulaisistaan, siellä on jo monta samannimistä "esikoispoikaa" ja haluan nimen joka on Suomessa helppo ääntää ja lausutaan just niinkun kirjoitetaan, ja nimi josta ei voi tulla kiusatuksi.
Onneksi on 8-9 kk aikaa miettiä nimiä
Ja varmaan saadaan tyttö kun mies on niin varma pojasta