40+ so what!!! (vol. 6) - VANHA PINO

Ottis
Vauvatoive10 Kiitos :flower:! Kiva, että teillä elämä palannut normaaleihin uomiinsa. Kyllä se siitä suttaantuu =).

Kemiallinen raskaus tarkoittaa sitä, ett hedelmöittyminen tapahtuu/ on tapahtunut, mutt alkio ei kiinnity, saattaa vain hipaista kohdun seinämää. Jos r-testin tekee ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ja se haaleaa plussaa tai haamua näyttää, niin saattaapi vielä niin surullisesti käydä, ett täti tulee niinkuin on aikonutkin.
 
Ottis
Vauvatoive10
Kemiallinen raskaus termiä käytetään raskaudesta, joka päättyy hyvin varhain raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. Kemialliset raskaudet todetaan testaamalla hCG-hormoneja, jotka osoittavat raskauden. Nämä hormonit yleensä havaitaan virtsasta tai verestä. Kuitenkin muutaman viikon kuluessa hCG-pitoisuus alkaa laskea nopeasti ja merkitsee raskauden loppua. Tämän seurauksena lasta ja hänen lapsivettään ei voida nähdä ultraäänellä ja keskenmeno tapahtuu. Uskotaan, että kemialliset raskaudet ilmenevät, kun sikiö kuolee heti hedelmöittymisen jälkeen. Tämä tapahtuu ennen kuin alkiolla on mahdollisuus kiinnittyä kohtuun, jossa se voi kasvaa ja kehittyä.

Yllä netistä nappaamani teksti kemiallisesta raskaudesta. Googgeli sen käänsi ja minä sitä viel vähän oioin :). t. Ottis
 
Tässä kaikenlaisia mietteitä päässä välillä pyörii kun lukee näitä juttuja,
ja itseäkin ihmetyttää kun ovistesti oli vasta 19.pv plussa ja kuitenkin 30.pv eli dpo10 näytti testi raskautta ja myös tarkistustesti 31.kierron päivänä. Molemmat oli niitä Clearbluen digitaalisia, herkkyys 25, toisen tuli teksti raskaana 1-2 viikkoa ja toiseen vaan että raskaana.
Mulla on siis nyt vasta kierron päivä 32, kierto olisi ollut ehkä 33 päivää, eli juuri menkkojen alkamisajankohdassa ollaan.
Mutta turha tässä on huolehtia, kun asialle ei kuitenkaan mitään voi vaikka miten murehtisi,
ymmärrän todella hyvin miltä mur-muristakin tuntui .....yritän edelleen olla vaan onnellinen....ja raskaana 4+3
 


Tässä mennään eli uutta kiertoa jo elellään;=))
Vuotoa on paljon, mutta niin kuuluukin ensimmäisenä päivänä, töissä koko päivä kiirettä, ruuan jälkeen siis päivälevon otin! :p

Plussia kaikille, niin ovis- kuin raskaustestiinkiin!! :heart: ++++++++++++++++++ =)

Babyplussalta tilasin vaikkei pitänyt;=) :LOL: ..siis tähän kiertoon arsenaalia jälleen :saint:

mahdotontako :heart:
 
Ottis
Oikein Vauvatoive10 Nauti vain ajatuksesta, että olet raskaana äläkä mieti ikäviä asioita. Kohdunulkopuolinen raskaus näkyy testissä ihan yhtälailla. Joissakin pakkauksissa on siitä ohjeissa tekstikin. Mutt kuten sanottu, jos olo hyvä eikä vuotoa tms. sellaista ole, niin tuskin on syytä huoleen. Hyvät HCG-arvot sulla varmaankin on, kun testi jo noin varhain näytti. Mun mielestä se on hyvä merkki. Huolet siis romukoppaan nyt, jookos?
 
vauvatoive10 ensin sitä on plussan jälkeen ihan huuli pyöreänä että MITÄ!!!???..sitten älyttömän onnellinen..ja sitten alkaa se huoli hiipiä-onkohan kaikki hyvin? :/ ..näin se vaan menee..mie olen onnellinen ainakin muutaman hetken päivästä ja sitten se pelko taas iskee :( ..näin mennään nyt hetken verran..miulla enää 2yötä maanantain ultraan..

Toiveikas yritän olla..tänään hankin Angel souns kotidopplerin..eli, jotain pientä positiivisuuden poikasta aina pilkahtaa.. :)


Mukavan rentoista iltaa kaikille ja +++++++++tuulia!!!!


mur-mur ja pieniäinen 8+0
 
Ottis
mur-mur Sua ehdin jo kaipaillakin, kun ei susta oo sanaakaan näkynyt :hug:. Juu, talleteltu on ja huomenissa pitäis varmaan vähän varmistella, joten suapi peukutella ihan kaikinpuolin. Olen hengessä mukana sun piinassas ja toivon aikasi suorastaan rientävän maanantaihin. Uskotaan, ett sun masuasukilla kaikki hyvin :heart:.
 
Ihanasti uusia plussia!!! :heart: :heart: :heart: Onnea kaikille!!!

Täällä sitten varsinainen yritys alkaakin jo nyt tästä seuraavasta kierrosta!!! :) :heart: Mikä olisikaan parasta kun saada huhtikuulle kun 40v täytän plussa lahjaksi. =)
 
Vauvatoive10 kaikki asiat varmaan nyt sinulla pyörii mielessä, Riemun ja epäuskon välillä. =)
Itse varmaan myös noin reakoisin jos plussan saisi. Ensin olis ihan mailman onnellisin ja leijuisin vaaleanpunaisissa tunnelmissa ja pumpulipilvissä. Ja kohta hiipisi pelko kaikesta, ja siitä onko kaikki hyvin..sitten seuraavaksi tilaisin sen ultran kuitenkin sieltä yksityiseltä..Ihan vain varmuudeksi, ja kai siksikin että asia joten todentuu siinnä kun näkee että masussa tosiaan on jotain tapahtumassa. =) Peloittaisikin tietysti ja kun kaikki olis hyvin voisi huitenkin taas huokaista. Tosin luottaisin myös niihin omiinkin tuntemuksiin että jos on hyvä olo, sellainen asiaan kuuluva..Olisin vain onnellinen joka hetkestä.

Ottis Koitappas vikitellä sitä miestä jotta pysyy pedissä ja simpan varmuus talletus toteutuu. =)
Meillä toissa yönä meni tallennukset metsään, mutta viime yönä aamutunneille peli oli käynnissä. On tämä vaavin teko rankkaa puuhaa ;)
Minä kun näppituntumalla tätä ovista olen pongaillut niin hiukan epävarma kuitenkin olen tuosta ajankohdasta. Eilen illalla ovis kipumaista särkyä selässä ja munistenkohdilla..?
Kuitenkin simppoja nut tallenettu ahkerasti ja samapa tuo milloin ovis oli, ei voi siitä olla raskautuminen kiinni..kaikkemme ollaan tehty. Mies eilen vielä kysyi että oliko nyt ovis aika..Osaa puhua ja kivakin minusta että miettii myös hän tätä projektia.

MamaStella Lykkyä pytyyn, kun nyt pääset todenteolla kuumeilemaan..Onnea siihen.

Murmur Kumpa jo olisi maanantai ja pääsisit näkemään että pienimmäisellä olisi kaikki hyvin. Koko ajan olet ajatuksissa..

Erka Raskas koetus on sinulla ja jaksamista edelleen siihen..Hyvä että jaksat nähdä jo asiat niin että tämän jälkeen on kuitenkin uusi yritys. Olet tosi vahva, itkeäkkin kuitenkin saa ja surra kun on sen aika, sitten antaa auringon paistaa vain.. :hug:
 
Ottis&Iida-Karoliina kiva kun miun pientä muisteletta ja onnen pipanoita toivottelette:heart:..on tämä semmoista ylä-alamäkeä että :/ ..mielialattii vaihtelee nopsaan..asiasta kolmanteen..arvatkaas muuten, kuka on tänään herkkuja popsinut..niin..MIE!!!..:p

Äskettäin upposi hamppari, sitten vähän juustonaksuja..juu ja ei se tähän vielä loppunna:whistle: ..on tuossa näppien ulottuvilla vajaa Geisha levy vielä-kohta syöty..KÄÄÄÄÄK!!!..näin "se kumpu" kasvaa :D


Makoisaa illanjatkoa kaikille.. ;)

mur-mur ja pieniäinen..viikot ei ihan pidä paikkaansa, muutaman päivän on hän nuorempi :)..näkee sitten maanantaina mitä rv:a vastaa..

 
Huolesta ei ole mitään hyötyä, silti se vaan hiipii mieleen vaikka kuinka yrittäisi olla onnellinen ja positiivinen.
Ehkä sitä ultraa pitäisi tilailla johonkin yksityiselle, parin viikon päähän ainakin, että mahdollisesti sykekin jo voisi näkyä jos on näkyäkseen.
 
Ämy synttäri onnittelut, milloin ne sitten olivatkaan! Sinulla se ovis aika jo alkaa lähestymään, onnea alkaneeseen kiertoon.

Mahdotontako no voi :headwall: tädistä, mutta hyvä, kun tilastit jo uusia varusteita uuteen kiertoon, johon toivotan sinulle onnea!

MamaStella mukavalta synntärilahjalta kuulostaisi tuo + =)

Vauvatoive niin väistämättä varmaan välillä huolestutta, mutta onneksi välillä sinullakin on noita luottavasisia tunnelimia myös.

Mur-Mur
huominen enään odotettavana ennen ultraa, toivottavasti tulee parhaista uutisia sieltä taasen.

Hyvä yötä kaikille :wave:
 
vauvatoive10 kyllä minä itse olen sillä alkuraskauden ultran kannalla, vasitenkin jos alkaa huoli olemaan vaan koko ajan mielessä..:/ ..liika huolehtiminen tuo vain stressiä..mutta milläs sen estät?..ei ole sellaista "vipua", jonka voisi kääntää poijjes päältä :(

Itse pääsin tuon iän&riskiraskauteni vuoksi perhesuunnitteluneuvolan puolelle..kai?..en ole tarkkaan edes kysynyt..heti en olisi yksityiselle raskinut kuitenkaan mennä..mutta rv 7 jo varmaankin sitten, silloinhan ne sydänäänetkin näkyy:heart:

..miulla näkyi siis 6+?..luultavasti 6+5..on pieni n. 5vrk nuorempi kuin luultiin kun etsinyt sopivaa kiinnittymispaikkaa hieman pidempään..tai..sitten vain kasvaa alkuun pikkasen hitaammin :) ..kovin on tuokin yksilöllistä.
 
Ottis
I-K Toivotaan, ettei oltas turhaan touhuiltu ;). Meillä meni mies ilta10-nen jäljestä nukkumaan ja toivon vain, ett huomenis olis iltasella puhtia 'varmistella'. Eipä tässä voi paljoa enempää tehdä :saint:.
 

Yhteistyössä