Vauvatoive10 kaikki asiat varmaan nyt sinulla pyörii mielessä, Riemun ja epäuskon välillä. =)
Itse varmaan myös noin reakoisin jos plussan saisi. Ensin olis ihan mailman onnellisin ja leijuisin vaaleanpunaisissa tunnelmissa ja pumpulipilvissä. Ja kohta hiipisi pelko kaikesta, ja siitä onko kaikki hyvin..sitten seuraavaksi tilaisin sen ultran kuitenkin sieltä yksityiseltä..Ihan vain varmuudeksi, ja kai siksikin että asia joten todentuu siinnä kun näkee että masussa tosiaan on jotain tapahtumassa. =) Peloittaisikin tietysti ja kun kaikki olis hyvin voisi huitenkin taas huokaista. Tosin luottaisin myös niihin omiinkin tuntemuksiin että jos on hyvä olo, sellainen asiaan kuuluva..Olisin vain onnellinen joka hetkestä.
Ottis Koitappas vikitellä sitä miestä jotta pysyy pedissä ja simpan varmuus talletus toteutuu. =)
Meillä toissa yönä meni tallennukset metsään, mutta viime yönä aamutunneille peli oli käynnissä. On tämä vaavin teko rankkaa puuhaa
Minä kun näppituntumalla tätä ovista olen pongaillut niin hiukan epävarma kuitenkin olen tuosta ajankohdasta. Eilen illalla ovis kipumaista särkyä selässä ja munistenkohdilla..?
Kuitenkin simppoja nut tallenettu ahkerasti ja samapa tuo milloin ovis oli, ei voi siitä olla raskautuminen kiinni..kaikkemme ollaan tehty. Mies eilen vielä kysyi että oliko nyt ovis aika..Osaa puhua ja kivakin minusta että miettii myös hän tätä projektia.
MamaStella Lykkyä pytyyn, kun nyt pääset todenteolla kuumeilemaan..Onnea siihen.
Murmur Kumpa jo olisi maanantai ja pääsisit näkemään että pienimmäisellä olisi kaikki hyvin. Koko ajan olet ajatuksissa..
Erka Raskas koetus on sinulla ja jaksamista edelleen siihen..Hyvä että jaksat nähdä jo asiat niin että tämän jälkeen on kuitenkin uusi yritys. Olet tosi vahva, itkeäkkin kuitenkin saa ja surra kun on sen aika, sitten antaa auringon paistaa vain.. :hug: